ja, en het gaat allemaal veel langzamerquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:09 schreef MaJo het volgende:
Het is hier wel stil trouwens zonder asmo he
Sugar Lee Hooper toch ook? Althans in een relatie schijnt ze 't mannetje te zijn...quote:
al een jaar of 8quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:29 schreef Haruhi het volgende:
De naiviteit, jullie internetten nog niet zo lang?
Het Rode Boekje?quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:30 schreef MaJo het volgende:
Binnenkort komt er een anti-groene boekje uit. Hoe heet dit boekje?
Het Witte boekjequote:Op woensdag 19 juli 2006 23:30 schreef MaJo het volgende:
asmo googled volgens jou haruhi? ik moet de eerste persoon nog vinden die binnen een paar seconden weet te antwoorden en dan ook nog eens googlenOnzin dus.
Oké om het spel gaande te houden:
Binnenkort komt er een anti-groene boekje uit. Hoe heet dit boekje?
Langer dan google en wikipedia bestaan, en een stúk langer dan jij!quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:29 schreef Haruhi het volgende:
De naiviteit, jullie internetten nog niet zo lang?
Macondo+1quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:24 schreef macondo het volgende:
Mogge.. Hans Peter Briegel moet het wel zijn..
Wat een bullshit. Als het antwoord Zweden is gewoon eerst Denemarken zeggen, dan zegt de vraagsteller dat je close bent, en dan Zweden zeggen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:32 schreef Berkery het volgende:
Googelaars bij triviareeksen vallen snel door de mand, en houden het niet lang vol.![]()
Blauw Roze Geel Bruin Groen Oranhjequote:Op woensdag 19 juli 2006 23:33 schreef wyccie het volgende:
En niet eens gegoogled![]()
Wat zijn de kleuren van de Trivianttaartpuntjes? (normale genus editie)
Maar dat gaat hier niet werken. Als je eerst een fout antwoord typt, dan staan er al 3 goede antwoorden. Jij hebt het eerste dubbele punten topic niet meegemaakt hè?quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:34 schreef Haruhi het volgende:
Wat een bullshit. Als het antwoord Zweden is gewoon eerst Denemarken zeggen, dan zegt de vraagsteller dat je close bent, en dan Zweden zeggen.
Easy as pie.
Tadaa, MaJo +1quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:34 schreef MaJo het volgende:
roze, oranje, bruin, groen, blauw en geel
quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:34 schreef tong80 het volgende:
Hij beschuldige mij gisteren ook al van gegoogle
Kijk, dat heb ik dan weer niet. Dat is het voordeel van minder scorenquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:34 schreef tong80 het volgende:
Hij beschuldige mij gisteren ook al van gegoogle
Nee, want als ik zou Googlen, moet ik eerst de gegeven oplossing nog eens gaan vertalen naar het Nederlands. En dat intikken. Kost tijd.quote:
Alsof alle vragen die hij weet googlebaar zijn. Je kan blijkbaar niet bevatten dat er mensen zijn met een enorme algemene ontwikkeling. Wel eens twee voor twaalf gekeken? Daar zie je ook veel Asmo'squote:Op woensdag 19 juli 2006 23:34 schreef Haruhi het volgende:
Wat een bullshit. Als het antwoord Zweden is gewoon eerst Denemarken zeggen, dan zegt de vraagsteller dat je close bent, en dan Zweden zeggen.
Daar 'googlen' ze ook hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:39 schreef Berkery het volgende:
[..]
Alsof alle vragen die hij weet googlebaar zijn. Je kan blijkbaar niet bevatten dat er mensen zijn met een enorme algemene ontwikkeling. Wel eens twee voor twaalf gekeken? Daar zie je ook veel Asmo's
Met het verschil dat het ze enorm veel tijd en punten kost. Als je alles moet googlen, win je niet.quote:
Dat is strontsimpel. Gister of eergister nog gezien, zat de directeur van Top Oss er, alleen die politiek vraag had ik niet helemaal goed.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Met het verschil dat het ze enorm veel tijd en punten kost. Als je alles moet googlen, win je niet.
En wat dacht je van Per Seconde Wijzer?
Met één van de bands ben je al een heel eind.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:50 schreef MaJo het volgende:
Nog nooit van de Mercury Prize gehoordEen gokje dus:
Coldplay
Franz Ferdinand
U2
Radiohead
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |