Daar heb ik 1 verhuisdoos vol vanquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En ruimte ingenomen door spulletjes en dingetjes die vrouwen hebben; zalfjes, creme-pjes etc
Huuuuquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Daar heb ik 1 verhuisdoos vol vanmet allen cremepjes en lotions en douchespul
![]()
Ik spaar alles opquote:
ik vind het nogal mee vallen hoor een doosquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik spaar alles opgebruik t nml amper de lotions en cremepjes dan ik docuhe met netjes 1 keer per dag
Boerenquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik spaar alles opgebruik t nml amper de lotions en cremepjes dan ik docuhe met netjes 1 keer per dag
een verhuisdoos jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik vind het nogal mee vallen hoor een doos
maja
ja dat zeg ikquote:
Deodorant, eau de toilet, douchegel en gewone gel... Past allemaal in een toilettas!quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Daar heb ik 1 verhuisdoos vol vanmet alleen cremepjes en lotions en douchespul
![]()
Je avatarquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Daar heb ik 1 verhuisdoos vol vanmet alleen cremepjes en lotions en douchespul
![]()
Morgen allemaal
Dus je kan toch nog wel iets?quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja dat zeg ik
ik kan misschien niet spellen maar ik kan prima lezen hoor
Nog zo'n wijf.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:10 schreef Dickies het volgende:
Ik heb zelf redelijk veel zooi, vooral voor m'n haar. Zag vorige keer dat ik 7 verschillende soorten wax e.d. had staan. Goed, ik gebruik er 1. Verder heb ik pas weer een nieuwe shampoo en cremespoelingEn voor na het douchen 1 of andere creme.
Ik ook wel.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dus je kan toch nog wel iets?
Ik vind een verhuisdoos vol best veel mja
Toilettas is voor mij net iets te klein...een hardschalen Samsonite-beautybox...quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deodorant, eau de toilet, douchegel en gewone gel... Past allemaal in een toilettas!
Man zijn
![]()
Mja en alle zooi ook mee willen nemen terwijl ik 80% niet gebruikt heb of gebruikquote:
Jij hebt een container vol?quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja dat zeg ik
ik kan misschien niet spellen maar ik kan prima lezen hoor
quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:01 schreef liefie_ het volgende:
ik verveel me een tikje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |