Ik zie hem gewoon.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:38 schreef Tommeh het volgende:
Ben ik de enige of ziet iedereen de avatar van man_in_love als een "kapotte pic"?
Je snapt toch wel dat het een kloon is van iemand die wél vaak in PTA postquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:53 schreef Atuniel het volgende:
480 posts en als goed gevonden om te gaan modden
Waarom een kloonquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat het een kloon is van iemand die wél vaak in PTA post?
Terecht ook...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:20 schreef man_in_love het volgende:
de rest alleen maar gezeur...
Als je dit al erg vind raad ik je aan geen andere topics in de PTA te gaan lezenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:20 schreef man_in_love het volgende:
Nou, het is dat ik nog niet blauw ben, maar deze verdient het om intussen dichtgegooid te worden... Echt geen nivo meer hier. Maar 5 felicitaties en de rest alleen maar gezeur...
vooral de motormuizenslowchat nietquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als je dit al erg vind raad ik je aan geen andere topics in de PTA te gaan lezen
Dat is elk topic waar jij niet in verschijntquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Er zijn wel eens topics met een hoger niveau geweest ja
Zou willen dat ik je kon tegensprekenquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:21 schreef lipje het volgende:
[..]
Dat is elk topic waar jij niet in verschijnt![]()
-inkoppertje-
Nah, dan zal het ook wel niet meer gebeuren ook..... slotjequote:Op dinsdag 12 september 2006 12:19 schreef man_in_love het volgende:
Hee, ik ben nog steeds geen mod...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |