ik vraag me altijd af of de vagina dan nog wel een beetje strak is. of dat het lijkt alsof je hem in een boterhamzakje stopt ofzoquote:Op woensdag 19 juli 2006 03:13 schreef kyraaa het volgende:
[..]
ja anders ik wel.....
zon "score" zou ik toch echt niet willen.....
60 vind ik meer dan genoeg![]()
strak genoeg nog ja...quote:Op woensdag 19 juli 2006 03:16 schreef MegaMarc het volgende:
[..]
ik vraag me altijd af of de vagina dan nog wel een beetje strak is. of dat het lijkt alsof je hem in een boterhamzakje stopt ofzo
truste
Uiteraard, dat is de natuur. De man is puur gericht op de voortplanting om het voortbestaan van de mensheid te garanderen. Zo een verantwoordelijke taak en dan toch die ondankbaarheid en tegenwerking ontvangen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 03:15 schreef kyraaa het volgende:
*KNIP*
complimentjes die gemaakt worden denk ik gauw: jaja tis ook alleen maar omdat je met me naar bed wil en dat soort dingen.
Ik zit liever op de HAVO en neuk gratis met soa-vrije meisjes, dan dat ik op t gym zou zitten en naar de hoeren moest gaan makkerquote:Op woensdag 19 juli 2006 03:14 schreef Lestat het volgende:
[..]
Wat schiet je ermee op om op andere mensen neer te kijken? Heb je dat nodig om je eigen onzekere eigenwaarde mee op te poetsen? Ik heb even in je profiel gekeken, en gezien dat je net klaar bent met de HAVO. Toen ik op het gym zat vonden we havisten ten hoogste een stel halve debielen. Maar wat schiet je ermee op om zo neerbuigend over medemensen te denken?
Dat is toch gewoon normaal gedrag? Het lijkt me dat neuken omdat je betaalt abnormaler isquote:Op woensdag 19 juli 2006 03:15 schreef kyraaa het volgende:
[..]
mijn kijk is veranderd ja... in negatieve zin... meestal als ik een vent zie denk ik van: ow hij zal dit of dit type wel zijn, pffff hij wil zeker weer wat van me, jahoor het zal niet zo zijn hij kijkt naar me, heb ik iets van je aan ofzo? complimentjes die gemaakt worden denk ik gauw: jaja tis ook alleen maar omdat je met me naar bed wil en dat soort dingen.
Weinig is zo triest als een havist die een taalfout meent te ontdekkenquote:Op woensdag 19 juli 2006 03:19 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Ik zit liever op de HAVO en neuk gratis met soa-vrije meisjes, dan dat ik op t gym zou zitten en naar de hoeren moest gaan makker. En "onzekere eigenwaarde"? Voor iemand die naar eigen zeggen op het Gymnasium zat heb je van de Nederlandse taal weinig kaas gegeten
.
jupsquote:Op woensdag 19 juli 2006 03:19 schreef MegaMarc het volgende:
nog ff voor het slapen gaan:
er zijn spieroefeningen om ja vagina strakker te maken? of bedoel je dat je gewoon tijdens de sex je spieren aanspant?
zelfde situatie zelfde keuzes en dan weten wat ik nu weet?quote:Op woensdag 19 juli 2006 03:19 schreef Haruhi het volgende:
Maargoed kyra, lieverd.. Je zal zal nu sexueel nooit meer gezond zijn, en mentaal waarschijnlijk ook niet ( Deze uitspraken zijn gebaseerd op je je post-history). In retrospect, zou je nu je weet wat je nu weet, het een volgende keer precies hetzelfde doen?
Je blijft een hoerenloperquote:Op woensdag 19 juli 2006 03:25 schreef Lestat het volgende:
[..]
Weinig is zo triest als een havist die een taalfout meent te ontdekken![]()
Dus je hebt liever je leven lang nooit meer normale sex i.p.v. dat je je pubertrots inslikt en je ouders/familie om hulp vraagt? Meisje, zoek hulp en dat meen ik serieus.quote:Op woensdag 19 juli 2006 03:27 schreef kyraaa het volgende:
[..]
zelfde situatie zelfde keuzes en dan weten wat ik nu weet?
ja waarschijnlijk wel.....
ff heel goed luisteren he?quote:Op woensdag 19 juli 2006 03:28 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Dus je hebt liever je leven lang nooit meer normale sex i.p.v. dat je je pubertrots inslikt en je ouders/familie om hulp vraagt? Meisje, zoek hulp en dat meen ik serieus.
Lul niet, 1 telefoontje naar de Kinderbescherming was voldoende geweest.quote:Op woensdag 19 juli 2006 03:32 schreef kyraaa het volgende:
[..]
ff heel goed luisteren he?
ik heb om hulp gevraagd.... ik heb om hulp gesmeekt...
ik heb er iedere dag om gebeden en snachts om wakker gelegen en gehoopt dat er hulp kwam....
er kwam geen hulp, en zeker niet bij mijn familie.....
pubertrots? zou nog een heel ander blik open willen trekken over mn verleden... als ik 1 ding niet kan uitstaan dan zijn het wel mensen die een ander gewoon maar veroordelen.
Nu heb ik meteen trek in een blik erwtensoep.quote:Op woensdag 19 juli 2006 03:32 schreef kyraaa het volgende:
*knip*
zou nog een heel ander blik open willen trekken over mn verleden...
*knip*
je moet je grote mond houden als jij nergens wat van af weet....quote:Op woensdag 19 juli 2006 03:33 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Lul niet, 1 telefoontje naar de Kinderbescherming was voldoende geweest.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 03:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Nu heb ik meteen trek in een blik erwtensoep.![]()
Nu je hebt ervaren dat er voor meisjes als jou geen hulp beschikbaar was of je wist niet waar, zou je dan niet willen inzetten om je ervaring te gebruiken voor meisjes die nu misschien in een soortgelijke situatie kunnen belanden?
jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 03:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Nu heb ik meteen trek in een blik erwtensoep.![]()
Nu je hebt ervaren dat er voor meisjes als jou geen hulp beschikbaar was of je wist niet waar, zou je dan niet willen inzetten om je ervaring te gebruiken voor meisjes die nu misschien in een soortgelijke situatie kunnen belanden?
tuurlijk zijn er negatieve kanten.quote:Op woensdag 19 juli 2006 03:37 schreef Ludger het volgende:
[..]
Goeie vraag ja, raad je het andere meiden door je eigen ervaring aan? Of zijn er ook negatieve kanten?
Je kan je aanmelden voor SPH (Maatschappelijk werk) bijvoorbeeld, toelatingstoets... je bent slim zat... er zijn hogescholen die 21-minners toelaten...quote:Op woensdag 19 juli 2006 03:37 schreef kyraaa het volgende:
[..]
ja
het liefst wel ja
maar goed, waar moet je beginnen dan?
geen opleiding, geen geld, geen middelen.... was het maar waar dat er iemand op me afstapte en zei: hier heb jij een opleiding
tijdje geleden stond ik nog op sloterdijk op de bus te wachten en toen zag ik die cokesnuivende junk waar ik nou al twintig keer wat over gezegd heb uit de bus stappen... hij liep recht op mij en mn vriend af.... hij keek me aan en glimlachte.... liep door en zei verder niets....quote:Op woensdag 19 juli 2006 03:35 schreef Ludger het volgende:
Vraagje... zie je nog wel eens een van die mannen op straat of whatever ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |