Ik dacht dat ze niet thuis waren, maar even later stond toch de deur open.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:30 schreef hollander172 het volgende:
Hoe is jou relatie met de buren eigenlijk Peppie?Is volgens mij niet voor het eerst dat je dit doet.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de zomer alleen ondergoed met een t-shirtje?
Shit, de koffie is op, en ik wil meer.![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:52 schreef Worldbeater het volgende:
Bazziek, BWT, Hollander, Fullcrim, Hicham, Raus, Pimber, Mercy Symbol.........
Wat dragen jullie eigenlijk onder jullie leren pakken?like you mentioned. ondergoed en t-shirt. als het wat frisser is (onder de 15 graden - t-shirt met lange mouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de zomer alleen ondergoed met een t-shirtje?
Shit, de koffie is op, en ik wil meer.
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
Idd, shorts, sokken en een shirtje zonder mouwen...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:58 schreef bwt het volgende:
[..]
like you mentioned. ondergoed en t-shirt. als het wat frisser is (onder de 15 graden - t-shirt met lange mouwen.
Wat dragen jullie eigenlijk onder jullie leren pakken?Ik draag altijd enkel een boxer onder mijn leren broek, simpelweg omdat een broek eronder niet past. En een soort thermo shirtje (niet exact thermo, maar cheapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de zomer alleen ondergoed met een t-shirtje?
) met korte mouwen. Heb ook wel eens gereden zonder shirtje, maar dat zit niet lekker. En korte, dunne sokjes in de laarzen
Bij 'fris' weer draag ik er een shirt met lange mouwen onder
Ps. Suzuki![]()
Wel fatsoenlijke katoenen sokken - anders gaan de laarzen stevig stinkenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:04 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Idd, shorts, sokken en een shirtje zonder mouwen...![]()
Ja, idd, zwarte sportsokkenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:08 schreef bwt het volgende:
[..]
Wel fatsoenlijke katoenen sokken - anders gaan de laarzen stevig stinken
Wat dragen jullie eigenlijk onder jullie leren pakken?Ondergoed, T-Shirt en 5 liter zweetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de zomer alleen ondergoed met een t-shirtje?
Moggah![]()
Draag altijd luchtdoorlatende enkelsokjesquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:08 schreef bwt het volgende:
[..]
Wel fatsoenlijke katoenen sokken - anders gaan de laarzen stevig stinken
Of neem een VRO cursusquote:Op maandag 17 juli 2006 22:26 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hmm momentje gehad vanavond [afbeelding]
In plaats van de autoweg neem ik de laatste tijd vaak een riante omweg, namelijk door 'the middle of nowhere'.. oftewel tussen weilanden enzo. Wel een leuke relaxte omweg![]()
Anyway, er zijn wat onoverzichtelijke bochtjes en het asfalt is enkel breed genoeg voor 1 koekblik. Normaal gesproken ga ik daar ook van het gas, maar net deze keer niet... ook al rees de vraag 'wat als er nu een auto aan komt?'. Speaking about the devil, daar stoof een auto aan met een redelijke gang. Ik reed iets van 80 geloof ik, die auto had er ook wel 80 voor denk ik.
Was amper tijd om te reageren, dus ik remmen. Achterwiel voelde ik blokkeren, mijn achterkant gaf een zwiep van rechts naar links waarna ik hem maar los liet![]()
Achterkant werd weer stabiel en ik hield hem op het asfalt, maar kwam nog wel met een aardige snelheid op de auto af. Die ging net genoeg aan de kant zodat ik er langs kon, zag hem in mijn spiegels met 2 wielen door de berm jakkeren.
Dat zijn wel van die momentjes waarna je hart even een paar minuten harder gaat slaan![]()
Zit nog steeds met dat trauma dus, in noodsituaties laat ik bijna altijd mijn achterwiel blokkeren; achter rem ik te hard maar voor te zacht, aangezien ik dan te benauwd ben om mijn voorwiel te blokkeren. An sich is dat wel een goed iets, maar daardoor lever ik wel een mogelijk stuk remweg in die ik ooit wel eens heel goed zou kunnen gebruiken. Ik denk dat ik binnenkort maar even met mijn oude rijschool contact opneem om een uurtje noodstops te gaan oefenen![]()
En een versleten remblok achter remt ook lekker metaal op metaal. Zwieperen dus.quote:
Helemaal nixquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En een versleten remblok achter remt ook lekker metaal op metaal. Zwieperen dus.![]()
Maar wat is er op tegen om in je uppie wat noodstops te gaan oefenen.![]()
Wat een verhaal.quote:
Ik zie het probleem niet, met een SS kan je zo hard remmen dat je binnen no time over de kop gaat, met die GS kan je gewoon opbouwend steeds harder proberen te remmen, en hij gaat vanzelf een keer kermen/piepen/kreunen. In andere gevallen moet je dan juist doorgaan, maar met remmen weet je dat je dan tegen het blokkeren aanzit. Je zal echt niet gelijk omvallen ofzo.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
VRO is ook een optie ja, die wil ik ook nog eens ga doen.. maar instructeur is gewoon op korte termijn, om vertrouwen te kweken en mij bewust te worden van het feit dat ik harder kan remmen als ik denk. Als ik in mijn eentje ga oefenen ga ik niet harder remmen dan ik denk dat ik kan/durf, dus dan heeft het weinig zin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |