quote:
Bijna goede OP niet zo kriebelig doen hoor.quote:Op woensdag 19 juli 2006 03:50 schreef Gooitzen het volgende:
Wat bijna goed?
Ik heb nog geen antwoord gezien...
Tuurlijk ik wilde het niet te moelijk maken op dit tijdsstip.quote:Op woensdag 19 juli 2006 04:15 schreef Gooitzen het volgende:
Bint?
quote:Op woensdag 19 juli 2006 04:40 schreef Gooitzen het volgende:
Kijk de mens! Pilatus? Cathechesatie is al een tijdje geleden, maar deze woorden zijn onsterfelijk!
Nee ik post er nog éénquote:Op woensdag 19 juli 2006 05:05 schreef Gooitzen het volgende:
Haal je je eigen nog even weg?
Je leert me nog wel kennenquote:
Ik ga slapen dus geef een mega hint.quote:Op woensdag 19 juli 2006 05:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Andy Brehme?
Ja, maar tong kennende is ie vanmiddag pas weer onlinequote:Op woensdag 19 juli 2006 10:25 schreef Frollo het volgende:
volgens mij stond er nog een vraag open van Tong.
Amelandersquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:36 schreef Berkery het volgende:
Ze zijn iets kleiner dan Sint Bernhards, hun naam verwijst naar een eiland.
Oh, nou, zo zie je maar!.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:40 schreef Berkery het volgende:
[..]
De laatste zeven letters zijn alvast goed![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:46 schreef Soempie het volgende:
newfoundlander?
Na 2 bijbelse figuren...en daarna nog Jezus ook jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:19 schreef Haruhi het volgende:
Had je wel mogen vertellen dat het geen Bijbels figuur was na 12124 keer raden.
Neleos +1quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:52 schreef Neleos het volgende:
Michael Hutchence
Dat had ik niet geweten, maar ik moet gelijk weer weg, sorryquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Neleos +1
Dat was een makkie, hè. Ik wilde eigenlijk nog lastig gaan doen en vragen naar zijn ex-vrouw en de namen van hun dochtertjes![]()
Ik vreet wekelijks een halve liter op, dus jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
Is dat spul eigenlijk wel buiten de USA te krijgen?
Niet waar, jij bent een manquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:24 schreef Haruhi het volgende:
Klopt, en ik ben Suger Lee Hooper.
ja, en het gaat allemaal veel langzamerquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:09 schreef MaJo het volgende:
Het is hier wel stil trouwens zonder asmo he
Sugar Lee Hooper toch ook? Althans in een relatie schijnt ze 't mannetje te zijn...quote:
al een jaar of 8quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:29 schreef Haruhi het volgende:
De naiviteit, jullie internetten nog niet zo lang?
Het Rode Boekje?quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:30 schreef MaJo het volgende:
Binnenkort komt er een anti-groene boekje uit. Hoe heet dit boekje?
Het Witte boekjequote:Op woensdag 19 juli 2006 23:30 schreef MaJo het volgende:
asmo googled volgens jou haruhi? ik moet de eerste persoon nog vinden die binnen een paar seconden weet te antwoorden en dan ook nog eens googlenOnzin dus.
Oké om het spel gaande te houden:
Binnenkort komt er een anti-groene boekje uit. Hoe heet dit boekje?
Langer dan google en wikipedia bestaan, en een stúk langer dan jij!quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:29 schreef Haruhi het volgende:
De naiviteit, jullie internetten nog niet zo lang?
Macondo+1quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:24 schreef macondo het volgende:
Mogge.. Hans Peter Briegel moet het wel zijn..
Wat een bullshit. Als het antwoord Zweden is gewoon eerst Denemarken zeggen, dan zegt de vraagsteller dat je close bent, en dan Zweden zeggen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:32 schreef Berkery het volgende:
Googelaars bij triviareeksen vallen snel door de mand, en houden het niet lang vol.![]()
Blauw Roze Geel Bruin Groen Oranhjequote:Op woensdag 19 juli 2006 23:33 schreef wyccie het volgende:
En niet eens gegoogled![]()
Wat zijn de kleuren van de Trivianttaartpuntjes? (normale genus editie)
Maar dat gaat hier niet werken. Als je eerst een fout antwoord typt, dan staan er al 3 goede antwoorden. Jij hebt het eerste dubbele punten topic niet meegemaakt hè?quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:34 schreef Haruhi het volgende:
Wat een bullshit. Als het antwoord Zweden is gewoon eerst Denemarken zeggen, dan zegt de vraagsteller dat je close bent, en dan Zweden zeggen.
Easy as pie.
Tadaa, MaJo +1quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:34 schreef MaJo het volgende:
roze, oranje, bruin, groen, blauw en geel
quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:34 schreef tong80 het volgende:
Hij beschuldige mij gisteren ook al van gegoogle
Kijk, dat heb ik dan weer niet. Dat is het voordeel van minder scorenquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:34 schreef tong80 het volgende:
Hij beschuldige mij gisteren ook al van gegoogle
Nee, want als ik zou Googlen, moet ik eerst de gegeven oplossing nog eens gaan vertalen naar het Nederlands. En dat intikken. Kost tijd.quote:
Alsof alle vragen die hij weet googlebaar zijn. Je kan blijkbaar niet bevatten dat er mensen zijn met een enorme algemene ontwikkeling. Wel eens twee voor twaalf gekeken? Daar zie je ook veel Asmo'squote:Op woensdag 19 juli 2006 23:34 schreef Haruhi het volgende:
Wat een bullshit. Als het antwoord Zweden is gewoon eerst Denemarken zeggen, dan zegt de vraagsteller dat je close bent, en dan Zweden zeggen.
Daar 'googlen' ze ook hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:39 schreef Berkery het volgende:
[..]
Alsof alle vragen die hij weet googlebaar zijn. Je kan blijkbaar niet bevatten dat er mensen zijn met een enorme algemene ontwikkeling. Wel eens twee voor twaalf gekeken? Daar zie je ook veel Asmo's
Met het verschil dat het ze enorm veel tijd en punten kost. Als je alles moet googlen, win je niet.quote:
Dat is strontsimpel. Gister of eergister nog gezien, zat de directeur van Top Oss er, alleen die politiek vraag had ik niet helemaal goed.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Met het verschil dat het ze enorm veel tijd en punten kost. Als je alles moet googlen, win je niet.
En wat dacht je van Per Seconde Wijzer?
Met één van de bands ben je al een heel eind.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:50 schreef MaJo het volgende:
Nog nooit van de Mercury Prize gehoordEen gokje dus:
Coldplay
Franz Ferdinand
U2
Radiohead
Wat was de eerste dan?quote:
En dat is 3.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:57 schreef Haruhi het volgende:
Muse ?
Sorry had het over het hoofd gezien...quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:58 schreef Haruhi het volgende:
Arctic Monkeys MJ
Toch echt niet. Ik ken ze niet trouwens.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:01 schreef MaJo het volgende:
De bands uit mijn post waren niet goed? Kan me wel voorstellen dat the Kooks ook genomineerd zijn
Ze zijn leukquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Toch echt niet. Ik ken ze niet trouwens.
Heb je dat gegoogled?quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:03 schreef Haruhi het volgende:
Dinges dan, Zoe nogwat.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:05 schreef MaJo het volgende:
Jamie Cullum?
Ook niet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:10 schreef MaJo het volgende:
Snow Patrol?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:15 schreef MaJo het volgende:
Yeah Yeah Yeahs?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:43 schreef Asmodian het volgende:
Wordt ik nou weer beschuldigd van gegoogle als ik 'Editors' zeg?
Hoi trouwens iedereeen + Sugar Lee Hooper!
Alles weten maar dan in zo'n zin word met dt schrijven. Nee lekker geloofwaardig inderdaadquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:43 schreef Asmodian het volgende:
Wordt ik nou weer beschuldigd van gegoogle als ik 'Editors' zeg?
Hoi trouwens iedereeen + Sugar Lee Hooper!
gast, asmo heeft eerder aangegeven dat Nederlands niet zijn eerste taal isquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:48 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Alles weten maar dan in zo'n zin word met dt schrijven. Nee lekker geloofwaardig inderdaad.
Dat zegt echt niks. Als je veel weet, hoef je nog niet de Nederlandse taal perfect te beheersen. En ik had het al verbeterd voor hemquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:48 schreef Haruhi het volgende:
Alles weten maar dan in zo'n zin word met dt schrijven. Nee lekker geloofwaardig inderdaad.
Wat heb jij tegen asmo zeg?quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:51 schreef Haruhi het volgende:
Haha, en dan Moeder Theresa uithangen om nog meer zieltjes te winnen. Dat puntje hoef ik niet vriend.
íets bekend?!quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:46 schreef MaJo het volgende:
Oeh Editors jaHet kwam me al iets te bekend voor
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |