Dus alles wat meneer Teeuwen vertelt is waar?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:44 schreef PietjePuk2 het volgende:
Dus alles wat geschreven staat is waar? Dan verwijs ik je door naar meneer Teeuwen.. die heeft daar een mooie theorie over.
Jij wel. Gedrocht.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:57 schreef zhe-devilll het volgende:
Ze hebben ook van die zalige puberale knulletjes die daar werken,
leuk even heengaan met een shirtje waar alles uitpuilt, wat aan ze vragen, en dan toevallig je sleutel laten vallen
Bukken en dan omhoog kijken met een stoute blik in je ogen..
hmmmmmmz zie ze dan eens blozen..
zalig
i like that so much!![]()
wat?quote:
Altijd wel leuke reclames 14.gifquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:41 schreef Kindervriend het volgende:
Oh ja, Dhr. van Dalen!
[afbeelding]
*fapfapfap*
Dat is geen blozen, dat is proberen niet te lachen als een vrouw van 40 zich als een dronken breezer-slet gedraagt.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:57 schreef zhe-devilll het volgende:
Ze hebben ook van die zalige puberale knulletjes die daar werken,
leuk even heengaan met een shirtje waar alles uitpuilt, wat aan ze vragen, en dan toevallig je sleutel laten vallen
Bukken en dan omhoog kijken met een stoute blik in je ogen..
hmmmmmmz zie ze dan eens blozen..
zalig
i like that so much!![]()
Nee, als ik in een supermarkt ben, koop ik wat ik wil en vertrek weer. Alsof ze je leuk gaat vinden, je geeft haar alleen maar meer werk.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:55 schreef DenniZZ het volgende:
Betrappen jullie jezelf er ook op dat je altijd bij binnenkomst al checkt waar het lekkerste vrouwtje achter de kassa zit en dan ook in die rij aansluiten ongeacht wat voor rij er staat![]()
Je kan er natuurlijk ook helemaal niks meer kopen, en dan is ze binnenkort der baan kwijtquote:Op zondag 23 juli 2006 15:37 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nee, als ik in een supermarkt ben, koop ik wat ik wil en vertrek weer. Alsof ze je leuk gaat vinden, je geeft haar alleen maar meer werk.
Dan zou ik jou graag willen neuken als je dat toestaat.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:24 schreef Knoekie het volgende:
Ik zit achter weleens achter de kassa bij AH![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 16:25 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Dan zou ik jou graag willen neuken als je dat toestaat.
Als je het niet toestaat ook hoor, maar dan heet het geen 'neuken' meer hè.
quote:Op maandag 24 juli 2006 16:27 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
IK EDIT TOCH AL JONG VUILAK! VUIGE HOMOFIEL!
Hahaha, kijk voortaan verder dan je neus lang is,quote:Op maandag 24 juli 2006 16:27 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
IK EDIT TOCH AL JONG VUILAK! VUIGE HOMOFIEL!
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:40 schreef Kindervriend het volgende:
(..)
Maar nu... hoe versier je zo'n 16-jarig mèske? Ik heb al eens een keer gedaan alsof m'n pinpas niet helemaal werkte, steeds verkeerd er doorhalen. Toen zei ze: "Geef maar, ik wrijf 'm even schoon met m'n blousehoofddoek, maar die is ook niet echt schoon hoor, hihi!".
Ik kan je zeggen! Ik heb een week lopen ruiken aan die pinpas! God, wat was ik geil!
(..)
Was jij niet dezelfde van het mannetje die aan vrouwelijk fietszadels zit te snuffelen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:40 schreef Kindervriend het volgende:
Ik kan je zeggen! Ik heb een week lopen ruiken aan die pinpas! God, wat was ik geil!
Ja.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:03 schreef SpeedJeffrey het volgende:
[..]
Was jij niet dezelfde van het mannetje die aan vrouwelijk fietszadels zit te snuffelen?
Zou een psycholoog niks voor je zijn?![]()
C1000quote:Op dinsdag 25 juli 2006 04:43 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Ja.
Nee.
Iedereen is uniek. Ik ben tof. Dat scheelt. Geen fratsen! Godverdomme.
Heb je wel eens gezien wat voor wijven daar achter de kassa zitten? Daarbij vergeleken zijn zelfs de mannen van de AH het overwegen waard... (bij wijze van spreken...).quote:
Whehehe ja duh! K hoef echt niet zon oud viswijf die mn appeltje met dr tering ranzige steen-kolen-handen gaat scannenquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:55 schreef DenniZZ het volgende:
Betrappen jullie jezelf er ook op dat je altijd bij binnenkomst al checkt waar het lekkerste vrouwtje achter de kassa zit en dan ook in die rij aansluiten ongeacht wat voor rij er staat![]()
Appeltjes scannenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:25 schreef Gianluca het volgende:
[..]
Whehehe ja duh! K hoef echt niet zon oud viswijf die mn appeltje met dr tering ranzige steen-kolen-handen gaat scannen![]()
Hehehe... als ik alleen ben wel, als ik met anderen ben wil ik gewoon snel weg.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:55 schreef DenniZZ het volgende:
Geen fratsen dat scheeltquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:22 schreef DS4 het volgende:
[..]
Heb je wel eens gezien wat voor wijven daar achter de kassa zitten? Daarbij vergeleken zijn zelfs de mannen van de AH het overwegen waard... (bij wijze van spreken...).
Hey Thanksquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:22 schreef DS4 het volgende:
[..]
Heb je wel eens gezien wat voor wijven daar achter de kassa zitten? Daarbij vergeleken zijn zelfs de mannen van de AH het overwegen waard... (bij wijze van spreken...).
Ooh yes, toch nog lotgenoten!quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:55 schreef DenniZZ het volgende:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:08 schreef luciferist het volgende:
ik ken trouwens bijna elk kassameisje bij naam bij de c1000
behalve de lelijke
Bertha I, II en II?quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:08 schreef luciferist het volgende:
ik ken trouwens bijna elk kassameisje bij naam bij de c1000
behalve de lelijke
Goed kindervriend, in de eerste plaats zou ik niet te snel happen op de kassameisjes. Ook al is het van boven OK. Er blijft nog behoorlijk wat verborgen achter de kassa in veel gevallen. Maar om van het positieve uit te gaan.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:40 schreef Kindervriend het volgende:
Maar nu... hoe versier je zo'n 16-jarig mèske? Ik heb al eens een keer gedaan alsof m'n pinpas niet helemaal werkte, steeds verkeerd er doorhalen. Toen zei ze: "Geef maar, ik wrijf 'm even schoon met m'n blouse, maar die is ook niet echt schoon hoor, hihi!".
Wat een mongool, pedoseksuele viespeukquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:40 schreef Kindervriend het volgende:
Valt jullie dat niet op? In de 'betere' AH's zitten altijd ramgeile mokkels achter de kassa's. Tenminste, bij de AH XL waar ik soms kom. Selecteren ze daar op hoofden en kontjes, of wat? Het zal die ouwe snoepert uit de reclame wel zijn, Dhr. van Dalen. Hij doet het goed in ieder geval!
Maar nu... hoe versier je zo'n 16-jarig mèske? Ik heb al eens een keer gedaan alsof m'n pinpas niet helemaal werkte, steeds verkeerd er doorhalen. Toen zei ze: "Geef maar, ik wrijf 'm even schoon met m'n blouse, maar die is ook niet echt schoon hoor, hihi!".
Sommigen dragen hun werkblouse ook zo lekker ver open. Dan krijg ik al helemáál een bobbel in de broek als ik m'n peperkoek en Fristi afreken.
Ik heb er over zitten denken om te stoppen met m'n huidige baan en te solliciteren bij die AH. Dan kom ik denk ik heel veel in contact met die leuke mèskes en maak ik vast kans op sex. Denken jullie ook niet? Het staat verder natuurlijk ook best goed op je cv. AH is een goeie winkel. Geloof ik.
gr.
Een wanhopige Boogschutter.![]()
Compleet afhankelijk van waar je komt. De Mac in Utrecht aan de Lange Vie heeft alleen maar buitenlanders, die bij Nieuwengein daarentegen heeft een heel stel leuke meiskes rondlopen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:12 schreef outcast_within het volgende:
Ja proest, want er werken kei veel buitenlanders bij de mac![]()
Wáár lijkt ik op!?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:54 schreef caartyaait het volgende:
[..]
Wat een mongool, pedoseksuele viespeuk
ps. je foto doet denken aan die mongool van Back to the future. Uhm... Biff
Nee gij.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:06 schreef Modi het volgende:
Ik blijf de nickname van TS een beetje vreemd vinden.... maarja z'n topics passen wel goed bij de naam
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |