Zeker met deze temperaturenquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:09 schreef frankium het volgende:
We zijn het er dus wel unaniem over eens dat het tijd wordt dat Landis is wat gaat doen. Dan kan ie wel eens flink door het ijs zakken.
Zeker als je ziet dat hij gisteren best wel weer boven jan was. Het is dat hij mij Denis moest blijven volgens mij.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zeker, hij is ook favoriet bij de bookmakers voor vandaag.
De ARD is al begonnen zelfs.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:36 schreef jorienvdherik het volgende:
NOS gaat beginnen na de reclame
Mijn ideequote:Op woensdag 19 juli 2006 11:40 schreef jorienvdherik het volgende:
UItslag van de dag,
Samen meegesprongen
1 Rasmussen
2 Sastre
3 Boogerd
4 Kloden
5 Menchov
6 Landis
7 Evans
8 Zubeldia
9 Leipheimer
Rasmussen rijdt die gasten er gewoon af!quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk niet dat Saunier Rasmussen zomaar gaat laten rijden, De La Fuente wil die bollen. Heeft er ook meer recht op op dit moment. En ik vraag me af wat Schleck gaat doen, die staat ook voor Rasmussen.
Tot nu toe wel natuurlijk. Maar als rasmussen vandaag tot 2x toe op de HC als eerste aankomt, heeft hij er net zoveel recht op.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk niet dat Saunier Rasmussen zomaar gaat laten rijden, De La Fuente wil die bollen. Heeft er ook meer recht op op dit moment. En ik vraag me af wat Schleck gaat doen, die staat ook voor Rasmussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |