smaken verschillen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, ik vond die carrera 2 wel puikend, maar opzich vind ik er ook geen klap aan .
Heeft die kennis van je toevallig een eigen bedrijf en houdt hij niet van Toyota's?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
smaken verschillen.
Ik vind het gewoon een lelijk hok, ik heb ook een hekel aan kevers, misschien dat het daardoor komt.
Die kennis van mij is echt helemaaaal FAP op dat ding
naja enig voordeel is dat ik ervaring met die auto's heb, dat is dan wel weer leuk.
niet mooiquote:
Nee, want hij heeft een NIEUWE geen 15 jaar oudequote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heeft die kennis van je toevallig een eigen bedrijf en houdt hij niet van Toyota's?
ik was gisteren al niet lekker, keel pijn en hele dag koortserig. Gisteravond per se naar Lelystad voor m'n CDA filter, laat terug en derest van de nacht zware koorts gehad. Nu nog een beetje, zweet druppelt echt van me af terwijl ik niks doequote:
uhu...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:15 schreef lipje het volgende:
toch de hele dag gewerkt gister?
Booooooohquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Nee, want hij heeft een NIEUWE geen 15 jaar oude
Er is je wel verteld dat het vandaag ZEIKVERZIEKEND heet is, waardoor dat druppelen een heel normaal verschijnsel is?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik was gisteren al niet lekker, keel pijn en hele dag koortserig. Gisteravond per se naar Lelystad voor m'n CDA filter, laat terug en derest van de nacht zware koorts gehad. Nu nog een beetje, zweet druppelt echt van me af terwijl ik niks doe![]()
En derest wat bij zo'n griepje hoort, koppijn/buikpijn etc.![]()
Ik laat het ventje lekker z'n eigen sop gaarkoken, en reageer er niet meer opquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
herman, misschien kan je vanavond mee met DS4 een heerlijke maaltijd nuttigen.
ik vind het wel grappig, het gaat tenminste ergens over.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:26 schreef hermandeperman het volgende:
Ik laat het ventje lekker z'n eigen sop gaarkoken, en reageer er niet meer op
Waar gaat het over? Dat hij een mening heeft en jij die niet deelt?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik vind het wel grappig, het gaat tenminste ergens over.
Ik zou graag een keer met hem in de kroeg willen zitten!
Dat wel.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:31 schreef BoJo het volgende:
oh ik dacht dat alleen mijn oksels lek waren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |