mja, las het al. Eens kijken of het vuurwerk straks nog doorgaat, vast welquote:
Daar hoef je voor je lul ook niet tussen te gaan staan met al die druktequote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
mja, las het al. Eens kijken of het vuurwerk straks nog doorgaat, vast wel
vanuit hier valt die drukte wel meequote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:24 schreef melismay het volgende:
[..]
Daar hoef je voor je lul ook niet tussen te gaan staan met al die drukte
Ik bedoel meer op de waalkade zelf... Misschien dat ik donderdag nog even ga, zondag was leuk in ieder gevalquote:
de waalkade lijkt me inderdaad erg druk. Donderdag gaan we ook naar de waalkade.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:25 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik bedoel meer op de waalkade zelf... Misschien dat ik donderdag nog even ga, zondag was leuk in ieder geval
daarom staat er ook mandalaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mandela heeft toch al een kleurtje.![]()
ach, ze willen toch media aandacht, negatief is ook aandachtquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:34 schreef nozem het volgende:
Ze gaan hem niet inkorten geloof ik. De luchtvochtigheid is morgen niet extreem hoog, dus het best te doen, bij 37 graden. We zullen zien.
Het is dan ook de verantwoordelijkheid van de deelnemers zelf.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:34 schreef nozem het volgende:
Ze gaan hem niet inkorten geloof ik. De luchtvochtigheid is morgen niet extreem hoog, dus het best te doen, bij 37 graden. We zullen zien.
Een beetje het gemiddelde R&P topic?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
ach, ze willen toch media aandacht, negatief is ook aandacht
vind ik ook. Mijn vader heeft hem ook met dit weer gelopen, of met juist superslecht weer. Toen werd er ook niets ingekort. Paupers tegenwoordigquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is dan ook de verantwoordelijkheid van de deelnemers zelf.
zoietsquote:
Als ze het niet aankunnen moeten ze gewoon stoppen. Al zou je de organisatie wel de bevoegdheid kunnen geven om mensen te verbieden om door te gaan indien dit niet verantwoord lijkt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
vind ik ook. Mijn vader heeft hem ook met dit weer gelopen, of met juist superslecht weer. Toen werd er ook niets ingekort. Paupers tegenwoordig
Gewoon net als het duiken: laat maar een gezondheidsverklaring zien bij aanvang (of in dit geval afhalen van startbewijs). Simpel, opgelost, slotjequote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als ze het niet aankunnen moeten ze gewoon stoppen. Al zou je de organisatie wel de bevoegdheid kunnen geven om mensen te verbieden om door te gaan indien dit niet verantwoord lijkt.
Juist, alhoewel dat ook niet alles zegt op zo'n moment.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon net als het duiken: laat maar een gezondheidsverklaring zien bij aanvang (of in dit geval afhalen van startbewijs). Simpel, opgelost, slotje
http://mandala.beginthier.nl/quote:
Nou. Plato. Je mag mensen soms best een beetje tegen zichzelf in bescherming nemen. Veel wandelaars willen zich niet laten kennen en lopen stug door, en drinken daarbij gewoon veel te weinig. (je moet bij dit soort temperaturen en maximale zonnestraling gewoon absurd veel drinken, want zeker als je ouder bent raak je snel oververhit)..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is dan ook de verantwoordelijkheid van de deelnemers zelf.
niet alles, maar hartafwijkingen en vage dingen zijn al gevonden. En het is natuurlijk heet om iets flink inspannends te doen, maar veel water drinken schijnt zo moeilijk te zijn.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Juist, alhoewel dat ook niet alles zegt op zo'n moment.![]()
Je voelt toch zelf aan wanneer het te veel wordt?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:47 schreef nozem het volgende:
[..]
Nou. Plato. Je mag mensen soms best een beetje tegen zichzelf in bescherming nemen. Veel wandelaars willen zich niet laten kennen en lopen stug door, en drinken daarbij gewoon veel te weinig. (je moet bij dit soort temperaturen en maximale zonnestraling gewoon absurd veel drinken, want zeker als je ouder bent raak je snel oververhit)..
Daarnaast beseffen veel mensen niet dat dit zeer on-Nederlandse omstandigheden zijn. Je hebt heet (30 graden) en je hebt erg heet (37 graden). Het verschil merk je amper als je in de volle zon loopt, toch maakt dit verschil in temperatuur voor je lichaam enorm veel uit.
Ik houd mijn hart vast.
Mensen zijn ook helemaal niet gewend om liters water op een dag te drinken. Men redeneert: "Ik heb nu een flesje op, het kan wel weer even zonder..."quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
niet alles, maar hartafwijkingen en vage dingen zijn al gevonden. En het is natuurlijk heet om iets flink inspannends te doen, maar veel water drinken schijnt zo moeilijk te zijn.
Dat lijkt mij ook, ja.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je voelt toch zelf aan wanneer het te veel wordt?
Ik ben niet geïnteresseerd denk ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |