quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een nonsens. Of ze het nu met haar handen, haar voeten of de deurkruk doet, heeft totaal geen raakvlak met haar vroegere professie.
Nou ok, misschien zei ik t verkeerd. De manier waarop is minder relevant, maar de frequentie des te meer.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een nonsens. Of ze het nu met haar handen, haar voeten of de deurkruk doet, heeft totaal geen raakvlak met haar vroegere professie.
ja... ik ervaar de sex anders. heb weinig zin in standaard sex enzow... het verplichte nummertje...quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:02 schreef erodome het volgende:
Kyraaa, heb je nu niet de neiging om soms die "knop" ook om te zetten bij gewone seks, dat dat automatisch gaat, dit omdat ik dat weleens hoor op tv van prosti's, dat dat in het hele leven door gaat werken, dat dat soms best lastig is?
Oftewel, is de manier waarop je seks ervaart veranderd erdoor?
Denk je dat dat echt door wat je gedaan hebt komt, of dat het meer te maken heeft met een andere behoefte, anders soortige seks(echte standaart vanilla seks boeit mij namelijk ook niet bar veel, vind ik heel erg snel saaiquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:04 schreef kyraaa het volgende:
[..]
ja... ik ervaar de sex anders. heb weinig zin in standaard sex enzow... het verplichte nummertje...
heb veel minder zin... de gedachte van: ow is het alweer zover komt regelmatig voor.
maaaaaaaar áls ik zin heb dan gaan de remmen los... maar dat is niet meer zo heel erg vaak als vroeger.
waarschijnlijk komt het door een andere behoefte ja... want een andere soort sex trekt mij ook meer aan....quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:06 schreef erodome het volgende:
[..]
Denk je dat dat echt door wat je gedaan hebt komt, of dat het meer te maken heeft met een andere behoefte, anders soortige seks(echte standaart vanilla seks boeit mij namelijk ook niet bar veel, vind ik heel erg snel saai)?
de standaard sex of triootjes vind ik saai...quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:06 schreef 911GT2 het volgende:
Wat dat de remmen los gaan of dat je geen zin hebt
Misschien juist wel om ergens die bevrediging te halen die je (behalve financieel) niet bij je klanten krijgt?quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op ze geeft op een vraag na overal gewoon antwoord op, als je dat niet aan kan moet je ergens maar tafeltennis topic openen of zo...quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Je bent wel een beetje een aandachtshoertje he kyraaa.![]()
Waar blijft die hoer eigenlijk, ik heb ook behoeften. Antwoorden in dit geval.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:14 schreef fiat126 het volgende:
Waar slaat dat nou weer op ze geeft op een vraag na overal gewoon antwoord op, als je dat niet aan kan moet je ergens maar tafeltennis topic openen of zo...
omg! ik zou dan extra geld vragen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:31 schreef -skippybal- het volgende:
Maar Kyraaa, jij woog toch iets van 100kilo?
Zei ze toen geloof ik in een KLB-topic van iemand die dikke mensen uitscholdquote:
Heb nu een jaar dezelfde vriendin, en heb me 4 maand geleden laten testen.. Dus ja, dat geloof ik wel.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:03 schreef Slungel het volgende:
[quote]Op woensdag 19 juli 2006 03:19 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Ik zit liever op de HAVO en neuk gratis met soa-vrije meisjes,
Soa vrije meisjes, je gelooft het zelf toch niet , hoop ik
Heb je ook te maken gehad met klanten die hun verhaal bij je kwijt wilde?quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:25 schreef kyraaa het volgende:
topickillers!!!
quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:31 schreef -skippybal- het volgende:
Maar Kyraaa, jij woog toch iets van 100kilo?
Hey, daar hebben we onze superman weer, ook al een geweldige minnaar lees ik.....quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:28 schreef Haruhi het volgende:
Dat je routine sex hebt staat me sowieso al tegen, ik heb al meer dan een jaar dezelfde vriendin en van 'routine-sex' kan je bij ons écht niet spreken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |