Vanaaf rond een uurtje of 7 op Kijkduin? Ik neem de zonnebrand wel mee!quote:
en de lachstuipen van collega's de rest van het jaar horenquote:
Dan kan ik ook net zo goed in mijn eigen tuin op het gras gaan liggen... ik wil mensen kijken en de zee horen ruisen..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik hen een tuin vol zand en een buitenkraantje indien nodig
ik ook. En dan geen enkel woord nederlands horenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:28 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dan kan ik ook net zo goed in mijn eigen tuin op het gras gaan liggen... ik wil mensen kijken en de zee horen ruisen..![]()
Ik zit tot 18.00 uur op kantoor, dus dat red ik niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanaaf rond een uurtje of 7 op Kijkduin? Ik neem de zonnebrand wel mee!![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
en de lachstuipen van collega's de rest van het jaar horen
Ik ga zowiezo wel naar het strand hoor. Heerlijk in het avondzonnetje liggen na het werk!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:31 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik zit tot 18.00 uur op kantoor, dus dat red ik niet...en ik kan niet eerder weg, want ik heb morgenmiddag vrij om naar de kapper te gaan...hé das nou jammer...
![]()
Goed idee.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:45 schreef Pheno het volgende:
Ik ga weer een uurtje niets doen, zelfs niet fokken
Wie!?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pft, die is niet echt vriendelijk... Nee dus...
De heer A. Nus had ik aan de lijn...quote:
Ik wil ook bij het strand wonen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga zowiezo wel naar het strand hoor. Heerlijk in het avondzonnetje liggen na het werk!![]()
Ik ben gewoon jaloersquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga zowiezo wel naar het strand hoor. Heerlijk in het avondzonnetje liggen na het werk!![]()
Jij woont weer bij Twist in de buurt. Daarom ben ik weer jaloers op jou...quote:
Ik zie een niet geheel vrijwillige verhuizing van Twist in de nabije toekomstquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij woont weer bij Twist in de buurt. Daarom ben ik weer jaloers op jou...
Ik ben er ongeveer iedere week wel te vinden. 's Winters lekker uitwaaien en in de zomer liggen / terrasje zitten. En dan ook nog hardlopen door de duinen natuurlijk... (alhoewel ik dat al een tijdje niet meer heb gedaan)quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:17 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik ben gewoon jaloers.. maar ik geef toe.. zo dicht bij het strand wonen is echt perfect.. zowel in de winter als in de zomer..(denk ik..vind ik)
Ik zou er ook zo van genieten..dus enjoy!!
Die wil ook vlakbij het strand wonen...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zie een niet geheel vrijwillige verhuizing van Twist in de nabije toekomst.
Of verder weg bij mij.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die wil ook vlakbij het strand wonen...![]()
Twee vliegen in één klap! Tenzij je ook in Den Haag gaat wonen natuurlijk!quote:
Ja.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die wil ook vlakbij het strand wonen...![]()
Mijn ouders hebben hier zo een ijskast met ingebouwde ijsblokjesmachine.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:43 schreef webspider het volgende:
Teh heat
Heeft er iemand ijsblokjes over?![]()
Ik woon vlakbij het strand!quote:
quote:
Ik ben jaloers op je, dat je zulke toffe ouders hebtquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben hier zo een ijskast met ingebouwde ijsblokjesmachine.
Mag ik met ze trouwen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als je met Twist trouwt, krijg je ze er gratis bij als schoonouders!quote:
Waar past CL in dit plaatje?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je met Twist trouwt, krijg je ze er gratis bij als schoonouders!
Mazzelaarquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Maitresse, bijwijf, neukertje, geadopteerd kind, bisexuele vriendin van Twist, vriendin aan huis, de interieurverzorgster, je aangenomen pleegzusje... Genoeg suggesties?quote:
Het meeste klinkt wel okay.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maitresse, bijwijf, neukertje, geadopteerd kind, bisexuele vriendin van Twist, vriendin aan huis, de interieurverzorgster, je aangenomen pleegzusje... Genoeg suggesties?
Gemenerd, jij gunt mij ook niets.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:32 schreef Twisted_fok het volgende:
Optie 5 graag. Voordeel voor mij, niet voor Q. *egoist*
De perfecte basis voor een goed huwelijk!quote:
Een nieuw hoofdstuk voor de toch al ordinaire fantasietjes die ik over jou heb...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:32 schreef Twisted_fok het volgende:
Optie 5 graag. Voordeel voor mij, niet voor Q. *egoist*
Maar ordinair op een goede manier toch, mag ik hopen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een nieuw hoofdstuk voor de toch al ordinaire fantasietjes die ik over jou heb...![]()
Uiteraard sjiek ordinair. Met de nadruk op air, zeg maar...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Maar ordinair op een goede manier toch, mag ik hopen.
Je geld krijg je trouwens na de 24e ok, als m'n stufi er is.
En een rijbewijs heb ik niet, dus ik wil best vrijwiller zijn voor het rijden, maar dat lijkt me niet verstandig.
Puikend.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraard sjiek ordinair. Met de nadruk op air, zeg maar...
Ik schrijf je op als vrijwilliger. Voordeel van het geen rijbewijs hebben is dat ze hem ook niet in kunnen nemen als je wordt aangehouden en je alcoholpercentage blijkt te hoog te zijn...![]()
zelfs langerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:45 schreef Pheno het volgende:
Ik ga weer een uurtje niets doen, zelfs niet fokken
met dit weer wil je veel dingen langzaam doenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:52 schreef Q. het volgende:
Zo maar eens laaaangzaam maar zeker richting huis.
Daarom. Wish me luck.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
met dit weer wil je veel dingen langzaam doen
Luck. Ik zal naar je zwaaien.quote:
me luckquote:
Uiteraard niet te verwarren met * Litpho luckquote:
uiteraard nietquote:
ik ben net even uit de zon. Dat mag dan ook, geloof ikquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:00 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het weer zó gehad voor vandaag.
Nog een half uur, dan een half uur naar huis fietsen en dan urenlang in de hangmat.
Lekker insmeren met heel veel aftersun!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:01 schreef Pheno het volgende:
ik ben net even uit de zon. Dat mag dan ook, geloof ik
Bekend. Straks eerst nog een half uurtje gezellig in de trein afzien en dan een koude douche.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:00 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het weer zó gehad voor vandaag.
Nog een half uur, dan een half uur naar huis fietsen en dan urenlang in de hangmat.
ik word niet zo maar rood. Nee, ik heb alleen een kleine 3 liter verlorenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lekker insmeren met heel veel aftersun!
Ik pak er zo de olie bij. Factor twee en braden maar!
Maar toch is aftersun heel erg lekker straks na het douchen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:03 schreef Pheno het volgende:
ik word niet zo maar rood. Nee, ik heb alleen een kleine 3 liter verloren
Bloed? Dan kan ik wel verklaren dat dat kleurtje niet opschietquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik word niet zo maar rood. Nee, ik heb alleen een kleine 3 liter verloren
Ik in totaal 45 minutenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bekend. Straks eerst nog een half uurtje gezellig in de trein afzien en dan een koude douche.
inklusiev typvautenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar toch is aftersun heel erg lekker straks na het douchen.
Ik vind mezefl op de een of andere manier opeens als Liefie klinken ...![]()
Waar zijn de jellybeans?
ik weet niet wat er met jou gebeurt als jij in de zon gaat liggenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bloed? Dan kan ik wel verklaren dat dat kleurtje niet opschiet.
en het tactisch ontwijken van komma'squote:
Dan kom ik in beweging over het algemeenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik weet niet wat er met jou gebeurt als jij in de zon gaat liggen
wat een topickiller, dank je Philquote:
Als een pizza tussendoor een half uur op station Amersfoort moest zitten voor hij weer de oven in mocht, dan had de keuringsdienst van waren er heel wat meer op aan te merkenquote:
Jij ook al?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als een pizza tussendoor een half uur op station Amersfoort moest zitten voor hij weer de oven in mocht, dan had de keuringsdienst van waren er heel wat meer op aan te merken.
Ik zie net een kwartier vertraging, dus maak daar maar drie kwartier vanquote:
Je zou je maar op een andere manier moeten vermaken idd.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zie net een kwartier vertraging, dus maak daar maar drie kwartier van.
Gelukkig heb ik tegenwoordig internet op het station.
Nou ja, ik kan dat uiteraard wel, maar dan zouden jullie het zonder mij moeten stellenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:42 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je zou je maar op een andere manier moeten vermaken idd.
Dat zou me uiterst verdrietig maken, gelukkig heb jij tegenwoordig internet op het station.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan dat uiteraard wel, maar dan zouden jullie het zonder mij moeten stellen.
Ik had een 20 tal minuten vertraging op Amersfoort, mn trein viel weer eens uit, net als gisteren.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zie net een kwartier vertraging, dus maak daar maar drie kwartier van.
Station Amersfoort is niet de meest boeiende plek op deze aarde weet ik uit dagelijkse ervaring.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:42 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
ik weet hetquote:
Klootzak!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik weet heten dan ben ik ook weer weg zodra ik een korte broek gevonden heb
Dat kun je niet maken. Sinds jij werkt is het aantal topics al gehalveerd en dan ook nog dit.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik weet heten dan ben ik ook weer weg zodra ik een korte broek gevonden heb
Waarheen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:24 schreef Pheno het volgende:
En dan vertrek ik binnenkort ook nog
wtf?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:42 schreef liefie_ het volgende:
tadaaaa ben ik weer!
en mn tiet is nog niet afgestorven
wtf?quote:
daar had die teek zich op genesteldquote:
ach, een teek, die haal je makkelijk wegquote:
hoe zou dat nou komenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:03 schreef Dickies het volgende:
Ik voel me echt bagger.
Voetbal was leuk, maar ik was echt verrot. Daarna heleboel bier zitten zuipen en hasj gerookt. Nu heb ik het idee dat ik enorme koorts heb ofzo, ik gloei als een imbeciel![]()
ja maar als je t niet goed doet spuit ie zn gifje en dat is niet zo grappigquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
ach, een teek, die haal je makkelijk weg
Mijn hond heeft er zo vaak last van. Je raakt er vanzelf goed in. De grote vraag is, waarom lag jij met je borsten in de struiken....
Geen idee, kut is het wel.quote:
snel weghalen, dan heeft hij daar niet de tijd voor.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar als je t niet goed doet spuit ie zn gifje en dat is niet zo grappig
ik lag niet in de struiken
ik denk dat ie via de hond binnen is gekomen of zo
De toilletten op de stations zijn meestal geen optie, om je in te vermakenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:42 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
ja toen ik m vond heb ik m meteen weg gehaaldquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
snel weghalen, dan heeft hij daar niet de tijd voor.
quote:***************************************
Twee doden bij Vierdaagse Nijmegen
` Op de eerste dag van de Vierdaagse
van Nijmegen zijn twee deelnemers
overleden.Meer dan 300 mensen werden
door het warme weer onwel.Dertig van
hen belandden in het ziekenhuis.Vijf
mensen moesten gereranimeerd worden.
Twee van hen overleefden het niet.
Morgen worden nog hogere temperaturen
verwacht.De organisatie overlegt met de
gemeente of de Vierdaagse morgen kan
doorgaan.Eerder was al bepaald dat de
militairen die meelopen,morgen zonder
bepakking van start mogen gaan.
De organisatie had de sluitingstijd van
de eerste dag al verlengd tot 18.00 uur
om de wandelaars meer tijd te gunnen.
Mandela heeft toch al een kleurtje.quote:
mja, las het al. Eens kijken of het vuurwerk straks nog doorgaat, vast welquote:
Daar hoef je voor je lul ook niet tussen te gaan staan met al die druktequote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
mja, las het al. Eens kijken of het vuurwerk straks nog doorgaat, vast wel
vanuit hier valt die drukte wel meequote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:24 schreef melismay het volgende:
[..]
Daar hoef je voor je lul ook niet tussen te gaan staan met al die drukte
Ik bedoel meer op de waalkade zelf... Misschien dat ik donderdag nog even ga, zondag was leuk in ieder gevalquote:
de waalkade lijkt me inderdaad erg druk. Donderdag gaan we ook naar de waalkade.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:25 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik bedoel meer op de waalkade zelf... Misschien dat ik donderdag nog even ga, zondag was leuk in ieder geval
daarom staat er ook mandalaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mandela heeft toch al een kleurtje.![]()
ach, ze willen toch media aandacht, negatief is ook aandachtquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:34 schreef nozem het volgende:
Ze gaan hem niet inkorten geloof ik. De luchtvochtigheid is morgen niet extreem hoog, dus het best te doen, bij 37 graden. We zullen zien.
Het is dan ook de verantwoordelijkheid van de deelnemers zelf.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:34 schreef nozem het volgende:
Ze gaan hem niet inkorten geloof ik. De luchtvochtigheid is morgen niet extreem hoog, dus het best te doen, bij 37 graden. We zullen zien.
Een beetje het gemiddelde R&P topic?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
ach, ze willen toch media aandacht, negatief is ook aandacht
vind ik ook. Mijn vader heeft hem ook met dit weer gelopen, of met juist superslecht weer. Toen werd er ook niets ingekort. Paupers tegenwoordigquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is dan ook de verantwoordelijkheid van de deelnemers zelf.
zoietsquote:
Als ze het niet aankunnen moeten ze gewoon stoppen. Al zou je de organisatie wel de bevoegdheid kunnen geven om mensen te verbieden om door te gaan indien dit niet verantwoord lijkt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
vind ik ook. Mijn vader heeft hem ook met dit weer gelopen, of met juist superslecht weer. Toen werd er ook niets ingekort. Paupers tegenwoordig
Gewoon net als het duiken: laat maar een gezondheidsverklaring zien bij aanvang (of in dit geval afhalen van startbewijs). Simpel, opgelost, slotjequote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als ze het niet aankunnen moeten ze gewoon stoppen. Al zou je de organisatie wel de bevoegdheid kunnen geven om mensen te verbieden om door te gaan indien dit niet verantwoord lijkt.
Juist, alhoewel dat ook niet alles zegt op zo'n moment.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon net als het duiken: laat maar een gezondheidsverklaring zien bij aanvang (of in dit geval afhalen van startbewijs). Simpel, opgelost, slotje
http://mandala.beginthier.nl/quote:
Nou. Plato. Je mag mensen soms best een beetje tegen zichzelf in bescherming nemen. Veel wandelaars willen zich niet laten kennen en lopen stug door, en drinken daarbij gewoon veel te weinig. (je moet bij dit soort temperaturen en maximale zonnestraling gewoon absurd veel drinken, want zeker als je ouder bent raak je snel oververhit)..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is dan ook de verantwoordelijkheid van de deelnemers zelf.
niet alles, maar hartafwijkingen en vage dingen zijn al gevonden. En het is natuurlijk heet om iets flink inspannends te doen, maar veel water drinken schijnt zo moeilijk te zijn.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Juist, alhoewel dat ook niet alles zegt op zo'n moment.![]()
Je voelt toch zelf aan wanneer het te veel wordt?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:47 schreef nozem het volgende:
[..]
Nou. Plato. Je mag mensen soms best een beetje tegen zichzelf in bescherming nemen. Veel wandelaars willen zich niet laten kennen en lopen stug door, en drinken daarbij gewoon veel te weinig. (je moet bij dit soort temperaturen en maximale zonnestraling gewoon absurd veel drinken, want zeker als je ouder bent raak je snel oververhit)..
Daarnaast beseffen veel mensen niet dat dit zeer on-Nederlandse omstandigheden zijn. Je hebt heet (30 graden) en je hebt erg heet (37 graden). Het verschil merk je amper als je in de volle zon loopt, toch maakt dit verschil in temperatuur voor je lichaam enorm veel uit.
Ik houd mijn hart vast.
Mensen zijn ook helemaal niet gewend om liters water op een dag te drinken. Men redeneert: "Ik heb nu een flesje op, het kan wel weer even zonder..."quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
niet alles, maar hartafwijkingen en vage dingen zijn al gevonden. En het is natuurlijk heet om iets flink inspannends te doen, maar veel water drinken schijnt zo moeilijk te zijn.
Dat lijkt mij ook, ja.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je voelt toch zelf aan wanneer het te veel wordt?
Ik ben niet geïnteresseerd denk ik.quote:
Dat merk je wel als je vaker loopt. Als ik in Zwitserland in de bergen loop drink ik ook waar ik kan en naar ik mag aannemen zijn deelnemers aan de Vierdaagse ervaren wandelaars.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:51 schreef nozem het volgende:
[..]
Mensen zijn ook helemaal niet gewend om liters water op een dag te drinken. Men redeneert: "Ik heb nu een flesje op, het kan wel weer even zonder..."
Dat is bij deze omstandigheden erg fout. Liters moet je drinken. Je moet jezelf continu van vocht voorzien.
quote:105 Teletekst di 18 jul
Vierdaagse van Nijmegen afgelast
` De Vierdaagse van Nijmegen is na de
eerste dag afgelast.Dat is meegedeeld
door een woordvoerder van de gemeente.
Aanleiding is de dood van twee mensen
door de hitte.Zeker één van hen was een
deelnemer aan de wandeltocht.
Meer dan 300 mensen waren vandaag door
het warme weer onwel geworden.30 van
hen belandden in het ziekenhuis.Vijf
mensen moesten gereranimeerd worden.
Twee van hen overleefden het niet.
Morgen worden nog hogere temperaturen
verwacht.De organisatie,de gemeente
en de hulpdiensten vinden het niet
verantwoord om de deelnemers onder die
omstandigheden op pad te sturen.
wij weten het, maar blijkbaar veel mensen niet. Met duiken ook zo'n veel gemaakte fout, je ademt een uur lang droge lucht in, wat gaan ze daarna drinken? Bier. Goed joh!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:51 schreef nozem het volgende:
[..]
Mensen zijn ook helemaal niet gewend om liters water op een dag te drinken. Men redeneert: "Ik heb nu een flesje op, het kan wel weer even zonder..."
Dat is bij deze omstandigheden erg fout. Liters moet je drinken. Je moet jezelf continu van vocht voorzien.
Lekkere financiële strop voor de organisatie en de Nijmeegse horeca.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:51 schreef Q. het volgende:
NIJMEGEN- De Vierdaagse van Nijmegen is na de eerste dag afgelast.
Dat is meegedeeld door een woordvoerder van de gemeente. Aanleiding is de dood van twee mensen door de hitte.Zeker één van hen was een deelnemer aan de wandeltocht. (Later meer)
AD.nl
zo, dat was het dan. Maar ja de zomerfeesten gaan wel door.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:51 schreef Q. het volgende:
Dat is meegedeeld door een woordvoerder van de gemeente. Aanleiding is de dood van twee mensen door de hitte.Zeker één van hen was een deelnemer aan de wandeltocht. (Later meer)
AD.nl
Ik zie het al. De beademingsapparatuur moet gewoon meer lekken, want dat is gezonderquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:53 schreef Pheno het volgende:
Die denken dat ze genoeg water binnen krijgen omdat ze al zwemmen of zo
het is een beetje meisjesachtig en kinderlijk maar je word er echt heel heel rustig van...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben niet geïnteresseerd denk ik.![]()
jij bent nooit bij de nijjmeegse zomerfeesten geweest, dat hoor ik alquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Lekkere financiële strop voor de organisatie en de Nijmeegse horeca.
Dat voelen oudere mensen vaak pas aan als het in feite al kritiek aan het worden is. En er lopen veel oude bokken mee met die Vierdaagse. Niet te zuinig. Och, ze vragen er natuurlijk zelf om.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je voelt toch zelf aan wanneer het te veel wordt?
Als ontplooiingsliberaal zijnde hou ik niet van dit soort betutteling.![]()
Gelukkig is het nederlandse klootjesvolk geconditioneerd om alles boven de 18 graden aan te duiden als "lekker weer"quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:47 schreef nozem het volgende:
Daarnaast beseffen veel mensen niet dat dit zeer on-Nederlandse omstandigheden zijn. Je hebt heet (30 graden) en je hebt erg heet (37 graden). Het verschil merk je amper als je in de volle zon loopt, toch maakt dit verschil in temperatuur voor je lichaam enorm veel uit.
Wow... dat is volgens mij nog nooit gebeurd..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:51 schreef Q. het volgende:
AD.nl
sbs6 is de enige met een stropquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gelukkig is het nederlandse klootjesvolk geconditioneerd om alles boven de 18 graden aan te duiden als "lekker weer".
Klopt, maar veel mensen zullen de stad nu toch verlaten c.q. niet naar de stad toekomen en dat is toch een gemis aan inkomsten.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
jij bent nooit bij de nijjmeegse zomerfeesten geweest, dat hoor ik al
niet bij mijn wetenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:56 schreef nozem het volgende:
[..]
Wow... dat is volgens mij nog nooit gebeurd..![]()
Hopelijk kost het ze de kop.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
sbs6 is de enige met een stropmet hun tyfus wandelaarsjournaal
met dit weer blijven ze lekker op de campings. Alleen zal vrijdag heerlijk rustig zijn itt andere jarenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Klopt, maar veel mensen zullen de stad nu toch verlaten c.q. niet naar de stad toekomen en dat is toch een gemis aan inkomsten.
Morgen wordt het dan ook één van de warmste dagen in de afgelopen eeuwen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:56 schreef nozem het volgende:
[..]
Wow... dat is volgens mij nog nooit gebeurd..![]()
*duimt meequote:
niks zijn we gewend hierquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Morgen wordt het dan ook één van de warmste dagen in de afgelopen eeuwen.
[afbeelding]
Het record zal er wederom niet aangaan. Je gaat bijna twijfelen aan de betrouwbaarheid van die meting uit 1944...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Morgen wordt het dan ook één van de warmste dagen in de afgelopen eeuwen.
[afbeelding]
ik ben voorquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:58 schreef nozem het volgende:
Ze moeten ook wel. Als het dodental aanstaande vrijdag op 15 ofzo had gestaan was dat niet zo'n goede reclame geweest voor het evenement.
Verplaatst het naar de herstvakantie, doe er meteen nog een weekje zomerfeesten bij.
Dan heb je weer kans op storm.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:58 schreef nozem het volgende:
Ze moeten ook wel. Als het dodental aanstaande vrijdag op 15 ofzo had gestaan was dat niet zo'n goede reclame geweest voor het evenement.
Verplaatst het naar de herstvakantie, doe er meteen nog een weekje zomerfeesten bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |