Hmm, das niet al te ver weg bij familie van mij (leiderdorp) en m'n ex (leiden)quote:
Hm, das nooit goed natuurlijk hè?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:22 schreef bwt het volgende:
[..]
Hmm, das niet al te ver weg bij familie van mij (leiderdorp) en m'n ex (leiden)
Nog een dik uur te gaanquote:
Misschien een beetje aso om zo binnen te vallenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:53 schreef True_Force het volgende:
Hey, is er hier iemand die afgereden is bij t cbr in bussum? Ik moet morgen voor mn AVD en misschien heeft iemand nog tips? Theorie en AVB allebei in een keer gehaald, maar ik knijp m wel een beetje
Succes met afrijdenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:16 schreef True_Force het volgende:
[..]
Misschien een beetje aso om zo binnen te vallen
Ik heet eigenlijk Ron, ik woon in Huizenen ben al een tijdje 18. Ik ga morgen eindelijk afrijden voor mn avd dus en dan wil ik na nog even sparen een kawasaki gpz500s kopen. Ik heb geen autorijbewijs omdat ik helemaal motorgek ben en ik kan niet wachten om eindelijk alleen te rijden!
De mannen hier zijn nogal op zichzelf.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:16 schreef True_Force het volgende:
[..]
Misschien een beetje aso om zo binnen te vallen
Ik heet eigenlijk Ron, ik woon in Huizenen ben al een tijdje 18. Ik ga morgen eindelijk afrijden voor mn avd dus en dan wil ik na nog even sparen een kawasaki gpz500s kopen. Ik heb geen autorijbewijs omdat ik helemaal motorgek ben en ik kan niet wachten om eindelijk alleen te rijden!
De meesten zijn aan het werk en posten niet zo veel.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De mannen hier zijn nogal op zichzelf.
Ze heet toch niet toevallig Astrid?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:22 schreef bwt het volgende:
Hmm, das niet al te ver weg bij familie van mij (leiderdorp) en m'n ex (leiden)
Je kan toch lekker met 200 km/u tussen de file's door tiefen..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ze heet toch niet toevallig Astrid?![]()
Damn, ze hadden het pak waar ik voor ging niet in mijn maat.![]()
En op de terugweg stond het letterlijk overal vast, ben binnendoor gereden over de N201 om de A4 te vermijden. Stond in daarna nog op de A20 vast, en op de Brienenoord, en voor Hoogvliet.
Ze verkopen er overigens wel Motul olie.![]()
Ik was met mijn koekblik Tommy.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Je kan toch lekker met 200 km/u tussen de file's door tiefen..![]()
daar ben ik altijd wel jaloers op, als ik in mijn koekblik zit
wat een verschrikkelijk koekblik heb jequote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik was met mijn koekblik Tommy.![]()
Best lastig ook een pak kopen, en los op de motor mee terugnemen.![]()
Zag net wel een slalommende piloot op een GSX-R750, t-shirtje met korte mouwen, en super aggressief door het verkeer aan het gaan, rechts inhalen, over verdrijvingsvlakken rijden.![]()
Hoge compressie diesel mèt Kompressor.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
wat een verschrikkelijk koekblik heb je
een Merceduz
Nope, Patriciaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ze heet toch niet toevallig Astrid?![]()
ja Toyota is de shit ouwequote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoge compressie diesel mèt Kompressor.![]()
Nee, Toyota is de shit.![]()
![]()
Die ken ik niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:57 schreef bwt het volgende:
Nope, Patricia
Ach, ik hoop dat dit je enigste afwijking is.quote:
Ik heb tegenwoordig ook een Peugeot 404 afwijkingquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die ken ik niet.![]()
Tenzij ze vroeger in Rozenburg heeft gewoond.![]()
[..]
Ach, ik hoop dat dit je enigste enige afwijking is.![]()
Ik ga nog even naar het strand in mijn lijkenbak.![]()
![]()
Nee, ze komt iets zuidelijker vandaan - zuidelijkste puntje van limburgquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die ken ik niet.![]()
Tenzij ze vroeger in Rozenburg heeft gewoond.![]()
[..]
Ach, ik hoop dat dit je enigste afwijking is.![]()
Ik ga nog even naar het strand in mijn lijkenbak.![]()
![]()
Pfff wat een domme boer!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:55 schreef bwt het volgende:
[..]
Nog een dik uur te gaan
daarom maar ff een leuk filmpje
Waarom geen middel vinger opsteken naar een agent?
daarom niet
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:55 schreef Faithy het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Theorie gehaald
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
4 foutjesdeel 1 is binnen
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:55 schreef Faithy het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Theorie gehaald
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:55 schreef Faithy het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Theorie gehaald
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is kenker warm.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:15 schreef hicham het volgende:
En iedereen die klaagt over hoge temperaturen ken een klap op z'n bek krijgen
Tot zaterdagquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het is kenker warm.
Kom maar, kom maar, kom maar![]()
Als je het lef hebt om me daadwerkelijk op mijn gezicht te hoeken krijg je een biertje van mequote:
Nnnnnnooooooooooooooooooooooooooooooohquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als je het lef hebt om me daadwerkelijk op mijn gezicht te hoeken krijg je een biertje van me
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Nnnnnnoooooooooooooooooooooooooooooooh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |