Ohw. Okay.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Loop anders ff achter, Philips produceert de 9830 niet meer, alleen de 9731 van philips is nu nog Tru-HD. niet dat je daar iets aan hebt.
quote:http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3152242
"Xbox 360:
On the multiplayer side, the 360 version brings back the critically acclaimed Versus Mode where a team of spies challenges a team of mercenaries, this time in a three versus three format with a new lobby system that is said to pit equivalently skilled players against each other. The traditional co-op mode will not be included and is a current-gen exclusive this time around, but 360 players eager for co-op play will be able to get their fix via some of the multiplayer side options.
Xbox:
The Xbox version of Double Agent is more similar to the PS2 version than it has been in past games, with a comparative feature list and visuals that have been scaled back from those in Chaos Theory. Notably, the co-op mode featured in the Xbox game this year will not be playable online like it was last year, which is something of a mixed blessing -- in one sense it's disappointing that the technology seems to be moving backwards, but realistically last year's game took a lot of patience to enjoy online because of how careful players had to be in order to properly work together, so the game seemed to work better offline.
Spy vs. Spy will be playable online for up to four players at a time, and the Xbox version will have exclusive multiplayer content that can't be found in any of the other versions."
WTF is this! why are companies releasing game sequels worse off the lasts years version?
Ik vond het zo vreemd, en dacht van 'wtf gebeurt er nu?' en wachtte op de reactie van Julius, maar die kwam maar nietquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
ja dat van Julius klopt, maar het toffe vond ik dat gelukkig Julius niet terugpraat
Het EA dat met titels als Army of Two, Spore, Crysis, Battlefield 2142 en Command & Conquer 3 komt?quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik vondt Ubisoft de laatste 2 jaren de beste makers van spellen. Maar volgens mij gaan ze de laatste tijd wat meer EA achterna![]()
Wat is je gamertag?quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:51 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb nu een paar uurtjes Project Gotham Racing 3 gespeeld, maar duurt het altijd zo lang voordat een game begint? (voordat er genoeg mensen zijn voor de race dus?)
En kan ik toevallig instellen dat ie niet om de 10 minuten naar een nieuwe game zoekt (want ik zit dan in een game te wachten met nog 2 andere personen op nog 1 andere persoon, maar dan floept ie er weer uit waarna ik weer opnieuw kan beginnen met het wachten op 3!! personen)
Iemand?
Zoiets kun je niet instellen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:51 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb nu een paar uurtjes Project Gotham Racing 3 gespeeld, maar duurt het altijd zo lang voordat een game begint? (voordat er genoeg mensen zijn voor de race dus?)
En kan ik toevallig instellen dat ie niet om de 10 minuten naar een nieuwe game zoekt (want ik zit dan in een game te wachten met nog 2 andere personen op nog 1 andere persoon, maar dan floept ie er weer uit waarna ik weer opnieuw kan beginnen met het wachten op 3!! personen)
Iemand?
Pffft, saai! Bij Quake is het daarentegen geen probleem. 1 minuutje wachten en je zit in een game met 8 manquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:58 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Zoiets kun je niet instellen.
Maar online mensen vinden voor games wil nog wel eens lastig zijn, ik vind het dan over het algemeen ook fijner om gewoon met een paar fok!kers te spelen op een non-career game met PGR3.
Stoere meid...quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Pffft, saai! Bij Quake is het daarentegen geen probleem. 1 minuutje wachten en je zit in een game met 8 man.
PGR3 staat wel wat meer bekend om problemen met het vinden van andere spelers dan andere games, maar desondanks heb ik dergelijke problemen toch eigenlijk wel bij elke MP game in enige mate ondervonden so far.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Pffft, saai! Bij Quake is het daarentegen geen probleem. 1 minuutje wachten en je zit in een game met 8 man.
Niet racen tegen twi.quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heul niet.
Ik verlies tot nu toe nog alles.
Vind het stoer (en in het geheim eigenlijk heel liefquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heul niet.
Ik verlies tot nu toe nog alles.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:05 schreef NX het volgende:
[..]
Vind het stoer (en in het geheim eigenlijk heel lief) dat je het al probeert...
Mis alleen de sterren nog.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:18 schreef NX het volgende:
[..]
Gijsje, klopt, in de video ziet de gameplay er zeer fucking goed... Ik ben van plan om het straks te kopen en kan niet wachten op de demo
Alleen, wat een fucking mongool, wat een demente idoot die de demo spel speelt en opgenomen heeft! Volgens mij heeft die kneus nog nooit GTA of iets in die richting gespeeld... Hij kan niet eens mikken en schieten, dat noem ik nou echt een prutser...![]()
Voor de rest zag het er prima uit, alleen 1 ding viel me op, en kan het niet eens bugje noemen.
Wanneer die kerel Julius ophaalt, van de kerk, dan komt hij eerst met een auto dat alleen 1 passagier kan meenemen (2 deurs auto), Julius blijft achter, de kerel die hij wel heeft meegenomen, begint ineens zogenaamd tegen Julius te lullen, das wel beetje stom...![]()
//EDIT
Type en zinsfouten voorbehouden, heel schnel geschreven![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:05 schreef Retuobak het volgende:
PGR3 staat wel wat meer bekend om problemen met het vinden van andere spelers dan andere games, maar desondanks heb ik dergelijke problemen toch eigenlijk wel bij elke MP game in enige mate ondervonden so far.
Niet racen tegen twi.
Je moet niet Online Career doen om online te gamen. Om de een of andere manier zijn mensen gewoon veel te beroerd om die "ranked" games te doen tegenwoordig, sinds ze dat helemaal om hebben gegooid van vaste klasses naar dagelijks roulerende klasses.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:51 schreef ijsmeis het volgende:
Iemand?
heerlijk dat kansloze van gamenerdsquote:Op woensdag 19 juli 2006 08:01 schreef Gamedemon het volgende:
o god een vrouwelijk iets zegt dat ze gamed en ze word gelijk besprongen en krijgt liefdes brieven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |