die meest linker is wel heel erg lekkerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:01 schreef Kindervriend het volgende:
Overigens zie ik dat men niet overal selecteert op uiterlijk.
[afbeelding]
lekker blijven plakken....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:45 schreef Pony-Lover het volgende:
die meest linker is wel heel erg lekker![]()
![]()
![]()
En die buitenlanderquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:41 schreef Kindervriend het volgende:
Oh ja, Dhr. van Dalen!
[afbeelding]
*fapfapfap*
Niet te vergeten de Konmarquote:Op woensdag 19 juli 2006 08:53 schreef Ivo1986 het volgende:
Sommige meiden van Mac Donalds zijn ook leuk.![]()
Sja, als je op Antilianen en negerinnen valt...quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:53 schreef Ivo1986 het volgende:
Sommige meiden van Mac Donalds zijn ook leuk.![]()
Nou dat beeld herken ik niet hoor. Het is een en al hoofddoek wat ik zie. En ook die kuttige veel te kleine lopende band, waardeloze supermarkt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:40 schreef Kindervriend het volgende:
Valt jullie dat niet op? In de 'betere' AH's zitten altijd ramgeile mokkels achter de kassa's. Tenminste, bij de AH XL waar ik soms kom. Selecteren ze daar op hoofden en kontjes, of wat? Het zal die ouwe snoepert uit de reclame wel zijn, Dhr. van Dalen. Hij doet het goed in ieder geval!
Maar nu... hoe versier je zo'n 16-jarig mèske? Ik heb al eens een keer gedaan alsof m'n pinpas niet helemaal werkte, steeds verkeerd er doorhalen. Toen zei ze: "Geef maar, ik wrijf 'm even schoon met m'n blouse, maar die is ook niet echt schoon hoor, hihi!".
Ik kan je zeggen! Ik heb een week lopen ruiken aan die pinpas! God, wat was ik geil!
Sommigen dragen hun werkblouse ook zo lekker ver open. Dan krijg ik al helemáál een bobbel in de broek als ik m'n peperkoek en Fristi afreken.
Ik heb er over zitten denken om te stoppen met m'n huidige baan en te solliciteren bij die AH. Dan kom ik denk ik heel veel in contact met die leuke mèskes en maak ik vast kans op sex. Denken jullie ook niet? Het staat verder natuurlijk ook best goed op je cv. AH is een goeie winkel. Geloof ik.
gr.
Een wanhopige Boogschutter.![]()
Ja proest, want er werken kei veel buitenlanders bij de macquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:05 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Sja, als je op Antilianen en negerinnen valt...
Hier in (Zuid) Limburg valt dat reuze mee. Ik werk er zelf ookquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:05 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Een week ruiken aan je pinpas..... ok......quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:40 schreef Kindervriend het volgende:
Ik kan je zeggen! Ik heb een week lopen ruiken aan die pinpas! God, wat was ik geil!
quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:09 schreef SunChaser het volgende:
Het voordeel is dat cassieres zelden boven de 20 zijn, die zijn te duur
Sickquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:40 schreef Kindervriend het volgende:
Je werkt er?quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:40 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Die meiden vinden het trouwens wel leuk om te flirten tijdens hun werk. Gewoon even zeggen dat ze zo'n leuk koppie heeft en standaard bij haar aansluiten vinden ze altijd leuk.
Amateur. Als je het dan echt goed wil doen plak je je portemonnee vast aan je lul...quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:37 schreef Repeat het volgende:
(uiteraard zorg ik er dan wel voor dat mn penis aan dezelfde kant ligt als waar de zak met portomonnee zit)
TS is nogal snel heel heet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:40 schreef Kindervriend het volgende:
nee...quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:55 schreef DenniZZ het volgende:
Betrappen jullie jezelf er ook op dat je altijd bij binnenkomst al checkt waar het lekkerste vrouwtje achter de kassa zit en dan ook in die rij aansluiten ongeacht wat voor rij er staat![]()
Ow...quote:
Ik heb ooit bij AH gewerkt en ik was toch echt de enige cassiere onder de 20 hoor. En ik denk ook niet dat je als man erg vrolijk wordt van de ietwat uitgezakte oudere dames die ik mijn collega's mocht noemenquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:09 schreef SunChaser het volgende:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:55 schreef DenniZZ het volgende:
Betrappen jullie jezelf er ook op dat je altijd bij binnenkomst al checkt waar het lekkerste vrouwtje achter de kassa zit en dan ook in die rij aansluiten ongeacht wat voor rij er staat![]()
phew! gelukkig maarquote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:55 schreef DenniZZ het volgende:
Grappig dat 70% van de mensen dit serieus neemtquote:
toevallig in alkmaar ? werkt 1 jochie achter de kassa, de rest allemaal fijne dames waar ik nooit tussen kan kiezenquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:02 schreef Raphaelo29 het volgende:
ik stond vandaag aan de kassa bij een 16 jarig jongetje![]()
Vuile slettebakken zijn het...quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:54 schreef gebruikersnaam het volgende:
nee dan die LIDL wijven.........
Haha nou dan weet je dus dat er mensen zijn die op haar geilen als ze daar zitquote:Op donderdag 20 juli 2006 05:52 schreef luciferist het volgende:
*heeft een bliepvriendin van de AH, LEKKER PUH
Analyseren dat kreng.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:02 schreef Raphaelo29 het volgende:
ik stond vandaag aan de kassa bij een 16 jarig jongetje![]()
de rest ZIJN mannelijk.... ja... tsja..quote:Op donderdag 20 juli 2006 06:55 schreef Pulsy het volgende:
Bij ons in de AH heb je enkele dames van 40+ met hoofddoek, twee tantes van 58+ zonder hoofddoek en de rest zijn mannelijk.
De meid in de C1000 daarintegen
Je moet er ook niets onder aan doe héquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:09 schreef Sabinee het volgende:
Ik werk bij de AH
Kan niet zeggen dat ik die jasjes die we aanmoeten geil vind staan ofzoMaar ik heb wel hele leuke collega's
![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:15 schreef Sabinee het volgende:
Ooo dus DAT doe ik fout.
Als ik geile 30/40/50 plussers zonder sociaal leven wil versieren in een oncharmant jasje bij de kassa van de AH moet ik gewoon niks onder het jasje aandoen.
Domme ik. Dat ik daar niet eerder achter ben gekomen.
![]()
Mijn brommer LIJKT wel bijna op een kinderfietsjequote:Op donderdag 20 juli 2006 10:16 schreef donald_dick het volgende:
wacht hun op bij hun kinderfietsjes en sniffel aan hun zadeltje!
Het is, ondanks de airco voorin de winkel bij ons ALTIJD warm. Dus helaas.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:16 schreef 911GT2 het volgende:
[..]
![]()
nou kijk dan hebben we in ieder geval nog wat aan elkaar, wil je helemaal succes hebben zorg dan dat je in de luchtstroom van de airco zit...
Knijpen voor je leven...quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:17 schreef Sabinee het volgende:
[..]
Het is, ondanks de airco voorin de winkel bij ons ALTIJD warm. Dus helaas.
weeg je ook meer dan 100 kiloquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:17 schreef Sabinee het volgende:
[..]
Mijn brommer LIJKT wel bijna op een kinderfietsje![]()
*harde tepels alert*quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:16 schreef 911GT2 het volgende:
[..]
![]()
nou kijk dan hebben we in ieder geval nog wat aan elkaar, wil je helemaal succes hebben zorg dan dat je in de luchtstroom van de airco zit...
Ik zou niet klagen en altijd bij jou in de rij komen staan, waarschijnlijk nog mijn wisselgeld vergeten ookquote:
Ehhh of die van Dalen dat doet weet ik niet, maar in de tijd dat ik bij AH werkte op zaterdag en er weer nieuwe dames moesten worden aangenomen liep mijn chef altijd even met alle kandidaten langs Joris (collega) en mij. Achteraf mochten we meestemmen wie aangenomen ging wordenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:40 schreef Kindervriend het volgende:
Valt jullie dat niet op? In de 'betere' AH's zitten altijd ramgeile mokkels achter de kassa's. Tenminste, bij de AH XL waar ik soms kom. Selecteren ze daar op hoofden en kontjes, of wat? Het zal die ouwe snoepert uit de reclame wel zijn, Dhr. van Dalen. Hij doet het goed in ieder geval!
me 2quote:Op donderdag 20 juli 2006 05:52 schreef luciferist het volgende:
*heeft een bliepvriendin van de AH, LEKKER PUH
Ik ken dat probleem. Daarom kies ik ook altijd de rij waarquote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:55 schreef MouseOver het volgende:
Tot een half jaartje geleden was het makkelijk. Toen was er maar 1 lekkere hier in de buurt. Nu zijn het er drie. Ik kan nooit meer kiezen welke rij het wordt
D) De cassiere waarvan je nog geen telnr/msn hebtquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:03 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ken dat probleem. Daarom kies ik ook altijd de rij waar
A) de lekkerste cassière zit en
B) de meeste lekkere vrouwen staan of
C) vanwaar ik het beste uitzicht heb op de rij met de meeste lekkere vrouwen
Moet ze wel lekker zijnquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:07 schreef MouseOver het volgende:
[..]
D) De cassiere waarvan je nog geen telnr/msn hebt![]()
PICS!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:16 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend.
Ah, er komt er net weer een online zie ik..
Met zo'n stickertje erbij aan welke kant je de magneetstrip door moet voeren?!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:52 schreef ryangozer het volgende:
als ze nou die pinpas door dr kut had gehaald zou het een stuk logischer zijn dat je eraan ruikt.. maar zelfs dan ben je wanhopig![]()
Hier in Taiwan heb je van die leuke Chineesjes bij McDonalds.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:05 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Bij de Aldi hier in de buurt zit best wel een lekker rondborstig dametje. Volgens mij is ze turks. Nou, die wil ik ook wel goed integrerenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:09 schreef SeLang het volgende:
Maar in NL heeft AH dus gewoon de lekkerste cassieres
Ik heb echt medelijden met de paupers/ linksen die hun boodschappen bij de Aldi doen.
OK, Turksen zijn inderdaad lekkerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:17 schreef Elegy het volgende:
[..]
Bij de Aldi hier in de buurt zit best wel een lekker rondborstig dametje. Volgens mij is ze turks. Nou, die wil ik ook wel goed integreren
Die hebben ook nog wel eens de combinatie zwart haar met blauwe ogenquote:
Dat is mooi jaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:31 schreef Elegy het volgende:
[..]
Die hebben ook nog wel eens de combinatie zwart haar met blauwe ogen![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:38 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat is mooi ja
Maar bruine ogen mogen ook
Turksen
Lul toch nietquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:14 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Wat zijn nu weer "Turksen"?
Het is OF Turken OF een Turkse.
Dus alles wat meneer Teeuwen vertelt is waar?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:44 schreef PietjePuk2 het volgende:
Dus alles wat geschreven staat is waar? Dan verwijs ik je door naar meneer Teeuwen.. die heeft daar een mooie theorie over.
Jij wel. Gedrocht.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:57 schreef zhe-devilll het volgende:
Ze hebben ook van die zalige puberale knulletjes die daar werken,
leuk even heengaan met een shirtje waar alles uitpuilt, wat aan ze vragen, en dan toevallig je sleutel laten vallen
Bukken en dan omhoog kijken met een stoute blik in je ogen..
hmmmmmmz zie ze dan eens blozen..
zalig
i like that so much!![]()
wat?quote:
Altijd wel leuke reclames 14.gifquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:41 schreef Kindervriend het volgende:
Oh ja, Dhr. van Dalen!
[afbeelding]
*fapfapfap*
Dat is geen blozen, dat is proberen niet te lachen als een vrouw van 40 zich als een dronken breezer-slet gedraagt.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:57 schreef zhe-devilll het volgende:
Ze hebben ook van die zalige puberale knulletjes die daar werken,
leuk even heengaan met een shirtje waar alles uitpuilt, wat aan ze vragen, en dan toevallig je sleutel laten vallen
Bukken en dan omhoog kijken met een stoute blik in je ogen..
hmmmmmmz zie ze dan eens blozen..
zalig
i like that so much!![]()
Nee, als ik in een supermarkt ben, koop ik wat ik wil en vertrek weer. Alsof ze je leuk gaat vinden, je geeft haar alleen maar meer werk.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:55 schreef DenniZZ het volgende:
Je kan er natuurlijk ook helemaal niks meer kopen, en dan is ze binnenkort der baan kwijtquote:Op zondag 23 juli 2006 15:37 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nee, als ik in een supermarkt ben, koop ik wat ik wil en vertrek weer. Alsof ze je leuk gaat vinden, je geeft haar alleen maar meer werk.
Dan zou ik jou graag willen neuken als je dat toestaat.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:24 schreef Knoekie het volgende:
Ik zit achter weleens achter de kassa bij AH![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 16:25 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Dan zou ik jou graag willen neuken als je dat toestaat.
Als je het niet toestaat ook hoor, maar dan heet het geen 'neuken' meer hè.
quote:Op maandag 24 juli 2006 16:27 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
IK EDIT TOCH AL JONG VUILAK! VUIGE HOMOFIEL!
Hahaha, kijk voortaan verder dan je neus lang is,quote:Op maandag 24 juli 2006 16:27 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
IK EDIT TOCH AL JONG VUILAK! VUIGE HOMOFIEL!
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:40 schreef Kindervriend het volgende:
(..)
Maar nu... hoe versier je zo'n 16-jarig mèske? Ik heb al eens een keer gedaan alsof m'n pinpas niet helemaal werkte, steeds verkeerd er doorhalen. Toen zei ze: "Geef maar, ik wrijf 'm even schoon met m'n blousehoofddoek, maar die is ook niet echt schoon hoor, hihi!".
(..)
Was jij niet dezelfde van het mannetje die aan vrouwelijk fietszadels zit te snuffelen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:40 schreef Kindervriend het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:03 schreef SpeedJeffrey het volgende:
[..]
Was jij niet dezelfde van het mannetje die aan vrouwelijk fietszadels zit te snuffelen?
Zou een psycholoog niks voor je zijn?![]()
C1000quote:Op dinsdag 25 juli 2006 04:43 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Ja.
Nee.
Iedereen is uniek. Ik ben tof. Dat scheelt. Geen fratsen! Godverdomme.
Heb je wel eens gezien wat voor wijven daar achter de kassa zitten? Daarbij vergeleken zijn zelfs de mannen van de AH het overwegen waard... (bij wijze van spreken...).quote:
Whehehe ja duh! K hoef echt niet zon oud viswijf die mn appeltje met dr tering ranzige steen-kolen-handen gaat scannenquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:55 schreef DenniZZ het volgende:
Appeltjes scannenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:25 schreef Gianluca het volgende:
[..]
Whehehe ja duh! K hoef echt niet zon oud viswijf die mn appeltje met dr tering ranzige steen-kolen-handen gaat scannen![]()
Hehehe... als ik alleen ben wel, als ik met anderen ben wil ik gewoon snel weg.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:55 schreef DenniZZ het volgende:
Geen fratsen dat scheeltquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:22 schreef DS4 het volgende:
[..]
Heb je wel eens gezien wat voor wijven daar achter de kassa zitten? Daarbij vergeleken zijn zelfs de mannen van de AH het overwegen waard... (bij wijze van spreken...).
Hey Thanksquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:22 schreef DS4 het volgende:
[..]
Heb je wel eens gezien wat voor wijven daar achter de kassa zitten? Daarbij vergeleken zijn zelfs de mannen van de AH het overwegen waard... (bij wijze van spreken...).
Ooh yes, toch nog lotgenoten!quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:55 schreef DenniZZ het volgende:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:08 schreef luciferist het volgende:
ik ken trouwens bijna elk kassameisje bij naam bij de c1000
behalve de lelijke
Bertha I, II en II?quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:08 schreef luciferist het volgende:
ik ken trouwens bijna elk kassameisje bij naam bij de c1000
behalve de lelijke
Goed kindervriend, in de eerste plaats zou ik niet te snel happen op de kassameisjes. Ook al is het van boven OK. Er blijft nog behoorlijk wat verborgen achter de kassa in veel gevallen. Maar om van het positieve uit te gaan.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:40 schreef Kindervriend het volgende:
Maar nu... hoe versier je zo'n 16-jarig mèske? Ik heb al eens een keer gedaan alsof m'n pinpas niet helemaal werkte, steeds verkeerd er doorhalen. Toen zei ze: "Geef maar, ik wrijf 'm even schoon met m'n blouse, maar die is ook niet echt schoon hoor, hihi!".
Wat een mongool, pedoseksuele viespeukquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:40 schreef Kindervriend het volgende:
Sommigen dragen hun werkblouse ook zo lekker ver open. Dan krijg ik al helemáál een bobbel in de broek als ik m'n peperkoek en Fristi afreken.
Ik heb er over zitten denken om te stoppen met m'n huidige baan en te solliciteren bij die AH. Dan kom ik denk ik heel veel in contact met die leuke mèskes en maak ik vast kans op sex. Denken jullie ook niet? Het staat verder natuurlijk ook best goed op je cv. AH is een goeie winkel. Geloof ik.
gr.
Een wanhopige Boogschutter.![]()
Compleet afhankelijk van waar je komt. De Mac in Utrecht aan de Lange Vie heeft alleen maar buitenlanders, die bij Nieuwengein daarentegen heeft een heel stel leuke meiskes rondlopen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:12 schreef outcast_within het volgende:
Ja proest, want er werken kei veel buitenlanders bij de mac![]()
Wáár lijkt ik op!?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:54 schreef caartyaait het volgende:
[..]
Wat een mongool, pedoseksuele viespeuk
ps. je foto doet denken aan die mongool van Back to the future. Uhm... Biff
Nee gij.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:06 schreef Modi het volgende:
Ik blijf de nickname van TS een beetje vreemd vinden.... maarja z'n topics passen wel goed bij de naam
Theedoekenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:57 schreef -IksRee- het volgende:
Neh, die cassieres hier hebben allemaal zwarte rouwdoeken om hun hoofdgeknoopt, ook met 30 graden en tegenwoordig op zo'n manier dat zelfs de hele nek en buste bedekt is.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:45 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Wáár lijkt ik op!?
[..]
Nee gij.
jup, ik werk zelf in een 3 winkel. loopt best wat lekkers rond.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:56 schreef Steve-O het volgende:
Bij de wat kleinere AH's werken juist de lekkerste meiden valt mij op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |