Sproeipoepen ?quote:Op maandag 17 juli 2006 20:35 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik ga ff OEREND HARD!!!111~~!!`!~!!~~ !!!!!![]()
![]()
![]()
Zoals je weet heb ik een Fok!MC'ers archief, dit is BazzieK in z'n kinderjaartjesquote:Op maandag 17 juli 2006 20:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
heb jij een database met dit soort dierenplaatjes
Geldt voor wel meer dingen, behalve de temperatuur op 't moment ...quote:Op maandag 17 juli 2006 22:21 schreef -XX- het volgende:
Het niveau van radio 538 daalt echt met de dag!![]()
quote:Op maandag 17 juli 2006 22:24 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Geldt voor wel meer dingen, behalve de temperatuur op 't moment ...
quote:Op maandag 17 juli 2006 22:25 schreef -XX- het volgende:
[..]zelfs dat
!
Ik ga een nieuwe avatar maken!, deze roze helm is nu wel uitgerost!![]()
quote:Op maandag 17 juli 2006 17:19 schreef BazzieK het volgende:
Vandaag AVB gehad.
Nou daar gaan we, als een schaap naar Hicham en Pimber liep ik op de motor af.
Tot zo ver: Baby's Bazzie's day out
Daar heb je toch geen rijschool voor nodig? Gewoon in je eentje op een verlaten weg doen (genoeg te vinden in Frieslandquote:Op maandag 17 juli 2006 22:26 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort maar even met mijn oude rijschool contact opneem om een uurtje noodstops te gaan oefenen![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejquote:
Maar dat is niet spannendquote:Op maandag 17 juli 2006 22:48 schreef kratjuh het volgende:
Of gewoon niet laten blokkeren
Ik ga pitten, tot morgen
HoLaDiEhEeJquote:Op maandag 17 juli 2006 22:52 schreef JeroenMeloen het volgende:
Zo, eindelijk heb ik ook een motortje.
[afbeelding]
Het is een omgebouwde Kawasaki ZXR 400.
Misschien rij ik nog wel een keer mee als jullie in de buurt zijn.
Nou maar het probleem is dus dat ik niet weet of ik eventueel nog harder kan remmen als ik denk (wat waarschijnlijk wel zo is). Daarom zou het wel handig zijn om een instructeur erbij te hebben. Enne op tijd lossen daar ga ik niet op vertrouwen, die ene keer dat het mis ging flitste het ook zo snel voorbij dat ik me niet voor kan stellen dat ik dat op tijd zou kunnen doenquote:Op maandag 17 juli 2006 22:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Daar heb je toch geen rijschool voor nodig? Gewoon in je eentje op een verlaten weg doen (genoeg te vinden in Friesland). Volgens mij moet je niet zo bang zijn voor een blokkerend voorwiel, mijn eigen ervaring is dat ik de voorrem dan altijd op tijd los
quote:Op maandag 17 juli 2006 22:52 schreef JeroenMeloen het volgende:
Zo, eindelijk heb ik ook een motortje.
[afbeelding]
Het is een omgebouwde Kawasaki ZXR 400.
Misschien rij ik nog wel een keer mee als jullie in de buurt zijn.
Dat zijn veel toeren inderdaad, maar bij een ZXR-400 begint de redline pas bij 14.000 toch?quote:Op maandag 17 juli 2006 23:10 schreef JeroenMeloen het volgende:
Jep, dit is m'n eerste motortje. Ik hoop dat hij het goed blijft doen... Het is zo'n ontzettend hoog toeren ding, 120km/u @ 8500rpm...
Kan ik helemaal onderschrijven uit eigen ervaring.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:41 schreef Fulcrum_X het volgende:
Trouwens ik vraag me af of het verstandig is om je leren pak aan te trekken bij het afrijden.. mijn instructeur had het mij afgeraden omdat sommige instructeurs dat verkeerd op kunnen vatten![]()
Bij AVB lijkt het me sowieso anders, mijn examinatoren bij AVB waren relaxed... maar die op het CBR zijn wel kribbig soms het ik het idee
Was best koud op het strand in Kijkduin.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:24 schreef kratjuh het volgende:
Geldt voor wel meer dingen, behalve de temperatuur op 't moment ...
Probeer voor eens een tandje meer, kost je maar 15 euro en kan je gelijk doen, eenvoudigere montage, enz.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:17 schreef JeroenMeloen het volgende:
Ja, vanaf 14.500rpm gaat hij het rood in. Maar ik denk er over om een tandje of 3 kleiner te gaan bij het achter tandwiel. Versnellingen zat dus dat kan geen kwaad zeg ik!
Hoeveel aanmeldingen heb je eigenlijk?quote:
... sommige mensen zijn echt wereldvreemdquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:09 schreef me & my raptor het volgende:
Toen ik mijn motor 15 minuten had, reed ik een file in. Ik durfe eigenlijk nog niet erlangs te rijden, maar het leek met me met een motor die nog ingereden moest worden ook geen strak plan om 30 min stoppen, optrekken, stoppen, optrekken te doen. Een beetje vertwijfeld stond ik op de vluchtstrook moed te verzamelen. Toen stopte er een andere motorrijder en die bood me aan om voor me uit te rijden door de file. Helemaal goed. Sindsdien heb ik ook alleen al weer een paar (kleinere) files gehad, maar wel een fijne manier om zo te wennen.
Iedere keer als ik weer zoiets lees denk ik erover om eenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:13 schreef hicham het volgende:
Iets van 6 personen + Faithy zelf dacht ik
[..]
... sommige mensen zijn echt wereldvreemd
Geslacht: Vrouw
Doeg
Was telkens je naam op Fok vergeten als ik je weer op MF zag postenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:32 schreef AndreB. het volgende:Ik zou nog ff posten, had k hiesj beloofd. Zit inmiddels actief op MF te wezen en rij ook zeer regelmatig samen
, Woensdag gaan we met 6, misschien 5 naar Heerlen toe, weekje toeren, circuitdagje Zolder en in de Eiffel rondrijden
![]()
Ben ook inmiddels zeer motorvaardig, door al het gerace op de weg, kneedowns en powerwheeliesgeen probleem
![]()
Zo nu eerst maar ff pitten, morgen weer werkengreetz
Geen ideequote:
Heejquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:32 schreef AndreB. het volgende:Ik zou nog ff posten, had k hiesj beloofd. Zit inmiddels actief op MF te wezen en rij ook zeer regelmatig samen
, Woensdag gaan we met 6, misschien 5 naar Heerlen toe, weekje toeren, circuitdagje Zolder en in de Eiffel rondrijden
![]()
Ben ook inmiddels zeer motorvaardig, door al het gerace op de weg, kneedowns en powerwheeliesgeen probleem
![]()
Zo nu eerst maar ff pitten, morgen weer werkengreetz
oh, doe ik wel mee, misschien dat er dan een man is die me wil (niet van de FOK! MC hoorquote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:01 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Geen ideeEerst nog maar eens met BWT praten en 20 kilo afvallen in een week om niet voor schut te staan
![]()
' broederliefde'quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:02 schreef hicham het volgende:
Ach, dan maar eenzaam aan de top met pimber![]()
Jazekerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Was telkens je naam op Fok vergeten als ik je weer op MF zag postenBevalt de nieuwe broek?
Die heb je toch al?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:33 schreef Faithy het volgende:
[..]
oh, doe ik wel mee, misschien dat er dan een man is die me wil (niet van de FOK! MC hoordus wees niet bang
)
En het probleem is ... ?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:27 schreef bwt het volgende:
't is errug rustig hier op me werk
quote:Ik las laatst een noorse handleiding voor een draadloze headset en begreep het grotendeels.
En al jouw fans op FOK dan?quote:
ja ja, die had ik wel gezien hoorquote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:33 schreef Faithy het volgende:
[..]
oh, doe ik wel mee, misschien dat er dan een man is die me wil (niet van de FOK! MC hoordus wees niet bang
)
gewoon zorgen dat je komt![]()
leuke sigquote:
Leuk design, jammer dat het er na een paar luttle schraapjes niet meer uitziet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:16 schreef AndreB. het volgende:
JazekerKan m'n buik er tenminste goed in kwijt
En zitten ook nog eens mooie sliders op:
[afbeelding]
Maar zal eens kijken of ik wat meer kan fokken :p![]()
Precies, met zoveel maatjes heb je geen man nodig... nodig uberhaupt.quote:
Hangt misschien van het moment af dat je het vraagt.quote:
Waar snap je geen bal meer van?quote:
Wat zou er gebeuren als ie naar 8teren helt?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:04 schreef Worldbeater het volgende:
Bart's motorservice.![]()
[afbeelding]
Echt vet als je gasgeeft, leek wel alsof de TL naar voren van de bok afwilde.![]()
Ik had niet verwacht dat de snelheidsmeter zou werken, check dat achterwiel, 160 km/u in de 6'de versnelling.![]()
Momenteel loopt de olie eruit, straks het filter er nog afschroeven, kan je heeeeel lastig bij.![]()
keep on spinningquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:04 schreef Worldbeater het volgende:
Bart's motorservice.![]()
[afbeelding]
Echt vet als je gasgeeft, leek wel alsof de TL naar voren van de bok afwilde.![]()
Ik had niet verwacht dat de snelheidsmeter zou werken, check dat achterwiel, 160 km/u in de 6'de versnelling.![]()
Momenteel loopt de olie eruit, straks het filter er nog afschroeven, kan je heeeeel lastig bij.![]()
Of het busje valt uit de bokquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:07 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
Wat zou er gebeuren als ie naar 8teren helt?![]()
Zeg ikquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:08 schreef bwt het volgende:
keep on spinning
en toen schoot ie vooruit en dwars door de kamer![]()
Oh ja, het achterwiel zit zodanig dicht bij de grond dat het wel een soort stofzuiger effect had, zag ineens zand onder de kast vandaan komen, onder het wiel, en nog een meter verder geblazen worden.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:07 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
Wat zou er gebeuren als ie naar 8teren helt?![]()
Ik dacht dat ze niet thuis waren, maar even later stond toch de deur open.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:30 schreef hollander172 het volgende:
Hoe is jou relatie met de buren eigenlijk Peppie?Is volgens mij niet voor het eerst dat je dit doet.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de zomer alleen ondergoed met een t-shirtje?
Shit, de koffie is op, en ik wil meer.![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:52 schreef Worldbeater het volgende:
Bazziek, BWT, Hollander, Fullcrim, Hicham, Raus, Pimber, Mercy Symbol.........
Wat dragen jullie eigenlijk onder jullie leren pakken?like you mentioned. ondergoed en t-shirt. als het wat frisser is (onder de 15 graden - t-shirt met lange mouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de zomer alleen ondergoed met een t-shirtje?
Shit, de koffie is op, en ik wil meer.
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
Idd, shorts, sokken en een shirtje zonder mouwen...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:58 schreef bwt het volgende:
[..]
like you mentioned. ondergoed en t-shirt. als het wat frisser is (onder de 15 graden - t-shirt met lange mouwen.
Wat dragen jullie eigenlijk onder jullie leren pakken?Ik draag altijd enkel een boxer onder mijn leren broek, simpelweg omdat een broek eronder niet past. En een soort thermo shirtje (niet exact thermo, maar cheapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de zomer alleen ondergoed met een t-shirtje?
) met korte mouwen. Heb ook wel eens gereden zonder shirtje, maar dat zit niet lekker. En korte, dunne sokjes in de laarzen
Bij 'fris' weer draag ik er een shirt met lange mouwen onder
Ps. Suzuki![]()
Wel fatsoenlijke katoenen sokken - anders gaan de laarzen stevig stinkenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:04 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Idd, shorts, sokken en een shirtje zonder mouwen...![]()
Ja, idd, zwarte sportsokkenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:08 schreef bwt het volgende:
[..]
Wel fatsoenlijke katoenen sokken - anders gaan de laarzen stevig stinken
Wat dragen jullie eigenlijk onder jullie leren pakken?Ondergoed, T-Shirt en 5 liter zweetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de zomer alleen ondergoed met een t-shirtje?
Moggah![]()
Draag altijd luchtdoorlatende enkelsokjesquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:08 schreef bwt het volgende:
[..]
Wel fatsoenlijke katoenen sokken - anders gaan de laarzen stevig stinken
Of neem een VRO cursusquote:Op maandag 17 juli 2006 22:26 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hmm momentje gehad vanavond [afbeelding]
In plaats van de autoweg neem ik de laatste tijd vaak een riante omweg, namelijk door 'the middle of nowhere'.. oftewel tussen weilanden enzo. Wel een leuke relaxte omweg![]()
Anyway, er zijn wat onoverzichtelijke bochtjes en het asfalt is enkel breed genoeg voor 1 koekblik. Normaal gesproken ga ik daar ook van het gas, maar net deze keer niet... ook al rees de vraag 'wat als er nu een auto aan komt?'. Speaking about the devil, daar stoof een auto aan met een redelijke gang. Ik reed iets van 80 geloof ik, die auto had er ook wel 80 voor denk ik.
Was amper tijd om te reageren, dus ik remmen. Achterwiel voelde ik blokkeren, mijn achterkant gaf een zwiep van rechts naar links waarna ik hem maar los liet![]()
Achterkant werd weer stabiel en ik hield hem op het asfalt, maar kwam nog wel met een aardige snelheid op de auto af. Die ging net genoeg aan de kant zodat ik er langs kon, zag hem in mijn spiegels met 2 wielen door de berm jakkeren.
Dat zijn wel van die momentjes waarna je hart even een paar minuten harder gaat slaan![]()
Zit nog steeds met dat trauma dus, in noodsituaties laat ik bijna altijd mijn achterwiel blokkeren; achter rem ik te hard maar voor te zacht, aangezien ik dan te benauwd ben om mijn voorwiel te blokkeren. An sich is dat wel een goed iets, maar daardoor lever ik wel een mogelijk stuk remweg in die ik ooit wel eens heel goed zou kunnen gebruiken. Ik denk dat ik binnenkort maar even met mijn oude rijschool contact opneem om een uurtje noodstops te gaan oefenen![]()
En een versleten remblok achter remt ook lekker metaal op metaal. Zwieperen dus.quote:
Helemaal nixquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En een versleten remblok achter remt ook lekker metaal op metaal. Zwieperen dus.![]()
Maar wat is er op tegen om in je uppie wat noodstops te gaan oefenen.![]()
Wat een verhaal.quote:
Ik zie het probleem niet, met een SS kan je zo hard remmen dat je binnen no time over de kop gaat, met die GS kan je gewoon opbouwend steeds harder proberen te remmen, en hij gaat vanzelf een keer kermen/piepen/kreunen. In andere gevallen moet je dan juist doorgaan, maar met remmen weet je dat je dan tegen het blokkeren aanzit. Je zal echt niet gelijk omvallen ofzo.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
VRO is ook een optie ja, die wil ik ook nog eens ga doen.. maar instructeur is gewoon op korte termijn, om vertrouwen te kweken en mij bewust te worden van het feit dat ik harder kan remmen als ik denk. Als ik in mijn eentje ga oefenen ga ik niet harder remmen dan ik denk dat ik kan/durf, dus dan heeft het weinig zin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |