Ohw. Okay.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Loop anders ff achter, Philips produceert de 9830 niet meer, alleen de 9731 van philips is nu nog Tru-HD. niet dat je daar iets aan hebt.
quote:http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3152242
"Xbox 360:
On the multiplayer side, the 360 version brings back the critically acclaimed Versus Mode where a team of spies challenges a team of mercenaries, this time in a three versus three format with a new lobby system that is said to pit equivalently skilled players against each other. The traditional co-op mode will not be included and is a current-gen exclusive this time around, but 360 players eager for co-op play will be able to get their fix via some of the multiplayer side options.
Xbox:
The Xbox version of Double Agent is more similar to the PS2 version than it has been in past games, with a comparative feature list and visuals that have been scaled back from those in Chaos Theory. Notably, the co-op mode featured in the Xbox game this year will not be playable online like it was last year, which is something of a mixed blessing -- in one sense it's disappointing that the technology seems to be moving backwards, but realistically last year's game took a lot of patience to enjoy online because of how careful players had to be in order to properly work together, so the game seemed to work better offline.
Spy vs. Spy will be playable online for up to four players at a time, and the Xbox version will have exclusive multiplayer content that can't be found in any of the other versions."
WTF is this! why are companies releasing game sequels worse off the lasts years version?
Ik vond het zo vreemd, en dacht van 'wtf gebeurt er nu?' en wachtte op de reactie van Julius, maar die kwam maar nietquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
ja dat van Julius klopt, maar het toffe vond ik dat gelukkig Julius niet terugpraat
Het EA dat met titels als Army of Two, Spore, Crysis, Battlefield 2142 en Command & Conquer 3 komt?quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik vondt Ubisoft de laatste 2 jaren de beste makers van spellen. Maar volgens mij gaan ze de laatste tijd wat meer EA achterna![]()
Wat is je gamertag?quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:51 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb nu een paar uurtjes Project Gotham Racing 3 gespeeld, maar duurt het altijd zo lang voordat een game begint? (voordat er genoeg mensen zijn voor de race dus?)
En kan ik toevallig instellen dat ie niet om de 10 minuten naar een nieuwe game zoekt (want ik zit dan in een game te wachten met nog 2 andere personen op nog 1 andere persoon, maar dan floept ie er weer uit waarna ik weer opnieuw kan beginnen met het wachten op 3!! personen)
Iemand?
Zoiets kun je niet instellen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:51 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb nu een paar uurtjes Project Gotham Racing 3 gespeeld, maar duurt het altijd zo lang voordat een game begint? (voordat er genoeg mensen zijn voor de race dus?)
En kan ik toevallig instellen dat ie niet om de 10 minuten naar een nieuwe game zoekt (want ik zit dan in een game te wachten met nog 2 andere personen op nog 1 andere persoon, maar dan floept ie er weer uit waarna ik weer opnieuw kan beginnen met het wachten op 3!! personen)
Iemand?
Pffft, saai! Bij Quake is het daarentegen geen probleem. 1 minuutje wachten en je zit in een game met 8 manquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:58 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Zoiets kun je niet instellen.
Maar online mensen vinden voor games wil nog wel eens lastig zijn, ik vind het dan over het algemeen ook fijner om gewoon met een paar fok!kers te spelen op een non-career game met PGR3.
Stoere meid...quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Pffft, saai! Bij Quake is het daarentegen geen probleem. 1 minuutje wachten en je zit in een game met 8 man.
PGR3 staat wel wat meer bekend om problemen met het vinden van andere spelers dan andere games, maar desondanks heb ik dergelijke problemen toch eigenlijk wel bij elke MP game in enige mate ondervonden so far.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Pffft, saai! Bij Quake is het daarentegen geen probleem. 1 minuutje wachten en je zit in een game met 8 man.
Niet racen tegen twi.quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heul niet.
Ik verlies tot nu toe nog alles.
Vind het stoer (en in het geheim eigenlijk heel liefquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heul niet.
Ik verlies tot nu toe nog alles.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:05 schreef NX het volgende:
[..]
Vind het stoer (en in het geheim eigenlijk heel lief) dat je het al probeert...
Mis alleen de sterren nog.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:18 schreef NX het volgende:
[..]
Gijsje, klopt, in de video ziet de gameplay er zeer fucking goed... Ik ben van plan om het straks te kopen en kan niet wachten op de demo
Alleen, wat een fucking mongool, wat een demente idoot die de demo spel speelt en opgenomen heeft! Volgens mij heeft die kneus nog nooit GTA of iets in die richting gespeeld... Hij kan niet eens mikken en schieten, dat noem ik nou echt een prutser...![]()
Voor de rest zag het er prima uit, alleen 1 ding viel me op, en kan het niet eens bugje noemen.
Wanneer die kerel Julius ophaalt, van de kerk, dan komt hij eerst met een auto dat alleen 1 passagier kan meenemen (2 deurs auto), Julius blijft achter, de kerel die hij wel heeft meegenomen, begint ineens zogenaamd tegen Julius te lullen, das wel beetje stom...![]()
//EDIT
Type en zinsfouten voorbehouden, heel schnel geschreven![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:05 schreef Retuobak het volgende:
PGR3 staat wel wat meer bekend om problemen met het vinden van andere spelers dan andere games, maar desondanks heb ik dergelijke problemen toch eigenlijk wel bij elke MP game in enige mate ondervonden so far.
Niet racen tegen twi.
Je moet niet Online Career doen om online te gamen. Om de een of andere manier zijn mensen gewoon veel te beroerd om die "ranked" games te doen tegenwoordig, sinds ze dat helemaal om hebben gegooid van vaste klasses naar dagelijks roulerende klasses.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:51 schreef ijsmeis het volgende:
Iemand?
heerlijk dat kansloze van gamenerdsquote:Op woensdag 19 juli 2006 08:01 schreef Gamedemon het volgende:
o god een vrouwelijk iets zegt dat ze gamed en ze word gelijk besprongen en krijgt liefdes brieven
quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:01 schreef Gamedemon het volgende:
o god een vrouwelijk iets zegt dat ze gamed en ze word gelijk besprongen en krijgt liefdes brieven
Zoals in de SC bedoel jequote:Op woensdag 19 juli 2006 08:01 schreef Gamedemon het volgende:
Tja, MMaRsu weer natuurlijk hequote:Op woensdag 19 juli 2006 08:01 schreef Gamedemon het volgende:
Zijn geen ingamebeelden, maar ziet er leuk uit zo..quote:
Het leuke is dat de meeste gamenerds volkomen onzeker zijn, maar als ze een gamende vrouw tegenkomen denken ze dikke kans te maken.quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
heerlijk dat kansloze van gamenerds
Ja maar dat heeft elk spel wel. Bocht naar rechts of links maken, schieten, dubble jumps, etc etc. Persoonlijk moet je van het zombie fenomeen houden denk ik. Wachten totdat de nacht komt en proberen te overleven... met alles wat je maar kan vinden. En er schijnen coole missions in te zitten. Het is bijna zeker dat ik Dead Rising ga halenquote:Op woensdag 19 juli 2006 08:19 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Zijn geen ingamebeelden, maar ziet er leuk uit zo..
Toch vind ik dat die speler steeds dezelfde 3 a 4 bewegingen maakt, ongeacht wat hij in zijn handen heeft, blijft dat zelfde 'uithalen'... gaat snel vervelen misschien.
Binnenkort maar weer Dawn of the Dead remake kijken om in de stemming te komen voor Dead Risingquote:Op woensdag 19 juli 2006 08:46 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja maar dat heeft elk spel wel. Bocht naar rechts of links maken, schieten, dubble jumps, etc etc. Persoonlijk moet je van het zombie fenomeen houden denk ik. Wachten totdat de nacht komt en proberen te overleven... met alles wat je maar kan vinden. En er schijnen coole missions in te zitten. Het is bijna zeker dat ik Dead Rising ga halen
Jij haalt DR ook?quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Binnenkort maar weer Dawn of the Dead remake kijken om in de stemming te komen voor Dead Rising
Ik weet ook weinig verder van het spel af, ben benieuwd naar de missies dan..quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:46 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja maar dat heeft elk spel wel. Bocht naar rechts of links maken, schieten, dubble jumps, etc etc. Persoonlijk moet je van het zombie fenomeen houden denk ik. Wachten totdat de nacht komt en proberen te overleven... met alles wat je maar kan vinden. En er schijnen coole missions in te zitten. Het is bijna zeker dat ik Dead Rising ga halen
Lees net dat het realtime beelden zijn (ingame engine)quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:19 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Zijn geen ingamebeelden, maar ziet er leuk uit zo..
ow, wat wil ik deze gamequote:
we're told that these were created using the reference 3D models that will be featured in the game.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:52 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Zal dit denk ik art zijn.. of zal het er echt zo uit zien...![]()
![]()
![]()
HEBBEN!!! DOE MAAR 2x!!!
erg tofquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:22 schreef gijsje79 het volgende:
2 wallpapers gevonden van Dead Rising.
[afbeelding]
[afbeelding]
Bedankt.. nou kan ik niet in slaap komen vanavondquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:22 schreef gijsje79 het volgende:
2 wallpapers gevonden van Dead Rising.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:28 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Bedankt.. nou kan ik niet in slaap komen vanavond
Ga ik zometeen proberenquote:Op woensdag 19 juli 2006 02:07 schreef twi het volgende:
[..]
Je moet niet Online Career doen om online te gamen. Om de een of andere manier zijn mensen gewoon veel te beroerd om die "ranked" games te doen tegenwoordig, sinds ze dat helemaal om hebben gegooid van vaste klasses naar dagelijks roulerende klasses.
Ga naar Playtime > Play on Xbox Live. Daar kan je 3 keuzes maken, en voor elke stad of mode die je selecteert kom je dan wel een room of 10 a 15 tegen. Kijk eerst naar rooms waar in het titeltje "In lobby" staan, en join daar degene van met de speelmode die je bevalt en het meeste aantal spelers. Zit je binnen een minuut of twee gewoon lekker te racen.
None takenquote:Op woensdag 19 juli 2006 08:17 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Tja, MMaRsu weer natuurlijk he
No offense MMaRsu
En een tagquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:22 schreef Fliepke het volgende:
Oh een vrouw in dit topique.
Kijk ik heb een kleurtje..
En ik heb een dikkere lul.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:22 schreef Fliepke het volgende:
Jij durft niet eens een foto in je fotoboek te zettenquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:24 schreef Atuniel het volgende:
[..]
En ik heb een dikkere lul.
WB trouwens.. vakantie geweest?
Check maar bij Bastard danquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:25 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Jij durft niet eens een foto in je fotoboek te zetten.
Jullie ook met jullie kutkloontjesquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:27 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Check maar bij Bastard dan
ps.. kant is met een t
quote:"By dialing numbers into your cell phone, you can unlock one of the many cheats hidden in Saints Row. Here’s one to get you started…dial #10 into your cell phone and press send. This unlocks the Wrath of God mode, in which lightning will randomly strike pedestrians with alarming frequency.
Remember: cheat codes can be fun, but you can’t unlock any achievements once you have them activated."
Je kunt alle missies die je hebt gedaan nog een keer spelen via het movie theater :quote:The Garage: You can store up to 64 cars in your garage.
Wat over de activities die je kan doenquote:Holy crapola, at the movie theatre you can go to watch unlocked cutscenes, and play any missions you've already completed. And for other cheat codes, you just keep note of any phone numbers you see around town and try em out (save before you try though, achievement whores!)
quote:Similar to Chop Shop, initiating the Hitman activity provides you with a list of targets, their general location, as well as instructions as to which weapon you need to kill them with. Since Hitman is a persistent activity, you may stumble on the location of one of your targets in the middle of a mission/activity/or stronghold. Keep an eye out on your mini map...if you are near your target they will be indicated on the mini map with a hitman icon. If at anytime you forget who your targets are you can check the hit list from the pause menu.
En hier wat nieuwe filmpjesquote:Hostage
Hostage is not like most activities in that there is no set location to trigger it. Anytime you hijack a vehicle with a passenger, there is a chance that you can initiate hostage. If you choose to initiate the activity (an onscreen prompt will tell you when you can do so), your mission is to drive as fast as you can for a set duration. During this time your notoriety will steadily rise, and if you slow down for too long, your hostage will escape the vehicle. However, if you can keep your car moving for the set amount of time, your hostage will pay you to release them. More passengers in the car means the pay off is higher, but the duration you need to drive around for is also longer.
Ben jij nou B?quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:05 schreef Atuniel het volgende:
Dat saint's row wordt met de dag beter, en ik was al om
Meis-je.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:22 schreef Fliepke het volgende:
Check arcade, en DOA4.. lekker knoppen rammenquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:14 schreef ijsmeis het volgende:
Zijn er eigenlijk ook nog 'wijvengames' voor de Xbox?
DOA4 heb ik hier al liggenquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:19 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Check arcade, en DOA4.. lekker knoppen rammen![]()
Wat vind je dan wel leuk om mee te spelen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
DOA4 heb ik hier al liggen.
Die vind ik overigens niet zo heul veel aan.
Probeer Kameoquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:25 schreef ijsmeis het volgende:
Spelletjes die vooral niet moeilijk zijn![]()
.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die vind ik overigens niet zo heul veel aan.
nee je kan je 360 niet ombouwen en daar wordt hier ook niet over gepraat (althans over hoe het eventueel zou kunnen)quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:18 schreef Darkwolf het volgende:
Ik zit er dus aan te denken.
Een XBOX 360.
Maar ik twijfel.
Waarom?
Omdat ik mijn XBOX gebruik als media center.
Deze alles kunner kan bijvoorbeeld overweg met mijn Alias episodes die in Real media formaat zijn.
(2x zo klein als DivX en praktisch dezelfde kwaliteit... dat wel!)
Er zit een 200GB harddisk in.
Nu heb ik begrepen dat ik mijn 300GB externe HD eventueel via USB op de 360 kan hangen?
Dan word het wel weer leuk.
Maar als de 360 in iedergeval niet met DivX om kan gaan, is het niet boeiend.
Maar...
"Why not keep both?"
Ja kan ook.
En dan het gamen voornamelijk op de 360.
Ik moet nog iemand vinden die zo'n ding heeft.
Wat ik in de winkels heb gezien.. tja.. kweenie.. not highly impressed.
Media op het Internet... mja... sommige games zien er goed uit.
Unit is 300 tot 400 euro.
Games gemiddeld 60 euro.
Hmmm...
Toevoegingquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:40 schreef kepler het volgende:
[..]
nee je kan je 360 niet ombouwen en daar wordt hier ook niet over gepraat (althans over hoe het eventueel zou kunnen)
en ja het is het geld zeker waard! Games kun je ook voor minder vinden via internetwinkels
Altijd zo'n standaard opmerking.........quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:14 schreef Darkwolf het volgende:
Mooie renders...
Nu nog shots van de real-time engine...
Ach, hij heeft wel een prachtige dialoog met zichzelf gehouden, dus we vergeven het 'mquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:27 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Altijd zo'n standaard opmerking.........
Da's dan een knap slechte render....quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:14 schreef Darkwolf het volgende:
Mooie renders...
Nu nog shots van de real-time engine...
quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:30 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, hij heeft wel een prachtige dialoog met zichzelf gehouden, dus we vergeven het 'm
Call of Duty 2 op veteranquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:25 schreef ijsmeis het volgende:
Spelletjes die vooral niet moeilijk zijn![]()
.
Call of Duty wil ik sowieso nog een keer hebben jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:47 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Call of Duty 2 op veteran
GR:AW op Warfighter
Mwoch... het was meer een compliment eigenlijk, daar het er verdraaid strak uitziet.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:27 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Altijd zo'n standaard opmerking.........
Als je niet van te moeilijke spelletjes houdt zit je wel goed op veteranquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Call of Duty wil ik sowieso nog een keer hebben ja!
CoD2 is op Veteran niet moeilijk, je gaat alleen veel doodquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:47 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Call of Duty 2 op veteran
GR:AW op Warfighter
Jawel, als je hem op hard uitspeelt krijg je de warfighter difficultyquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:24 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat er nog een niveau boven HARD zit?
Alsof je dat jezelf nog wilt aandoen daarnaquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:44 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Jawel, als je hem op hard uitspeelt krijg je de warfighter difficulty
Wat gebeurt er dan? Ga je dan al dood van een zuchtje wind?quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:44 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Jawel, als je hem op hard uitspeelt krijg je de warfighter difficulty
De hype never ends!!!quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:13 schreef MMaRsu het volgende:
Ik kijk ZO uit naar dit spel niet normaal
http://www.xboxyde.com/news_3192_en.html
kostie?quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De hype never ends!!!
BTW: Cloning Clyde is écht de moeite waard als arcadegame. Heel erg grappig en heel erg leuk om te spelen.
Tis ook geen poort van een game maar een volledig nieuw spelquote:
Samsung en Sony.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:18 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is eigenlijk een beetje praat HDTV?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |