abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24213150
Bij deze doe ik jullie - fokkers - een schokkende mededeling en vraag jullie om hulp.

Steeds meer voel ik me tegenwoordig aangetrokken tot mannen, wat in de moslimwereld volgens de meesten een vreselijke daad is. Sinds kort heb ik een vriend die ook moslim is, en we hebben nu al drie weken een min of meer intieme relatie, en houden steeds meer van elkaar. .

Steeds meer wordt het moeilijk om mijn geheim te verbergen tegenover mijn familie en ik zou het ze dolgraag willen vertellen, maar de schande die ik in mijn familie te weeg breng, ze zullen mij nooit meer als familielid zien. Eigenlijk weet ik niet wat ik er mee aan moet, maar ik wou het even van me afschrijven. Morgenvroeg ga ik weer bidden tot Allah, al hopend dat hij me zal vergeven.

Mohammed, ik hou van je.
pi_24213197
lief
pi_24213214
gaan jullie nu elkaar van een flatgebouw gooien?
pi_24213222
Ik denk dat hij niet al te serieus is, maar als ik het dus goed begrijp is Mohamed belangrijker voor je dan je familie?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24213238
quote:
Op zondag 26 december 2004 03:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik denk dat hij niet al te serieus is, maar als ik het dus goed begrijp is Mohamed belangrijker voor je dan je familie?
Mijn familie geeft mij geen keuze, Mohammed wel. Twijfel ..
pi_24213244
Serieuze topic?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24213247
Gewoon hard in z'n geiten aars neuken. Schijt aan je familie.
Back in business.
  zondag 26 december 2004 @ 03:19:26 #9
110259 Mashi-Maro
What goes up, must come down
pi_24213251
Hey Youssef,
Bijdeze wilde ik je sterkte wensen.. het is niet makkelijk maar ik heb echt respect voor je..
Ik denk niet dat je het lang onder stoelen en tafles kan verbergen dus je zal toch een keer er voor uitmoeten komen tegenover je familie.
Hun reactie zal niet positief zijn... maar uiteindelijk hoop ik dat alles goed komt.
Elke ouder houd van zijn kind... en zal hem of haar aanvaarden zoals hij of zij is.
"I live my life a quarter mile at a time.
For those ten seconds or least I'm free nothing else matter"
pi_24213268

pi_24213284
quote:
Op zondag 26 december 2004 03:08 schreef Youssef het volgende:
Bij deze doe ik jullie - fokkers - een schokkende mededeling en vraag jullie om hulp.

Steeds meer voel ik me tegenwoordig aangetrokken tot mannen, wat in de moslimwereld volgens de meesten een vreselijke daad is. Sinds kort heb ik een vriend die ook moslim is, en we hebben nu al drie weken een min of meer intieme relatie, en houden steeds meer van elkaar. .

Steeds meer wordt het moeilijk om mijn geheim te verbergen tegenover mijn familie en ik zou het ze dolgraag willen vertellen, maar de schande die ik in mijn familie te weeg breng, ze zullen mij nooit meer als familielid zien. Eigenlijk weet ik niet wat ik er mee aan moet, maar ik wou het even van me afschrijven. Morgenvroeg ga ik weer bidden tot Allah, al hopend dat hij me zal vergeven.

Mohammed, ik hou van je.
LOL
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 26 december 2004 @ 03:24:37 #12
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_24213311

Ik zou als ik jou was BansheeBoy om raad vragen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_24213327
Ik denk dat die ouwe pik gewoon het zakie in de maling neemt.
Ik dacht dat ik problemen had, maar laten we eerlijk zijn ik zou er niet aan moeten denken dat ik op mannen zou vallen

Dank u God, dank u dat u mij geschapen heeft.
Amen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_24213358
quote:
Op zondag 26 december 2004 03:19 schreef Mashi-Maro het volgende:
Hey Youssef,
Bijdeze wilde ik je sterkte wensen.. het is niet makkelijk maar ik heb echt respect voor je..
Ik denk niet dat je het lang onder stoelen en tafles kan verbergen dus je zal toch een keer er voor uitmoeten komen tegenover je familie.
Hun reactie zal niet positief zijn... maar uiteindelijk hoop ik dat alles goed komt.
Elke ouder houd van zijn kind... en zal hem of haar aanvaarden zoals hij of zij is.
Bedankt voor je serieuze reactie, maar mijn familie zal het nooit kunnen aanvaarden als ik het ze opbiecht. Waar zal ik heen moeten, mijn vrienden en familie zullen me nooit meer willen zien, ik zit (werkloos) thuis en kan dus nergens heen.
pi_24213371
quote:
Op zondag 26 december 2004 03:25 schreef JohnDope het volgende:
Ik denk dat die ouwe pik gewoon het zakie in de maling neemt.
Ik dacht dat ik problemen had, maar laten we eerlijk zijn ik zou er niet aan moeten denken dat ik op mannen zou vallen

Dank u God, dank u dat u mij geschapen heeft.
Amen.
Anders had ik het topic wel in ONZ geopend, en door xenofoobs zoals jij zit ik in deze problemen
pi_24213374
praat er eens over met je imam
pi_24213392
quote:
Op zondag 26 december 2004 03:30 schreef Youssef het volgende:

[..]

[knip] door xenofoobs zoals jij zit ik in deze problemen
Dat JohnDope xenofoob is trek ik niet in twijfel. Of ik je topic serieus moet nemen weet ik niet.

Maar waar slaat deze opmerking op? Ik zie het verband echt niet.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 26 december 2004 @ 03:33:37 #18
110259 Mashi-Maro
pi_24213414
En je vriend dan?
Kan je niet tijdenlijk bij hem terecht? ( als hij opzich zelf woont)
Hij heeft het zelfde probleem als jouw neem ik aan?
pi_24213416
quote:
Op zondag 26 december 2004 03:32 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat JohnDope xenofoob is trek ik niet in twijfel. Of ik je topic serieus moet nemen weet ik niet.

Maar waar slaat deze opmerking op? Ik zie het verband echt niet.
Mijn familie heeft dezelfde verknipte kijk op homosexualiteit als JohnDPP, alleen dan nog iets erger
pi_24213426
quote:
Op zondag 26 december 2004 03:33 schreef Youssef het volgende:

[..]

Mijn familie heeft dezelfde verknipte kijk op homosexualiteit als JohnDPP, alleen dan nog iets erger
Ik snap je, 14.gif.
pi_24213436
quote:
Op zondag 26 december 2004 03:33 schreef Mashi-Maro het volgende:
En je vriend dan?
Kan je niet tijdenlijk bij hem terecht? ( als hij opzich zelf woont)
Hij heeft het zelfde probleem als jouw neem ik aan?
Mijn vriend is pas 17, hetzelfde probleem dus
pi_24213474
Als icoontje een varkentje, met een kerstmuts op, moslim, en homo.... en dat allemaal met kerst...
Het zit je niet mee Youssef

Als je ons niet in de zeik neemt, wens ik je erg veel geduld, geheimen en sterkte.
Maar volg vooral je intuïtie en gevoel!
pi_24213479
Ik twijfel nog altijd aan de integriteit van het topic. Maar het voordeel van de twijfel he, in R&P. Vind je nou niet dat je fout bezig bent met je vriendje, als moslim?
  zondag 26 december 2004 @ 03:39:49 #24
110259 Mashi-Maro
pi_24213486
mhwmm... moeilijke situatie.. maar ik denk dat je toch maar je relatie zou moeten verbreken of tijdelijk stop zetten.. want ik denk dat jij je familie niet in de steek wil laten en ze niet voor lul wilt zetten.. je weet hoe snel het nieuws gaat in de Maroc samenleving...
moeilijke situatie maar lijkt me verstandig dat je het voorlopig op een laag pitje hou...
pi_24213521
En je denkt dat die gevoelens er voor jongens over een jaar niet meer zijn.

Als de TS zeker weet dat hij op jongens valt zal hij voor zijn eigen geluk toch een keer een beslissing moeten nemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')