Het was bij mij op werk 64 gradenquote:
64 ?quote:Op maandag 17 juli 2006 15:32 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Het was bij mij op werk 64 gradenwe zijn ook mooi naar huis gegaan
woensdag doen we gewoon niks denk ik zo
![]()
Daar lijkt het wel opquote:
Dakbedekker ?quote:Op maandag 17 juli 2006 15:39 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel opsta op een glimmend dak ^-^ op het streepje sta je uit de wind en in de zon
mooi egaal bruin zeg maar
![]()
quote:
Dank uquote:
Bedanktquote:Op maandag 17 juli 2006 14:57 schreef Faithy het volgende:
succes BazzieK, al denk ik dat je al aan het lessen bent nu, de les voor je examen
Dat is eng, een verhaal van Bazziek.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:58 schreef BazzieK het volgende:
Voor de onwetenden () ben dus geslaagd, 7/7 goed. Doe dalijk wel even een verslagje typen waar niemand op zit te wachten
Mwuaaahquote:Op maandag 17 juli 2006 17:12 schreef hicham het volgende:
Toppie BazzieK!
[afbeelding]
Oh, oeps.. ik bedoel natuurlijk deze
[afbeelding]
quote:Op maandag 17 juli 2006 17:12 schreef hicham het volgende:
Toppie BazzieK!
[afbeelding]
Oh, oeps.. ik bedoel natuurlijk deze
[afbeelding]
Hij stalkt me op msnquote:Op maandag 17 juli 2006 17:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat is eng, een verhaal van Bazziek.![]()
Waarom wist Kratjuh het altopic@MF of@Fok!
en wij moeten de primeur hebben.
Feli trouwens, dit moeten we vieren zaterdag.![]()
quote:Op maandag 17 juli 2006 17:18 schreef -XX- het volgende:
[..]
Vertel me nu wat dat inhoudt11?
En ja, dit is een serieuze vraag
![]()
Nice hoorquote:Op maandag 17 juli 2006 17:18 schreef BazzieK het volgende:
Nou gaat ie dan
Vannacht rond 4 uur gaan slapen en om 9 uur delicaat gewekt door mijn telefoon. Een of andere lamlul had het verkeerde nummer en nam mij dus mee in zijn valAangezien het al teringwarm was in mijn kamer kon ik al niet meer slapen en heb me beziggehouden met nuttige dingen zoals MFen en Fok!ken.
Het uur des doods kroop dichterbij en om 1 uur was het dan zo ver. Zwart leren pak aantrekken en vertrekken naar de rijschool. Na me al helemaal kapot gezweten te hebben op de fiets kwam ik wonder boven wonder toch goed aan. Even wat zitten lullen met de instucteur en toen om 2 uur op pad.
Een stukje gereden om de motor goed warm te laten worden wat met dit weer behoorlijk snel gaat en toen naar het oefenterrein. Daar alle BVtjes nog eens doorgenomen en alles ging goed behalve mijn doodsvijand, de langzame slalom. Soms ging ie wel soms ging ie niet, maarja je mag er 2 fout doen dus vol goede moed vertrokken naar het examenterrein. Daar veel te vroeg aangekomen en wat gedronken wat zon 0,1 seconde voor verkoeling zorgde in de brandende zon.
Daarna de examinator ontmoet, heel vriendelijke man dus dat zorgde iig niet voor extra stress.
Nou daar gaan we, als een schaap naar Hicham en Pimber liep ik op de motor af. Zitten, starten en op de instructeur af rijden. Ik speel nog met de gedachte hem aan te rijden en zelf een geslaagd verklaring in te vullen maar dat leek mij geen goede lange termijn oplossing
Dan dus maar de oefingen draaien.
-Achteruit lopend inparkeren: Ging goed en simpel zoals ook verwacht mag worden. Wel lekker warm met dit weer maar je moet er wat voor over hebben he
-De langzame slalom: AAAAAAAAH NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, oh toch gewoon gehaald, valt mee
-Achtje: Ging gewoon soepel
-Uitwijkoefening: Nam de bocht / aanloop iets te enthousiast (perfecte grote rotonde daar, met aan de binnenkant een slipbaan, leuk om KD te oefen) en reed al 80, even matigen en toen met 50 door de poortjes, gas dicht, links, rechts en ook gehaald.
-Lange slalom: Niks over te melden, ging perfect, beter dan op die gare klinkers waar ik op moest oefenen.
-Precisiestop: Ik vond em slordig, examinator vond em goed dus ik ook uiteindelijk
-Noodstop: Mijn favorietGing perfect.
Even de benodigde papieren ingevuld en terug naar de rijschool. Leuke route terug genomen en de volgende les gepland. Toen weer in pak naar huis gefietst om daar 20 liter zweet uit mijn kleding te wringen
Tot zo ver: Baby's Bazzie's day out
Dank u dank uquote:Op maandag 17 juli 2006 17:20 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nice hoor![]()
GEFELICITEEEEEEERD met je bijnaaaaaa papier!![]()
Ah, dat is je broer op 2 meter afstand.quote:
Ik ben normaal niet voor 19.00 thuisquote:Enne je gaat toch niet iedere dag standaard om 5 uur eten of wel?![]()
quote:Op maandag 17 juli 2006 17:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ah, dat is je broer op 2 meter afstand.![]()
![]()
Ach so, succes ermee en neuk zequote:[..]
Ik ben normaal niet voor 19.00 thuis, maar vanavond heb ik zo mijn verplichtingen.
Had al klaar willen staan om de deur uit te gaan, dus ik zeg![]()
als een gek douchen.
En niet dronken worden ondertussen..![]()
![]()
Whehe, en nu opkenkeren met die teffust posts die slechts 1 smiley bevatten. Verhalen vertellen kun je namelijk ook best leukquote:Op maandag 17 juli 2006 17:18 schreef BazzieK het volgende:
Nou gaat ie dan
Vannacht rond 4 uur gaan slapen en om 9 uur delicaat gewekt door mijn telefoon. Een of andere lamlul had het verkeerde nummer en nam mij dus mee in zijn valAangezien het al teringwarm was in mijn kamer kon ik al niet meer slapen en heb me beziggehouden met nuttige dingen zoals MFen en Fok!ken.
Het uur des doods kroop dichterbij en om 1 uur was het dan zo ver. Zwart leren pak aantrekken en vertrekken naar de rijschool. Na me al helemaal kapot gezweten te hebben op de fiets kwam ik wonder boven wonder toch goed aan. Even wat zitten lullen met de instucteur en toen om 2 uur op pad.
Een stukje gereden om de motor goed warm te laten worden wat met dit weer behoorlijk snel gaat en toen naar het oefenterrein. Daar alle BVtjes nog eens doorgenomen en alles ging goed behalve mijn doodsvijand, de langzame slalom. Soms ging ie wel soms ging ie niet, maarja je mag er 2 fout doen dus vol goede moed vertrokken naar het examenterrein. Daar veel te vroeg aangekomen en wat gedronken wat zon 0,1 seconde voor verkoeling zorgde in de brandende zon.
Daarna de examinator ontmoet, heel vriendelijke man dus dat zorgde iig niet voor extra stress.
Nou daar gaan we, als een schaap naar Hicham en Pimber liep ik op de motor af. Zitten, starten en op de instructeur af rijden. Ik speel nog met de gedachte hem aan te rijden en zelf een geslaagd verklaring in te vullen maar dat leek mij geen goede lange termijn oplossing
Dan dus maar de oefingen draaien.
-Achteruit lopend inparkeren: Ging goed en simpel zoals ook verwacht mag worden. Wel lekker warm met dit weer maar je moet er wat voor over hebben he
-De langzame slalom: AAAAAAAAH NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, oh toch gewoon gehaald, valt mee
-Achtje: Ging gewoon soepel
-Uitwijkoefening: Nam de bocht / aanloop iets te enthousiast (perfecte grote rotonde daar, met aan de binnenkant een slipbaan, leuk om KD te oefen) en reed al 80, even matigen en toen met 50 door de poortjes, gas dicht, links, rechts en ook gehaald.
-Lange slalom: Niks over te melden, ging perfect, beter dan op die gare klinkers waar ik op moest oefenen.
-Precisiestop: Ik vond em slordig, examinator vond em goed dus ik ook uiteindelijk
-Noodstop: Mijn favorietGing perfect.
Even de benodigde papieren ingevuld en terug naar de rijschool. Leuke route terug genomen en de volgende les gepland. Toen weer in pak naar huis gefietst om daar 20 liter zweet uit mijn kleding te wringen
Tot zo ver: Baby's Bazzie's day out
Jamaar...Jamaar....dat kost moeitequote:Op maandag 17 juli 2006 17:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Whehe, en nu opkenkeren met die teffust posts die slechts 1 smiley bevatten. Verhalen vertellen kun je namelijk ook best leuk![]()
Kilometertje of 5/6quote:Op maandag 17 juli 2006 17:30 schreef hicham het volgende:
Hoe ver moet je trouwens fietsen? In je leren pak op de fiets ...
Ghostrider is zo 1997quote:Op maandag 17 juli 2006 17:31 schreef hollander172 het volgende:
Ik weet niet of iemand de hele Ghostriderserie nog in dvd kwaliteit moet hebben?
Op easytorrent liggen ze klaar.![]()
quote:
Als het niet zo warm is met helm opquote:Op maandag 17 juli 2006 17:37 schreef hicham het volgende:
[..]Met of zonder helm op?
LijpoMaar goed, in Den Bosch heb je toch niet veel te verliezen ...
![]()
Rijdenquote:Op maandag 17 juli 2006 17:37 schreef kratjuh het volgende:
Hmm straks na het eten motorrijden, of leren ... Lastige keuze ..![]()
quote:Op maandag 17 juli 2006 17:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Whehe, en nu opkenkeren met die teffust posts die slechts 1 smiley bevatten. Verhalen vertellen kun je namelijk ook best leuk![]()
Je hebt het verstand van een 11-jarig meisje, d'rom spuit 11quote:Op maandag 17 juli 2006 17:18 schreef -XX- het volgende:
[..]
Vertel me nu wat dat inhoudt11?
En ja, dit is een serieuze vraag
![]()
quote:Op maandag 17 juli 2006 17:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Je hebt het verstand van een 11-jarig meisje, d'rom spuit 11
Ach jah iedereen die me laat zakken krijgt een nekschotquote:Op maandag 17 juli 2006 17:41 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
[afbeelding]
Trouwens ik vraag me af of het verstandig is om je leren pak aan te trekken bij het afrijden.. mijn instructeur had het mij afgeraden omdat sommige instructeurs dat verkeerd op kunnen vatten![]()
Bij AVB lijkt het me sowieso anders, mijn examinatoren bij AVB waren relaxed... maar die op het CBR zijn wel kribbig soms het ik het idee
Oprottenquote:Op maandag 17 juli 2006 18:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Dat duurde niet lang.. Hicham? Stoner bashing time![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |