abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40033007
vaatwassers ik kan niet meer zonder hoor

en idd babysteps, dat ik nu altijd doordraaf meteen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 21 juli 2006 @ 01:08:03 #77
11682 Moonah
Jolie femme
pi_40033149
In het halve uur dat ik nu nog heb zitten Fok!ken had ik natuurlijk ook gewoon de afwas kunnen doen én mijn sink kunnen shinen.

Dát schrijf ik op mijn note voor op de mirror morgen!

Trusten DE..
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_40033327
truste moonahbeeb
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 21 juli 2006 @ 08:06:16 #79
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_40038292
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 00:07 schreef Jelief het volgende:
[afbeelding]
tadaa! Ik ben begonnen en ik hoop het vol te houden.
Wauw, dat is een hele mooie shiny sink
pi_40038639
Wauw, morgen feest want dan vier ik mijn verjaardag.
Dankzij Flylady hoef ik alleen maar even de normale dagelijkse dingetjes te doen ipv het hele huis te cleanen.
Moet nog wel een lading taart bakken maar daar heb ik nu wel tijd voor.
Gek op mooie kleding.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 08:54:22 #81
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_40038765
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 08:45 schreef MissFrodo het volgende:
Wauw, morgen feest want dan vier ik mijn verjaardag.
Dankzij Flylady hoef ik alleen maar even de normale dagelijkse dingetjes te doen ipv het hele huis te cleanen.
Moet nog wel een lading taart bakken maar daar heb ik nu wel tijd voor.
Waar kan ik gebak komen halen?
pi_40038866
IJmuiden, kom gerust langs gezellig
Gek op mooie kleding.
pi_40039986
Kelly's mission:
quote:
Dear Friends,

If you haven't noticed the ongoing theme this week, it has been all about LOVE!!!

You have scrubbed, shined, swished, swiped and washed this week, now it is time to enjoy the fruits of your labor! Your mission for today is to take time out for you. Take a bath or shower and enjoy it! Take your time when washing your hair, scrubbing your body, shaving the forest off your legs and just enjoy the moment of being alone in your fresh, sparkly bathroom. Don't do the three minute dash that is barely more than spitting into the wind. Take time out just for you! This is called pampering!

Your laundry room mission for today is to place a picture of your family or favorite pet or a picture of something that is special to you in your laundry room. This allows you to see something pleasant when you are blessing the laundry.

Remember nothing says I Love You more, than taking the time to FLY!

Love,
Kelly
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_40040046
toevallig, ik had vandaag besloten niets te doen

en een bad te nemen, haren lekker te wassen, nagels lakken... trutten dus
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 21 juli 2006 @ 10:13:30 #85
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_40040116
Ik heb ónder en áchter mijn koelkast schoongemaakt. En kwam meteen tot de ontdekking waarom mijn koelkast zo'n takkeherrie maakt de laatste tijd. Er was een of andere stok (die is om de ventilatiegaten in de ramen te openen) ín het rooster gevallen, en dat trilde lekker mee.
Verder trof ik in het rooster achter de koelkast nog één kerstbal (!) en een grote envelop aan.

Wat een giller, ik had hem al bijna afgeschreven. Maar ja, tis een Bosch, die kan wel wat hebben.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_40041430
Vandaag ga ik de sinks in de keuken en badkamer shinen en het aanrecht en badkamermeubel afnemen.
Verder heb ik gisteren allemaal handige mappen ingeslagen bij de Hema, omdat ik vandaag mijn administratie ga ordenen. Ik heb ook een heel handig boek gekocht voor mijn Control Journal (die ik vandaag ook ga invullen) met tabbladen er in, ook van de Hema.
En oh ja, ook van die post its maar dan mini, ze heten "bookmarkers", met genoeg ruimte om een paar woordjes op te schrijven, en ze zien er heel vrolijk uit!
Hema is de place to be dus wat FLYLady betreft.

Succes vandaag ladies!
Mind the gap
pi_40041577
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 10:13 schreef Sanne het volgende:
Verder trof ik in het rooster achter de koelkast nog één kerstbal (!) en een grote envelop aan.
Dat zijn twee vliegen in een klap, je hebt schoongemaakt en gedecluttered
Mind the gap
pi_40045692
ik kon het toch niet laten

heb overal gestofzuigd, gestoft en snel opgeruimd
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_40057210
Zo ik heb vandaag gedaan:
- Sink, das routine intussen
- WC, ook routine
- Stofgezogen
- Gedweild
- Taarten gemaakt, kwarktaart met aardbeien, worteltjes taart, noten cake en straciatella muffins.
- Werkblad in keuken schoongemaakt, was wel nodig na al dat gebak...

Ik ben er klaar voor!

Oh en mijn webwinkel is geopend!!
http://estherdesign.webseller.nl

[ Bericht 18% gewijzigd door MissFrodo op 21-07-2006 21:09:57 ]
Gek op mooie kleding.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 23:46:37 #90
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40061844
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 00:33 schreef Moonah het volgende:

[..]

Maar dat swish en swipe is me nog niet helemaal duidelijk.
Keukenrol en glassex, en daar doe je gewoon alles mee . Fornuis, tegeltjes, wc, wasbakken en je sink uiteraard .
Moet wel zeggen dat dat pas werkt als je alles een keer grondig schoon hebt gemaakt (dmv de missions) en dan is het een kwestie van swish en swipen, totdat het weer met een mission aan de beurt is.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_40061911
Ik houd me maar een beetj rustig met die warmte, maar ik doe wel m'n routines en dat helpt al zoveel. Alleen de afwas is inmiddels al van vier dagen, dus daar moet ik morgen wat aan gaan doen voor 'ie de boel overneemt.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 23:51:51 #92
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_40061978
Kolazurus!!! Quelle Topique!!!??!

ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  vrijdag 21 juli 2006 @ 23:54:12 #93
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40062045
Maar ik heb wel krullen
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_40062654
Geweldig! Ik denk dat mijn schoonmoeder en Flylady beste vriendinnen kunnen worden!

Morgen die site maar eens even goed doorlezen en misschien kan Flylady hier ook wat systeem aanbrengen in huis

Trouwens: Zou degene achter Flylady ook zo'n schoon en opgeruimd huis hebben? Of zou degene de hele dag zo druk bezig zijn met mailtjes rondsturen dat het hele huis bedolven is onder het stof, oud papier, volle asbakken, lege verpakking, afwas enz.

[ Bericht 38% gewijzigd door Cyan op 22-07-2006 00:21:45 ]
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_40068227
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 00:13 schreef Cyan het volgende:
Trouwens: Zou degene achter Flylady ook zo'n schoon en opgeruimd huis hebben? Of zou degene de hele dag zo druk bezig zijn met mailtjes rondsturen dat het hele huis bedolven is onder het stof, oud papier, volle asbakken, lege verpakking, afwas enz.
Dat vraag ik mij nou ook af.

Ik heb net een Ipod gekregen, ik is blij!!
En daar heb ik net de Flyshow opgezet, batterij moet nog even laden maar ik ben benieuwd!
Gek op mooie kleding.
  zaterdag 22 juli 2006 @ 09:45:46 #96
11682 Moonah
Jolie femme
pi_40068258
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 23:46 schreef Leah het volgende:

[..]

Keukenrol en glassex, en daar doe je gewoon alles mee . Fornuis, tegeltjes, wc, wasbakken en je sink uiteraard .
Moet wel zeggen dat dat pas werkt als je alles een keer grondig schoon hebt gemaakt (dmv de missions) en dan is het een kwestie van swish en swipen, totdat het weer met een mission aan de beurt is.
Ik had de vochtige doekjes al ontdekt (jaja, die zijn er al jaaaaren, maar ík heb ze recentelijk pas ontdekt... ), maar keukenrol en glassex zijn idd een prima alternatief (Goedkoper? Milieuvriendelijker?).

Anyway, vanochtend al meer dan een half uur de zolder gedecluttered (straks is het er niet meer te harden qua hitte) en mijn eigen systeem krijgt steeds meer vorm. Vooralsnog in mijn hoofd, en ik moet mijn lief nog zien mee te krijgen (duim voor me!!!), maar er is iets in gang gezet dat niet meer terug te draaien valt!
FlyLady is erg inspirerend!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 22 juli 2006 @ 10:49:11 #97
71384 Urnie
.... is een zij
pi_40069181
Zo, gestofzuigd, kattenbakken verschoond, wc schoongemaakt, afgewassen en mijn aanrecht blinkt ook weer.
Het is wel weer genoeg voor vandaag met deze hitte.
I wish I were you, so I can be friends with me...
pi_40069312
Ik ga zo werken. En daarvoor krijg ik nooit wat gedaan. Morgen moet ik ook werken. Dat vrije weekend idee wil niet zo lukken hier
pi_40069659
Gistermiddag ben ik gaan declutteren. Ik had me voorgenomen om als babystep alleen de boekenkast in de woonkamer te doen. Uiteindelijk heb ik de hele woonkamer en keuken uitgezocht met als resultaat ruim 14 volle vuilniszakken zooi.
O.a. een paar boeken die we echt nooit meer lezen zoals "Uw Grasparkiet", we hebben al bijna twee jaar geen parkieten meer. En gratis pockets van de boekenweek die nog nooit aangeraakt waren.
En heel veel videobanden, die had ik al eens op Marktplaats gezet zonder succes. O.a. de hele serie van Friends, maar die hebben we nu toch op DVD.

En in de keuken ben ik ook tekeer gegaan, serviesgoed wat we echt nooit gebruiken en wat onder een dikke laag stof op de bovenste plank nutteloos stond te zijn.

Wat ruimt dat lekker op zeg! (Alleen de vuilniszakken wegbrengen was iets minder leuk, hehe)
De volgende stap is de bovenverdieping declutteren

Edit: en oh ja, soms twijfelde ik wel, zoals bij die videobanden van Friends, die hebben me destijds aardig wat geld gekost. Maar ik heb ooit in een blad (Good Housekeeping ofzo) gelezen: WHEN IN DOUBT, THROW IT OUT! En ik moet zeggen, dat heeft goed geholpen!
Mind the gap
pi_40069685
Nicole! Waar je zin in hebt met dit weer!
Ik heb nog niets gedaan vandaag. Zo eerst even wat winkelen en daarna ga ik wel eens wat doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')