ik ookquote:Op zondag 16 juli 2006 23:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat komt door die Bosche bollen.![]()
Gawaine never stops thinking.![]()
![]()
Nu echt weg.![]()
Veul plezierquote:Op zondag 16 juli 2006 23:35 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ik ook![]()
8 dagen naar de Eifel![]()
met vrouw, kinderen en koekblikdinges![]()
Waarom dan naar de Eifel, een beetje de motorrijders in de weg rijdenquote:Op zondag 16 juli 2006 23:35 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ik ook![]()
Joh, we gaan echt niet ophouden met jou te pesten als je een hoge postcount hebt hoor. Dus tief eens op met al die repliesquote:
Ik heb geen leven, je weet tochquote:Op zondag 16 juli 2006 23:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Joh, we gaan echt niet ophouden met jou te pesten als je een hoge postcount hebt hoor. Dus tief eens op met al die repliesSucces morgen trouwens
![]()
kan je er niet met de motor erachteraan rijden ?quote:Op zondag 16 juli 2006 23:35 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ik ook![]()
quote:Op zondag 16 juli 2006 23:55 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zo.. dit was de eerste keer dat ik in het volledige donker heb gereden. Wel een aantal keren gereden tijdens het schemeren met mijn spiegelvizier, maar dan zag je geen fuck![]()
Ik wist dat het laat zou gaan worden vanavond, dus vanmiddag mijn originele vizier even gemonteerd. Rijdt prima zo, rijden in het donker is geen enkel probleem. Alleen ik heb geen dashboardverlichting, maar op gevoel kun je ook goed rijden. Bovendien kom ik zo nu dan wel eens straatlamp tegen waardoor de tellers even zichtbaar worden![]()
Ik heb de grap gemist, kun je die even herhalen?quote:
Als je ons maar niet in de weg rijdtquote:Op zondag 16 juli 2006 23:35 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ik ook![]()
Met een chopper de Eifel in, das pas fout ...quote:Op maandag 17 juli 2006 00:12 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Als je ons maar niet in de weg rijdt
Soes Savage en een CBR "met wijvenkleuren" zo hoorde ik vanmiddag...had nog teveel alcohol in mijn lijf om er op in te gaan...
Schuimparty's zijn fout, je gaat er van kotsen...
Kon niet de juiste smilie vinden om er op te reageren en was te lui om te typenquote:Op maandag 17 juli 2006 00:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik heb de grap gemist, kun je die even herhalen?![]()
pitten
Ja nou mijn spiegelvizier is perfect in de zon, kan zo tegen de zon in kijken. Dus die zal wel donkerder zijn dan de jouwe, maar dat heeft dus een averechts effect in het donkerquote:Op maandag 17 juli 2006 00:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Leuk zo een enerverende ervaring van een eerste keer 's nachts rijdenIs jouw spiegelvizier zo donker dan dat je in de schemering al geen ene fuck ziet? Mijn spiegelvizier is juist te licht vind ik, niet echt bescherming tegen de zon. Alleen goed voor het posen. Donker vizier was wat dat betreft veel beter
Het meest bijzondere in het verhaal vind ik nog die lantaarnpalen ... in Friesland![]()
pitten
quote:Op maandag 17 juli 2006 00:12 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Als je ons maar niet in de weg rijdt
Soes Savage en een CBR "met wijvenkleuren" zo hoorde ik vanmiddag...had nog teveel alcohol in mijn lijf om er op in te gaan...
Schuimparty's zijn fout, je gaat er van kotsen...
quote:Op maandag 17 juli 2006 00:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Met een chopper de Eifel in, das pas fout ...
Mzzltov
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
quote:Op maandag 17 juli 2006 00:41 schreef bwt het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Bedankt voor al je nuttige bijdrages van vandaagquote:
I aim to pleasequote:Op maandag 17 juli 2006 00:53 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Bedankt voor al je nuttige bijdrages van vandaag![]()
OMG. heeft ie ze nog op lopen zoeken en zitten quoten ook nogquote:Op maandag 17 juli 2006 00:53 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Bedankt voor al je nuttige bijdrages van vandaag![]()
quote:Op maandag 17 juli 2006 01:13 schreef bwt het volgende:
[..]
OMG. heeft ie ze nog op lopen zoeken en zitten quoten ook nog
als dat niet een teken is van onnozelheid dan weet ik het ook niet meer.![]()
BHV ? Bedrijfs Hulp Verlening ?quote:Op maandag 17 juli 2006 08:55 schreef bwt het volgende:
Hey, Bazziek. Suc6 vandaag met je BHV of hoe dat oook moge heten.
en denk er aan - alles is voor bassie
Ben tot nu toe nog niet gevallen dus zullen we dalijk dan ook maar niet doen hequote:Op maandag 17 juli 2006 10:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
Succes Bas![]()
Zolang je niet onderuitgaat is het een makkie
Heb een lesje ervoor om even wakker te worden alles door te nemen. Dus heb het leer al aanquote:Op maandag 17 juli 2006 10:45 schreef Worldbeater het volgende:
^-->Trek voor de volwassen uitstraling een krijtjespak aan voordat je ter plekke naar veilig leer omkleed, en wees aardig voor de examinator -voordat je gereden hebt en zijn onvoorbiddelijk oordeel aangehoord hebt.
Gaat pa nog mee.
Misschien durft eerstgenoemde dan geen nee te zeggen.
![]()
Ehhhhhh.. Valentino Rossi deed zijn Italie shirt ook even uit voordat hij het podium van de MotoGP betradt.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:10 schreef BazzieK het volgende:
Heb een lesje ervoor om even wakker te worden alles door te nemen. Dus heb het leer al aanPa is de buren ophalen van Schiphol maar zou mss nog even naar het examenterrein komen om wat water te brengen aangezien ik me altijd helemaal de kenker in zweet
Lijkt mij een oprechte noodkreet van iemand die radeloos is, en er staan goede adviezen.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:12 schreef BazzieK het volgende:
Verbazingwekkend wat voor achterlijke topics je tegen komt als je een beetje op Fok! rondkijkt
Tja buren vonden het niet zo lekker om vanaf Schiphol naar huis te lopen dus dat ging even nietquote:Op maandag 17 juli 2006 11:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ehhhhhh.. Valentino Rossi deed zijn Italie shirt ook even uit voordat hij het podium van de MotoGP betradt.
Goede afspraken maken, pa moet komen.![]()
Entree met de FJR op het juiste moment lijkt mij ook wel een goede.
Showing one big and reliable motorfamily.![]()
De oplossing is gewoon simpel: abortus, maar dat snappen die hormonenbommen nietquote:[..]
Lijkt mij een oprechte noodkreet van iemand die radeloos is, en er staan goede adviezen.
Uiteindelijk zal ze zelf moeten kiezen natuurlijk, maar enig overleg kan nuttig zijn.Shitzooi.
![]()
Zit in de tuin in de schaduw met een laptop en een fris drankjequote:Op maandag 17 juli 2006 12:17 schreef worldpimber het volgende:
Lekker vroeg vrij
Prachtweer
Gelukkig is mijn motor rijdbaarEn zit BazzieK momenteel te zweten
?
Jaja het is al goedquote:Op maandag 17 juli 2006 12:36 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Laat mij eens wat mensen bashen wil je![]()
Ik gaat rijden
quote:Op maandag 17 juli 2006 00:41 schreef bwt het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, klaar, punt, uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
niet er af laten vallen hèquote:Op maandag 17 juli 2006 13:57 schreef Worldbeater het volgende:
Zo, de uitlaten zitten erop, beetje scheef, maar morgen het zaakie nadraaien en een proefrit maken.
![]()
Jij dansen?????quote:Nu te warm, en andere prioriteiten.. .. vanaaf dansen, en kleren kopen.![]()
Hebben we het al eerder over gehadquote:
Lefgozert, heb je enig idee hoeveel krachten erop zitten met dat gewicht en en en en en en ...quote:Op maandag 17 juli 2006 13:57 schreef Worldbeater het volgende:
Zo, de uitlaten zitten erop, beetje scheef, maar morgen het zaakie nadraaien en een proefrit maken.
![]()
Ja, ik was toch nog even bezig met ene berichie.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:20 schreef hicham het volgende:
Lefgozert, heb je enig idee hoeveel krachten erop zitten met dat gewicht en en en en en en ...
Hoe heb je het 'opgelost' dan?![]()
Op de foto valt het nog mee, maar irl vanaf de zijkant gezien is het toch een aardige overbrugging.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |