hij zit toch al vast aan 4 bouten op de pijp ? dus eraf vallen doen ze zeker nietquote:Op zondag 16 juli 2006 21:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij hangt amper 10 centimeter boven de achterband.![]()
En wat je op de foto niet zit, hij zit echt 5 centimeter achter het juiste bevestigingpunt.
De bout die er standaard bij zit is in ieder geval te kort.
Het hart is ook uit het midden, en dan nog iets met de rubbers verzinnen.
Al hoeft dat laatste misschien niet voor dat heen! terug en 4 x 25 minuten wieberen.![]()
Maar het zou wat zijn als er iets onderuit valt.![]()
Maar gezond is andersquote:Op zondag 16 juli 2006 22:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
hij zit toch al vast aan 4 bouten op de pijp ? dus eraf vallen doen ze zeker niet![]()
Ik ga het niet gokken, rij je door een diepe kuil en wordt ineens je achterband aan stukken gesneden door een draadeind.quote:en naar mijn idee zijn die 10CM ruimte tussen je achterwiel en uitlaten toch wel voldoende ?
Ik moet nog damn veel regelen voor die circuitdag, en deze apparatuur en onderdelen heb ik zo niet even voor het oprapen maandag en/of dinsdag. Verder hou ik niet van MacGyver. Zie boven.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:07 schreef Gawaine het volgende:
Ik bedoelde dus dit.
Op de ene naar de uitlaat plaats je een bus van 5cm.
[afbeelding]
Anders gebruik je draadeind gelast op een plaatje ipv hamerkopbouten.
je gaat toch op circuit rijden ipv terrein rijden ?quote:Op zondag 16 juli 2006 22:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar gezond is anders![]()
[..]
Ik ga het niet gokken, rij je door een diepe kuil en wordt ineens je achterband aan stukken gesneden door een draadeind.![]()
Verder vind ik het er ook niet uitzien qua oplossing.![]()
[..]
Ik moet nog damn veel regelen voor die circuitdag, en deze apparatuur en onderdelen heb ik zo niet even voor het oprapen maandag en/of dinsdag. Verder hou ik niet van MacGyver. Zie boven.
Het moet een professionele oplossing -maar ook uitstraling hebben.
Was geschreven, kantoorpikkkie.![]()
Wel bedankt voor de tekening, al snapte ik je idee al.![]()
Ik ga toch geen flensbevestiging aan krachten blootstellen?quote:Op zondag 16 juli 2006 22:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
Je gaat toch op circuit rijden opv terrein rijden ?![]()
Krijg je dan ook schoonheidsprijzen op het circuit ?quote:Op zondag 16 juli 2006 22:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar gezond is anders![]()
[..]
Ik ga het niet gokken, rij je door een diepe kuil en wordt ineens je achterband aan stukken gesneden door een draadeind.![]()
Verder vind ik het er ook niet uitzien qua oplossing.![]()
[..]
Ik moet nog damn veel regelen voor die circuitdag, en deze apparatuur en onderdelen heb ik zo niet even voor het oprapen maandag en/of dinsdag. Verder hou ik niet van MacGyver. Zie boven.
Het moet een professionele oplossing -maar ook uitstraling hebben.
Was geschreven, kantoorpikkkie.![]()
Wel bedankt voor de tekening, al snapte ik je idee al.![]()
quote:Op zondag 16 juli 2006 22:31 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Krijg je dan ook schoonheidsprijzen op het circuit ?![]()
Als het professioneel moet, dan moet je ze in de juiste stand laten buigen![]()
Of zelf 2 uitlaatsteunen maken zoals MercGyver en GaWyver gedaan hebben.![]()
quote:Op zondag 16 juli 2006 22:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ga toch geen flensbevestiging aan krachten blootstellen?![]()
De Leo Vince moeten er ook weer netjes op komen.
Het zijn bovendien hele lange pijpen, en er komen me daar een partij krachten op te staan.
Zelfs bij het rijden op de openbare weg.![]()
Ik doe het goed, of ik doe het niet.
Dan kan die toch nog een beugel van de uitlaat naar de uitlaatsteun laten buigen van een stripje metaal, dat donderd er echt niet af bij 125 km/uurquote:Op zondag 16 juli 2006 22:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
alleen heeft hij het nadeel dat zijn uitlaatsteunen vastgelast aan het subframe zitten![]()
quote:Op zondag 16 juli 2006 21:52 schreef Worldbeater het volgende:
En dinsdag nog een leren pak kopen, olie verversen, bla, bla, bla..
quote:Op zondag 16 juli 2006 22:40 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Dan kan die toch nog een beugel van de uitlaat naar de uitlaatsteun laten buigen van een stripje metaal, dat donderd er echt niet af bij 125 km/uur![]()
Je kan altijd zeggen dat dat speciale spoilers zijn om de luchtwervelingen bij de dempers op te heffen.![]()
quote:Op zondag 16 juli 2006 22:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ga toch geen flensbevestiging aan krachten blootstellen?![]()
De Leo Vince moeten er ook weer netjes op komen.
Het zijn bovendien hele lange pijpen, en er komen me daar een partij krachten op te staan.
Zelfs bij het rijden op de openbare weg.![]()
Ik doe het goed, of ik doe het niet.
Dat is helemaal zo gepiept met wat buig-en rukwerk.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:40 schreef Gawaine het volgende:
Dan kan die toch nog een beugel van de uitlaat naar de uitlaatsteun laten buigen van een stripje metaal, dat donderd er echt niet af bij 125 km/uur![]()
Nope, als ik niet ga, dan is het gewoon jammer van die inschrijving.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
met andere woorden zet die dag maar op M-F te koop![]()
Jij hebt ook geen fantasie he.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:38 schreef Mercy_symbol het volgende:welke krachten
Ga jij zo plat dat je de uitlaten aan de grond gaat rijden ?
![]()
quote:Op zondag 16 juli 2006 22:40 schreef Gawaine het volgende:
Dan kan die toch nog een beugel van de uitlaat naar de uitlaatsteun laten buigen van een stripje metaal, dat donderd er echt niet af bij 125 km/uur![]()
Je kan altijd zeggen dat dat speciale spoilers zijn om de luchtwervelingen bij de dempers op te heffen.![]()
Ik heb toen hetzelfde probleem gehad met mijn orginele demper, die gaten kwamen ook niet meer recht tegenover elkaar [A-team tune] boor erdoor heen gejast, busje ertussen klaar [/A-team tune}quote:Op zondag 16 juli 2006 22:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat is helemaal zo gepiept met wat buig-en rukwerk.Heb zelf ook zo een metalen strip om mijn kapotte brommert
uitlaat zitten. Is zo gedaan, even een rol halen morgen en je bent klaar
![]()
Leuk gedaan.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:47 schreef Gawaine het volgende:
Ik heb toen hetzelfde probleem gehad met mijn orginele demper, die gaten kwamen ook niet meer recht tegenover elkaar [A-team tune] boor erdoor heen gejast, busje ertussen klaar [/A-team tune}
quote:Op zondag 16 juli 2006 22:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nope, als ik niet ga, dan is het gewoon jammer van die inschrijving.
En die matennaaiervan een OPM laat gewoon een slotje in zijn topic zetten.
![]()
Ik ga er geen voor openen.
[..]
Jij hebt ook geen fantasie he.![]()
Die uitlaten lopen scherp omhoog, en ori uitlaten zijn behoorlijk zwaar.
De rest bedenk je zelf maar.
[...] de kans dat een aanwezige binnenbout door het wrikken van het geheel los laat is ook niet ondenkbaar.![]()
[..]
![]()
![]()
Ik zou dan toch serieus even een strip metaal van 5 mm dik om laten zetten op 5 cm.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Leuk gedaan.![]()
Maar dit is een tijdje oplossing, met een geleende uitlaat van derden, en terugbouw op donderdag van de ori Leo Vince brulpijpen.![]()
Moet je afrijden dan ?quote:Op zondag 16 juli 2006 22:53 schreef BazzieK het volgende:
Avond net lekker een stuk achterop gereden met mijn pa en het AVB terrein gecheckt
Bek dicht, de mannen zijn bezig. En over lekker rijden hebben we het nu niet.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:53 schreef BazzieK het volgende:
Avond net lekker een stuk achterop gereden met mijn pa en het AVB terrein gecheckt
Laat 'm toch joh, het is wel duidelijk dat pepijn gewoon onder de battle uit wil komenquote:Op zondag 16 juli 2006 22:53 schreef Gawaine het volgende:
[..]
En anders toch maar een db killer in je Da Vinci met wat extra metaalwol meenemen
quote:Op zondag 16 juli 2006 22:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bek dicht, de mannen zijn bezig. En over lekker rijden hebben we het nu niet.![]()
Houd je bekquote:Op zondag 16 juli 2006 22:53 schreef BazzieK het volgende:
Avond net lekker een stuk achterop gereden met mijn pa en het AVB terrein gecheckt
Niet zeiken ouwe, ga jij nou maar tie rippies halenquote:Op zondag 16 juli 2006 22:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bek dicht, de mannen zijn bezig. En over lekker rijden hebben we het nu niet.![]()
quote:Op zondag 16 juli 2006 22:55 schreef hicham het volgende:
Laat 'm toch joh, het is wel duidelijk dat pepijn gewoon onder de battle uit wil komen
Maar vanaf daar/de flens is niet echt het punt waar de dempers hun stevigheid horen te halen.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
volgens mij heb jij iets teveel hallucinerende stoffen op Pepijn
die bochten zitten onder je motor ook nog eens vast![]()
ik heb mijn originele er ook eens opgezet zonder steun te bevestigen en er zat geen mm speling op, dus die oplossing van Gawaine is echt wel afdoende hoorquote:Op zondag 16 juli 2006 22:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ben wat minder perspectiefloos dan vanmiddag, tijd heelt alle wonden.Zeggen ze dan.
[..]
Maar vanaf daar/de flens is niet echt het punt waar de dempers hun stevigheid horen te halen.
Met Gawaine ben ik het -zij het schoorvoetendeens.
Stalen strip laten zetten.
Ik ga er een nachtje over slapen, heb net tussendoor de uitlaten er weer even op gehad.![]()
Dank all.![]()
![]()
![]()
Bedankt daarvoor Gawaine, en voor het melden, maar het wordt het niet.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb mijn originele er ook eens opgezet zonder steun te bevestigen en er zat geen mm speling op, dus die oplossing van Gawaine is echt wel afdoende hoor![]()
Dat is inderdaad een mietjesding in vergelijking tot de kachelpijpen van de TLR.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:55 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Maar jah, zal wel iets worden als "die van mij zijn hoger, langer, zwaarder, grotere krachten op" etc. etc
Google?quote:Op zondag 16 juli 2006 23:03 schreef Gawaine het volgende:
Ja hoe weet ik G#@DVE nou wat AVB is![]()
ik ben nog van de oude stempel![]()
Dingen doe met een motor zonder pillonen omver te rijdenquote:Op zondag 16 juli 2006 23:03 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ja hoe weet ik G#@DVE nou wat AVB is![]()
ik ben nog van de oude stempel![]()
Valt mee, ik heb de brief naar google op de bus gedaan. het adres had ik niet maar hij zal welquote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 23:08 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Valt mee, ik heb de brief naar google op de bus gedaan. het adres had ik niet maar hij zal wel
aankomen net als mijn brieven naar sinterklaas en de kerstman.![]()
http://rijbewijs.cbr.nl/pdf/Motoroefeningen.pdfquote:Op zondag 16 juli 2006 23:03 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ja hoe weet ik G#@DVE nou wat AVB is![]()
ik ben nog van de oude stempel![]()
Maak me geeeeekquote:Op zondag 16 juli 2006 23:12 schreef Gawaine het volgende:
[..]
nog 1:57 uur en dan is de serie binnen![]()
Hoorde van de week dat de naam iets van een spelfout was ofzo.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:08 schreef Gawaine het volgende:
Valt mee, ik heb de brief naar google op de bus gedaan. het adres had ik niet maar hij zal wel
aankomen net als mijn brieven naar sinterklaas en de kerstman.![]()
Ik heb ook echt een complete werkplaats aan huis.quote:Anders een metalen pijpje (20cm lang) pakken met een diameter die de helft van de oorspronkelijke doorlaat is. Iets rond zetten zodat hij meegaat met de hoek van uitlaat. 2 cm voor het einde van de buis een of twee m6 moertjes lassen zodat hij mooi in het midden uitkomt. 6 mm gaatje onder in de uitlaat van de demper boren. Pijpje erin schuiven en met een boutje je eigengemaakte killer vastzetten. Voor het beste resultaat even gaatjes rondom in de buis boren voor het breken van het geluid. Heb een tekeningetje gemaakt. Zit erbij als bijlage.
Succes, Martijn
Dan moet hij eerst Adobe reader installeren sukkel, dat snappen die ouwe lui toch niet!quote:Op zondag 16 juli 2006 23:13 schreef BazzieK het volgende:
http://rijbewijs.cbr.nl/pdf/Motoroefeningen.pdf
Hier opa![]()
En als je dit gehaald hebt ?quote:Op zondag 16 juli 2006 23:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
http://rijbewijs.cbr.nl/pdf/Motoroefeningen.pdf
Hier opa![]()
Dan mag hij nog maanden wachten voordat hij echt af mag rijden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat die droplul hierboven zegtquote:
Na deze opmerking rij ik je zsm weer van je fiets af.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:20 schreef BazzieK het volgende:
Wat die droplul hierboven zegtMaarja dan vraag ik meteen het rij-examen aan en dan zo snel mogelijk afrijden
![]()
Dus de rest van de zomer is het nog veilig op de weg voor onsquote:Op zondag 16 juli 2006 23:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wat die droplul hierboven zegtMaarja dan vraag ik meteen het rij-examen aan en dan zo snel mogelijk afrijden
![]()
Lukt je niet, hoor je over de grond ratelende pijpen al kilometers van te voren aankomenquote:Op zondag 16 juli 2006 23:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Na deze opmerking rij ik je zsm weer van je fiets af.![]()
Helaas welquote:Op zondag 16 juli 2006 23:23 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Dus de rest van de zomer is het nog veilig op de weg voor ons![]()
![]()
![]()
Zo'n db killer als op die tekening is een hels karwei, je moet een lasapparaat hebben enquote:Op zondag 16 juli 2006 23:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb net mail van een andere huisvlijtenaar.![]()
[..]
Ik heb ook echt een complete werkplaats aan huis.![]()
Maja, kan ik ooit wel eens op de zaak maken.![]()
[..]
Dat komt door die Bosche bollen.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:23 schreef BazzieK het volgende:
Lukt je niet, hoor je over de grond ratelende pijpen al kilometers van te voren aankomen
quote:Op zondag 16 juli 2006 23:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat komt door die Bosche bollen.![]()
Gawaine never stops thinking.![]()
![]()
Nu echt weg.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |