Daar heb ik 1 verhuisdoos vol vanquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En ruimte ingenomen door spulletjes en dingetjes die vrouwen hebben; zalfjes, creme-pjes etc
Huuuuquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Daar heb ik 1 verhuisdoos vol vanmet allen cremepjes en lotions en douchespul
![]()
Ik spaar alles opquote:
ik vind het nogal mee vallen hoor een doosquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik spaar alles opgebruik t nml amper de lotions en cremepjes dan ik docuhe met netjes 1 keer per dag
Boerenquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik spaar alles opgebruik t nml amper de lotions en cremepjes dan ik docuhe met netjes 1 keer per dag
een verhuisdoos jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik vind het nogal mee vallen hoor een doos
maja
ja dat zeg ikquote:
Deodorant, eau de toilet, douchegel en gewone gel... Past allemaal in een toilettas!quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Daar heb ik 1 verhuisdoos vol vanmet alleen cremepjes en lotions en douchespul
![]()
Je avatarquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Daar heb ik 1 verhuisdoos vol vanmet alleen cremepjes en lotions en douchespul
![]()
Morgen allemaal
Dus je kan toch nog wel iets?quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja dat zeg ik
ik kan misschien niet spellen maar ik kan prima lezen hoor
Nog zo'n wijf.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:10 schreef Dickies het volgende:
Ik heb zelf redelijk veel zooi, vooral voor m'n haar. Zag vorige keer dat ik 7 verschillende soorten wax e.d. had staan. Goed, ik gebruik er 1. Verder heb ik pas weer een nieuwe shampoo en cremespoelingEn voor na het douchen 1 of andere creme.
Ik ook wel.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dus je kan toch nog wel iets?
Ik vind een verhuisdoos vol best veel mja
Toilettas is voor mij net iets te klein...een hardschalen Samsonite-beautybox...quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deodorant, eau de toilet, douchegel en gewone gel... Past allemaal in een toilettas!
Man zijn
![]()
Mja en alle zooi ook mee willen nemen terwijl ik 80% niet gebruikt heb of gebruikquote:
Jij hebt een container vol?quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja dat zeg ik
ik kan misschien niet spellen maar ik kan prima lezen hoor
quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:01 schreef liefie_ het volgende:
ik verveel me een tikje
Dat klinkt nog wel acceptabel dan...quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:14 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Toilettas is voor mij net iets te klein...een hardschalen Samsonite-beautybox...... vrouwzijn...
![]()
We can't rewind, we've gone too far...quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:12 schreef Dickies het volgende:
Video killed the radio star!!1
ik heb gewoon verschillende toilettassenquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:14 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Toilettas is voor mij net iets te klein...een hardschalen Samsonite-beautybox...... vrouwzijn...
![]()
ik heb geen vrij majaquote:
Oh-a-aho-ohquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
We can't rewind, we've gone too far...
Je lijkt wel een vrouwquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:10 schreef Dickies het volgende:
Ik heb zelf redelijk veel zooi, vooral voor m'n haar. Zag vorige keer dat ik 7 verschillende soorten wax e.d. had staan. Goed, ik gebruik er 1. Verder heb ik pas weer een nieuwe shampoo en cremespoelingEn voor na het douchen 1 of andere creme.
Wat voor chemische troep smeer jij allemaal op je gezicht dan?quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb gewoon verschillende toilettassen
is heel handig
als ik maar een nachtje weg en alleen ga slapen gaat de kleinste mee... gaan we nog uit gaat er al weer een extra mee...blijf ik langer kan er weer een extra mee
slim he?
Weet ikquote:
mwah....quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
is heel handig
als ik maar een nachtje weg en alleen ga slapen gaat de kleinste mee... gaan we nog uit gaat er al weer een extra mee...blijf ik langer kan er weer een extra mee
slim he?
De zanger heeft na dat album een albumpje met Yes gedaan. Tempus Fugitquote:
Eerder onhandig en overbodig.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
is heel handig
slim he?
quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat voor chemische troep smeer jij allemaal op je gezicht dan?
Foto ?!quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:21 schreef Dickies het volgende:
Maar goed, je ziet het ook wel terug in d'r![]()
Clinique is wel goede meuk. Mijn ex had een bijzonder gevoelige huid en dat was één van de weinige zaken waar ze niet meteen de rode bulten en weet ik veel wat van kreeg...quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:21 schreef Copycat het volgende:
Gewoon een kwestie van de juiste basisspulletjes van een goed merk kopen. Dat ruimt aardig op.
Gelukkig ben ik sowieso niet zo'n vrouw die dozen vol crèmes en aanverwanten heeft.
1,2,3 skincare systeem, gezicht en lijfscrub, dag- en nachtcrème, oogcrème en een aantal bodylotions van Clinique is all I need.
Wat ik teveel heb aan vrouwelijkheid dat heb jij teveel aan mannelijkheid!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |