niet zo heel erg veel omdat ik op mezelf werkte....quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:59 schreef Sanne1805 het volgende:
ben je veelin contact geweest met andere meiden die dit deden en/ of doen? Konden zij dit allen aan?
maar wat Voelde je dan? en ik had gelezen waarom je het was gaan doen, maar dat zijn redenen, ik vraag me af wat in je emoties de overwegingen waren.quote:
wanhoop... ik wilde niet verder afzakken richting de goot, ik wilde niet aan de drugs, ik wilde een beter leven...quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:03 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
maar wat Voelde je dan? en ik had gelezen waarom je het was gaan doen, maar dat zijn redenen, ik vraag me af wat in je emoties de overwegingen waren.
Vond je dat je klanten dan wanhopig waren? Zo zou ik het niet benaderen, gewoon meer behoefte als aanbod. Persoonlijk ben ik nooit naar een prostituee gegaan maar als ik een tijd droog zou staan zou ik het zeker doen. Ik zie daar eigenlijk niks kwaads in.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:58 schreef kyraaa het volgende:
[..]
neej ik ga toch niet betalen voor sex als vrouw zijnde!!!
ben niet wanhopig hoor(sarcastisch bedoeld)
ik zie er ook niets kwaads in... tuurlijk, als je niet aan je behoeftes komt kun je je heel erg naar voelen.... maar ik persoonlijk zou nooit naar een mannelijke prostitue gaan als ik die behoefte heb.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:05 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Vond je dat je klanten dan wanhopig waren? Zo zou ik het niet benaderen, gewoon meer behoefte als aanbod. Persoonlijk ben ik nooit naar een prostituee gegaan maar als ik een tijd droog zou staan zou ik het zeker doen. Ik zie daar eigenlijk niks kwaads in.
Fascinerend. Waarom niet?quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:39 schreef kyraaa het volgende:
[..]
ik zie er ook niets kwaads in... tuurlijk, als je niet aan je behoeftes komt kun je je heel erg naar voelen.... maar ik persoonlijk zou nooit naar een mannelijke prostitue gaan als ik die behoefte heb.
iedereen doet aan zelfbevredigingquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:44 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Deed je weleens aan zelfbevrediging terwijl je hoer was?![]()
Deed je dat met je vingers/handen of gebruikte je daarbij hulpmiddelen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:45 schreef kyraaa het volgende:
[..]
iedereen doet aan zelfbevredigingheeft niets met werk of beroep te maken
misschien wel ja...quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:46 schreef DenniZZ het volgende:
Komt het misschien omdat je dan uit ervaring weet dat de prostituee zelf het met tegenzin doet? En dat je dat diegene dan niet wil "aandoen" ?
dit soort vragen heeft niets met prostitutie te maken maar is een té persoonlijke vraag.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:46 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Deed je dat met je vingers/handen of gebruikte je daarbij hulpmiddelen?
goh knap dat jij dat zo door de computer heen kan zienquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:45 schreef Haruhi het volgende:
Omdat ze het waarschijnlijk diep van binnen toch moreel verwerpelijk vindt.
Was je dan net zo geil terwijl je hoer was als toen je geen hoer was?quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:45 schreef kyraaa het volgende:
iedereen doet aan zelfbevredigingheeft niets met werk of beroep te maken
mijn sexdrive is wel verminderd nadat ik dat werk ben gaan doen jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Was je dan net zo geil terwijl je hoer was als toen je geen hoer was?
Sommige mensen zitten de hele dag op kantoor achter een pc en wanneer ze thuiskomen kunnen ze geen pc meer zien.
Je wil wel vertellen hoe je als 15jarige over lui heen piste voor 50 euro, maar je wil niet vertellen hoe je masturbeert?quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:48 schreef kyraaa het volgende:
[..]
dit soort vragen heeft niets met prostitutie te maken maar is een té persoonlijke vraag.
deze ga ik hier ook niet beantwoorden
preciesquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:52 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Je wil wel vertellen hoe je als 15jarige over lui heen piste voor 50 euro, maar je wil niet vertellen hoe je masturbeert?
de meisjes die ik kon hadden er moeite mee ja...quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:52 schreef DenniZZ het volgende:
Ben je weleens meisjes tegengekomen in je vak die er helemaal geen problemen mee hadden en er juist van genoten? Of had eigenlijk iedereen er wel moeite mee en deden ze het puur uit noodzaak?
Wat heeft dat in hemelsnaam met haar vroegere vak te maken?quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:52 schreef Haruhi het volgende:
Je wil wel vertellen hoe je als 15jarige over lui heen piste voor 50 euro, maar je wil niet vertellen hoe je masturbeert?
Nou, the 'aftermath' van al haar sexuele escapades enzo..Ik vroeg me af of er een verband was tussen de mate van zelfbevrediging en haar vroegere beroep.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat heeft dat in hemelsnaam met haar vroegere vak te maken?
Ah, de moraalridder van het topic ontpopt zich tot sneu ranzig rukkertje.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:46 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Deed je dat met je vingers/handen of gebruikte je daarbij hulpmiddelen?
Wat een nonsens. Of ze het nu met haar handen, haar voeten of de deurkruk doet, heeft totaal geen raakvlak met haar vroegere professie.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:59 schreef Haruhi het volgende:
Nou, the 'aftermath' van al haar sexuele escapades enzo..Ik vroeg me af of er een verband was tussen de mate van zelfbevrediging en haar vroegere beroep.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een nonsens. Of ze het nu met haar handen, haar voeten of de deurkruk doet, heeft totaal geen raakvlak met haar vroegere professie.
Nou ok, misschien zei ik t verkeerd. De manier waarop is minder relevant, maar de frequentie des te meer.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een nonsens. Of ze het nu met haar handen, haar voeten of de deurkruk doet, heeft totaal geen raakvlak met haar vroegere professie.
ja... ik ervaar de sex anders. heb weinig zin in standaard sex enzow... het verplichte nummertje...quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:02 schreef erodome het volgende:
Kyraaa, heb je nu niet de neiging om soms die "knop" ook om te zetten bij gewone seks, dat dat automatisch gaat, dit omdat ik dat weleens hoor op tv van prosti's, dat dat in het hele leven door gaat werken, dat dat soms best lastig is?
Oftewel, is de manier waarop je seks ervaart veranderd erdoor?
Denk je dat dat echt door wat je gedaan hebt komt, of dat het meer te maken heeft met een andere behoefte, anders soortige seks(echte standaart vanilla seks boeit mij namelijk ook niet bar veel, vind ik heel erg snel saaiquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:04 schreef kyraaa het volgende:
[..]
ja... ik ervaar de sex anders. heb weinig zin in standaard sex enzow... het verplichte nummertje...
heb veel minder zin... de gedachte van: ow is het alweer zover komt regelmatig voor.
maaaaaaaar áls ik zin heb dan gaan de remmen los... maar dat is niet meer zo heel erg vaak als vroeger.
waarschijnlijk komt het door een andere behoefte ja... want een andere soort sex trekt mij ook meer aan....quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:06 schreef erodome het volgende:
[..]
Denk je dat dat echt door wat je gedaan hebt komt, of dat het meer te maken heeft met een andere behoefte, anders soortige seks(echte standaart vanilla seks boeit mij namelijk ook niet bar veel, vind ik heel erg snel saai)?
de standaard sex of triootjes vind ik saai...quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:06 schreef 911GT2 het volgende:
Wat dat de remmen los gaan of dat je geen zin hebt
Misschien juist wel om ergens die bevrediging te halen die je (behalve financieel) niet bij je klanten krijgt?quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op ze geeft op een vraag na overal gewoon antwoord op, als je dat niet aan kan moet je ergens maar tafeltennis topic openen of zo...quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Je bent wel een beetje een aandachtshoertje he kyraaa.![]()
Waar blijft die hoer eigenlijk, ik heb ook behoeften. Antwoorden in dit geval.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:14 schreef fiat126 het volgende:
Waar slaat dat nou weer op ze geeft op een vraag na overal gewoon antwoord op, als je dat niet aan kan moet je ergens maar tafeltennis topic openen of zo...
omg! ik zou dan extra geld vragen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:31 schreef -skippybal- het volgende:
Maar Kyraaa, jij woog toch iets van 100kilo?
Zei ze toen geloof ik in een KLB-topic van iemand die dikke mensen uitscholdquote:
Heb nu een jaar dezelfde vriendin, en heb me 4 maand geleden laten testen.. Dus ja, dat geloof ik wel.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:03 schreef Slungel het volgende:
[quote]Op woensdag 19 juli 2006 03:19 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Ik zit liever op de HAVO en neuk gratis met soa-vrije meisjes,
Soa vrije meisjes, je gelooft het zelf toch niet , hoop ik
Heb je ook te maken gehad met klanten die hun verhaal bij je kwijt wilde?quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:25 schreef kyraaa het volgende:
topickillers!!!
quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:31 schreef -skippybal- het volgende:
Maar Kyraaa, jij woog toch iets van 100kilo?
Hey, daar hebben we onze superman weer, ook al een geweldige minnaar lees ik.....quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:28 schreef Haruhi het volgende:
Dat je routine sex hebt staat me sowieso al tegen, ik heb al meer dan een jaar dezelfde vriendin en van 'routine-sex' kan je bij ons écht niet spreken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |