Hoi, ik zou graag wat advies willen...
Ik ben net 24 geworden ik zit in een relatie van 4 jaar. Mijn vriend is vreemd gegaan en heeft een ander meisje zwanger gemaakt, en jah ongeloofelijk maar waar, ik ben ook zwanger van hem geworden. Nu gaat dat meisje het kind houden omdat ze eigenlijk met hem wil blijven. Hij geeft aan mij aan dat hij haar niet wilt en dat hij spijt heeft van wat er gebeurt is. Nu zit ik te denken zou ik het kind houden? Ik zit nog op school heb net mn HBO diploma en zag mezelf niet ineens in deze situatie zitten. Ik vraag me echt zoveel af, zoals wat moet ik tegen mn ouders zeggen? Ik ben zwanger, maar mn vriend heeft ook een ander zwanger gemaakt rond zelfde periode.
Op zijn hulp hoef ik in ieder geval niet te rekenen want hij gaat gewoon nog naar school....
en ik...ik weet niet of ik het alleen aan kan, mn ouders zijn er niet om mij te helpen. mn moeder is geestelijk ziek en mn vader te veel bezig met zn nieuwe vrouw (heb hem al een 1 jaar bijna niet gesproken). ik voel me echt alleen en eenzaam. en ik vraag me af of het wel te redden is als alleenstaande moeder....hoe zit t met geld? ik heb een bijbaantje, daar verdien ik ook weer niet zoveel bij, en ik weet niet of ik daar nog gewoon kan blijven. heb net een contract getekend.
Ik heb een kamer en contract loopt af en wordt ook niet meer verlengt, zit dus nu bij mn vriend thuis, die mij effe wat helpt...maar ik weet echt niet wat ik wil doen....ik voel me echt zo....
ik weet niet wat het beste is om te doen. zou ik het kind weghalen, maar ik weet niet of ik dat kan, misschien voel ik me nog erger, en krijg ik er later spijt van.
Maar als ik het ga houden, krijg ik het gewoon te moeilijk en ik weet niet of ik er wel klaar voor ben, ben gewoon te bang om alleen te zijn.
Mn vriend wil dat ik nog bij hem blijf aan zn zijde, kan ik dat wel....ik ben nog zo verliefd op hem dat ik het gevoel heb dat ik niet meer helder kan nadenken....zoals ik dat vanmezelf gewend ben. Wat ik ook zat te denken als ik aan zn zijde ben en ik zelf het kind heb weggehaald en zijn kind zie met dat ander meisje, dan wordt ik elke keer herinneerd...aan alles wat er gebeurd is....kan ik dat wel?? of moet ik gewoon weggaan en wegdoen.....
of moet ik het gewoon houden en met hem blijven of alleen....
kan iemand mij alsjeblieft helpen....