abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 juli 2006 @ 03:16:30 #126
71974 MegaMarc
2 balla 2 care
pi_39962877
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 03:13 schreef kyraaa het volgende:

[..]

ja anders ik wel.....
zon "score" zou ik toch echt niet willen.....
60 vind ik meer dan genoeg
ik vraag me altijd af of de vagina dan nog wel een beetje strak is. of dat het lijkt alsof je hem in een boterhamzakje stopt ofzo

truste
pi_39962893
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 03:16 schreef MegaMarc het volgende:

[..]

ik vraag me altijd af of de vagina dan nog wel een beetje strak is. of dat het lijkt alsof je hem in een boterhamzakje stopt ofzo

truste
strak genoeg nog ja...

daar zijn van die oefeningen voor met je spieren!!!! truste
  woensdag 19 juli 2006 @ 03:19:47 #128
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_39962920
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 03:15 schreef kyraaa het volgende:
*KNIP*
complimentjes die gemaakt worden denk ik gauw: jaja tis ook alleen maar omdat je met me naar bed wil en dat soort dingen.
Uiteraard, dat is de natuur. De man is puur gericht op de voortplanting om het voortbestaan van de mensheid te garanderen. Zo een verantwoordelijke taak en dan toch die ondankbaarheid en tegenwerking ontvangen.
  woensdag 19 juli 2006 @ 03:19:48 #129
71974 MegaMarc
2 balla 2 care
pi_39962922
nog ff voor het slapen gaan:
er zijn spieroefeningen om ja vagina strakker te maken? of bedoel je dat je gewoon tijdens de sex je spieren aanspant?
  woensdag 19 juli 2006 @ 03:19:50 #130
153505 Haruhi
Zo snel! Ook als 40plusser
pi_39962924
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 03:14 schreef Lestat het volgende:

[..]

Wat schiet je ermee op om op andere mensen neer te kijken? Heb je dat nodig om je eigen onzekere eigenwaarde mee op te poetsen? Ik heb even in je profiel gekeken, en gezien dat je net klaar bent met de HAVO. Toen ik op het gym zat vonden we havisten ten hoogste een stel halve debielen. Maar wat schiet je ermee op om zo neerbuigend over medemensen te denken?
Ik zit liever op de HAVO en neuk gratis met soa-vrije meisjes, dan dat ik op t gym zou zitten en naar de hoeren moest gaan makker . En "onzekere eigenwaarde"? Voor iemand die naar eigen zeggen op het Gymnasium zat heb je van de Nederlandse taal weinig kaas gegeten .

Maargoed kyra, lieverd.. Je zal zal nu sexueel nooit meer gezond zijn, en mentaal waarschijnlijk ook niet ( Deze uitspraken zijn gebaseerd op je je post-history ). In retrospect, zou je nu je weet wat je nu weet, het een volgende keer precies hetzelfde doen?
pi_39962966
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 03:15 schreef kyraaa het volgende:

[..]

mijn kijk is veranderd ja... in negatieve zin... meestal als ik een vent zie denk ik van: ow hij zal dit of dit type wel zijn, pffff hij wil zeker weer wat van me, jahoor het zal niet zo zijn hij kijkt naar me, heb ik iets van je aan ofzo? complimentjes die gemaakt worden denk ik gauw: jaja tis ook alleen maar omdat je met me naar bed wil en dat soort dingen.
Dat is toch gewoon normaal gedrag? Het lijkt me dat neuken omdat je betaalt abnormaler is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 19 juli 2006 @ 03:25:46 #132
9902 Lestat
the vampire...
pi_39962970
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 03:19 schreef Haruhi het volgende:

[..]

Ik zit liever op de HAVO en neuk gratis met soa-vrije meisjes, dan dat ik op t gym zou zitten en naar de hoeren moest gaan makker . En "onzekere eigenwaarde"? Voor iemand die naar eigen zeggen op het Gymnasium zat heb je van de Nederlandse taal weinig kaas gegeten .
Weinig is zo triest als een havist die een taalfout meent te ontdekken
Memento Mori
pi_39962971
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 03:19 schreef MegaMarc het volgende:
nog ff voor het slapen gaan:
er zijn spieroefeningen om ja vagina strakker te maken? of bedoel je dat je gewoon tijdens de sex je spieren aanspant?
jups beide.... die oefeningen doet geloof ik iedere vrouw wel... hahaha al is het tijdens het tv kijken of zow, gewoon je spieren daaronder spannen.... blijven herhalen.... blijft alles zitten zoals het hoort
pi_39962985
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 03:19 schreef Haruhi het volgende:
Maargoed kyra, lieverd.. Je zal zal nu sexueel nooit meer gezond zijn, en mentaal waarschijnlijk ook niet ( Deze uitspraken zijn gebaseerd op je je post-history ). In retrospect, zou je nu je weet wat je nu weet, het een volgende keer precies hetzelfde doen?
zelfde situatie zelfde keuzes en dan weten wat ik nu weet?
ja waarschijnlijk wel.....
  woensdag 19 juli 2006 @ 03:27:31 #135
153505 Haruhi
pi_39962986
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 03:25 schreef Lestat het volgende:

[..]

Weinig is zo triest als een havist die een taalfout meent te ontdekken
Je blijft een hoerenloper .
  woensdag 19 juli 2006 @ 03:28:36 #136
153505 Haruhi
pi_39962992
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 03:27 schreef kyraaa het volgende:

[..]

zelfde situatie zelfde keuzes en dan weten wat ik nu weet?
ja waarschijnlijk wel.....
Dus je hebt liever je leven lang nooit meer normale sex i.p.v. dat je je pubertrots inslikt en je ouders/familie om hulp vraagt? Meisje, zoek hulp en dat meen ik serieus.
  woensdag 19 juli 2006 @ 03:31:31 #137
9902 Lestat
the vampire...
pi_39963014
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 03:27 schreef Haruhi het volgende:

[..]

Je blijft een hoerenloper .
Niks mis mee
Memento Mori
pi_39963021
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 03:28 schreef Haruhi het volgende:

[..]

Dus je hebt liever je leven lang nooit meer normale sex i.p.v. dat je je pubertrots inslikt en je ouders/familie om hulp vraagt? Meisje, zoek hulp en dat meen ik serieus.
ff heel goed luisteren he?
ik heb om hulp gevraagd.... ik heb om hulp gesmeekt...
ik heb er iedere dag om gebeden en snachts om wakker gelegen en gehoopt dat er hulp kwam....
er kwam geen hulp, en zeker niet bij mijn familie.....
pubertrots? zou nog een heel ander blik open willen trekken over mn verleden... als ik 1 ding niet kan uitstaan dan zijn het wel mensen die een ander gewoon maar veroordelen.
  woensdag 19 juli 2006 @ 03:32:27 #139
153505 Haruhi
pi_39963025
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 03:31 schreef Lestat het volgende:

[..]

Niks mis mee
Blijf dat maar geloven .
  woensdag 19 juli 2006 @ 03:33:09 #140
153505 Haruhi
pi_39963033
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 03:32 schreef kyraaa het volgende:

[..]

ff heel goed luisteren he?
ik heb om hulp gevraagd.... ik heb om hulp gesmeekt...
ik heb er iedere dag om gebeden en snachts om wakker gelegen en gehoopt dat er hulp kwam....
er kwam geen hulp, en zeker niet bij mijn familie.....
pubertrots? zou nog een heel ander blik open willen trekken over mn verleden... als ik 1 ding niet kan uitstaan dan zijn het wel mensen die een ander gewoon maar veroordelen.
Lul niet, 1 telefoontje naar de Kinderbescherming was voldoende geweest.
pi_39963061
Vraagje... zie je nog wel eens een van die mannen op straat of whatever ?
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
  woensdag 19 juli 2006 @ 03:35:37 #142
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_39963066
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 03:32 schreef kyraaa het volgende:
*knip*

zou nog een heel ander blik open willen trekken over mn verleden...

*knip*
Nu heb ik meteen trek in een blik erwtensoep.

Nu je hebt ervaren dat er voor meisjes als jou geen hulp beschikbaar was of je wist niet waar, zou je dan niet willen inzetten om je ervaring te gebruiken voor meisjes die nu misschien in een soortgelijke situatie kunnen belanden?
pi_39963077
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 03:33 schreef Haruhi het volgende:

[..]

Lul niet, 1 telefoontje naar de Kinderbescherming was voldoende geweest.
je moet je grote mond houden als jij nergens wat van af weet....

ik heb jarenlang onder jeugdzorg gestaan, hulp gezocht bij nog een hulpverleninginstantie, ik heb me aangemeld bij de kinderbescherming maar het enigste wat die eikels konden doen is een klote rapport opstellen en een rechtszaak aanspannen om voogdij te krijgen want mijn moeder stond dat niet toe.....

wat weet jij dr van?
mijn halve leven stond ik zogenaamd onder toezicht van vertrouwenspersonen en toezichthouders..... dat ik half huilend smeekte of ze me asjeblieft naar een veilige plek konden brengen maaar neeeeeeej.... eerst weer zus of zo.... toen mijn psycopatische broer mijn pols doorsneed met een stuk glas wist iedereen er van en er was er geen 1 die naar me omkeek wegens drukte en andere bullshit dus loop jij ff lekker gauw naar de pleuris... mongool.
jij weet er niets van
pi_39963078
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 03:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Nu je hebt ervaren dat er voor meisjes als jou geen hulp beschikbaar was of je wist niet waar, zou je dan niet willen inzetten om je ervaring te gebruiken voor meisjes die nu misschien in een soortgelijke situatie kunnen belanden?
Goeie vraag ja, raad je het andere meiden door je eigen ervaring aan? Of zijn er ook negatieve kanten?
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
pi_39963081
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 03:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

ja
het liefst wel ja
maar goed, waar moet je beginnen dan?
geen opleiding, geen geld, geen middelen.... was het maar waar dat er iemand op me afstapte en zei: hier heb jij een opleiding
pi_39963093
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 03:37 schreef Ludger het volgende:

[..]

Goeie vraag ja, raad je het andere meiden door je eigen ervaring aan? Of zijn er ook negatieve kanten?
tuurlijk zijn er negatieve kanten.
raad het niemand aan...

alleen in mijn situatie kon het niet anders.
als ik het alleen maar positief vond dan zou ik het werk nog steeds doen....
maar ben er ook mee gestopt
pi_39963098
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 03:37 schreef kyraaa het volgende:

[..]

ja
het liefst wel ja
maar goed, waar moet je beginnen dan?
geen opleiding, geen geld, geen middelen.... was het maar waar dat er iemand op me afstapte en zei: hier heb jij een opleiding
Je kan je aanmelden voor SPH (Maatschappelijk werk) bijvoorbeeld, toelatingstoets... je bent slim zat... er zijn hogescholen die 21-minners toelaten...

Voordeel: Jij weet hoe het is, zij kunnen er alleen over ouwehoeren...

Of een mbo anders... in A'dam is een raadslid van de Christenunie, prostituee was ze en nu zet ze zich in voor zulke meiden, echt gaaf.. die sprong...

[ Bericht 9% gewijzigd door Ludger op 19-07-2006 03:45:16 ]
pi_39963144
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 03:35 schreef Ludger het volgende:
Vraagje... zie je nog wel eens een van die mannen op straat of whatever ?
tijdje geleden stond ik nog op sloterdijk op de bus te wachten en toen zag ik die cokesnuivende junk waar ik nou al twintig keer wat over gezegd heb uit de bus stappen... hij liep recht op mij en mn vriend af.... hij keek me aan en glimlachte.... liep door en zei verder niets....

voor de rest wel eens een ongemakkelijk moment in de supermarkt... maar dat was alles....
gelukkig is amsterdam groot.
pi_39963164
Gelukkig, tlijkt me niet makkelijk, geconfronteerd te worden... Met de tijd komt het vast goed met je!
pi_39963166
ben ik van overtuigd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')