doe je het topic dan zelf dicht eeuhquote:Op maandag 17 juli 2006 17:29 schreef man_in_love het volgende:
Hee, ik ben weer ff weg, was kennelijk op het goede moment op de goede plaats...
/* Man_in_love is gone: Goudvis water geven...
En bedenk: De naam is: Man_in_love, en ik kom uit Maastricht Borgharen. Dat u weet met wie u te maken hebt!
bugje nog, met oranje kleuren te maken oidquote:
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow zeg dat danquote:
Proat'n jullie nu dan met een Frysk dialect?quote:Op maandag 17 juli 2006 17:34 schreef lipje het volgende:
moeten we nu spontaan massaal met een zachte g goan proaten
Check [PTA SC] Ford Focus Wagon @ 1095 kg en je weet alles...quote:Op maandag 17 juli 2006 17:44 schreef MikeyMan het volgende:
Maar, is dit onder de pet gehouden ofzo? Of heb ik gewoon wat gemist?
Nee twentsquote:Op maandag 17 juli 2006 17:44 schreef man_in_love het volgende:
[..]
Proat'n jullie nu dan met een Frysk dialect?
Nee, ik voel me te goed voor deze functie, vraag maar aan TFquote:Op maandag 17 juli 2006 17:43 schreef lipje het volgende:
Tommy gefeliciteerd met het wederom gepasseerd worden voor deze functie
Oi, crosspostendingesen mag niet als modzijnde eh!quote:Op maandag 17 juli 2006 17:46 schreef man_in_love het volgende:
[..]
Check [PTA SC] Ford Focus Wagon @ 1095 kg en je weet alles...
bitchquote:Op maandag 17 juli 2006 17:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Nee, ik voel me te goed voor deze functie, vraag maar aan TF
en bovendien zou ik alles en iedereen die iets over europese auto's verkondigd (op de Peugeot 404 na) editten
'T is dat ik weet dat het over modde gaat maar andersquote:Op maandag 17 juli 2006 17:58 schreef Alexxxxx het volgende:
1 tip die ik je nog wel wil meegeven: NIET proberen samen te werken met TF, gewoon uit laten razen, en als ie slaapt lekker je eigen ding doen
Ja, want dat zijn pas echt stoere bikkelsquote:Op maandag 17 juli 2006 18:13 schreef BazzieK het volgende:
En niet in het Fok!MC topic komen tot je een dikke huid hebt gekweekt
kan je die dikke huid bij de eerste glijpartij eraf schurenquote:Op maandag 17 juli 2006 18:13 schreef BazzieK het volgende:
En niet in het Fok!MC topic komen tot je een dikke huid hebt gekweekt
Nee gewoon botte eikelsquote:Op maandag 17 juli 2006 18:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja, want dat zijn pas echt stoere bikkels
Owjah... en als je daar niet komt kun je het maar uitzoeken?quote:Op maandag 17 juli 2006 17:46 schreef man_in_love het volgende:
[..]
Check [PTA SC] Ford Focus Wagon @ 1095 kg en je weet alles...
Doh. Dat is natuurlijk wel een vereiste.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:36 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Owjah... en als je daar niet komt kun je het maar uitzoeken?
Ik ben wel een vaste bezoeker van PTA, maar het SC gedeelte interesseert me gewoon de rozen...
Je mag dus ook alleen Mod worden als je in SC post ofzo?
Ja dan ben je inderdaad de lulquote:Op maandag 17 juli 2006 18:36 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Ik ben wel een vaste bezoeker van PTA, maar het SC gedeelte interesseert me gewoon de rozen...
Hoe wil je je in 's hemelsnaam inlikken zonder te slowchatten?quote:Op maandag 17 juli 2006 18:36 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Ja, niet dus...quote:Op maandag 17 juli 2006 18:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe wil je je in 's hemelsnaam inlikken zonder te slowchatten?
Tss, wacht maar af.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:40 schreef BazzieK het volgende:
[PTA SC] Ford Focus Wagon @ 1095 kg
Opbokken schijthond![]()
Bont "e:Op maandag 17 juli 2006 18:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tss, wacht maar af.
Meneer wordt echt wel blauw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |