Doet goed zijn werk door te pareren en te storen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarmee? Gewoon voorin het peloton nog.
Leek zo ging op gegeven moment een groepje naar voren hij zat er ook bij, maar ging niet de oversteek aanquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarmee? Gewoon voorin het peloton nog.
Ja.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Rujano achterin, zei die dat nouw ?
Even wachten op Bruseghin en Commesso en dan gaat 'ie mee wel meedoen lijkt me.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Valjavec doet niet mee.
Of Simoni, oogt ook erg sterk.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Rasmussen gaat winnen vandaag..
Eindelijk. nu wel.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Valjavec doet niet mee.
Ik verwacht dat Lampre nog iets te vereffenen heeft met Rabo (nadat Freire er alles aan deed om Ballan te doen verliezen).quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Rasmussen gaat winnen vandaag..
hebben ze dan ook iets te vereffenen met zichzelf?quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Lampre nog iets te vereffenen heeft met Rabo (nadat Freire er alles aan deed om Ballan te doen verliezen).
Dat was wel geinig idd.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:49 schreef AndermansGeldTilter het volgende:
Lol, het kan alle kanten oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooppppppppppppppppp
Zullen ze het om die 2 renners uitzenden?quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:50 schreef Joene het volgende:
Demmit weet iemand toevallig een UK live stream ?
quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Peleton best klein
http://eljapolak.nl/pivot/tour.phpquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:50 schreef Joene het volgende:
Demmit weet iemand toevallig een UK live stream ?
Dank u , mijn provider is namelijk ukquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:56 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
http://eljapolak.nl/pivot/tour.php
Rechtsbeneden staan meerdere streams..
Aardig van je, zo in de pauze ff drie kwartier kijken.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:02 schreef Martijn_fijn het volgende:
Voor de mensen die moeten werken met dit weer..
Groep Rasmussen (3 man) <---- Groep Simoni (14 man) 2.35'' <---- Peleton 3.45''
20, ook op de Croix de Fer.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:02 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hoeveel punten zijn er te pakken op de top van Galibier? [afbeelding]
Ik hoop dat er 3 man uit die achtervolgende groep aansluiten ofzo, dan hebben ze meer kansquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:14 schreef Coelho het volgende:
De vraag is of je in een afdaling van zo'n 55 km. genoeg hebt aan 2.30 voorsprong
Cyclingnews is okquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Kent iemand cyclingnews? Ik lig echt helemaal dubbel om het live-verslag daar
Rasmussenquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:26 schreef addictivebeat het volgende:
welke raborenner rijdt nu voorop?
quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Kent iemand cyclingnews? Ik lig echt helemaal dubbel om het live-verslag daar
quote:13:06 CEST
Referring to the comments earlier re riders hiding after attacking the bunch, Jean-Marie Machiels from Sint-Truiden in Belgium writes with this:
"Roger de Vlaeminck tells a classic cycling joke: "One time, during a Tour de Lombardie' we hid behind a railway verge. We had someone tell Merckx we escaped. So, he chased us like mad, while we were at the back of the bunch. He went so fast, we nearly got dropped.
When we got back on, we came up to him saying: "Hey man, are you nuts? Is there a fire?" Merckx was a very serious guy. He was not amused!"
Zie ik niet gebeuren, hij zal Menchov wel moeten helpen totdat 'ie niet meer kan.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Boogerd hopelijk bij beste 10 vandaag
Hier een paar juweeltjes van deze etappe:quote:
quote:The riders are now on the Galibier.. the first climb of the day. Christope Moreau (AG2R) is the first to attack, haring off up the road and into the darkness of the first tunnel. Maybe he'll pull over in there and hide, causing all sorts of chaos when the chasers try to work out where he has gone.
quote:Landis is now third in line...just three team-mates left up at the front of the peloton with him. One is riding on his wheel, presumably to stop riders a) running into his back wheel, or b) nicking some food out of his pockets in an attempt to cause hunger knock.
We reckon it is b) : )
Ik vind het echt lachenquote:Looking for an anchor point earlier, we secured the Hindenburg V-1 to a small herd of animals. However the breeze carried the us away, so we now have the embarrassing situation that five very bemused cows are dangling from the blimp.
As a result, there are now several hundred confused spectators on the mountainside plus one very angry farmer. He doesn't find it amooosing, to say the least.
Hij gaat zo vallen en neemt dan het hele peloton mee, behalve Menchovquote:
Ik zag niks hij was weer aan het zeurenquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:32 schreef maril het volgende:
Wie is er dan in het ravijn gestort, volgen Maarten dan de paniekzaaier
Een renner van Gerolsteiner is net niet het ravijn ingereden, hij kon nog net op tijd stoppen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:32 schreef maril het volgende:
Niemand in het ravijn, Perdiguero was de Phonakman trouwens.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:32 schreef maril het volgende:
Veroorzaakt door Boogerd?quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Perdiguero
Brandt
Calvente
waren bij de valpartij betrokken dus.
Ik fiets elke dag hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |