Hoe is het met hem? Ik mis verdorie alles. Tourradio mag niet aan van m'n collegaquote:
Hij schijnt eergisteren bijna 2 keer van z'n fiets te zijn afgereden door Phonakquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:06 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hoe is het met hem? Ik mis verdorie alles. Tourradio mag niet aan van m'n collega
Geweldig, helemaal voorin het peloton, alleen erg ver achter om nog de etappe te winnen ga ik nu al vrezen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:06 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hoe is het met hem? Ik mis verdorie alles. Tourradio mag niet aan van m'n collega
quote:IJs voor medewerkers en patiënten
We hebben dit jaar te maken met een tweede hittegolf en dat is niet mis. De Raad van Bestuur trakteert daarom alle medewerkers en patiënten op een ijsje op donderdag 20 juli.
Het uitdelen geschiedt als volgt:
Medewerkers
Eén persoon per afdeling kan tussen 14.00 en 14.30 uur ijsjes ophalen in de Centrale Keuken voor alle collega’s op zijn/haar afdeling.
Patiënten
De facilitair hostessen, assistenten dienkeuken en de voedingsassistenten zullen tussen 14.30 en 15.00 uur ijsjes uitdelen.
Wij hopen de warme dagen hiermee iets te verkoelen.
Namens de Raad van Bestuur
dank je, maar heb het wel overleefd hoorquote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:58 schreef clauwheee het volgende:
Goeiemorgen. Warm, wat een zomer tot dusver!
Respect voor de mensen bij de Nijmeegse
nog maar iets meer dan 4 minuten. Dat kunnen ze met een goede klim naar de Alp wel halen.quote:
Goede actuele updatequote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:09 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hij schijnt eergisteren bijna 2 keer van z'n fiets te zijn afgereden door Phonak
Actueel: ik ga die promo-code van jou bij betfair gebruikenquote:
Sympathiek!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:58 schreef dndiek het volgende:
[..]
Actueel: ik ga die promo-code van jou bij betfair gebruiken
Zie profielquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Sympathiek!
Als je uitleg wil moet je maar even je mailadres neergooien
het is weer komkommertijd...quote:Koné meldt zich met vertraging bij PSV
Uitgegeven: 18 juli 2006 13:57
EINDHOVEN - Een dag later dan gepland heeft Arouna Koné zich dinsdag weer gemeld bij PSV. De Ivoriaan zou eigenlijk maandag weer voor het eerst meetrainen bij de Eindhovense voetbalclub, maar had vertraging met zijn vliegtuig.
De Afrikaanse aanvaller was met zijn land actief bij het WK in Duitsland. In de groepsfase was Nederland onder meer tegenstander van Ivoorkust.
dat ookquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:17 schreef rubbereend het volgende:
Boonen was ook wat ziekjes geloof ik
Don Leo?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:28 schreef Bluezz het volgende:
Ahhhhhhhhhhhhhh Leo Beenhakker aan de foon gehad![]()
Dat kan niet op tegen de briefwisseling die mijn vader had met Leoquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:28 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:43 schreef DutchGooner het volgende:
Dat kan niet op tegen de briefwisseling die mijn vader had met Leo
Ik heb trouwens al die brieven nog liggen![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:28 schreef Bluezz het volgende:
Air - Kelly watch the starsquote:
Had ie nog een masseuse nodig voor Polen??quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:35 schreef Bluezz het volgende:
Nee de enige echte
Nou ja, is ook maar een mens, maar het is gewoon ff schrikken
Iddquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:27 schreef golfer het volgende:
Het begint hier binnen ook tropische vormen aan te nemen.
nog 3 dagen van 9-13u te gaanquote:
Kom je ook wel weer overheenquote:
Volgende week dinsdagquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:14 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Kom je ook wel weer overheen
Bijna 21 Diek? Wanneer is de grote dag?
Ik verwacht wel een mooie traktatie van je![]()
Ik wil meequote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:04 schreef StarGazer het volgende:
Avond
Het is weer weekend
Morgen maar eens afkoelen in de Hoornse plas denk ik.
ik heb zaterdag de eerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:16 schreef dndiek het volgende:
[..]
Volgende week dinsdag
Ik ben al aan het sparen![]()
quote:
Nou, ik denk wel dat veel mensen dat zullen doen morgen. Maar zo ben ik dan ook weer niet. Anders kom je me ontvoeren, je weet de wegquote:
Ik las hetquote:
De bus is ook niet alles met dit weerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:55 schreef Bluezz het volgende:
Naar huis fietsen, na een treinritje waarbij ik in de zon zit, geeft straaltjes over uw heule lichaam
je zou het niet zo zeggenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:31 schreef borisz het volgende:
ik ben over een maandje en een dag jarigdan word ik 18
hoezo voelenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:01 schreef -Wolf- het volgende:
ik voel me ineens een ouwe opa met m'n 26.
mja vind het wel dom van mensen als ze niet genoeg blijven drinkenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:17 schreef clauwheee het volgende:
Ga je ook even 'gezellig' de Vierdaagse lopen. De omstandigheden zijn inderdaad - voor Nederlandse begrippen - niet normaal.
"Ik heb er de kracht niet meer voor"quote:
Het is volgens mij een herhaling, Vinkenslag. Maar ik heb hem nog niet gezien.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:41 schreef Superheld het volgende:
[..]
"Ik heb er de kracht niet meer voor"
klopt ik heb um wel gezienquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is volgens mij een herhaling, Vinkenslag. Maar ik heb hem nog niet gezien.
2-1 inmiddelsquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:47 schreef Superheld het volgende:
Ajax 2-0 achter tegen Spakenburg volgens highlow.nl whehe.
Terecht natuurlijk. Voor de 2 doden maar ook wordt het morgen nog eens 3 graden warmer. Dat is onverantwoord.quote:
Verstandig besluit van de organisatie, maar de plaatselijke horeca zal er minder blij mee zijn.quote:
Na deze 2 doden lijkt het mij niet meer dan terecht.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:58 schreef clauwheee het volgende:
Wel terecht dat de Vierdaagse is afgelast, het is niet verantwoord denk ik.
Idd.. 5 mensen gereanimeerd waarvan er 2 het niet hebben gehaaldquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Na deze 2 doden lijkt het mij niet meer dan terecht.
Nogal, morgen plaatselijk 36 gradenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:16 schreef dndiek het volgende:
Dat was anders ook echt gekkenwerk geweest om door te gaan
Doe maar een witbiertjequote:
je bent niet de enigequote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:23 schreef clauwheee het volgende:
Morgen 36 graden.
Mooi de heule dag in een lekker fris badje liggen...
Drankje erbij.
Niet te druk maken.
O nee, ik moet werken
Graagquote:
Zit... ze is nu bij de rode zee beland en ze is erg aan het genieten daar... dus erg veel last heeft ze er nu niet van.. maar ze zat dus eerst wel in het Noordelijk deel... maar de reis werd aangepast..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:32 schreef clauwheee het volgende:
Sientje, hoe is het met de vriendin? Die zat toch in Israel?
Oef, lijkt me dan toch maar niks hoor, zoals die vrienden daar dan zitten. Maar ik ben ook een mietje. Bij je vriendin is het dus nog redelijk rustig. Wanneer komt ze terug?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zit... ze is nu bij de rode zee beland en ze is erg aan het genieten daar... dus erg veel last heeft ze er nu niet van.. maar ze zat dus eerst wel in het Noordelijk deel... maar de reis werd aangepast..
Echter 2 vrienden van mij gingen op huwslijkreis... (ook in Israël) en die zagen de raketten overvliegen...beetje spannend dus.
Ja nu is ze beland in een rustig gebied en ze komt volgende week woensdag weer thuis.. waar ik haar natuurlijk sta op te wachten met een grote bos bloemenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:38 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Oef, lijkt me dan toch maar niks hoor, zoals die vrienden daar dan zitten. Maar ik ben ook een mietje. Bij je vriendin is het dus nog redelijk rustig. Wanneer komt ze terug?
Ik had het kunnen weten dat ie als Rijssenaar van de kerk wasquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Amen, DIGGER.
Stekelenburg uitgegleden over een haring in z'n doelgebied of zo?quote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:51 schreef appelsientje het volgende:
O trouwens.... voor het eerst wezen golfen in mijn leven..
Het enige wat leuk is... is om een flinke mep te geven aan die bal.. en daar blijft het dan ook wel bij.
ik lach maar even mee, te warm om me druk te maken, en het is maar voorbereidingquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:26 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Graag![]()
Is het serieus waar dan?Want sorry, dan lach ik al die Ajacieden even uit die laatst al die Feijenoorders zo hard aan het uitlachen waren
Golfer, golf jij nog vaak of moet jij het tegenwoordig meer hebben van de zeegolven?quote:
Mag ie een keer een gaatje vinden vindt ie het weer niks.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:51 schreef appelsientje het volgende:
O trouwens.... voor het eerst wezen golfen in mijn leven..
Het enige wat leuk is... is om een flinke mep te geven aan die bal.. en daar blijft het dan ook wel bij.
Ik ben op de baan in Zoetemeer geweest.. Ik denk dat ik nog wel een paar keer langs ga.. alleen om af te slaanquote:
ik houdt nog wat voor morgen overquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:09 schreef borisz het volgende:
mensen lach allemaal ff om ajax, dan hebben we dat ook weer gehad,
Dat bepaal ik zelf welquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:09 schreef borisz het volgende:
oo okequote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:09 schreef borisz het volgende:
Morgen gewoon opnieuwquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik houdt nog wat voor morgen over
Zonder GVB kom je de baan ook niet op en zal je je moeten beperken tot de drivingrange en dat heeft niet zoveel met golfen te maken.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:00 schreef appelsientje het volgende:
Ik ben op de baan in Zoetemeer geweest.. Ik denk dat ik nog wel een paar keer langs ga.. alleen om af te slaande swing zat wel goed werd mijn verteld
Iddquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Zonder GVB kom je de baan ook niet op en zal je je moeten beperken tot de drivingrange en dat heeft niet zoveel met golfen te maken.
In Australië heb ik op een wijngaard gewerkt.. en daar was het tussen de 40 en 45 graden ... iedere dagquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:19 schreef Againzender het volgende:
In Saudi Arabie was het vandaag 42 graden krijg ik net door van een vriend daar, ik krijg het gelijk koeler
Alleen hebben ze daar geen schaduw om de temperatuur in te metenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:19 schreef Againzender het volgende:
In Saudi Arabie was het vandaag 42 graden krijg ik net door van een vriend daar, ik krijg het gelijk koeler
auw, dat lijkt mij niet echt prettigquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:31 schreef DIGGER het volgende:
Ben trouwens ooit tijdens een extreme hittegolf in de VS (misschien heeft Popolon nog wat buren die zich de zomer van 1995 herinneren) met temperaturen tot bijna 50 graden ter 'verkoeling' gesprongen in een zwembad dat door die hitte inmiddels een temperatuur had bereikt van 40 graden
dan zit ik liever in die 42 daar dan de 36 hierquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:19 schreef Againzender het volgende:
Toch was het relatief erg prettigquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
auw, dat lijkt mij niet echt prettig
Om vervolgens te vragen hoe je kameel het maakt?quote:Die vriend van mij in Saudi zag trouwens op CNN langskomen dat er in Nederland twee doden waren gevallen door de hitte. Toen had hij wel zoiets van: WTF![]()
WTF!!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:36 schreef clauwheee het volgende:
Hadden jullie deze al eens gezien? WTF
http://www.dailymotion.com/tag/funny/video/316799
Niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:31 schreef DIGGER het volgende:
Ben trouwens ooit tijdens een extreme hittegolf in de VS (misschien heeft Popolon nog wat buren die zich de zomer van 1995 herinneren) met temperaturen tot bijna 50 graden ter 'verkoeling' gesprongen in een zwembad dat door die hitte inmiddels een temperatuur had bereikt van 40 graden
Ik lach om m'n eigen cluppie, mag dat ook?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:09 schreef borisz het volgende:
Dolle boel hier. Als je geen kanaal 55 kijkt en pagina 23 van de sport in de krant niet leest, weet je van niks.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:27 schreef tong80 het volgende:
Popo staat heel Amerika op zijn kop over de gele trui van Landis ?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:29 schreef popolon het volgende:
[..]
Dolle boel hier. Als je geen kanaal 55 kijkt en pagina 23 van de sport in de krant niet leest, weet je van niks.
maar wel een volkomen terechte beslissing....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:34 schreef Lionheaad het volgende:
Wat een domper....![]()
vierdaagse afgelast...![]()
Je kunt 10.000 toeschouwers moeilijk teleurstellen....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:37 schreef Bluezz het volgende:
Ja, alleen het vuurwerk laten ze wel doorgaan![]()
en de economische schade probeer je natuurlijk ook binnen de perken te houden....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:38 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Je kunt 10.000 toeschouwers moeilijk teleurstellen....
Fessten gaan (waarschijnlijk) ook gewoon door...
er gaat 30miljoen euro omzet doorheen....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
en de economische schade probeer je natuurlijk ook binnen de perken te houden....
tja.....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:48 schreef golfer het volgende:
Commercie is nou eenmaal belangrijker dan respect voor die doden.
Mijn voorstel: dit voornamelijk voor militairen bedachte evenement helemaal afschaffen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:54 schreef Lionheaad het volgende:
mijn voorstel:
voortaan boven de 30 graden: route inkorten en een uur eerder starten....
Die hebben wij vanavond eerder ook bekeken en ik kon mij al die afleveringen nog herinneren.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:44 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu naar5 showroom. Ik kanj niet over alles een topic openen. Maar de man die niet geloofde dat er iemand op de maan is geweest is legendarisch. Net als de lampenman. Wie niet eigenlijk in dat programma ?
Is dat dat oude boertje? Dat was echt mooi.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:44 schreef tong80 het volgende:
Maar de man die niet geloofde dat er iemand op de maan is geweest is legendarisch.
Ja heerli9jk ik kijk en geniet. Die man van de vliegtuigen nuquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:48 schreef Radegast het volgende:
[..]
Is dat dat oude boertje? Dat was echt mooi.
En hij heeft/had gewoon gelijk.![]()
Geweldig ik herinner me ook nog Riem Vis die had 8 kinderen en ging op haar 60ste zich extravagant kleden enzo.quote:
MY godquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:36 schreef clauwheee het volgende:
Hadden jullie deze al eens gezien? WTF
http://www.dailymotion.com/tag/funny/video/316799
Da was een schim.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:54 schreef tong80 het volgende:
Ja heerli9jk ik kijk en geniet. Die man van de vliegtuigen nu
De oude man straks.
'Geleufde gij nou echt dat ze op de moan zen gewist. hahahahaha.' Legendarisch.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:18 schreef tong80 het volgende:
borisz was -6 toen showroom werd uitgezonden
-16quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog veel jonger: Showroom werd tussen 1977 en 1983 uitgezonden.
Zware fim vlak voor het gaan slapen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 03:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Nee, dat niet, anders had ik om 2:00 al in m'n nest gelegen.
(Der Untergang.)
Bij mij is het door de hittequote:Op woensdag 19 juli 2006 03:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ja, daarom ben ik nu dus nog eventjes wakker.
Die hitte helpt inderdaad ook niet mee.quote:Op woensdag 19 juli 2006 03:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij mij is het door de hitte
Gisteren Patton gekeken was lang geleden dat ik weer eens voor een film ben gaan zitten liggen.
Da's het altijd in IJdorp.quote:
quote:
Daar hebben ze een lekker dagje voor uitgezocht dan, wamste dag van het jaarquote:Op woensdag 19 juli 2006 07:59 schreef DIGGER het volgende:
Bij ons bedrijf gaan er nu mensen het dak op om isolatie oid aan te brengen. Lekker werkje voor een dag als vandaag....
Tour de France kijkenquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:23 schreef just me het volgende:
Eens kijken wat er voor vandaag op mijn programma staat... briefjes versturen naar ouders waarvan het kind een teek op kamp heeft opgelopen, beetje opruimen en verder niet echt veel
hoeven ze de dakbedekking niet meer te branden iig, gebeurd vanzelf welquote:Op woensdag 19 juli 2006 07:59 schreef DIGGER het volgende:
Bij ons bedrijf gaan er nu mensen het dak op om isolatie oid aan te brengen. Lekker werkje voor een dag als vandaag....
Duurt nog wel even voordat de Tour gaat beginnenquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tour de France kijkengaat een mooie rit worden!
En binnen blijven en deze warme dag overleven
Sommige kamers wel, maar waar ik zit natuurlijk weer nietquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:55 schreef just me het volgende:
Heb je airco op je werk Eilanden ?
de warmte opzoekenquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:02 schreef Superheld het volgende:
Zo koffers ingepakt en morgen een weekje naar Kreta.![]()
quote:
Ach nu is het hier nog een droge warmte.. vanavond en morgen gaat 't erg benauwd wordenquote:
Ik ga vanmiddag ook ff een mega ijs halen in het dorpquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:17 schreef borisz het volgende:
trouwens vandaag liggen er fruitjoy's in de vriezer
Je was gewoon bang dat ik na al je klaagzangen van je over die Italiaanse collega, nu andersom over jou heen zou vallenquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:17 schreef clauwheee het volgende:
Goeiemorgen.
Ik heb getwijfeld om een vrije dag te nemen. Maar wilde toch maar geen mietje zijn, omdat ik volgende week en de week erna vrij ben. Maar ik zie steeds een strandje in m'n gedachten
Na de mega wup volgt nu de mega ijs. Als ie maar niet op is.....quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag ook ff een mega ijs halen in het dorp
quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:24 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Na de mega wup volgt nu de mega ijs. Als ie maar niet op is.....
Gewoon vrij nemen is iets heul anders dan ziekmelden om een scheetquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je was gewoon bang dat ik na al je klaagzangen van je over die Italiaanse collega, nu andersom over jou heen zou vallen
Doe maar een biertje danquote:
Hehe hij vermaakt zich daar nog steeds ?quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:10 schreef Bluezz het volgende:
Hi ha heet
Blij dat ik gister gewerkt heb voor vandaag, zit wel met strandkleding aan, maar voorlopig is het daar ook veuls too hot
In Aus. bij het bluezzekind is het winter, 23 graden, ik denk dat we hem maar even op gaan zoeken daar
Mooi pisbakkies Tong
Je piest steeds luxer.
JM![]()
![]()
Gaat alles lekker?
quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:36 schreef just me het volgende:
gaat super
beetje warm hier boven dus ga ik zo weer naar beneden even snel wat eten kopen want
komt hier straks weer naar toe !
oo oke beterquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja sientje, als het goed is, moet ie deze of volgende week beginnen met zijn school daar
Begint leuk te wordenquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oo oke beter
De tour is trouwens erg goed te doen vandaag..
jazekers, alleen studeren met deze temperaturen lukt niet echt....quote:
In huis redelijk koelquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:29 schreef dndiek het volgende:
[..]
jazekers, alleen studeren met deze temperaturen lukt niet echt....
Hoe is het in huize DD?
Dé datum, de dag waarop mevrouw DD een klein DD-tje ter wereld gaat brengenquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:39 schreef dndiek het volgende:
Aftellen naar welke datum?
OK, omdat Just Me het niet snaptquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:43 schreef just me het volgende:
[..]
Dé datum, de dag waarop mevrouw DD een klein DD-tje ter wereld gaat brengen
quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:49 schreef dndiek het volgende:
[..]
OK, omdat Just Me het niet snapt
Op welke datum is mevrouw DD uitgeteld?
Maandje ongeveer.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:49 schreef dndiek het volgende:
[..]
OK, omdat Just Me het niet snapt
Op welke datum is mevrouw DD uitgeteld?
Oow lekker snel dus,quote:
Clauwquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:27 schreef clauwheee het volgende:
SGHoornseplas? Druk? (Domme vraag waarschijnlijk
)
Je zou me komen ontvoerenquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:33 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Clauw
Idd de Hoorsneplas. En het was behoorlijk druk iddMaar wel FF lekker een paar uurtjes daar gerelaxed
quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:12 schreef dndiek het volgende:
[..]
Oow lekker snel dus,
ik ben komende dinsdag jarig en ik was een maand te vroeg![]()
Overdag staat de zon inderdaad altijd op een van de grote ramen, dus ondanks dat de gordijnen dicht zijn, verwacht ik inderdaad wel een mega-versie van een hete lucht ovenquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:39 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Je zou me komen ontvoeren![]()
Gelukkig maar Eilanden, al ben ik bang dat het thuis een oven is.
quote:
buiten ook nietquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:38 schreef Bos81 het volgende:
Ik kan me voorstellen dat het echt geen weer is om binnen aan het werk te zijn inderdaad
Nee, klopt dat is inderdaad ook geen doen. Vandaag even naar het centrum gelopen. (+/- 15 minuten) Na thuiskomst was mijn rug erg nat .quote:
Dan wil je vast niet horen dat ik vandaag vrij wasquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:05 schreef rubbereend het volgende:oi
gisteravond naar Nijmegen geweest en had me zo voorgenomen de eerste nachtbus te nemen van 1 uur............. natuurlijk was het veel te gezellig en werd het de late van 2.15lekker 3.30 in bed om de wekker om 6.30 te horen gaan om te gaan werken
[..]die wil ik zo graag nog eens live zien, Air
heb van 7.30 tot 12 uur buiten gestaan maar ik was toen wel helemaal leeg gezweet denk ikquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, klopt dat is inderdaad ook geen doen. Vandaag even naar het centrum gelopen. (+/- 15 minuten) Na thuiskomst was mijn rug erg nat .
maakt me weinig uitquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dan wil je vast niet horen dat ik vandaag vrij was
Lekkere huisbaasquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:46 schreef clauwheee het volgende:
Wij houden ook alles dicht Bluezzie, maar dat is niet voldoende. We hebben drie heule grote ramen rondom, waar van 's ochtends vroeg tot laat in de avond de zon staat...en echt goeie zonwering hebben we ook niet, met dank aan de huisbaas. Maar dat is straks allemaal verleden tijd
JIj bent natuurlijk ook een Super Rubbereendquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maakt me weinig uitkan er goed tegen en ga vanavond natuurlijk weer, morgen wel vrij
Zich vol laten lopen jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:15 schreef Bluezz het volgende:
Rubje, wat moest je doen in NijmegenLopen?
29 september de sleutelquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekkere huisbaas
Jaaaaaaaaaa, duurt nog wel lang he
quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:15 schreef Bluezz het volgende:
Rubje, wat moest je doen in NijmegenLopen?
quote:
Coolquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:21 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
* Bluezz spuit Hools ff frips
ik kijk de tour plus af en toe een klassiekerquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:27 schreef -Wolf- het volgende:
ik heb echt helemaal niets met wielrennen.
Jammer voor jou.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:27 schreef -Wolf- het volgende:
ik heb echt helemaal niets met wielrennen.
Zekersquote:
Echt geweldig om te zien hoe hij helemaal kapot ging..quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:34 schreef golfer het volgende:
Prachtfinale in deze etappe.![]()
Landis op 10 minuten.![]()
14e Clau ... da's toch buiten de eerste 10quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:43 schreef clauwheee het volgende:
Dahaaaaag Landis!
Boogerd, heerlijk'Ik heb um nog ff lekker in z'n ogen gekeken'
Hij zit ook hartstikke goed bij de top 10 hoor, top.
Staat 11equote:Op woensdag 19 juli 2006 17:45 schreef borisz het volgende:
landis dondert uit de top10
Dichtbij de top 10 bedoelde ik, als je dat al niet snapt hou ik me verder wel even stil, kun je ook niks aan doen, zal het weer wel zijnquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
14e Clau ... da's toch buiten de eerste 1014 komt tegenwoordig na 13 en dat komt na 12 en 12 is na 11 en 11 .. inderdaad na 10
Maakt niet uit ... hier neem een colaatje on the rocksquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:49 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dichtbij de top 10 bedoelde ik, als je dat al niet snapt hou ik me verder wel even stil, kun je ook niks aan doen, zal het weer wel zijn
Ik heb er niet heel veel van kunnen zien, maar wat ik zag was zeker erg mooiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |