Of mij bij msn betrekkenquote:Op maandag 17 juli 2006 23:25 schreef NanKing het volgende:
Speciaal voor Erik, mag wondje ze hier stellen.
Zal het ff vragen ok, dan voeg ik je bij het gesprek.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of mij bij msn betrekken.
Ik ben toch ook zo niewsgierig![]()
![]()
Je bent geweldigquote:Op maandag 17 juli 2006 23:27 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zal het ff vragen ok, dan voeg ik je bij het gesprek.
als ik zo vrij mag zijn om je fotoboek hier ff te benutten en antwoord te geven op je vraagjesquote:Op maandag 17 juli 2006 23:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
potverdorie
hoe doe ik dat?
en hoe doe ik dat niet?
Zet alles gewoon hier neer.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:27 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zal het ff vragen ok, dan voeg ik je bij het gesprek.
Nee, ik ben verlegen en preutsquote:
Ik ook, maar ik wil wel alles van jullie weten.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, ik ben verlegen en preuts
Maar tips welkom hoor
Ice teaquote:Op maandag 17 juli 2006 23:32 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb zo een vraagje eh,
en ja dat mag hier.
Ja, dat dus.
Maar als ik mijn vraag stel is het heel snek geen vraag meer, omdat jullie dan een antwoord er op hebben gegeven.
Ik doe het toch, ok ?
Nou, Komt ie dan he!
Ja, moet je niet denken aan dat liedje!
Najah, Jullie lesbeau's eh..
Drinken jullie wel eens Ice tea ?
ben ik niet de eerste danquote:
quote:Op maandag 17 juli 2006 23:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Moemoe had gelijk, je bent echt een eng stalker figuur
Dat weet ik niet, dat moet je even aan haar vragen.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:36 schreef Aarde het volgende:
[..]
ben ik niet de eerste dan
* interesse verliest *![]()
Roddelaarquote:Op maandag 17 juli 2006 23:39 schreef paultjuhhh het volgende:
ey nanking !
gewoon een trioquote:Op maandag 17 juli 2006 23:34 schreef liefie_ het volgende:
potverdorie 2
daar raak ik van in de war
gelukkig kijk ik scheel misschien als ik ze naast elkaar zet kan ik ze allebij zien...
* liefie gluurt even uit het raamquote:Op maandag 17 juli 2006 23:39 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, dat moet je even aan haar vragen.![]()
ja vandaag niet meer hoor ti's al laat en ik moet vroeg op...quote:Op maandag 17 juli 2006 23:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
* liefie gluurt even uit het raam
nee er ligt even niks nu dus vandaag zou je de eerste zijn idd
We zijn al kloar ;'(quote:Op maandag 17 juli 2006 23:45 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Moet ik msn ook aan doen en jullie toevoegen?
Ja, ik geloofde je niet helemaalquote:Op maandag 17 juli 2006 23:47 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik zei toch dat ik het ging zeggen![]()
als je hetzelfde shirtje nog aan hebt welquote:Op maandag 17 juli 2006 23:48 schreef Aarde het volgende:
zo zit ik dan dus in mijn autootje
dat je me kunt herkennen
[afbeelding]
quote:Op maandag 17 juli 2006 23:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
als je hetzelfde shirtje nog aan hebt wel
Dan voeg ik jullie later wel een keer toe en ga ik nu proberen te slapen.quote:
Ik ga vannacht mijn tekening uitwerken denk ik, dus dan kan je misschien morgen toch nog een opkikkertje krijgen.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dan voeg ik jullie later wel een keer toe en ga ik nu proberen te slapen.
Mezelf in slaap huilen dan he, omdat ik het gesprek van de dag heb gemist.
Slaap lekkertquote:Op maandag 17 juli 2006 23:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
wat een slaapmuts ben je!quote:Op maandag 17 juli 2006 23:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 juli 2006 23:56 schreef liefie_ het volgende:
potverdorie als iedereen gaat slapen moet ik dat ook maar eens gaan doen!tot morgen dames
en ik danquote:Op maandag 17 juli 2006 23:56 schreef liefie_ het volgende:
potverdorie als iedereen gaat slapen moet ik dat ook maar eens gaan doen!tot morgen dames
Daar dromen hetero jongens van, en wie overkomt het? Mij.quote:
dit topic staat wel in ONZ hequote:Op maandag 17 juli 2006 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar dromen hetero jongens van, en wie overkomt het? Mij.. Ik voel me speciaal.
Potverdomme, als jij mee gaat dan schop ik NanKing er wel uitquote:Op maandag 17 juli 2006 23:57 schreef Sebasser het volgende:
* Sebasser gaat met Nanking mee, en schopt ondertussen zachtjes Tha_erik uit bed
tot morgen knulquote:Op maandag 17 juli 2006 23:57 schreef Aarde het volgende:
[..]
en ik danik zat speciaal om jou te f5-en
![]()
![]()
Je bent ook speciaalquote:Op maandag 17 juli 2006 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar dromen hetero jongens van, en wie overkomt het? Mij.. Ik voel me speciaal.
* Aarde ziet sebasser met tha_erik in bed liggenquote:Op maandag 17 juli 2006 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Potverdomme, als jij mee gaat dan schop ik NanKing er wel uit.
Ik neem mijn woorden gelijk terugquote:Op maandag 17 juli 2006 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Potverdomme, als jij mee gaat dan schop ik NanKing er wel uit.
Suggestief +1quote:Op maandag 17 juli 2006 23:59 schreef C.est-malheureux het volgende:
Ik kruip zo ook mijn bed in, maar slapen komt er waarschijnlijk niet van![]()
.
je bent toch niet lesbisch he! mijn droomquote:
Dankje, stalkerquote:Op maandag 17 juli 2006 23:59 schreef Aarde het volgende:
[..]
* Aarde ziet sebasser met tha_erik in bed liggen
![]()
have fun boys![]()
jou stalk ik niet hequote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:01 schreef Aarde het volgende:
[..]
jou stalk ik niet he
had je wel gewild
zo'n stalkert als ik![]()
quote:
uh ja, als lunch en avondeten is het minderquote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:11 schreef wonderer het volgende:
Ontbijt??
het is vandaag dinsdag..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 04:37 schreef Roosjedoosje het volgende:
[..]
uh ja, als lunch en avondeten is het minder
(en nondeknetter, waarom kun je hier niet gewoon een kapper binnenlopen en je haar laten knippen? Nu heb ik pas dinsdag een afspraak, maar eigenlijk moet zaterdag mijn haar genkipt zijn!)
Ik ga zo op zoek naar een ander ja, het maakt me helemaal niet uit wat voor kapper het isquote:Op dinsdag 18 juli 2006 04:56 schreef Sebasser het volgende:
Andere kapper, of is dit een speciale ?
Hier kan je gewoon binnenlopen
hm, aus.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 05:23 schreef Roosjedoosje het volgende:
[..]
Ik ga zo op zoek naar een ander ja, het maakt me helemaal niet uit wat voor kapper het is
helaasch niet, maar ik heb er eentje gevonden op een kwartier rijden van mijn werk, vanmiddag om 16.45quote:Op dinsdag 18 juli 2006 05:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hm, aus.
hebben ze daar ook op elke hoek een kapper?
Wat is er dan te doen voor hetero stellen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:41 schreef maedel het volgende:
Wat ik me afvraag, zijn er eigenlijk veel lesbische stellen die aan van die lesbo-acitviteiten meedoen. Bijvoorbeeld zij-aan-zij-feesten enzo?
Daar wordt altijd voor geadverteerd als "lekker flirten", maar dat doe ik dan liever met mijn eigen vrouw...
Ik weet niet, maar ik heb het idee dat er zo weinig voor stellen te doen is (mede door het ook bij mij levende vooroordeel dat de ongebonden dames af en toe wel heel erg jagen).
Ja, ik gooi er maar eens wat serieus in![]()
Veel mensen + warmte = helquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:36 schreef NanKing het volgende:
Nou, dat is weer een ander uiterste he.
Ik vind het fijn dat we een goede zomer hebben, alleen mag het wel ietsie pietsie minder.
Ik wil zo naar de markt maar ik denk dat ik over koppen heen kan lopen daar.
Fantasy, ik weet het neit precies, maar het gaat over schepen die gemaakt zijn uit magisch hout en een bewustzijn hebben, ofzo. Maar de andere trilogieėn van Robin Hobb waren zo enorm heerlijk fantasy, dat deze (ookal worden ze gezien als de minste trilogy, wel erg leuk, maar minder dan de rest) persé bij mijn boekencollectie moesten komen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:40 schreef NanKing het volgende:
Waar gaat het over?
Welnee.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:54 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Hé, even een vraagje. Jullie vinden het toch niet erg dat ik er op MSN zomaar tussen ben gekomen?
Zelfkennis noem ik hetquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:02 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Dat zijn je eigen woorden ;-)
Ik noem het waarheidquote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik noem het waarheid.
Hoewel je ook goed naar anderen kan luisteren enzo![]()
.
Dat is wl de bedoeling ja! (ik zit in australie, winter en koud snachts!)quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Kruik? Dat is toch om warm te houden?
En zijn het leuke boekenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:47 schreef NanKing het volgende:
Ik heb net een tongpiercing laten zetten.
Ik ben eens in de buurt van boeken geweestquote:
zal zo ff makenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:49 schreef wonderer het volgende:
Foto!
Nu is die tong nog dik enzo, lijkt me.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:49 schreef wonderer het volgende:
Foto!
Neen, dat komt morgen pas.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nu is die tong nog dik enzo, lijkt me..
Je geloofd me vast niet, maar het doet geen centje pijn.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet er niet aan denken dat er iets door een lichaamsdeel gaat.
Wat ben ik toch ook kleinzerig.
Ik geloof je inderdaad nietquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:54 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je geloofd me vast niet, maar het doet geen centje pijn.
Bovendien ziet het er afstotelijk uit, vind ik.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:55 schreef wonderer het volgende:
Eikelpiercing lijkt me pijnlijker.
Ik geloofde die vent ook niet.quote:
Lees de faq evenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:05 schreef Mirri het volgende:
[..]
Idd![]()
Waarom moet dit bij "onzin voor je leven"![]()
Dit moet uiterst serieus worden genomen, hoor.![]()
Aww ik moet het ook wordenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:08 schreef wonderer het volgende:
Kan ik hier veilig melden dat ongesteld zijn bij deze temperaturen dicht in de buurt komt van hel?
Dat was precies wat ik zei na het laten zetten van m'n labret.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:58 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik geloofde die vent ook niet.
Hij zei dat het minder pijn deed als mijn lippiercing ik zat 'm uit te lachen. Toen hij de naald erin deed er eruit haalde zei ik 'was dat het?' .
Het nu een beetje pijnlijk en onwennig maar valt me reuze mee. Ik heb er 3 jaar tegen aan zitten hikken.
Huishomo'squote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:08 schreef NanKing het volgende:
Gezwellig hier.
Erik is trouwens onze huishomo.
Arme jij.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:08 schreef wonderer het volgende:
Kan ik hier veilig melden dat ongesteld zijn bij deze temperaturen dicht in de buurt komt van hel?
Ik nietquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb Nana's tong al kunnen bewonderen.
Ik moet denken aan Lisa van the L word...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:08 schreef NanKing het volgende:
Gezwellig hier.
Erik is trouwens onze huishomo.
Dan maak je een foto en knip je je tong eruit. Uit de foto dan, he, niet uit je mond.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:15 schreef NanKing het volgende:
Ik wil geen foto maken, ik wil niet met me kop op internet.
Ja, dat is weer zoveel werk joh. Jij hebt het nu toch gezien daar gaat het omquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan maak je een foto en knip je je tong eruit. Uit de foto dan, he, niet uit je mond.
Nou, ik wil niet zeggen dat het allemaal om mij draait, maar je hebt wel gelijkquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:17 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, dat is weer zoveel werk joh. Jij hebt het nu toch gezien daar gaat het om.
Dat kan niet misgaanquote:
Ik heb net een tong piercing laten zettenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:02 schreef Nonneke het volgende:
Wat zou er zo bijzonder zijn aan NK's hippe tong ??![]()
nou kan ik niet meer slapen vannacht![]()
oooooohw, die heb ik al jaren gelukkig, veel plezier met vloeibaar eten, moeilijk lullen, niet zoenen, geen oralesex etcquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:02 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb net een tong piercing laten zetten.
Ik heb allerlei vloeibaar eten zooi gekocht, allemaal van die drinkontbijt dingenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:04 schreef Nonneke het volgende:
[..]
oooooohw, die heb ik al jaren gelukkig, veel plezier met vloeibaar eten, moeilijk lullen, niet zoenen, geen oralesex etc![]()
roken is cool als je net een piercing hebt, als je een hijsje neemt voel je zo de rook door het 'gaatje' trekken![]()
Denk dat je vriendin daar meer last van heeft dan jijquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:07 schreef NanKing het volgende:
Oh ja en niet zoenen en 3 weken geen orale seks![]()
.
je gaat me geen aandacht geven of welquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:15 schreef liefie_ het volgende:
ik wil al jaren een tatoage maar ik durf ook al jaren niet
nou je was er ook nietquote:
kijk dat verdiend aandachtquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:17 schreef wonderer het volgende:
Liefie is er weer! Joehoe!
jaaaah veeeeeeeeeeeul beterquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou je was er ook niet
maar volgende keer ookal ben je niet in t topic zal ik speciaal toch een stukje typen voor je? beter nu jongen?
die fotoquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:46 schreef Sebasser het volgende:
Aarde, val je nu op lesbeau vrouwen ??
het is heel vleiend maar ook een beetje euh... engquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:48 schreef Aarde het volgende:
[..]
die foto![]()
haar karakater ken ik niet he maar ze houdt me af
da's natuurlijk weer een stimulans om verder te gaan
is ze lesbisch! wat doe je![]()
wat vind je er eng aanquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het is heel vleiend maar ook een beetje euh... eng
*googlecheck.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:59 schreef Viking84 het volgende:
Wat een mooie gedichten, AardeHeb je die zelf geschreven?
.
hehequote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
*googlecheck.
Nee dus.
Maar ze blijven mooi, hoor.
loen·sen (onov.ww.)quote:
het is je liefste foto ... you might wanna reconsiderquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:18 schreef liefie_ het volgende:
ik ben niet scheel
mn hoofd is scheef daar
Ik ga geen kunsjes op je tong geven, als je dat soms hooptquote:
Lullig hoorquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ga geen kunsjes op je tong geven, als je dat soms hoopt.
Iets tussen kunstjes en kusjes in, d'oh!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:35 schreef NanKing het volgende:
En wat zijn kunsjes eigenlijk?
Een kunstig kusje?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Iets tussen kunstjes en kusjes in, d'oh!
Of klunsjes.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Iets tussen kunstjes en kusjes in, d'oh!
Weetje dat ik dat serieus eens heb gedaanquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:36 schreef NanKing het volgende:
[..]
Met een hamer op mijn tong geslagen.
Een artistiek verantwoorde minnende mondbeweging.quote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Weetje dat ik dat serieus eens heb gedaan?
Ik schoot uit
Maar mijn tanden zijn nog heel
Dankje tong
met je vinger's proberen in een te donker plekje een klein spijker'tje vast te maken, blijkbaar had ik van geduld (of hoe je dat ook noemt) tongpuntje ietswat buiten of zo..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:38 schreef NanKing het volgende:
[..]. oh my gay hoe moet je dat dan gedaan hebben
.
Aww kusje dr opquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
met je vinger's proberen in een te donker plekje een klein spijker'tje vast te maken, blijkbaar had ik van geduld (of hoe je dat ook noemt) tongpuntje ietswat buiten of zo..
dan sla je natuurlijk ietswat verkeerd, op je duim natuurlijk.
Zachtjes wel, maar van schrik sloeg ik dus tegen mijn Tong
Hihi, tongkusjequote:
Toen ik dit las verbeelde ik me echt een heel jong jongentje/meisje voor die dat heel onzeker met een gigelig lachje zegtquote:
Is nachtbagger al open? Ondanks dat het nog geen 12 uur is ensowquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik was toen op vakantie!
Nu ben ik te lang al weer thuis
Ik wil weer op vakantie
Bagger ik te veel danquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Is nachtbagger al open? Ondanks dat het nog geen 12 uur is ensow.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Toen ik dit las verbeelde ik me echt een heel jong jongentje/meisje voor die dat heel onzeker met een gigelig lachje zegt
Niemand durft hier te kijken, dus niemand kan ons betrappenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:46 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee, zo bedoelde ik het niet.
Maar ik wil wel baggeren.
Dat komt door de titelquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Niemand durft hier te kijken, dus niemand kan ons betrappen![]()
Dat baardje smiley ding is engquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:48 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat komt door de titel, het is een hele effectieve TT
![]()
Ja. Echt boven de (enigszins hoge) verwachtingen die ik had.quote:
Ik dacht dat je niet met je gezicht op internet wilde?quote:
Daarom deed ik jouw gezicht ookquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet met je gezicht op internet wilde?
Wat ben jij gemeen.quote:
Zo knap ben ik nietquote:
Nuja! Ik vind het altijd een mr. Miyagi gezichtje (jeweetwel, die van Karate Kid).quote:
Die had toch niet zo'n erg baardjequote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nuja! Ik vind het altijd een mr. Miyagi gezichtje (jeweetwel, die van Karate Kid).
Wel een soort van zo'n baardje, maar dan grijs:quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die had toch niet zo'n erg baardje
Edit: Toffe film's waren dat trouwens wel.
Hij had geen brilquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wel een soort van zo'n baardje, maar dan grijs:
[afbeelding]
Nou die appelflappen en appelbeignets eet je zelf maar op hoorquote:
ergens op de wereldquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:13 schreef NanKing het volgende:Dat is toch geen helaas.
Waar in China?
Dan ga je in elk geval meer vuurwerk zien dan wijquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik krijg gewoon zin in oud en nieuw. Helaas (of misschien toch niet helaas) moet ik dat dit jaar in China doorbrengen(
).
Shanghai, met een orkest op concoursquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:13 schreef NanKing het volgende:Dat is toch geen helaas.
Waar in China?
weet je al met welke maatschappij, want dan kan je alvast hun frequent flyer kaart gaan aanvragenquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Shanghai, met een orkest op concours.
Oh wat hipquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Shanghai, met een orkest op concours.
Er is nog vrij weinig bekend.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
weet je al met welke maatschappij, want dan kan je alvast hun frequent flyer kaart gaan aanvragen![]()
Kan je piercing wel door de metaaldetectorpoortjesquote:
ja zijn wij gewoon onderdeel van de begeleiding, doen we koffers dragen, muziekstandaarden in en uitvouwen. en onder de voorstelling links en rechts de bladmuziek op tijd omslaanquote:
Ja dat kanquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan je piercing wel door de metaaldetectorpoortjes?
De roadiesquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja zijn wij gewoon onderdeel van de begeleiding, doen we koffers dragen, muziekstandaarden in en uitvouwen. en onder de voorstelling links en rechts de bladmuziek op tijd omslaan
hebben die bij een orkest niet een wat chiquere naam?quote:
Vast wel maar ik vind mezelf veel te hip om iets anders te zijn als roadiequote:Op woensdag 19 juli 2006 00:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hebben die bij een orkest niet een wat chiquere naam?
roadies klikt zo naar popgroep, groupies en die foute John de Manager
Bij de Nijmeegse vierdaagse zijn 2 doden gevallen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:24 schreef wonderer het volgende:
Als ze weer sport in plaats van House gaan uitzenden, vallen er dooien
3quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij de Nijmeegse vierdaagse zijn 2 doden gevallen.
Da's eentje meer dan dat ik meegekregen heb. Verrekte hitte.quote:
Ja collega van me klaagde ook alquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Da's eentje meer dan dat ik meegekregen heb. Verrekte hitte.
2, en nog 1 op hartbewaking en 1 in de intensive carequote:Op woensdag 19 juli 2006 00:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij de Nijmeegse vierdaagse zijn 2 doden gevallen.
Nee die gaan niet afquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Serieus, ik vroeg me altijd af of die poortjes daarvan af zouden gaan.![]()
![]()
Ja laat ik dat voorbeeld van NanKing maar eens gaan volgen, en hier gewoon niet gaat zitten wachten totdat ik een tvp in het volgende deel kan makenquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:31 schreef NanKing het volgende:
Maar goed ik ga naar bed, morgen weer vroeg dan.
![]()
je voor wie wil
.
*wil dromen over Norrington*quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga ook. Trusten.
* Tha_Erik dromen gaat over piraten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |