doe je het topic dan zelf dicht eeuhquote:Op maandag 17 juli 2006 17:29 schreef man_in_love het volgende:
Hee, ik ben weer ff weg, was kennelijk op het goede moment op de goede plaats...
/* Man_in_love is gone: Goudvis water geven...
En bedenk: De naam is: Man_in_love, en ik kom uit Maastricht Borgharen. Dat u weet met wie u te maken hebt!
bugje nog, met oranje kleuren te maken oidquote:
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow zeg dat danquote:
Proat'n jullie nu dan met een Frysk dialect?quote:Op maandag 17 juli 2006 17:34 schreef lipje het volgende:
moeten we nu spontaan massaal met een zachte g goan proaten
Check [PTA SC] Ford Focus Wagon @ 1095 kg en je weet alles...quote:Op maandag 17 juli 2006 17:44 schreef MikeyMan het volgende:
Maar, is dit onder de pet gehouden ofzo? Of heb ik gewoon wat gemist?
Nee twentsquote:Op maandag 17 juli 2006 17:44 schreef man_in_love het volgende:
[..]
Proat'n jullie nu dan met een Frysk dialect?
Nee, ik voel me te goed voor deze functie, vraag maar aan TFquote:Op maandag 17 juli 2006 17:43 schreef lipje het volgende:
Tommy gefeliciteerd met het wederom gepasseerd worden voor deze functie
Oi, crosspostendingesen mag niet als modzijnde eh!quote:Op maandag 17 juli 2006 17:46 schreef man_in_love het volgende:
[..]
Check [PTA SC] Ford Focus Wagon @ 1095 kg en je weet alles...
bitchquote:Op maandag 17 juli 2006 17:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Nee, ik voel me te goed voor deze functie, vraag maar aan TF
en bovendien zou ik alles en iedereen die iets over europese auto's verkondigd (op de Peugeot 404 na) editten
'T is dat ik weet dat het over modde gaat maar andersquote:Op maandag 17 juli 2006 17:58 schreef Alexxxxx het volgende:
1 tip die ik je nog wel wil meegeven: NIET proberen samen te werken met TF, gewoon uit laten razen, en als ie slaapt lekker je eigen ding doen
Ja, want dat zijn pas echt stoere bikkelsquote:Op maandag 17 juli 2006 18:13 schreef BazzieK het volgende:
En niet in het Fok!MC topic komen tot je een dikke huid hebt gekweekt
kan je die dikke huid bij de eerste glijpartij eraf schurenquote:Op maandag 17 juli 2006 18:13 schreef BazzieK het volgende:
En niet in het Fok!MC topic komen tot je een dikke huid hebt gekweekt
Nee gewoon botte eikelsquote:Op maandag 17 juli 2006 18:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja, want dat zijn pas echt stoere bikkels
Owjah... en als je daar niet komt kun je het maar uitzoeken?quote:Op maandag 17 juli 2006 17:46 schreef man_in_love het volgende:
[..]
Check [PTA SC] Ford Focus Wagon @ 1095 kg en je weet alles...
Doh. Dat is natuurlijk wel een vereiste.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:36 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Owjah... en als je daar niet komt kun je het maar uitzoeken?
Ik ben wel een vaste bezoeker van PTA, maar het SC gedeelte interesseert me gewoon de rozen...
Je mag dus ook alleen Mod worden als je in SC post ofzo?
Ja dan ben je inderdaad de lulquote:Op maandag 17 juli 2006 18:36 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Ik ben wel een vaste bezoeker van PTA, maar het SC gedeelte interesseert me gewoon de rozen...
Hoe wil je je in 's hemelsnaam inlikken zonder te slowchatten?quote:Op maandag 17 juli 2006 18:36 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Ja, niet dus...quote:Op maandag 17 juli 2006 18:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe wil je je in 's hemelsnaam inlikken zonder te slowchatten?
Tss, wacht maar af.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:40 schreef BazzieK het volgende:
[PTA SC] Ford Focus Wagon @ 1095 kg
Opbokken schijthond![]()
Bont "e:Op maandag 17 juli 2006 18:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tss, wacht maar af.
Meneer wordt echt wel blauw.
Pré-ban, weekje afkoelen...quote:Op maandag 17 juli 2006 18:40 schreef BazzieK het volgende:
[PTA SC] Ford Focus Wagon @ 1095 kg
Opbokken schijthond![]()
Oh ja, met de deurknop al in de vuist heeftie ineens een grote snavelquote:Op maandag 17 juli 2006 17:58 schreef Alexxxxx het volgende:
m_i_l, zoals ik modde ging natuurlijk echt niet meer, en ik zal dan ook blij zijn dat ik weg mag als ik je ingewerkt heb
1 tip die ik je nog wel wil meegeven: NIET proberen samen te werken met TF, gewoon uit laten razen, en als ie slaapt lekker je eigen ding doen
quote:Op maandag 17 juli 2006 18:49 schreef man_in_love het volgende:
Tsja, ik heb het feitelijk allemaal aan ijsmeis te danken. En aan het feit dat Alexxxxx besloten heeft een stapje terug te gaan doen.
Onverwacht is het inderdaad. En zoals jullie weten werd het tijd dat er een andere wind ging waaien in PTA. Het is allemaal wat op de achtergrond besproken.
De komende tijd voert Alexxxxx nog het bewind, zodra ik alle knopjes ken in het modereer-menu en ze kan bedienen gaat mijn functie in.
Graag wil ik hier iedereen bedanken die dit mogelijk hebben gemaakt. Alleen zou daarmee spontaan ruzie uitbreken op dit moment dus dat laat ik nog even achterwege...
Even over de treintjesreeks: dat was een rustige, gemoedelijke reeks, tot die kneus van een fles de boel kwam verneuken.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, met de deurknop al in de vuist heeftie ineens een grote snavel![]()
Oh jaquote:Op maandag 17 juli 2006 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Even over de treintjesreeks: dat was een rustige, gemoedelijke reeks, tot die kneus van een fles de boel kwam verneuken.
Ik ben ooit dankzij mijn liefde voor treintjes op PTA gekomen. Dus de treinenmensen zijn voorlopig een veilig splintergroepje...quote:Op maandag 17 juli 2006 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
zeg verliefdeman, ik ken je alleen maar van dat beuk-hier-je-witte-hummer-aan-gort-topic van vanmiddag
wie ben je?
wat zijn je hobbies?
en wat ga je betekenen voor de treinenmensen, je weet wel, die sociaal gehandicapte splintergroepering binnen PTA?
*Microfoon in neus propt
Behoefte om nieuwe mod te irriteren neemt afquote:Op maandag 17 juli 2006 19:13 schreef man_in_love het volgende:
[..]
Mijn hobbies zijn in elk geval motorfietsen
Dit is op z'n minst een consistent verhaalquote:Op maandag 17 juli 2006 19:13 schreef man_in_love het volgende:
Ik ben ooit dankzij mijn liefde voor treintjes op PTA gekomen.
Ik zie mijn mod-schap hier als een grote stap in het verbreden van mijn sociale contacten...
Mag ie alsnog gewoon wegblijven van mij hoor.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Behoefte om nieuwe mod te irriteren neemt af
Jaja, jaloersquote:Op maandag 17 juli 2006 20:56 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mag ie alsnog gewoon wegblijven van mij hoor.
Treintjes...![]()
Op?quote:
Dat bedoel ik dus...quote:Op maandag 17 juli 2006 21:35 schreef Catch22- het volgende:
Naja, ik ken hem niet
de verloedering!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:53 schreef Atuniel het volgende:
480 posts en als goed gevonden om te gaan modden
Ik zie hem gewoon.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:38 schreef Tommeh het volgende:
Ben ik de enige of ziet iedereen de avatar van man_in_love als een "kapotte pic"?
Je snapt toch wel dat het een kloon is van iemand die wél vaak in PTA postquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:53 schreef Atuniel het volgende:
480 posts en als goed gevonden om te gaan modden
Waarom een kloonquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat het een kloon is van iemand die wél vaak in PTA post?
Terecht ook...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:20 schreef man_in_love het volgende:
de rest alleen maar gezeur...
Als je dit al erg vind raad ik je aan geen andere topics in de PTA te gaan lezenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:20 schreef man_in_love het volgende:
Nou, het is dat ik nog niet blauw ben, maar deze verdient het om intussen dichtgegooid te worden... Echt geen nivo meer hier. Maar 5 felicitaties en de rest alleen maar gezeur...
vooral de motormuizenslowchat nietquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als je dit al erg vind raad ik je aan geen andere topics in de PTA te gaan lezen
Dat is elk topic waar jij niet in verschijntquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Er zijn wel eens topics met een hoger niveau geweest ja
Zou willen dat ik je kon tegensprekenquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:21 schreef lipje het volgende:
[..]
Dat is elk topic waar jij niet in verschijnt![]()
-inkoppertje-
Nah, dan zal het ook wel niet meer gebeuren ook..... slotjequote:Op dinsdag 12 september 2006 12:19 schreef man_in_love het volgende:
Hee, ik ben nog steeds geen mod...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |