Ja, het zal wel niet alleen bij de V&D utrecht raak zijn met dat soort onzin schermen. Hang er een klok neer ofzo.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:07 schreef PrinceLu het volgende:
Klopt ja, heb ze al wat meer gezien.. Gaat er bij de shoppende breezers in als zoete koek.![]()
Oh, ik dacht dat ik 'm daarin had geplaatstquote:Op maandag 17 juli 2006 17:11 schreef OFfSprngr het volgende:
Moet dit niet in KLB?
Je bent gehersenspoeld door die TVquote:Op maandag 17 juli 2006 17:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik 'm daarin had geplaatst.
Bijzonder nuttig om te weten als je tot de doelgroep van V&D behoort kennelijk.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:05 schreef pberends het volgende:
Voor de V&D in Utrecht hangt een of ander tv scherm met daarop vage showbiznieuws in de vorm van teksten.
Hoe het met de zwangerschap van Britney stond.
Die naam ook... Vroom & Dreesmanquote:Op maandag 17 juli 2006 17:33 schreef R@b het volgende:
[..]
Bijzonder nuttig om te weten als je tot de doelgroep van V&D behoort kennelijk.![]()
Nieuws uit De Telegraaf mag je al niet eens nieuws noemen.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:11 schreef PrinceLu het volgende:
Er komen ook wel eens hoogtepunten uit het nieuws voorbij hoor, hoewel het wel telegraaf nieuws is.. Volgens mij heeft Wilma Nanninga een flinke vinger in de pap met die schermen.En reclame ook, en HC mededelingen.
En er hangen al genoeg klokken op HC.
Vroom & Dreesmannquote:Op maandag 17 juli 2006 17:44 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Die naam ook... Vroom & Dreesman
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |