De Jumbo Baliëndijk?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:38 schreef Cinch het volgende:
Ik zag dat mensen het over doornbos hadden (mijn wijk) en over de liniedoorn (mijn basisschool) en juffrouw mancy (mijn groep 2 juffrouw)![]()
![]()
Btw ik ben vakkenvuller bij de Jumbo dus je ziet me vast wel es lopen![]()
En ik zit op het OLV.
Wanneer is die meet nou. Ik stem verzamelen in De Baron, in de Boschstraat![]()
School was niet m'n favo tijdverdrijf, maar het OLV was wel ok.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:38 schreef Cinch het volgende:
En ik zit op het OLV.
Niemand durft hier te meetenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:38 schreef Cinch het volgende:
Wanneer is die meet nou. Ik stem verzamelen in De Baron, in de Boschstraat![]()
Ik tegenswoordigs ookquote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:23 schreef JDude het volgende:
De Jumbo is op zich best relaxed... alleen kom ik altijd bij de andere, op de Haagweg.
Waar zit die op de Haagweg? Nog nooit gezien nml..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:23 schreef JDude het volgende:
De Jumbo is op zich best relaxed... alleen kom ik altijd bij de andere, op de Haagweg.
Op het stuk tussen de Ettensebaan en de Tuinzigtlaan, tegenover het "Erotisch Centrum"quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:34 schreef timmeeeh het volgende:
Waar zit die op de Haagweg? Nog nooit gezien nml..
Volgens mij zitten ze er net een jaar ofzo, ja.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:17 schreef veldmuis het volgende:
Da's die relatief nieuwe winkel toch?
al langer denk ik hoor, fijne winkelquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Volgens mij zitten ze er net een jaar ofzo, ja.
hoe lang fiets je naar antwerpen? wil ik ook wel een keer doen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:26 schreef JDude het volgende:
Ik heb Antwerpen wel eens gehaald, binnenkort nog maar weer 's doen. Maar niet als het zo warm blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |