Ik heb m'n eigen voorraad gatorade mee enzoquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter hebben ze genoeg water ter beschikking!
Duur horloge.quote:
In roze.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
meteen schoenmaat 43 kopen, dat zit ruim zat
In je kruis hooguit...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:39 schreef Dickies het volgende:
Ik draag een roze polo, hopelijk gaat dat me meer vrije trappen mee opleveren
Nee hoorquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
ze is volgens mij wel het ergste exemplaar vrouw qua koopziekte
't valt heulemaal wel mee hoor, maar 't lijkt nu alsof je altijd aan het shoppe bentquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nee hoorik meost allemaal huishoudspulletjes kopen: afwasteil, afwasmiddel, afwasborstels, wasmiddel, wasverzachter etc etc er komt wat bij kijken hoor bij verhuizen en voor t eerst op jezelf
Ja maar alleen maar spul dat ik nodig hebquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't valt heulemaal wel mee hoor, maar 't lijkt nu alsof je altijd aan het shoppe bent
bla blaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
tussen de 6 en 12 maanden gaan ze zich ontwikkelen en juist die ontwikkeling moet niet belemmerd worden, daarom worden juist heel flexibele (zootjes achtige schoenen, sokken met grip) schoenen of blote voeten geadviseerd.
en eerlijk gezegd, vind ik ontwikkeling belangrijker dan cool uit zien, maar goed
Ynske en Polen lopen allebei op verantwoorde schoenen...quote:
ik op verantwoorde schoenen lopen? nopequote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ynske en Polen lopen allebei op verantwoorde schoenen...
Doe dit uw kind dus niet aan![]()
Speel jij nou de vermoorde onschuld?quote:
naiëf en kattig is iets voor jonge "kuikens"...quote:
En dat maakt jou een kipje op leeftijd?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:45 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
naiëf en kattig is iets voor jonge "kuikens"...
Ja, dat zeggen alle vrouwenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja maar alleen maar spul dat ik nodig heb
Maar dat nietquote:maar nu heb ik alles wel![]()
_Cara_ was toch een duizendpoot?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat maakt jou een kipje op leeftijd?![]()
Geen idee waarom, maar ik heb af en toe wel een beetje een juffrouw mier idee bij haar...quote:
Grootste kwaliteit: Mensen kwetsen...?????quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik op verantwoorde schoenen lopen? nope
maar bij een klein kind vind ik dat wel belangrijk
Huuuuu, nu je het zegt. Tijd voor een versnapering.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee waarom, maar ik heb af en toe wel een beetje een juffrouw mier idee bij haar...![]()
Zo'n altijd-maar-bezig-zijn typ!
Nog niet. Maar ik wil wel even bellen met je chef, zeggen dat ik je vader ben en dat je NU naar huis moet komen vanwege een familiedrama...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:55 schreef Q. het volgende:
Is het al weekend?
wat is duur? Een el cheapo horloge met slechte berekeningen kost je je levenquote:
Pal in de zon?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:59 schreef Pheno het volgende:
Mhh, al anderhalf uur liggen zonnen. Tijd voor een laptopbreak
Tijd voor een draadloos netwerk zodat je buiten kunt laptoppen!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:59 schreef Pheno het volgende:
Mhh, al anderhalf uur liggen zonnen. Tijd voor een laptopbreak
Heerlijk, met een draai er tussen, dus 3 kwartier op de rug, 3 kwartier op de buik. Prima te doen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Pal in de zon?
Dat is toch niet uit te houden?
Op mijn kamer is het nu zelfs koud.
Mijn chef is op vakantie. En als ik wil kan ik gewoon weg hoor, maar dat kost me wel vakantiedagen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog niet. Maar ik wil wel even bellen met je chef, zeggen dat ik je vader ben en dat je NU naar huis moet komen vanwege een familiedrama...
waar denk jij dat ik nu zitquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tijd voor een draadloos netwerk zodat je buiten kunt laptoppen!
Buiten? Gokje...quote:
je mag door voor de koelkastquote:
Kan ik dat aanbod misschien accepteren?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog niet. Maar ik wil wel even bellen met je chef, zeggen dat ik je vader ben en dat je NU naar huis moet komen vanwege een familiedrama...
Eens... Dat bedacht ik me ook al toen ik gister na het werk nog heerlijk op 't strand lag...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:06 schreef Pheno het volgende:
Dit weer mag van mij 366 dagen in het schrikkeljaar blijven. 365 voor de overige jaren trouwens 14.gif
Ik weet niet of jij dat kan...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:07 schreef melismay het volgende:
[..]
Kan ik dat aanbod misschien accepteren?
als jij vader wilt zijn, primaquote:
Zucht... ik heb echt geen energie voor mensen die op elk woordje van mij lettenquote:
Moment, dan bel ik meteen ff...quote:
ik vond het nogal een aparte vraag. Maar neem kinderen, dan kun je ze als smoes gebruiken als je eens naar huis wiltquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:10 schreef melismay het volgende:
[..]
Zucht... ik heb echt geen energie voor mensen die op elk woordje van mij letten
Dat is het dan weer allemaal niet waard Phenoquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik vond het nogal een aparte vraag. Maar neem kinderen, dan kun je ze als smoes gebruiken als je eens naar huis wilt
Bij sommige mensen maakt het hebben van kinderen de smoes minder plausibelquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik vond het nogal een aparte vraag. Maar neem kinderen, dan kun je ze als smoes gebruiken als je eens naar huis wilt
Pft, die is niet echt vriendelijk... Nee dus...quote:
das waar...en géén kuiken meer..quote:
ik hen een tuin vol zand en een buitenkraantje indien nodigquote:
Vanaaf rond een uurtje of 7 op Kijkduin? Ik neem de zonnebrand wel mee!quote:
en de lachstuipen van collega's de rest van het jaar horenquote:
Dan kan ik ook net zo goed in mijn eigen tuin op het gras gaan liggen... ik wil mensen kijken en de zee horen ruisen..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik hen een tuin vol zand en een buitenkraantje indien nodig
ik ook. En dan geen enkel woord nederlands horenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:28 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dan kan ik ook net zo goed in mijn eigen tuin op het gras gaan liggen... ik wil mensen kijken en de zee horen ruisen..![]()
Ik zit tot 18.00 uur op kantoor, dus dat red ik niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanaaf rond een uurtje of 7 op Kijkduin? Ik neem de zonnebrand wel mee!![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
en de lachstuipen van collega's de rest van het jaar horen
Ik ga zowiezo wel naar het strand hoor. Heerlijk in het avondzonnetje liggen na het werk!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:31 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik zit tot 18.00 uur op kantoor, dus dat red ik niet...en ik kan niet eerder weg, want ik heb morgenmiddag vrij om naar de kapper te gaan...hé das nou jammer...
![]()
Goed idee.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:45 schreef Pheno het volgende:
Ik ga weer een uurtje niets doen, zelfs niet fokken
Wie!?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pft, die is niet echt vriendelijk... Nee dus...
De heer A. Nus had ik aan de lijn...quote:
Ik wil ook bij het strand wonen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga zowiezo wel naar het strand hoor. Heerlijk in het avondzonnetje liggen na het werk!![]()
Ik ben gewoon jaloersquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga zowiezo wel naar het strand hoor. Heerlijk in het avondzonnetje liggen na het werk!![]()
Jij woont weer bij Twist in de buurt. Daarom ben ik weer jaloers op jou...quote:
Ik zie een niet geheel vrijwillige verhuizing van Twist in de nabije toekomstquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij woont weer bij Twist in de buurt. Daarom ben ik weer jaloers op jou...
Ik ben er ongeveer iedere week wel te vinden. 's Winters lekker uitwaaien en in de zomer liggen / terrasje zitten. En dan ook nog hardlopen door de duinen natuurlijk... (alhoewel ik dat al een tijdje niet meer heb gedaan)quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:17 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik ben gewoon jaloers.. maar ik geef toe.. zo dicht bij het strand wonen is echt perfect.. zowel in de winter als in de zomer..(denk ik..vind ik)
Ik zou er ook zo van genieten..dus enjoy!!
Die wil ook vlakbij het strand wonen...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zie een niet geheel vrijwillige verhuizing van Twist in de nabije toekomst.
Of verder weg bij mij.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die wil ook vlakbij het strand wonen...![]()
Twee vliegen in één klap! Tenzij je ook in Den Haag gaat wonen natuurlijk!quote:
Ja.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die wil ook vlakbij het strand wonen...![]()
Mijn ouders hebben hier zo een ijskast met ingebouwde ijsblokjesmachine.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:43 schreef webspider het volgende:
Teh heat
Heeft er iemand ijsblokjes over?![]()
Ik woon vlakbij het strand!quote:
quote:
Ik ben jaloers op je, dat je zulke toffe ouders hebtquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben hier zo een ijskast met ingebouwde ijsblokjesmachine.
Mag ik met ze trouwen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als je met Twist trouwt, krijg je ze er gratis bij als schoonouders!quote:
Waar past CL in dit plaatje?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je met Twist trouwt, krijg je ze er gratis bij als schoonouders!
Mazzelaarquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Maitresse, bijwijf, neukertje, geadopteerd kind, bisexuele vriendin van Twist, vriendin aan huis, de interieurverzorgster, je aangenomen pleegzusje... Genoeg suggesties?quote:
Het meeste klinkt wel okay.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maitresse, bijwijf, neukertje, geadopteerd kind, bisexuele vriendin van Twist, vriendin aan huis, de interieurverzorgster, je aangenomen pleegzusje... Genoeg suggesties?
Gemenerd, jij gunt mij ook niets.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:32 schreef Twisted_fok het volgende:
Optie 5 graag. Voordeel voor mij, niet voor Q. *egoist*
De perfecte basis voor een goed huwelijk!quote:
Een nieuw hoofdstuk voor de toch al ordinaire fantasietjes die ik over jou heb...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:32 schreef Twisted_fok het volgende:
Optie 5 graag. Voordeel voor mij, niet voor Q. *egoist*
Maar ordinair op een goede manier toch, mag ik hopen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een nieuw hoofdstuk voor de toch al ordinaire fantasietjes die ik over jou heb...![]()
Uiteraard sjiek ordinair. Met de nadruk op air, zeg maar...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Maar ordinair op een goede manier toch, mag ik hopen.
Je geld krijg je trouwens na de 24e ok, als m'n stufi er is.
En een rijbewijs heb ik niet, dus ik wil best vrijwiller zijn voor het rijden, maar dat lijkt me niet verstandig.
Puikend.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraard sjiek ordinair. Met de nadruk op air, zeg maar...
Ik schrijf je op als vrijwilliger. Voordeel van het geen rijbewijs hebben is dat ze hem ook niet in kunnen nemen als je wordt aangehouden en je alcoholpercentage blijkt te hoog te zijn...![]()
zelfs langerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:45 schreef Pheno het volgende:
Ik ga weer een uurtje niets doen, zelfs niet fokken
met dit weer wil je veel dingen langzaam doenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:52 schreef Q. het volgende:
Zo maar eens laaaangzaam maar zeker richting huis.
Daarom. Wish me luck.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
met dit weer wil je veel dingen langzaam doen
Luck. Ik zal naar je zwaaien.quote:
me luckquote:
Uiteraard niet te verwarren met * Litpho luckquote:
uiteraard nietquote:
ik ben net even uit de zon. Dat mag dan ook, geloof ikquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:00 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het weer zó gehad voor vandaag.
Nog een half uur, dan een half uur naar huis fietsen en dan urenlang in de hangmat.
Lekker insmeren met heel veel aftersun!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:01 schreef Pheno het volgende:
ik ben net even uit de zon. Dat mag dan ook, geloof ik
Bekend. Straks eerst nog een half uurtje gezellig in de trein afzien en dan een koude douche.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:00 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het weer zó gehad voor vandaag.
Nog een half uur, dan een half uur naar huis fietsen en dan urenlang in de hangmat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |