smaken verschillen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, ik vond die carrera 2 wel puikend, maar opzich vind ik er ook geen klap aan .
Heeft die kennis van je toevallig een eigen bedrijf en houdt hij niet van Toyota's?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
smaken verschillen.
Ik vind het gewoon een lelijk hok, ik heb ook een hekel aan kevers, misschien dat het daardoor komt.
Die kennis van mij is echt helemaaaal FAP op dat ding
naja enig voordeel is dat ik ervaring met die auto's heb, dat is dan wel weer leuk.
niet mooiquote:
Nee, want hij heeft een NIEUWE geen 15 jaar oudequote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heeft die kennis van je toevallig een eigen bedrijf en houdt hij niet van Toyota's?
ik was gisteren al niet lekker, keel pijn en hele dag koortserig. Gisteravond per se naar Lelystad voor m'n CDA filter, laat terug en derest van de nacht zware koorts gehad. Nu nog een beetje, zweet druppelt echt van me af terwijl ik niks doequote:
uhu...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:15 schreef lipje het volgende:
toch de hele dag gewerkt gister?
Booooooohquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Nee, want hij heeft een NIEUWE geen 15 jaar oude
Er is je wel verteld dat het vandaag ZEIKVERZIEKEND heet is, waardoor dat druppelen een heel normaal verschijnsel is?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik was gisteren al niet lekker, keel pijn en hele dag koortserig. Gisteravond per se naar Lelystad voor m'n CDA filter, laat terug en derest van de nacht zware koorts gehad. Nu nog een beetje, zweet druppelt echt van me af terwijl ik niks doe![]()
En derest wat bij zo'n griepje hoort, koppijn/buikpijn etc.![]()
Ik laat het ventje lekker z'n eigen sop gaarkoken, en reageer er niet meer opquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
herman, misschien kan je vanavond mee met DS4 een heerlijke maaltijd nuttigen.
ik vind het wel grappig, het gaat tenminste ergens over.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:26 schreef hermandeperman het volgende:
Ik laat het ventje lekker z'n eigen sop gaarkoken, en reageer er niet meer op
Waar gaat het over? Dat hij een mening heeft en jij die niet deelt?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik vind het wel grappig, het gaat tenminste ergens over.
Ik zou graag een keer met hem in de kroeg willen zitten!
Dat wel.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:31 schreef BoJo het volgende:
oh ik dacht dat alleen mijn oksels lek waren![]()
dat doe ik als ik ga verhuizen jaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Heb jij eigenlijk nog vakantie genomen of doe je dat als je gaat verhuizen enzo?
ja, het hoeft geen inhoud te hebben.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waar gaat het over? Dat hij een mening heeft en jij die niet deelt?
En ik weet zeker dat hij een mud gloeiendhete aardappelen in z'n keel heeft hangen
Nee ik denk het niet.quote:
Dat is waar ja, moet wel ff netjes gebeuren natuurlijkquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat doe ik als ik ga verhuizen ja![]()
Zodra ik de sleutel heb is het de muren witten, vloer leggen en dan pas alles verhuizen. Heb ik wel ff voor nodig.![]()
Whehehe oke oke, discussies van uren heb ik ook vaak met m'n vrienden.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja, het hoeft geen inhoud te hebben.
Ik vind het meestal leuk om "advocaat van de duivel" te spelen, gewoon argumenteren zonder dat je er echt achter staat.
nu heb ik een groepje vrinden die dat ook leuk vinden
discussies van uren en echt inhoud heeft het meestal niet..
je begrijp, gewoon kansloos dus
Dat lijkt me verstandig ja.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee ik denk het niet.
Het is extreem druk op het werk. 1 baas is op vakantie en de andere ligt thuis plat met een hernia.
Dus ik mag hier nu alles draaiend houden.
Daar bij komt dat ik naar de klote ben. Heb barstende koppijn. Ben al dagen lang extreem duizelig waar door ik niet eens meer kan lopen en krijg ik steken in mijn hoofd die extreem pijn doen. Daar bij heb ik nog eens normale koppijn en schijt ik me zelf helemaal leeg.
Dus ik denk niet dat ik ga stappen![]()
ongeveer 12 wekenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is waar ja, moet wel ff netjes gebeuren natuurlijk
Wanneer kreeg je de sleutel nu ongeveer ook alweer?
true...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:45 schreef lipje het volgende:
tsssk je kreeg allemaal nieuwe meubels. Zoveel kan je nu ook niet te verhuizen hebben
ah jo wat doe je er aan. Lekker door gaan ja toch.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat lijkt me verstandig ja.
Gaar allemaal
ja allang man, al in April ofzoquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vet
Alles al geregeld qua hypotheek e.d....?
Gewoon doorduwen idd ja, het komt vast goedquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ah jo wat doe je er aan. Lekker door gaan ja toch.
Ik heb genoeg lijpe dingen mee gemaakt de laatste dagen. En ik scheur lekker rond in de cabrio. En ja dat is extreem genieten![]()
Aan aandacht heb ik niet te kort![]()
Sommugu menseh zijn gemoak om te werreke en áándere zijn gemoak om nie te werreke. Ik ben nie gemoak om te werreke.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:52 schreef BoJo het volgende:
wat bezielt uitkeringstrekkers... er is geen kont op tv overdag![]()
ja zo een cabrio wilde ik altijd al ja. En nu heeft mijn pa hem gekocht voor de fun. Iedereen die wilt mag er in rijden. En hij is er trots op joquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gewoon doorduwen idd ja, het komt vast goed
En zo'n cabrio is idd echt wat voor jou ja, lekker aandacht krijgenEn je wilde altijd al zo'n ding toch?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sommugu menseh zijn gemoak om te werreke en áándere zijn gemoak om nie te werreke. Ik ben nie gemoak om te werreke.
Stond er lid of klant?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:55 schreef ijsmeis het volgende:
Goeiemorgen.
T-Mobile is best vaag af en toe hoor. Ik krijg een gratis luchtbedje omdat ik 5 jaar (of langer) lid ben, zo staat op 't kaartje.
Maar ik ben nog geeneens een jaar lid..
Ben op m'n werk hierquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja zo een cabrio wilde ik altijd al ja. En nu heeft mijn pa hem gekocht voor de fun. Iedereen die wilt mag er in rijden. En hij is er trots op jo![]()
Kom op msn dan stuur ik je effe de marktplaats advertentie kan je hem zien![]()
Ik denk dat ik zo de LAN-kabel er ff uitjakkerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ga hem ook zo dichtklappen, kreng produceert nog ff extra hitte![]()
Dan issie voor mijquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:55 schreef ijsmeis het volgende:
Goeiemorgen.
T-Mobile is best vaag af en toe hoor. Ik krijg een gratis luchtbedje omdat ik 5 jaar (of langer) lid ben, zo staat op 't kaartje.
Maar ik ben nog geeneens een jaar lid..
anders blijf je fokken?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo de LAN-kabel er ff uitjakker
thuis in je bed wat word-documentjes doorkijken ?quote:
Heb je al wat gedaan vandaag, behalve fokken en koffieslurpen danquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo de LAN-kabel er ff uitjakker
gewoon fout geadresseerd. Maar voorruit je mag m hebbenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wel toevallig dat je precies dezelfde naam hebt als ik heb dan!
donequote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ben op m'n werk hierMail ff anders
emailen, tickets reviewen, agents delegeren op afstand via windows messengerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:02 schreef lipje het volgende:
[..]
thuis in je bed wat word-documentjes doorkijken ?
Jazeker.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:03 schreef lipje het volgende:
[..]
Heb je al wat gedaan vandaag, behalve fokken en koffieslurpen dan![]()
Wat aardig. Danku, danku. Ik zal hem donderdag ophalenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:03 schreef lipje het volgende:
[..]
gewoon fout geadresseerd. Maar voorruit je mag m hebben
wij werken hier ook met msn zo wel intern als met leveranciers.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
emailen, tickets reviewen, agents delegeren op afstand via windows messenger![]()
intern, windows messenger maar dan alleen onder elkaar.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wij werken hier ook met msn zo wel intern als met leveranciers.
Snelste manier van conatact hebben
GA BURGER KING HALEN, NU!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
emailen, tickets reviewen, agents delegeren op afstand via windows messenger![]()
Wist u dat...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:08 schreef hermandeperman het volgende:
Wist je dat....
Een boterham met kaas al na 5 minuten gaat zweten in deze hitte.
Ik ben zo blij dat ik eindelijk dat bier de schuld niet meer hoef te gevenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wist u dat...
je dikker wordt van slaapgebrek?
En bij je collega's "ga zelf luie hond"?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja die staat op het werk altijd standaard onder mijn ctrl-v![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik eindelijk dat bier de schuld niet meer hoef te geven![]()
![]()
![]()
Dank
![]()
Ik zal zo gelijk m'n moeder even bellen
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En bij je collega's "ga zelf luie hond"?
wat moet ik anders doenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het is er echt de tijd voor
Veel plezier
Het is ook nog eens echt waarquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik eindelijk dat bier de schuld niet meer hoef te geven![]()
![]()
![]()
Dank
![]()
Ik zal zo gelijk m'n moeder even bellen
ik ben nog immer ziek hequote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, gerukt heb je waarschijnlijk ook al
Zwemmen?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het is ook nog eens echt waar-> Klik .
Wat een tijden zegquote:Op dinsdag 18 juli 2006 06:17 schreef M5 het volgende:
mogguh
zo klaar met werken, ik ga naar m'n nest..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |