BRB+1quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:51 schreef BeRightBack het volgende:
Madonna
Waar heb je die foto vandaan Schaap?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:49 schreef GLO het volgende:
[..]
Huh? Dat is Johnny Thunders helemaal niet
Hij lijkt er echt voor geen meter op. Ik heb tientallen foto's van die man gezien, maar dit is 'm niet, no way. Pas als z;n moeder het zegt geloof ik het.quote:
Dan klopt de voorkant van zijn biografie ook niet! Nou ja, zeg!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:49 schreef GLO het volgende:
[..]
Huh? Dat is Johnny Thunders helemaal niet
Zoals deze? Dat is 'm ja, maar niet die foto van schaap.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:59 schreef Z het volgende:
Hij lijkt er toch echt wel op hoor, check de foto's op de amg maar.
Het is precies dezelfde neus!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:00 schreef GLO het volgende:
[..]
Zoals deze? Dat is 'm ja, maar niet die foto van schaap.
[afbeelding]
No fucking way. Ik blijf erbij. Ik heb die man de hele jaren zeventig gevolgd, van de New York Dolls tot The Heartbreakers, dit is 'm gewoon niet.quote:
Tom Verlaine?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:00 schreef BeRightBack het volgende:
Herkennen we deze man zoals hij er nu uit ziet?
[afbeelding]
Ik niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:11 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
![]()
Bukgeit +1
gaan er nog mensen naar hem toe 24 juli in paradiso?
Geen leuke grapquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:12 schreef peaceman het volgende:
GLO heeft in het verleden wel vaker problemen gehad met zijn monitor.. het zou me dus ook niet verbazen dat dit het dagelijk leven ook wel eens gebeurt/gebeurde...
Ik vond van welquote:
Deze foto is 'm wel. En ja, dat die andere foto die biografie siert, spreekt natuurlijk wel tegen mij, maar het zegt nog niks. Die Nina Antonia is een echte biografiehoer en heeft Thunders volgens mij niet persoonlijk gekend. Als ik die foto had gegoogled voor een vraag over Thunders had ik 'm iig absoluut niet genomen. Laat ik het daar dan maar bij houden, maar ik weet echt 100% zeker dat-ie het niet is.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:07 schreef schaap001 het volgende:
Deze had ik ook nog, die zit qua looks een beetje tussen die eerste foto en die van GLO in... deze foto's zullen wel in zijn 'nadagen' zijn gemaakt.
[afbeelding]
Beide gewoon gegoogled: dattie met die eerste foto ook op de kaft van zijn biografie staat, dat verzin ik natuurlijk niet....D'r staat op dat het de officiele biografie is: dat zal dan wel...
De oogopslag is inderdaad anders, maar kijk eens naar die moedervlekjes onder z'n linkeroog. Het is 'm gewoon.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:20 schreef GLO het volgende:
[..]
Deze foto is 'm wel. En ja, dat die andere foto die biografie siert, spreekt natuurlijk wel tegen mij, maar het zegt nog niks. Die Nina Antonia is een echte biografiehoer en heeft Thunders volgens mij niet persoonlijk gekend. Als ik die foto had gegoogled voor een vraag over Thunders had ik 'm iig absoluut niet genomen. Laat ik het daar dan maar bij houden, maar ik weet echt 100% zeker dat-ie het niet is.
Nou, ik wil er geen punt van maken, want ik ben helemaal geen Thunders-kenner. Maar check hier eens http://www.thunders.ca/ en dan bij 'discs', 'thunders solo' en dan die hoezen van 'Born Too Loose - The Best Of Johnny Thunders' en 'Best Of Johnny Thunders'. Weer die eerste foto.... Ik wil niet beweren dat je ongelijk hebt ofzo, maar dit zou wel een hele serieuze foute foto zijn...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:20 schreef GLO het volgende:
[..]
Deze foto is 'm wel. En ja, dat die andere foto die biografie siert, spreekt natuurlijk wel tegen mij, maar het zegt nog niks. Die Nina Antonia is een echte biografiehoer en heeft Thunders volgens mij niet persoonlijk gekend. Als ik die foto had gegoogled voor een vraag over Thunders had ik 'm iig absoluut niet genomen. Laat ik het daar dan maar bij houden, maar ik weet echt 100% zeker dat-ie het niet is.
Interessante site, want daar staan zoveel foto's van Thunders op dat je ook als oningewijde na een tijdje wel aardig door hebt hoe die man er uitziet - en ook weinig tot niets veranderd is in de loop der jaren, ondanks zijn heroïnegebruik. En als je 'm eenmaal hebt leren kennen zie je gewoon dat die ene foto niet klopt. Wat je zegt, het zou wel eens één serieuze foute foto kunnen zijn.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:28 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Nou, ik wil er geen punt van maken, want ik ben helemaal geen Thunders-kenner. Maar check hier eens http://www.thunders.ca/ en dan bij 'discs', 'thunders solo' en dan die hoezen van 'Born Too Loose - The Best Of Johnny Thunders' en 'Best Of Johnny Thunders'. Weer die eerste foto.... Ik wil niet beweren dat je ongelijk hebt ofzo, maar dit zou wel een hele serieuze foute foto zijn...
Hoe closer ik 'm zie, hoe overtuigder ik raak (alsof dat nog nodig wasquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:34 schreef schaap001 het volgende:
En nog eentje (iets closer, maar dezelfde foto)....
[afbeelding] [afbeelding]
Nee. Maar vreemd genoeg hebben deze mannen wel raakvlakken met jouw antwoord.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Tv op de radio?
Ga door, ga door....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:14 schreef GLO het volgende:
Die linker lijkt op Kees de Koning
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |