Veel mensen + warmte = helquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:36 schreef NanKing het volgende:
Nou, dat is weer een ander uiterste he.
Ik vind het fijn dat we een goede zomer hebben, alleen mag het wel ietsie pietsie minder.
Ik wil zo naar de markt maar ik denk dat ik over koppen heen kan lopen daar.
Fantasy, ik weet het neit precies, maar het gaat over schepen die gemaakt zijn uit magisch hout en een bewustzijn hebben, ofzo. Maar de andere trilogieën van Robin Hobb waren zo enorm heerlijk fantasy, dat deze (ookal worden ze gezien als de minste trilogy, wel erg leuk, maar minder dan de rest) persé bij mijn boekencollectie moesten komen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:40 schreef NanKing het volgende:
Waar gaat het over?
Welnee.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:54 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Hé, even een vraagje. Jullie vinden het toch niet erg dat ik er op MSN zomaar tussen ben gekomen?
Zelfkennis noem ik hetquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:02 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Dat zijn je eigen woorden ;-)
Ik noem het waarheidquote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik noem het waarheid.
Hoewel je ook goed naar anderen kan luisteren enzo![]()
.
Dat is wl de bedoeling ja! (ik zit in australie, winter en koud snachts!)quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Kruik? Dat is toch om warm te houden?
En zijn het leuke boekenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:47 schreef NanKing het volgende:
Ik heb net een tongpiercing laten zetten.
Ik ben eens in de buurt van boeken geweestquote:
zal zo ff makenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:49 schreef wonderer het volgende:
Foto!
Nu is die tong nog dik enzo, lijkt me.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:49 schreef wonderer het volgende:
Foto!
Neen, dat komt morgen pas.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nu is die tong nog dik enzo, lijkt me..
Je geloofd me vast niet, maar het doet geen centje pijn.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet er niet aan denken dat er iets door een lichaamsdeel gaat.
Wat ben ik toch ook kleinzerig.
Ik geloof je inderdaad nietquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:54 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je geloofd me vast niet, maar het doet geen centje pijn.
Bovendien ziet het er afstotelijk uit, vind ik.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:55 schreef wonderer het volgende:
Eikelpiercing lijkt me pijnlijker.
Ik geloofde die vent ook niet.quote:
Lees de faq evenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:05 schreef Mirri het volgende:
[..]
Idd![]()
Waarom moet dit bij "onzin voor je leven"![]()
Dit moet uiterst serieus worden genomen, hoor.![]()
Aww ik moet het ook wordenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:08 schreef wonderer het volgende:
Kan ik hier veilig melden dat ongesteld zijn bij deze temperaturen dicht in de buurt komt van hel?
Dat was precies wat ik zei na het laten zetten van m'n labret.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:58 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik geloofde die vent ook niet.
Hij zei dat het minder pijn deed als mijn lippiercing ik zat 'm uit te lachen. Toen hij de naald erin deed er eruit haalde zei ik 'was dat het?' .
Het nu een beetje pijnlijk en onwennig maar valt me reuze mee. Ik heb er 3 jaar tegen aan zitten hikken.
Huishomo'squote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:08 schreef NanKing het volgende:
Gezwellig hier.
Erik is trouwens onze huishomo.
Arme jij.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:08 schreef wonderer het volgende:
Kan ik hier veilig melden dat ongesteld zijn bij deze temperaturen dicht in de buurt komt van hel?
Ik nietquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb Nana's tong al kunnen bewonderen.
Ik moet denken aan Lisa van the L word...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:08 schreef NanKing het volgende:
Gezwellig hier.
Erik is trouwens onze huishomo.
Dan maak je een foto en knip je je tong eruit. Uit de foto dan, he, niet uit je mond.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:15 schreef NanKing het volgende:
Ik wil geen foto maken, ik wil niet met me kop op internet.
Ja, dat is weer zoveel werk joh. Jij hebt het nu toch gezien daar gaat het omquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan maak je een foto en knip je je tong eruit. Uit de foto dan, he, niet uit je mond.
Nou, ik wil niet zeggen dat het allemaal om mij draait, maar je hebt wel gelijkquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:17 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, dat is weer zoveel werk joh. Jij hebt het nu toch gezien daar gaat het om.
Dat kan niet misgaanquote:
Ik heb net een tong piercing laten zettenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:02 schreef Nonneke het volgende:
Wat zou er zo bijzonder zijn aan NK's hippe tong ??![]()
nou kan ik niet meer slapen vannacht![]()
oooooohw, die heb ik al jaren gelukkig, veel plezier met vloeibaar eten, moeilijk lullen, niet zoenen, geen oralesex etcquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:02 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb net een tong piercing laten zetten.
Ik heb allerlei vloeibaar eten zooi gekocht, allemaal van die drinkontbijt dingenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:04 schreef Nonneke het volgende:
[..]
oooooohw, die heb ik al jaren gelukkig, veel plezier met vloeibaar eten, moeilijk lullen, niet zoenen, geen oralesex etc![]()
roken is cool als je net een piercing hebt, als je een hijsje neemt voel je zo de rook door het 'gaatje' trekken![]()
Denk dat je vriendin daar meer last van heeft dan jijquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:07 schreef NanKing het volgende:
Oh ja en niet zoenen en 3 weken geen orale seks![]()
.
je gaat me geen aandacht geven of welquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:15 schreef liefie_ het volgende:
ik wil al jaren een tatoage maar ik durf ook al jaren niet
nou je was er ook nietquote:
kijk dat verdiend aandachtquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:17 schreef wonderer het volgende:
Liefie is er weer! Joehoe!
jaaaah veeeeeeeeeeeul beterquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou je was er ook niet
maar volgende keer ookal ben je niet in t topic zal ik speciaal toch een stukje typen voor je? beter nu jongen?
die fotoquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:46 schreef Sebasser het volgende:
Aarde, val je nu op lesbeau vrouwen ??
het is heel vleiend maar ook een beetje euh... engquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:48 schreef Aarde het volgende:
[..]
die foto![]()
haar karakater ken ik niet he maar ze houdt me af
da's natuurlijk weer een stimulans om verder te gaan
is ze lesbisch! wat doe je![]()
wat vind je er eng aanquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het is heel vleiend maar ook een beetje euh... eng
*googlecheck.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:59 schreef Viking84 het volgende:
Wat een mooie gedichten, AardeHeb je die zelf geschreven?
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |