*googlecheck.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:59 schreef Viking84 het volgende:
Wat een mooie gedichten, AardeHeb je die zelf geschreven?
.
hehequote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
*googlecheck.
Nee dus.
Maar ze blijven mooi, hoor.
loen·sen (onov.ww.)quote:
het is je liefste foto ... you might wanna reconsiderquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:18 schreef liefie_ het volgende:
ik ben niet scheel
mn hoofd is scheef daar
Ik ga geen kunsjes op je tong geven, als je dat soms hooptquote:
Lullig hoorquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ga geen kunsjes op je tong geven, als je dat soms hoopt.
Iets tussen kunstjes en kusjes in, d'oh!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:35 schreef NanKing het volgende:
En wat zijn kunsjes eigenlijk?
Een kunstig kusje?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Iets tussen kunstjes en kusjes in, d'oh!
Of klunsjes.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Iets tussen kunstjes en kusjes in, d'oh!
Weetje dat ik dat serieus eens heb gedaanquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:36 schreef NanKing het volgende:
[..]
Met een hamer op mijn tong geslagen.
Een artistiek verantwoorde minnende mondbeweging.quote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Weetje dat ik dat serieus eens heb gedaan?
Ik schoot uit
Maar mijn tanden zijn nog heel
Dankje tong
met je vinger's proberen in een te donker plekje een klein spijker'tje vast te maken, blijkbaar had ik van geduld (of hoe je dat ook noemt) tongpuntje ietswat buiten of zo..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:38 schreef NanKing het volgende:
[..]. oh my gay hoe moet je dat dan gedaan hebben
.
Aww kusje dr opquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
met je vinger's proberen in een te donker plekje een klein spijker'tje vast te maken, blijkbaar had ik van geduld (of hoe je dat ook noemt) tongpuntje ietswat buiten of zo..
dan sla je natuurlijk ietswat verkeerd, op je duim natuurlijk.
Zachtjes wel, maar van schrik sloeg ik dus tegen mijn Tong
Hihi, tongkusjequote:
Toen ik dit las verbeelde ik me echt een heel jong jongentje/meisje voor die dat heel onzeker met een gigelig lachje zegtquote:
Is nachtbagger al open? Ondanks dat het nog geen 12 uur is ensowquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik was toen op vakantie!
Nu ben ik te lang al weer thuis
Ik wil weer op vakantie
Bagger ik te veel danquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Is nachtbagger al open? Ondanks dat het nog geen 12 uur is ensow.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Toen ik dit las verbeelde ik me echt een heel jong jongentje/meisje voor die dat heel onzeker met een gigelig lachje zegt
Niemand durft hier te kijken, dus niemand kan ons betrappenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:46 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee, zo bedoelde ik het niet.
Maar ik wil wel baggeren.
Dat komt door de titelquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Niemand durft hier te kijken, dus niemand kan ons betrappen![]()
Dat baardje smiley ding is engquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:48 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat komt door de titel, het is een hele effectieve TT
![]()
Ja. Echt boven de (enigszins hoge) verwachtingen die ik had.quote:
Ik dacht dat je niet met je gezicht op internet wilde?quote:
Daarom deed ik jouw gezicht ookquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet met je gezicht op internet wilde?
Wat ben jij gemeen.quote:
Zo knap ben ik nietquote:
Nuja! Ik vind het altijd een mr. Miyagi gezichtje (jeweetwel, die van Karate Kid).quote:
Die had toch niet zo'n erg baardjequote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nuja! Ik vind het altijd een mr. Miyagi gezichtje (jeweetwel, die van Karate Kid).
Wel een soort van zo'n baardje, maar dan grijs:quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die had toch niet zo'n erg baardje
Edit: Toffe film's waren dat trouwens wel.
Hij had geen brilquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wel een soort van zo'n baardje, maar dan grijs:
[afbeelding]
Nou die appelflappen en appelbeignets eet je zelf maar op hoorquote:
ergens op de wereldquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:13 schreef NanKing het volgende:Dat is toch geen helaas.
Waar in China?
Dan ga je in elk geval meer vuurwerk zien dan wijquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik krijg gewoon zin in oud en nieuw. Helaas (of misschien toch niet helaas) moet ik dat dit jaar in China doorbrengen(
).
Shanghai, met een orkest op concoursquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:13 schreef NanKing het volgende:Dat is toch geen helaas.
Waar in China?
weet je al met welke maatschappij, want dan kan je alvast hun frequent flyer kaart gaan aanvragenquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Shanghai, met een orkest op concours.
Oh wat hipquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Shanghai, met een orkest op concours.
Er is nog vrij weinig bekend.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
weet je al met welke maatschappij, want dan kan je alvast hun frequent flyer kaart gaan aanvragen![]()
Kan je piercing wel door de metaaldetectorpoortjesquote:
ja zijn wij gewoon onderdeel van de begeleiding, doen we koffers dragen, muziekstandaarden in en uitvouwen. en onder de voorstelling links en rechts de bladmuziek op tijd omslaanquote:
Ja dat kanquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan je piercing wel door de metaaldetectorpoortjes?
De roadiesquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja zijn wij gewoon onderdeel van de begeleiding, doen we koffers dragen, muziekstandaarden in en uitvouwen. en onder de voorstelling links en rechts de bladmuziek op tijd omslaan
hebben die bij een orkest niet een wat chiquere naam?quote:
Vast wel maar ik vind mezelf veel te hip om iets anders te zijn als roadiequote:Op woensdag 19 juli 2006 00:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hebben die bij een orkest niet een wat chiquere naam?
roadies klikt zo naar popgroep, groupies en die foute John de Manager
Bij de Nijmeegse vierdaagse zijn 2 doden gevallen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:24 schreef wonderer het volgende:
Als ze weer sport in plaats van House gaan uitzenden, vallen er dooien
3quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij de Nijmeegse vierdaagse zijn 2 doden gevallen.
Da's eentje meer dan dat ik meegekregen heb. Verrekte hitte.quote:
Ja collega van me klaagde ook alquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Da's eentje meer dan dat ik meegekregen heb. Verrekte hitte.
2, en nog 1 op hartbewaking en 1 in de intensive carequote:Op woensdag 19 juli 2006 00:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij de Nijmeegse vierdaagse zijn 2 doden gevallen.
Nee die gaan niet afquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Serieus, ik vroeg me altijd af of die poortjes daarvan af zouden gaan.![]()
![]()
Ja laat ik dat voorbeeld van NanKing maar eens gaan volgen, en hier gewoon niet gaat zitten wachten totdat ik een tvp in het volgende deel kan makenquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:31 schreef NanKing het volgende:
Maar goed ik ga naar bed, morgen weer vroeg dan.
![]()
je voor wie wil
.
*wil dromen over Norrington*quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga ook. Trusten.
* Tha_Erik dromen gaat over piraten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |