Die miste zelfs 2 maal.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:46 schreef Dos37 het volgende:
Sibum miste hem.
Was het nog een beetje om aan te zien.
touma links. gerritsen rechts.quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:41 schreef Solstice het volgende:
Is niks mis mee toch? Staat Gerritsen nu trouwens linksbuiten, of zie ik dat verkeerd?
Als dit UC oplevert ben ik er wel tevreden meequote:Op woensdag 19 juli 2006 12:19 schreef Merson het volgende:
Come on Twente!
Kuttijd trouwens 1530 en geen bier bij de wedstrijd.
15:30? Lekker dan, vol in de zon bij 30+.............quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:19 schreef Merson het volgende:
Come on Twente!
Kuttijd trouwens 1530 en geen bier bij de wedstrijd.
Na de ontgoocheling in Zweden en de tropische temperaturen heb ik toch maar voor Zandvoort gekozen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:34 schreef DutchGooner het volgende:
Van onze kant was het aardig, van FCT had ik meer verwacht.
Dat was toch die gozer die Van Bronckhorst doormidden porbeerde te schoppen en die tijdens Australië - Japan tot slechte speler van Australië werd benoemd door de verslaggever van de NOS?quote:FC Twente test Australische WK-ganger
FC Twente heeft een WK-ganger op proef. De Australiër Luke Wilkshire krijgt tot zaterdag de tijd om indruk te maken op de technische staf.
Wilkshire werd door bondscoach Guus Hiddink twee keer ingezet tijdens het afgelopen WK. In het groepsduel met Japan (3-1) draafde de 24-jarige middenvelder op als invaller. In de met 1-0 verloren achtste finale tegen Italië was hij negentig minuten van de partij.
Als Twente Wilkshire aan de selectie wil toevoegen, zal het zich moeten richten tot Bristol City waar hij onder contract staat. Hij speelde eerder voor Middlesbrough. Wilkshire speelde in totaal elf interlands voor Australië.
Voor de linkerkant? Want daar kan Twente nog wel iemand gebruiken, voor rechts zijn er met Wielaert, Schuurman, Rahim en Wellenberg voldoende mensen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:36 schreef methodmich het volgende:
Guus stelde hem ook als back op dacht ik.
Wellenberg kan ook links toch? Naja, een goede back d'rbij is nooit weg natuurlijk.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:47 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Voor de linkerkant? Want daar kan Twente nog wel iemand gebruiken, voor rechts zijn er met Wielaert, Schuurman, Rahim en Wellenberg voldoende mensen.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:32 schreef 9christensen het volgende:
Leonard heeft vanavond een contract getekend meldt iemand op fctwente.net.
hmm ja het is weggehaald. die foto heb ik niet gezienquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:38 schreef Merson het volgende:
[..]![]()
![]()
!
Je hebt het berichtje van m goed bekeken? Dat was Wielaert met zijn hoofd eroverheen geplakt met paint. En het was bij een geheime persconferentie.
Dat berichtje is nu weg volgens mij?
Of was dat ergens anders? En ben ik door de hitte bevangen?
Bakkal is voor 1 jaar gehuurd.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wilkshire is in elk geval brandhout.
Is Bakkal gekocht van PSV of is het een Bosman-transfer?
Misschien niet, maar hij is op leeftijd en het op één na hoogste Engelse niveau is niet zo heel slecht. Ook qua centen niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:50 schreef Solstice het volgende:
Is toch niet zo gek voor een ex-international?
Benieuwd hoelang ze gaan spelen, onweer....quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:21 schreef PogueMahone het volgende:
lekker weer derbij, ik zit hier 20 km verderop en het valt met bakken uit de hemel
Eerst voorronde uefa cup (lastige ploegen als Newcaslte United, Club Brugge en Trabzonspor kunnen geloot worden) waarna we de winnaar bij Feyenoord, AZ, Heerenveen, Groningen in de 1e ronde komtquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:36 schreef LuukBes het volgende:
Moeten jullie nog 1 dubbele confrontatie spelen om die UC poule-fase te bereiken of nog 2 ?
Nog 2, eerst nog een voorronde voor de uefa cup, dan 1ste ronde. En in de 2de ronde krijg je poules.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:36 schreef LuukBes het volgende:
Moeten jullie nog 1 dubbele confrontatie spelen om die UC poule-fase te bereiken of nog 2 ?
11500 volgens de stadionspeaker, het was dan ook gratis voor scc-houders.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel man zat er vanmiddag en hoe waren de prijzen ongeveer voor de kaartjes?
quote:Op zondag 23 juli 2006 10:42 schreef ASroma het volgende:
waren er nog een beetje uitsupporters van die andere club, gister?
nee we zijn nou geplaatst. Dus we spelen tegen 1 van deze tegenstanders.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:56 schreef wouter1988 het volgende:
[..]
Eerst voorronde uefa cup (lastige ploegen als Newcaslte United, Club Brugge en Trabzonspor kunnen geloot worden) waarna we de winnaar bij Feyenoord, AZ, Heerenveen, Groningen in de 1e ronde komt
quote:*HJK (Helsinki) (Fin) - Drogheda United (Ire) 1-1
*Gefle IF (Swe) - Llanelli (Wal) 1-2
*Jeunesse d'Esch (Lux) - Skonto Riga (Lat) 0-2
*Åtvidabergs FF (Swe) - Etzella Ettelbruck (Lux) 4-0
*FK Ventspils (Lat) - GÍ (Gøta) (Far) 2-1
*Glentoran (Nir) - SK Brann (Bergen) (Nor) 0-1
*Randers FC (Den) - ÍA (Akranes) (Isl) 1-0
*Portadown (Nir) - FBK Kaunas (Lit) 1-3
*Rhyl (Wal) - Suduva Marijampole (Lit) 0-0
*Levadia Tallinn (Est) - Haka (Valkeakoski) (Fin) 2-0
*IFK Göteborg (Swe) - Derry City (Ire) 0-1
Dat is dan bijzaak! Blonde chicks!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:36 schreef Solstice het volgende:
Jup, en dan met 2 vingers in de neus naar de volgende ronde!
Op dat moment was het nog niet bekendquote:nee we zijn nou geplaatst. Dus we spelen tegen 1 van deze tegenstanders.
bron: www.fctwente.netquote:Griekse interesse voor Rahim
Het Griekse Larissa is volgens Voetbal International in de markt voor Rahim Ouedraogo. De Grieken, vorig jaar achtste in de competitie, willen de verdediger annex middenvelder graag overnemen van FC Twente. Rahim speelde afgelopen zaterdag nog in de Intertoto Cup voor FC Twente tegen Kalmar en speelt al zijn hele profvoetballeven in Enschede, op een half seizoen FC Zwolle na. Wat de vraagprijs voor de goedlachse Burkinees is, is nog niet bekend.
Nou... Die waren toch 7e in Zweden?quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:22 schreef tukkeronline het volgende:
Deze ploegen zijn te doen. Niveau is misschien wel lager dan Kalmar FF.
Als ze hun wedstrijd achterstand hebben ingehaald staan ze bij winst 3e.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou... Die waren toch 7e in Zweden?
Dat bedoelde ik ook!quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:15 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Vorig jaar zijn ze ook 3e geworden (achter Djurgarden en Göteborg).
Benieuwd voor welke positie hij daadwerkelijk gehaald is/wordt.quote:Wilkshire goedgekeurd
Zojuist is bij de redactie van Twente Online het bericht binnengekomen dat Luke Wilkshire vandaag in het Medisch Spectrum Twente in Enschede is goedgekeurd. Na dit bericht mogen we ervan uitgaan dat ondertekening van een contract in het verschiet ligt.
Australisch international, schopte in de voorbereiding op het WK Van Bronckhorst nog zowat doormidden en werd door de NOS verslaggever bij Australië - Japan genoemd als "slechte speler van Australië, die slechts speelt omdat er 11 in het veld moeten staan"quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb nog nooit van de man gehoord
Hij speelt goed de laaste tijd hoor. Stukken beter als Schuurmanquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Meen je dat? Het wordt wel een clubfiguur a la Gyan, maar om zijn voetbalkwaliteiten hoef je hem niet te houden. Hij is makkelijk te vervangen.
Ja bedankt, dacht vandaag door onderstaande opmerking -->quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:15 schreef borisz het volgende:
twente krijgt een beschermde status morgen
Ik denk dat Wielaert de nieuwe rechtsback is, dan zou ie bij twente dus ook voor de bank gehaald worden, lijkt me een beetje raar. Ben sowieso niet zo'n fan van spelers opleiden voor een andere club.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:00 schreef wouter1988 het volgende:
Volgens zijn zaakwaarnemer wordt Luke Wilkshire morgen gepresenteerd
Boakye wordt inmiddels ook aan Twente gekoppeld (eventuele huur), denk door een eventueel vertrek van Rahim ..
Zal Rahim zelf niet missen. Wel zijn brede lach maar een toegevoegde waarde vind ik het niet
quote:Luke Wilkshire naar FC Twente
28-07-2006
Vanmiddag presenteert FC Twente Luke Wilkshire (24) als nieuwe aanwinst. In Enschede tekent de Australisch international een contract voor drie jaar, waarbij FC Twente tevens een optie heeft om het met een jaar te verlengen. Wilkshire kan op het middenveld en in de verdediging ingezet worden.
Vorige week kwam Wilkshire op proef in Enschede. Hij overtuigde de technische staf van FC Twente en is inmiddels medisch gekeurd.
Luke Wilkshire stond de afgelopen drie seizoenen onder contract bij het Engelse Bristol City, dat uitkomt in de Coca-Cola Football League One. Daar speelde hij 110 wedstrijden, waarin hij 17 keer wist te scoren. Bij Middlesbrough, de club waar hij daarvoor drie jaar onder contract stond, speelde hij 22 wedstrijden.
Wilkshire kwam op het WK in Duitsland twee duels in actie, wat zijn totaal op tien caps brengt. In de achtste finale tegen Italië speelde hij de volle negentig minuten mee. Australië verloor dat duel met 1-0 door een strafschop in de slotminuut.
Later vandaag een exclusief interview met Luke Wilkshire op deze site, alsmede een reactie van trainer Fred Rutten op de UEFA-cuploting!
fctwente.nl
Cork City komt nog steeds uit Ierland.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:27 schreef wouter1988 het volgende:
Op papier moeten ze gewoon te doen zijn, maar goed heb NEC ook wel is onderuit zien gaan tegen een amateurclub uit Wales (Cork City meende ik)
Cork is Ierlandquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:27 schreef wouter1988 het volgende:
Op papier moeten ze gewoon te doen zijn, maar goed heb NEC ook wel is onderuit zien gaan tegen een amateurclub uit Wales (Cork City meende ik)
Er zijn nog meer mogelijke tegenstanders hoor.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:26 schreef tukkeronline het volgende:
Mogelijke tegenstanders:
Llanelli AFC (Wales)
FC Levadia (Estland)
FK Ventspils (Letland)
Kaunas (Litouwen)
Drogheda United (Ierland)
Nee, Twente kan alleen tegen die 5 ploegen loten ...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:31 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Er zijn nog meer mogelijke tegenstanders hoor.
Atvidaberg (Zweden)
FK Ventspils (Letland)
Skonto (Letland)
FK Kaunas (Litouwen)
Suduva (Litouwen)
Derry (Ierland)
Drogheda United (Ierland)
Levadia (Estland)
Flora (Estland)
Llanelli AFC (Wales)
Klinkt allemaal wel te doen.
Hoezo alleen die 5?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:37 schreef wouter1988 het volgende:
[..]
Nee, Twente kan alleen tegen die 5 ploegen loten ...
Wales, Ierland hetzelfde niveau![]()
Moet te doen zijn. Ik schat Kalmar FF hoger in.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:55 schreef Greetings het volgende:
Twente-Levadia dus...
Alleen als er een vliegreis vanuit Arke georganiseerd kan worden.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:56 schreef wouter1988 het volgende:
En we gaan naar Levadia (Estland)
Haha, zielige reacties. Zoals ik al eerder zei, voor de rechtsback zijn er voldoende spelers. Bovendien zie ik weinig voordelen om een jonge speler ervaring op te laten doen en hem dan weer naar Amsterdam terug te sturen. Heeft Twente helemaal niks aan. Bovendien hebben we net Wielaert aangetrokken, dus Boakye zou ook hier wissel zijn.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:48 schreef Solstice het volgende:
dit stukje over boakye is grappig, heb de link van twente online trouwens.
Heracles een betere selectie dan Twentequote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:48 schreef Solstice het volgende:
http://ajax.punt.nl/index.php?r=1&id=288904&error=&wachtwoord=&archief=&tbl_archief=#form
dit stukje over boakye is grappig, heb de link van twente online trouwens.
Wat een oerlelijk stadion trouwens, op die foto's. Lelijk zo'n sintelbaan om je veld.
14.gifquote:Op zondag 30 juli 2006 17:08 schreef wouter1988 het volgende:
4-0 winst op Top Oss vandaag ..
Goals van Gerk, Gerritsen, Kennedy en Afonso
ga je schamen! als jullie Heubach niet haddenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:41 schreef wouter1988 het volgende:
Wellenberg en Wilkshire zouden ook op linksback kunnen spelen. Laat er maar gewoon een goede linksback bijkomen want Heubach heeft zijn beste tijd ook gehad!
Had ik dus bijna een krat bier verloren, omdat hij de vrije bal erin schoot.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:12 schreef ASroma het volgende:
[..]
ga je schamen! als jullie Heubach niet hadden![]()
![]()
Je hebt de tweede helft niet bekeken? Of was dat ook nog bagger, maar was de eerste helft bagger in het kwadraat?quote:
Jeroen scoort,1x per 2 seizoenenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:18 schreef Kreator het volgende:
Ik snap niet dattie nog steeds linksback staat. Die jongen moet aanvallend middenvelder zijn.
Jeroen zorgt altijd voor actiequote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:22 schreef CAZZO het volgende:
Jeroen scoort,1x per 2 seizoenen
en zijn voorzet is ook zwaar bagger dus ...
aanvallende middenvelder lijkt me geen optie
Dan druk je jezelf nog netjes uitquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:15 schreef kollie het volgende:
was niet best vanavond....
Kennedy d'r ook uit, stond weer is schaduwspits te voetballen, terwijl het daar al zo vol staat. op het laatst stonden ze gewoon met z'n 4en/5en tegelijk in de spits te voetballen, dat schiet toch geen fuck op. Iedereen stond spits te voetballen behalve N'kufo!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:42 schreef Merson het volgende:
Het spel was niet eens zo bedroevend vond ik eigenlijk. Werd redelijk getikt. Zij het wat langzaam.
Volgende week beginnen met Bakkal en Wilkshire en zonder Gerritsen. En de inzet van de tweede helft en het gaat helemaal goed komen.
Idd. Brama kan het spel gewoon nog niet verdelen. Wilkshire wat een goeiequote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:31 schreef 9christensen het volgende:
brama eruit en niemeyer naar het middenveld.
quote:Oude Kamphuis naar FC Twente
door Wim Neeskens
KREFELD, maandag
FC Twente heeft zich vlak voor de start van de competitie versterkt met Niels Oude Kamphuis. De 28-jarige middenvelder speelde vanaf 1994 al bijna honderd wedstrijden voor de Tukkers. Daarna werd hij in 2000 voor 3,5 miljoen euro aan Schalke’04 verkocht. Met de Duitse club won hij twee keer de DFB Pokal. In 2001 speelde hij zijn enige interland met het Nederlands elftal tegen Engeland. Vorig jaar vertrok hij plotseling van Schalke’04 naar Borussia Mönchengladbach. Daar liep hij een achillespeesblessure op die hem maanden aan de zijlijn hield. Omdat trainer Jupp Heynckes andere inzichten had over zijn functioneren als verdediger, voelde Oude Kamphuis zich daar niet meer op zijn gemak en kocht zich vrij.
Morgen wordt Niels Oude Kamphuis, die een huis in Holten heeft gekocht, gekeurd. Pas daarna zal hij een tweejarig contract ondertekenen.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
30 juni 2008quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:45 schreef Zwoerd het volgende:
Wanneer loopt het contract van Vennegoor eigenlijk af?
Gut daar hej hem ook weerquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:53 schreef thunderice het volgende:
twente durft geeneens te komen wat een afspraken.... wat een niveau![]()
Zullen wij eens afspreken dan?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:53 schreef thunderice het volgende:
twente durft geeneens te komen wat een afspraken.... wat een niveau![]()
Tja, 3-0 is het wel geworden ja..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:14 schreef mr.vulcano het volgende:
Ik verwacht dat twente dit seizoen op plek 7 zal eindigen. De selectie is iets verbeterd. Zondag eerst maar even de Calimero's in de pan hakken. Een standaard 0-3!
Verdiend was het niet. Succes nog verder, ik hoop dat jullie erin blijvenquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:35 schreef Zapper het volgende:
Hilarisch. Verloren van een Calimero. Wat moeten jullie je schamen zeg![]()
Wat lulln. Loat ze de punten int gat stekknquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:42 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Verdiend was het niet. Succes nog verder, ik hoop dat jullie erin blijven
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:14 schreef mr.vulcano het volgende:
Ik verwacht dat twente dit seizoen op plek 7 zal eindigen. De selectie is iets verbeterd. Zondag eerst maar even de Calimero's in de pan hakken. Een standaard 0-3!
de oale paupersquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:39 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Wat lulln. Loat ze de punten int gat stekkn
Alleen gaat ie cashen als hij in 2006 of 2007 verkocht wordt, dus ik zou er maar niet op gaanquote:
Het is nu natuurlijk onmogelijk om nog zevende te worden. Het seizoen van Twente zit erop. Gewoon de laatste 33 wedstrijden uitvoetballen....quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:53 schreef Incolumis het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
al dat gezeur dat Twente beter was, iedereen weet dat Heracles een verdedigend ingestelde team is en de tegenstander wel laat voetballen, tuurlijk lijkt het dan dat je beter bent omdat je vaker aan de bal bent, maar ja als je niet scoort win je ook niet. en de rode kaart was terecht, Wilkshire ging totaal niet voor de bal maar voor het bovenbeen van Klavan.
van FC Twente.net, lijkt me wel toepasselijk.quote:Voor wat het waard is: excuses aan de honderdduizenden tv-kijkers...
Het was zeker niet bijzonder goed. Eigenlijk leek het nog slechter dan de thuiswedstrijd (maar TV en stadion is anders natuurlijk). En ook een beetje pech natuurlijk. Maar vooral ook slecht. De inzet was volgens mij niet meegekomen naar Estland.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:07 schreef Frutsel het volgende:
In het UEFAcup topic heeft iedereen het erover dat het echt zo slecht was...
was het nou echt slecht of ontbrak het geluk?
ik vond die esten nog veel slechter... : (
Straks komt Munsterman voor de camera en dan komt het 5-jaren-Masterplan weer te voorschijn!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:23 schreef Nywuob het volgende:
Gelukkig is Rutten tevreden met het vertoonde spel![]()
Maar, jullie spelen tenminste Europees!!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:51 schreef pfaf het volgende:
Tsjongejonge wat een blammage. Niet normaal...
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:39 schreef Zapper het volgende:
[..]
Maar, jullie spelen tenminste Europees!!
Oh wacht, je hebt een nieuw excuus nodig
Het waren die vervelende toeters.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:39 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ik niet snap?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:39 schreef Zapper het volgende:
[..]
En dat zegt Zapper tegen mij?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:48 schreef Incolumis het volgende:
na het verlies tegen Heracles kwamen ze met de reden dat ze niet alles gaven i.v.m. eufa cup
Och, ik sprak Heubach zondag na de wedstrijd tegen Heracles op een verjaardag en die gaf me niet de indruk dat er geen inzet was geweest, dus ik denk niet dat ze achterover leunden met een shaggie op de lip.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:48 schreef Incolumis het volgende:
na het verlies tegen Heracles kwamen ze met de reden dat ze niet alles gaven i.v.m. eufa cup
Dat moesten ze de twee voorgaande wedstrijden ook. Niettemin erg knappe prestatie, gefeliciteerdquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:18 schreef ThijsThijs het volgende:
Ze moesten ook wel presteren vandaag!
Tsja zegt dit dus iets over Twente, die zaadploeg uit Estland of juist over PSV... Geen wonderen, PSV had blijkbaar een slechte dag (of is niet meer zo sterk) en een goede dag van Twente.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:47 schreef Beschouw het volgende:
Ongelooflijk. Verliezen van een zaadploeg uit Estland en dan winnen van PSV. De wonderen zijn blijkbaar de voetbalwereld nog niet uit.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:36 schreef pfaf het volgende:
Goede pot, zo aan de samenvatting te zien!
Hij schopte hem trouwens ook dom wegquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:31 schreef Dos37 het volgende:
Was wel een idioot die de bal op het veld trapte
quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:25 schreef luciarno het volgende:
Ik vond het niet dom dat hij die van t veld wou trappen
owja bewustquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:28 schreef pfaf het volgende:
Hij trapte de bal bewust half uit het spel in de richting van de aanvallende PSV'er. Als hij hem weg had willen schoppen had hij 'm wel weg kunnen rammen....
Gerk bevalt me eigenlijk al beter dan Kennedy. Speelt veel directer en loopt meer vrij, komt volgens mij ook vaker voor de goal en speelt de spits denk ik ook vaker vrij.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:51 schreef methodmich het volgende:
Orlando Engelaar kan linkshalf spelen of op tien inderdaad. Ze hebben hem rugnummer 27 gegeven. Het lijkt mij wel een aanwinst, toch iemand die bewezen heeft een goaltje of tien te kunnen maken in de eredivisie. Met Bakirçioglü erbij heb je dan een middenveld dat veel voor de goal kan komen.
Die wordt toch al verhuurd?quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:22 schreef Solstice het volgende:
Was al bekend van Rahim, maar d'r lopen meer verdedigers die eigenlijk weinig te zoeken hebben bij Twente. Schuurman mag van mij ook snel verkocht worden.
Wat dom zeg. Nu zijn die Limburgers tot op het bot getergd.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:38 schreef Merson het volgende:
De eerste mentale klap is al uitgedeeld.
De bus van Roda reed vanmiddag achter ons. En toen gingen wij niet aan de kant.
Vrijdag wel.quote:Op maandag 11 september 2006 12:51 schreef Erasmusch het volgende:
Is Ramzi met ruzie weggegaan bij jullie?
Twente zou die wedstrijden alle vier moeten kunnen winnen. Alleen Excelsior kan lastig worden als ze deze vorm vasthouden.quote:Op zondag 17 september 2006 16:57 schreef Dos37 het volgende:
komende 4 wedstrijden moeten toch wel 10 punten op kunnen leveren. Sparta, RKC thuis Ado uit en Excelsior thuis.
Ik begrijp wel waarom de KNVB dat complex heeft afgekeurd zeg! Ben er gisteren geweest, ongelooflijk.quote:Op zondag 17 september 2006 16:57 schreef Dos37 het volgende:
Eerst woensdag nog even tegen DOTO in het stadion van Excelsior.
Lijkt me ook niet dat het een probleem gaat worden maar je weet nooit. Denk dat een aantal spelers wel rust krijgen bij Twente.quote:Op zondag 17 september 2006 17:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik begrijp wel waarom de KNVB dat complex heeft afgekeurd zeg! Ben er gisteren geweest, ongelooflijk.
Lopen een paar leuke spelers tussen, maar mag natuurlijk geen probleem worden. Zeker niet als ze zonder eigen publiek dicht op het veld spelen.
Als er een goede vervanger voor hem is.....quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:02 schreef Erasmusch het volgende:
Wanneer gaat die Boschker met pensioen?
oordeel alleen als je er geweest ben of het hebt gezien!quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:26 schreef Solstice het volgende:
Jup, Zomer had weer geblunderd hoorde ik? Als je dat verbetert word het erg mooi in ieder geval. Zijn er maar weinig die onze aanval in vorm kunnen afstoppen.
Wilde je ontkennen dat het een blunder was, dan? Helaas voor Zomer niet z'n eerste dit seizoen. Terwijl het een prima verdediger is. Die had ik best naast Dingsdag willen zien bij ons achterin, ware het niet dat FC Twente daar niet mee akkoord ging..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:23 schreef henkfct het volgende:
[..]
oordeel alleen als je er geweest ben of het hebt gezien!
Hij gaat heus niet naar Heerenveen. Das geen vooruitgang meer volgend seizoenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:44 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
En kan 'ie volgend jaar mooi Petter Hansson opvolgen![]()
Ik oordeel niet, stel alleen een vraag. Ik kan zelf trouwens wel goed uitmaken wanneer ik over iets oordeel of niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:23 schreef henkfct het volgende:
[..]
oordeel alleen als je er geweest ben of het hebt gezien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |