Inderdaad, het is toch nog zo'n 4 km klimmen. Zou een 4e of 3e catogorie klim kunnen zijn. Van de andere kant beklommen is de Telegraphe volgens mij 2e catogorie.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:16 schreef Ambrosius het volgende:
Apart trouwens dat de Telégraphe niet voor de bergprijs meetelt, kan me herinneren dat die vorig jaar nog wel als eerste categorie doorging, al was dat toen van de andere kant.
Van de andere kant is het 1e categorie geweest een paar jaar terug.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:20 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Inderdaad, het is toch nog zo'n 4 km klimmen. Zou een 4e of 3e catogorie klim kunnen zijn. Van de andere kant beklommen is de Telegraphe volgens mij 2e catogorie.
Op de Croix de Fer aanvallen kan prima. Op drie km voor de top kom je over de top van de Glandon, de 2 km daarvoor zijn écht ernstig steil (11-13%).quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:21 schreef Bartoli het volgende:
Gok op een omvangrijke kopgroep met mannen als Simoni en dat die ook om de dagzege gaan strijden. Het leukste zou zijn als ene der favorieten de knuppel in het hoenderhok gooit en alles of niets gaat spelen. Bv Rabo, Disco, CSC en T-Mobile mannetje mee vooruit die redelijk kort staan zodat Phonak al vroeg uitgeblust is en dan eens zien. Favorieten moeten niet wachten tot La Toussiere want die klim stelt weinig voor dus ik zou zeggen begin al op de Croix de Fer of de Mollard.
Glandon?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:58 schreef Wombcat het volgende:
Op de Croix de Fer aanvallen kan prima. Op drie km voor de top kom je over de top van de Glandon, de 2 km daarvoor zijn écht ernstig steil (11-13%).
Yep, ze beklimmen de Croix de Fer vanaf St. Etienne de Cuines, dat betekent dat ze eerst over de Glandon gaan. Van de top van de Glandon is het nog 3 of 3,5 km naar de top van de Croix de Fer.quote:
Idd. Die moeten voor de bolletjestrui (en etappe) gaan.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:52 schreef Bartoli het volgende:
Rabo moet vroeg aanvallen en het liefst niet met Flecha, Posthuma of Weening. Boogerd en Rasmussen meesturen lijkt me een beter plan.
De laatste 7 kilometer loopt wel wat steiler omhoog (7-9%).quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:40 schreef Dos37 het volgende:
de Galibier valt volgens mij nog wel mee 4,5% maar.
Ik werk van 12 tot 8 dus neem denk ik van 3 tot 6 ofzo op.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:08 schreef Raphaelo29 het volgende:
om 19:30 u heb je altijd wel een nabeschouwing met interviews en ondertiteling.....het is niet het echte werk maar om nou 5 uur op te nemen
http://www.cyclingnews.com/news.php?id=news/2006/jul06/jul18news4quote:Gerolsteiner riders sick and worried
Something is sweeping through the Gerolsteiner team, and it's not something that is very welcome. "The flu is going around," says Ronny Scholz. "Besides me, three other riders have now caught it. Unfortunately I now have to take antibiotics. No athlete wants to do that because it works negatively on your performance, gives you heavy legs. Plus my tonsils are swollen. It's very difficult to breathe, especially when I'm riding fast." (www.ronnyscholz.de)
One of the other riders who is coming down with something is apparently Fabian Wegmann. The night from Sunday to Monday "I didn't feel well at all. I could hardly sleep and felt feverish. More than once I thought about whether it was time to go home? I finally slept a little just before it was time to get up."
After a training ride and more rest, he felt better, he says, until he thinks about what is coming up on Tuesday. "I haven't even thought about Alpe d'Huez yet. That won't make me crazy. I think the bigger problem will be the mountains that come before it. You can't let yourself fall back there. Somehow I'll make it up the final climb. How often have I already ridden it? Never! I know this myth only from books and tv." (www.fabianwegmann.de)
Ik hoop het, wat hij vandaag deed hoort niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:46 schreef jorienvdherik het volgende:
NOS vertelde strategie van T-Mobile, morgen sturen ze Rogers naar voren, Om Landis werk te laten doen
T-Mobile zal ook conversatief gaan rijden waarschijnlijk. Kloden komt in podium positie en dat is al meer dan ze ooit gehoopt hebben na het wegvallen van Ullrich en Sevilla. Denk dat het vuurwerk meer uit de achterhoede moet komen. Een Zubeldia, Moreau, Parra of Mercado. Op zich lijken die nu ongevaarlijk, maar teveel ruimte en het worden wel gelijk bedreigingen voor het podium en zelfs het geel.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:46 schreef jorienvdherik het volgende:
NOS vertelde strategie van T-Mobile, morgen sturen ze Rogers naar voren, Om Landis werk te laten doen
Aan de andere kant: Klöden is al eens tweede geweest. Misschien dat die nog wel meer ambitie heeft. Zo ver staat hij niet achter. En ook hij kan een aardig stukje tijdrijden.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:51 schreef Ericr het volgende:
[..]
T-Mobile zal ook conversatief gaan rijden waarschijnlijk. Kloden komt in podium positie en dat is al meer dan ze ooit gehoopt hebben na het wegvallen van Ullrich en Sevilla. Denk dat het vuurwerk meer uit de achterhoede moet komen. Een Zubeldia, Moreau, Parra of Mercado. Op zich lijken die nu ongevaarlijk, maar teveel ruimte en het worden wel gelijk bedreigingen voor het podium en zelfs het geel.
Rabo zal misschien Rasmussen of Boogerd vooruit sturen en verder niet veel doen, Menchov is niet meer in dezelfde vorm als de Pyreneen.
Ja tis eigenlijk gewoon de Col du Glandon, met een toefje Croix de Fer, een laatste 3 km die niet boven de 7% meer uitkomt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:40 schreef Wombcat het volgende:
Yep, ze beklimmen de Croix de Fer vanaf St. Etienne de Cuines, dat betekent dat ze eerst over de Glandon gaan. Van de top van de Glandon is het nog 3 of 3,5 km naar de top van de Croix de Fer.
Met een fietswissel voor Landis, of stuurwissel, daar wil ik vanaf zijn. Lanis is in principe de betere tijdrijder.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Aan de andere kant: Klöden is al eens tweede geweest. Misschien dat die nog wel meer ambitie heeft. Zo ver staat hij niet achter. En ook hij kan een aardig stukje tijdrijden.
Overigens was Landis in de eerste tijdrit maar 44 seconden sneller dan Klöden en 45 dan Menchov. Dus dan is het nog niet bij voorbaat zeker dat hij in de tweede tijdrit weer tijd wint.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:58 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Op de inzinking van onze geliefde Floyd dan maar.
Dat zou een ideaal scenario zijn.quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:15 schreef frankium het volgende:
Landis rijdt vandaag in het Geel. Ik hoop dat de rest van de ploegen dit een beetje kan uitspelen. Misschien kan T-mobile en CSC en Rabo een mannetje naar voren sturen?
16 Boogerd (Ned, RAB) +09:15
12 F. Schleck (Lux, CSC) +07:07
27 Sinkewitz (Dui, TMO) +16:48
Dan moet Landis wel gaan rijden.![]()
Denk dat Phonak dan Merckx meestuurt, zodat ze dan nog niet hoeven te werken.quote:
De andere teams zullen hem niet laten gaan als gisteren toen het peleton gewoon brak lijkt me.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Denk dat Phonak dan Merckx meestuurt, zodat ze dan nog niet hoeven te werken.
18 076 MERCKX Axel PHO BEL 10' 25"
Die gokken altijd maar wat in het wilde weg,en daarbij: Rogers laten ze echt niet zomaar gaan met maar 5 minuten achterstand en een goede tijdrit in de benen...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Zeker, hij is ook favoriet bij de bookmakers voor vandaag.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:01 schreef Doekes het volgende:
Mooie rit voor Rasmussen om in zijn eentje de punten en de ritzege te pakken!![]()
Zeker met deze temperaturenquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:09 schreef frankium het volgende:
We zijn het er dus wel unaniem over eens dat het tijd wordt dat Landis is wat gaat doen. Dan kan ie wel eens flink door het ijs zakken.
Zeker als je ziet dat hij gisteren best wel weer boven jan was. Het is dat hij mij Denis moest blijven volgens mij.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zeker, hij is ook favoriet bij de bookmakers voor vandaag.
De ARD is al begonnen zelfs.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:36 schreef jorienvdherik het volgende:
NOS gaat beginnen na de reclame
Mijn ideequote:Op woensdag 19 juli 2006 11:40 schreef jorienvdherik het volgende:
UItslag van de dag,
Samen meegesprongen
1 Rasmussen
2 Sastre
3 Boogerd
4 Kloden
5 Menchov
6 Landis
7 Evans
8 Zubeldia
9 Leipheimer
Rasmussen rijdt die gasten er gewoon af!quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk niet dat Saunier Rasmussen zomaar gaat laten rijden, De La Fuente wil die bollen. Heeft er ook meer recht op op dit moment. En ik vraag me af wat Schleck gaat doen, die staat ook voor Rasmussen.
Tot nu toe wel natuurlijk. Maar als rasmussen vandaag tot 2x toe op de HC als eerste aankomt, heeft hij er net zoveel recht op.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk niet dat Saunier Rasmussen zomaar gaat laten rijden, De La Fuente wil die bollen. Heeft er ook meer recht op op dit moment. En ik vraag me af wat Schleck gaat doen, die staat ook voor Rasmussen.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:02 schreef Venga het volgende:
En Menchov zit weer te slapen
Niet dat ik er veel verstand van heb maar tot nu toe maakt hij op mij verreweg de sterkste indruk.quote:
Kdenk dat HEEL het PELOTON achter boogerd zal staanquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:04 schreef Gremen het volgende:
Boogerd moet landis gewoon een klap geven. Dat is pas rijden/ jezelf opofferen voor het team!
(of zou de hele raboe dan gediskwalificeerd worden?)
Waarmee? Gewoon voorin het peloton nog.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Boogerd ook mee
Doet goed zijn werk door te pareren en te storen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarmee? Gewoon voorin het peloton nog.
Leek zo ging op gegeven moment een groepje naar voren hij zat er ook bij, maar ging niet de oversteek aanquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarmee? Gewoon voorin het peloton nog.
Ja.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Rujano achterin, zei die dat nouw ?
Even wachten op Bruseghin en Commesso en dan gaat 'ie mee wel meedoen lijkt me.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Valjavec doet niet mee.
Of Simoni, oogt ook erg sterk.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Rasmussen gaat winnen vandaag..
Eindelijk. nu wel.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Valjavec doet niet mee.
Ik verwacht dat Lampre nog iets te vereffenen heeft met Rabo (nadat Freire er alles aan deed om Ballan te doen verliezen).quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Rasmussen gaat winnen vandaag..
hebben ze dan ook iets te vereffenen met zichzelf?quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Lampre nog iets te vereffenen heeft met Rabo (nadat Freire er alles aan deed om Ballan te doen verliezen).
Dat was wel geinig idd.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:49 schreef AndermansGeldTilter het volgende:
Lol, het kan alle kanten oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooppppppppppppppppp
Zullen ze het om die 2 renners uitzenden?quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:50 schreef Joene het volgende:
Demmit weet iemand toevallig een UK live stream ?
quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Peleton best klein
http://eljapolak.nl/pivot/tour.phpquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:50 schreef Joene het volgende:
Demmit weet iemand toevallig een UK live stream ?
Dank u , mijn provider is namelijk ukquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:56 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
http://eljapolak.nl/pivot/tour.php
Rechtsbeneden staan meerdere streams..
Aardig van je, zo in de pauze ff drie kwartier kijken.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:02 schreef Martijn_fijn het volgende:
Voor de mensen die moeten werken met dit weer..
Groep Rasmussen (3 man) <---- Groep Simoni (14 man) 2.35'' <---- Peleton 3.45''
20, ook op de Croix de Fer.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:02 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hoeveel punten zijn er te pakken op de top van Galibier? [afbeelding]
Ik hoop dat er 3 man uit die achtervolgende groep aansluiten ofzo, dan hebben ze meer kansquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:14 schreef Coelho het volgende:
De vraag is of je in een afdaling van zo'n 55 km. genoeg hebt aan 2.30 voorsprong
Cyclingnews is okquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Kent iemand cyclingnews? Ik lig echt helemaal dubbel om het live-verslag daar
Rasmussenquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:26 schreef addictivebeat het volgende:
welke raborenner rijdt nu voorop?
quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Kent iemand cyclingnews? Ik lig echt helemaal dubbel om het live-verslag daar
quote:13:06 CEST
Referring to the comments earlier re riders hiding after attacking the bunch, Jean-Marie Machiels from Sint-Truiden in Belgium writes with this:
"Roger de Vlaeminck tells a classic cycling joke: "One time, during a Tour de Lombardie' we hid behind a railway verge. We had someone tell Merckx we escaped. So, he chased us like mad, while we were at the back of the bunch. He went so fast, we nearly got dropped.
When we got back on, we came up to him saying: "Hey man, are you nuts? Is there a fire?" Merckx was a very serious guy. He was not amused!"
Zie ik niet gebeuren, hij zal Menchov wel moeten helpen totdat 'ie niet meer kan.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Boogerd hopelijk bij beste 10 vandaag
Hier een paar juweeltjes van deze etappe:quote:
quote:The riders are now on the Galibier.. the first climb of the day. Christope Moreau (AG2R) is the first to attack, haring off up the road and into the darkness of the first tunnel. Maybe he'll pull over in there and hide, causing all sorts of chaos when the chasers try to work out where he has gone.
quote:Landis is now third in line...just three team-mates left up at the front of the peloton with him. One is riding on his wheel, presumably to stop riders a) running into his back wheel, or b) nicking some food out of his pockets in an attempt to cause hunger knock.
We reckon it is b) : )
Ik vind het echt lachenquote:Looking for an anchor point earlier, we secured the Hindenburg V-1 to a small herd of animals. However the breeze carried the us away, so we now have the embarrassing situation that five very bemused cows are dangling from the blimp.
As a result, there are now several hundred confused spectators on the mountainside plus one very angry farmer. He doesn't find it amooosing, to say the least.
Hij gaat zo vallen en neemt dan het hele peloton mee, behalve Menchovquote:
Ik zag niks hij was weer aan het zeurenquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:32 schreef maril het volgende:
Wie is er dan in het ravijn gestort, volgen Maarten dan de paniekzaaier
Een renner van Gerolsteiner is net niet het ravijn ingereden, hij kon nog net op tijd stoppen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:32 schreef maril het volgende:
Niemand in het ravijn, Perdiguero was de Phonakman trouwens.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:32 schreef maril het volgende:
Veroorzaakt door Boogerd?quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Perdiguero
Brandt
Calvente
waren bij de valpartij betrokken dus.
Ik fiets elke dag hoor.quote:
Ja.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:42 schreef Gripper het volgende:
Zo'n valpartij heb je nogal snel als het asfalt zo heet is... Vervelend. Kan niet kijken hier op het werk, zitten ze alweer op de fiets?
Van mij mag Rasmussen wel winnenquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:42 schreef RayMania het volgende:
Ik hoop dat de etappewinst tussen de klassementsrijders gaat en niet tussen die aanvallers.
Al mag Rasmussen nog wel even voor blijven.
Erg goed voor z'n klassement ook, nu al op 8.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:48 schreef Eppie_NL het volgende:
3 min voorsprong op Landis voor Popo....goed bezif die Popo
In de afdaling teruggekomen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:49 schreef Zwansen het volgende:
k dacht dat Landis geen ploegmaten meer had?
die zullen we straks ook niet meer zien...het is door de afdaling dat ze terug zijn...als er weer geklommen wordt staat landis er alleen voor.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:49 schreef Zwansen het volgende:
k dacht dat Landis geen ploegmaten meer had?
En wat is zijn achterstand op Landis?quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:52 schreef Zwansen het volgende:
Rasmussen was gister al heel goed in de laatste km's van de Alp. Denk dat ie vandaag gaat winnen en dan ook de bollen pakt.
dik 23 minquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:53 schreef Doekes het volgende:
[..]
En wat is zijn achterstand op Landis?![]()
Gele bollen moeten we hebben!![]()
23'08quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:53 schreef Doekes het volgende:
[..]
En wat is zijn achterstand op Landis?![]()
Gele bollen moeten we hebben!![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:00 schreef RayMania het volgende:
Heeft Rasmussen gemountainbiked?
Dat zijn gewoon kamikazepiloten die het leven beu zijn.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:03 schreef Ericr het volgende:
Crosscountry mountainbikers zijn inderdaad niet de beste dalers, downhill is een totaal andere discipline.
Fabio Casartelli.quote:
Ik schrol van die natte plekken. Gelukkig is dat ik denk water geweest van de bidonquote:
Laten we hopen van welquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:08 schreef Dos37 het volgende:
Die helmen helpen wel denk ik.
Ik zou met een 3e plaats al tevreden zijn met enkel de bollen voor Rasmussen!quote:
Raboquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:12 schreef Ericr het volgende:
Als Rasmussen vooruit blijft moet hij het ook kunnen afmaken.
Die bollen heeft ie al. Staat 15 punten achter op Fuente. Dus de volgende HC als eerste bovenkomen en hij staat al 5 punten voor. Die col er na van de 2e pakt ie ook wel.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:11 schreef 456 het volgende:
[..]
Ik zou met een 3e plaats al tevreden zijn met enkel de bollen voor Rasmussen!
Daarom.Daar ben ik gewoon al heel blij om.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Die bollen heeft ie al. Staat 15 punten achter op Fuente. Dus de volgende HC als eerste bovenkomen en hij staat al 5 punten voor. Die col er na van de 2e pakt ie ook wel.
Ik zie hem die 45punten helaas niet meer dichtrijden. Is een dure grap geweest, door niet te winnen afgelopen week.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:14 schreef okee6 het volgende:
En Freire staat er nu ook weer leuker bij
1 065 MC EWEN Robbie DVL AUS 252
2 056 FREIRE Oscar RAB ESP 207
3 181 ZABEL Erik MRM GER 172
4 118 HUSHOVD Thor C.A NOR 159
5 153 EISEL Bernhard FDJ AUT 152
6 168 PAOLINI Luca LIQ ITA 148
7 149 VENTOSO Francisco SDV ESP 120
Nou, die paar punten.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:15 schreef 456 het volgende:
[..]
Ik zie hem die 45punten helaas niet meer dichtrijden. Is een dure grap geweest, door niet te winnen afgelopen week.
Hoeveel punten had hij er anders bijgehad dan?quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:15 schreef Zwansen het volgende:
Nou, die paar punten.
Niet 1e plaats, maar 3e plaats. maal 2 want was finish, dus 4 punten misgelopen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Hoeveel punten had hij er anders bijgehad dan?
Hij werd toch 3e? Dus het verschil tussen 1 en 3. 5 punten.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Hoeveel punten had hij er anders bijgehad dan?
Hehe, zo werkt dat niet. In een vlakke etappe kun je 35 punten pakken aan de finish, alleen deze was niet vlak. Dus 25 voor de nummer 1, Freire had er 20.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:19 schreef 456 het volgende:
[..]
Niet 1e plaats, maar 3e plaats. maal 2 want was finish, dus 4 punten misgelopen.
Please correct me if im wrong.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:23 schreef Zwansen het volgende:
6 minuut 58
Die gaan ze niet meer terugpakken voor die laatste col.
Snel massaal demarreren.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:21 schreef Ericr het volgende:
Landis moet poepen of zo.
Nog te vroeg om te zeggenquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:23 schreef Zwansen het volgende:
6 minuut 58
die andere 2 wel ?quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:23 schreef Zwansen het volgende:
6 minuut 58
Dan kan hij hem al bijna niet meer missen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:24 schreef Ericr het volgende:
Rasmussen pakt dan de punten ook op de laatste col, goede coup om de bollentrui binnen te halen.
jaaquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:26 schreef Zwansen het volgende:
7 minuut 12. Rasmussen gaat winnen.
Lekker chillen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:26 schreef AndermansGeldTilter het volgende:
Menchov wat doe je daar achterin man
Ik hoop het, maar die Valjavec van de paarse brigade kan ook wel aardig klimmen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:26 schreef Zwansen het volgende:
7'11"....ze lopen inquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:26 schreef Zwansen het volgende:
Voor Rasmussen is het beter dan ze nog mooi ff wachten.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:30 schreef Ericr het volgende:
Laat die lamlendige zooi nou eens op de Croix de Fer gaan rijden, straks rijden ze weer met 50 man omhoog.![]()
3. Popoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |