Ja.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:42 schreef Gripper het volgende:
Zo'n valpartij heb je nogal snel als het asfalt zo heet is... Vervelend. Kan niet kijken hier op het werk, zitten ze alweer op de fiets?
Van mij mag Rasmussen wel winnenquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:42 schreef RayMania het volgende:
Ik hoop dat de etappewinst tussen de klassementsrijders gaat en niet tussen die aanvallers.
Al mag Rasmussen nog wel even voor blijven.
Erg goed voor z'n klassement ook, nu al op 8.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:48 schreef Eppie_NL het volgende:
3 min voorsprong op Landis voor Popo....goed bezif die Popo
In de afdaling teruggekomen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:49 schreef Zwansen het volgende:
k dacht dat Landis geen ploegmaten meer had?
die zullen we straks ook niet meer zien...het is door de afdaling dat ze terug zijn...als er weer geklommen wordt staat landis er alleen voor.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:49 schreef Zwansen het volgende:
k dacht dat Landis geen ploegmaten meer had?
En wat is zijn achterstand op Landis?quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:52 schreef Zwansen het volgende:
Rasmussen was gister al heel goed in de laatste km's van de Alp. Denk dat ie vandaag gaat winnen en dan ook de bollen pakt.
dik 23 minquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:53 schreef Doekes het volgende:
[..]
En wat is zijn achterstand op Landis?![]()
Gele bollen moeten we hebben!![]()
23'08quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:53 schreef Doekes het volgende:
[..]
En wat is zijn achterstand op Landis?![]()
Gele bollen moeten we hebben!![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:00 schreef RayMania het volgende:
Heeft Rasmussen gemountainbiked?
Dat zijn gewoon kamikazepiloten die het leven beu zijn.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:03 schreef Ericr het volgende:
Crosscountry mountainbikers zijn inderdaad niet de beste dalers, downhill is een totaal andere discipline.
Fabio Casartelli.quote:
Ik schrol van die natte plekken. Gelukkig is dat ik denk water geweest van de bidonquote:
Laten we hopen van welquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:08 schreef Dos37 het volgende:
Die helmen helpen wel denk ik.
Ik zou met een 3e plaats al tevreden zijn met enkel de bollen voor Rasmussen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |