Mijn familie geeft mij geen keuze, Mohammed wel. Twijfel ..quote:Op zondag 26 december 2004 03:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik denk dat hij niet al te serieus is, maar als ik het dus goed begrijp is Mohamed belangrijker voor je dan je familie?
LOLquote:Op zondag 26 december 2004 03:08 schreef Youssef het volgende:
Bij deze doe ik jullie - fokkers - een schokkende mededeling en vraag jullie om hulp.
Steeds meer voel ik me tegenwoordig aangetrokken tot mannen, wat in de moslimwereld volgens de meesten een vreselijke daad is. Sinds kort heb ik een vriend die ook moslim is, en we hebben nu al drie weken een min of meer intieme relatie, en houden steeds meer van elkaar..
Steeds meer wordt het moeilijk om mijn geheim te verbergen tegenover mijn familie en ik zou het ze dolgraag willen vertellen, maar de schande die ik in mijn familie te weeg breng, ze zullen mij nooit meer als familielid zien. Eigenlijk weet ik niet wat ik er mee aan moet, maar ik wou het even van me afschrijven. Morgenvroeg ga ik weer bidden tot Allah, al hopend dat hij me zal vergeven.Mohammed, ik hou van je.
Bedankt voor je serieuze reactie, maar mijn familie zal het nooit kunnen aanvaarden als ik het ze opbiecht. Waar zal ik heen moeten, mijn vrienden en familie zullen me nooit meer willen zien, ik zit (werkloos) thuis en kan dus nergens heen.quote:Op zondag 26 december 2004 03:19 schreef Mashi-Maro het volgende:
Hey Youssef,
Bijdeze wilde ik je sterkte wensen.. het is niet makkelijk maar ik heb echt respect voor je..
Ik denk niet dat je het lang onder stoelen en tafles kan verbergen dus je zal toch een keer er voor uitmoeten komen tegenover je familie.
Hun reactie zal niet positief zijn... maar uiteindelijk hoop ik dat alles goed komt.
Elke ouder houd van zijn kind... en zal hem of haar aanvaarden zoals hij of zij is.
Anders had ik het topic wel in ONZ geopend, en door xenofoobs zoals jij zit ik in deze problemenquote:Op zondag 26 december 2004 03:25 schreef JohnDope het volgende:
Ik denk dat die ouwe pik gewoon het zakie in de maling neemt.
Ik dacht dat ik problemen had, maar laten we eerlijk zijn ik zou er niet aan moeten denken dat ik op mannen zou vallen
Dank u God, dank u dat u mij geschapen heeft.
Amen.
Dat JohnDope xenofoob is trek ik niet in twijfel. Of ik je topic serieus moet nemen weet ik niet.quote:Op zondag 26 december 2004 03:30 schreef Youssef het volgende:
[..]
[knip] door xenofoobs zoals jij zit ik in deze problemen
Mijn familie heeft dezelfde verknipte kijk op homosexualiteit als JohnDPP, alleen dan nog iets ergerquote:Op zondag 26 december 2004 03:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat JohnDope xenofoob is trek ik niet in twijfel. Of ik je topic serieus moet nemen weet ik niet.
Maar waar slaat deze opmerking op? Ik zie het verband echt niet.
Ik snap je, 14.gif.quote:Op zondag 26 december 2004 03:33 schreef Youssef het volgende:
[..]
Mijn familie heeft dezelfde verknipte kijk op homosexualiteit als JohnDPP, alleen dan nog iets erger
Mijn vriend is pas 17, hetzelfde probleem dusquote:Op zondag 26 december 2004 03:33 schreef Mashi-Maro het volgende:
En je vriend dan?
Kan je niet tijdenlijk bij hem terecht? ( als hij opzich zelf woont)
Hij heeft het zelfde probleem als jouw neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |