quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:22 schreef Worldbeater het volgende:
Oepsstranduitje iets uitgelopen. Tijd voor avondeten.
![]()
Is er al een schema gemaild/gepost voor morgen.Moet nog een pak scoren en een proefrit maken.
![]()
Hell yeah.. you go girlquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:04 schreef Faithy het volgende:
[..]
zorg jij nou maar dat je de eerste haren op je lul krijgt (en ze meteen wegscheert), dan pas mag je proberen zo tegen mij te praten...
Ik kom altijd tijd tekort in dit leven.quote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik kom altijd tijd tekort in dit leven.Slechts een half uurtje fokken per dag zou wel helpen.
Maar dat is niet gezellig.En af en toe vaak moet je gewoon relaxt kunnen doen toch?
![]()
Pimber, Hicham, hoe laat verzamelen morgen? 12.30 in Zandvoort?![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Knappe ventis dat Patrick281? Zeg ik normaal niet snel.
![]()
Haaaaaaaaaahahahaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:07 schreef BazzieK het volgende:
KutOnder de noemer botte lul
Kenissen van me lopen mee in de vierdaagse, sms ze net voor de grap: Leven jullie nog? Bleken een van de twee doden een kennis van hun![]()
![]()
Dat is nou jammer. Had gehoopt dat je al die mooie actiefoto's zou gaan plaatsen die je tijdens je BACO-middag geschoten hebtquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Mzzl, nu ga ik weer in slaap vallen achter de TV![]()
Zag net die avatar foto van je in een oud topic, toffe fietsquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:31 schreef ploderus het volgende:
Hallo allemaal! Alles goed hier?
Tijdje niet geweestZie ik ineens die rode bandit vandaag weer op het circuit rondscheuren
[..]
Dat is nou jammer. Had gehoopt dat je al die mooie actiefoto's zou gaan plaatsen die je tijdens je BACO-middag geschoten hebtOf had je het te druk met vlaggen enz?
Nog wel een beetje lekker gereden vandaag?
tnx!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zag net die avatar foto van je in een oud topic, toffe fiets![]()
Waar reed die?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:31 schreef ploderus het volgende:
Tijdje niet geweestZie ik ineens die rode bandit vandaag weer op het circuit rondscheuren
Ruilen tegen een ZXR400? Mooie stuurfietsquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:37 schreef ploderus het volgende:
[..]
tnx!Ben alleen wel op zoek naar een andere fiets
Kut, niet vertellen. Pepijn mag niet weten dat ik vandaag heb geoefendquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:31 schreef ploderus het volgende:
[..]
Dat is nou jammer. Had gehoopt dat je al die mooie actiefoto's zou gaan plaatsen die je tijdens je BACO-middag geschoten hebtOf had je het te druk met vlaggen enz?
Als je die eerst weet in te ruilen voor een zilver/zwarte R1 2002 dan is er nog best eens een kans dat we kunnen ruilenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ruilen tegen een ZXR400? Mooie stuurfiets![]()
![]()
Zal even rondvragenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:43 schreef ploderus het volgende:
[..]
Als je die eerst weet in te ruilen voor een zilver/zwarte R1 2002 dan is er nog best eens een kans dat we kunnen ruilen![]()
Jah, maar dat kost geldquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Kut, niet vertellen. Pepijn mag niet weten dat ik vandaag heb geoefend![]()
![]()
Nee geen pics gemaakt, had wel een digicam maar zag allemaal andere fotografen langs de baan en die konden het ongetwijfeld beterZal wel een mailtje komen binnnekort over waar we die pics kunnen vinden eventueel tegen betalen
Laatste keer dat ik was geweest kon je foto's gratis aanvragen, betaling ging op donatiewijze. Wat de gek ervoor geeft of anders gewoon niksquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:44 schreef ploderus het volgende:
[..]
Jah, maar dat kost geld
Maar ik heb Hicham trouwens niet gezien hoor.. Hij leek meer op z'n broer![]()
Gefeliciteerd mevrouwquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:55 schreef Faithy het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Theorie gehaald
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
4 foutjesdeel 1 is binnen
Wtf.. stiekem oefenen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:41 schreef ploderus het volgende:
Op een mooi stukje heilige grondZandvoort Circuit
![]()
Oke, ik tief op.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:42 schreef hicham het volgende:
Ik heb ook geen idee hoe laat we morgen daar eigenlijk moeten zijn, pimber is momenteel aan het pitten maar ik denk dat we zo rond 8 uur daar moeten verzamelen![]()
Tieft heen als je nu nog geen pak hebt
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:47 schreef hicham het volgende:
Whehehe, zie nu idd dat het morgen pas om 13.00 begint Pepijn. Kan ik toch nog wat slaap winnen
Zeg dat dan meteen
Maar waar lèg dat dan.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:51 schreef hicham het volgende:
Zo ver was ik onderhand ook al![]()
See you 12.00 @ Cirque du Soleil
nou of nietquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:55 schreef koffiekoekje het volgende:
Het rubber zal morgen in ieder geval goed plakken
De zeequote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:55 schreef Youp het volgende:
wie o wie vertelt mij waar ik naartoe moet in zeeland?
Daar gaan mijn nieuwe nu nog maagdelijke bandjes.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:55 schreef koffiekoekje het volgende:
Ga je Duitsers kijken?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:55 schreef Youp het volgende:
wie o wie vertelt mij waar ik naartoe moet in zeeland?
Verder wel lekker gereden hoorquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:31 schreef ploderus het volgende:
[..]
www.circuit-zandvoort.nl, adres opzoeken, in de routeplanner pleuren en de rest wijst zich vanzelf wel als je daar eenmaal in het eggie bentquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar waar lèg dat dan.![]()
![]()
Als ik A4-A5- Haarlem aanhoud, zie ik vast borden Zandvoort opkomen.![]()
En daar in de buurt vast wel verwijzingen naar het circuit?![]()
lekker tochquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
De zeeKenkerwarm gek
Enne veel plezier op Zandvoort morgen dames
kaulen graben, ja mannquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Daar gaan mijn nieuwe nu nog maagdelijke bandjes.![]()
![]()
[..]
Ga je Duitsers kijken?![]()
Port Zelande is wel een leuke omgeving.![]()
Vandaag in zes sessies van minder dan een kwartier bijna 3mm restprofiel van de zijkanten van m'n zaterdag gemonteerde pilot powertjes geredenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:55 schreef koffiekoekje het volgende:
Ja, dat ligt al lang klaar in de rugzak, ik vraag tips van de man met al 2 keer circuitervaring.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:59 schreef hicham het volgende:
www.circuit-zandvoort.nl, adres opzoeken, in de routeplanner pleuren en de rest wijst zich vanzelf wel als je daar eenmaal in het eggie bent
Mwuaaah, ik lees het uit een mail van je broer uit april. Nam aan dat je het wel wist.quote:Had dat eerder gezegd Pepijn, al dat gestress voor niks als ik eerder had geweten dat we pas om 13.00 begonnen
Vèt!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:04 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Mocht het morgen lijken dat het strand leeg is, dan ligt het stampvol met duitsers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |