Wauw, dat is een hele mooie shiny sinkquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:07 schreef Jelief het volgende:
[afbeelding]
tadaa! Ik ben begonnen en ik hoop het vol te houden.
Waar kan ik gebak komen halen?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:45 schreef MissFrodo het volgende:
Wauw, morgen feest want dan vier ik mijn verjaardag.
Dankzij Flylady hoef ik alleen maar even de normale dagelijkse dingetjes te doen ipv het hele huis te cleanen.
Moet nog wel een lading taart bakken maar daar heb ik nu wel tijd voor.
quote:Dear Friends,
If you haven't noticed the ongoing theme this week, it has been all about LOVE!!!
You have scrubbed, shined, swished, swiped and washed this week, now it is time to enjoy the fruits of your labor! Your mission for today is to take time out for you. Take a bath or shower and enjoy it! Take your time when washing your hair, scrubbing your body, shaving the forest off your legs and just enjoy the moment of being alone in your fresh, sparkly bathroom. Don't do the three minute dash that is barely more than spitting into the wind. Take time out just for you! This is called pampering!
Your laundry room mission for today is to place a picture of your family or favorite pet or a picture of something that is special to you in your laundry room. This allows you to see something pleasant when you are blessing the laundry.
Remember nothing says I Love You more, than taking the time to FLY!
Love,
Kelly
Dat zijn twee vliegen in een klap, je hebt schoongemaakt en gedeclutteredquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:13 schreef Sanne het volgende:
Verder trof ik in het rooster achter de koelkast nog één kerstbal (!) en een grote envelop aan.
Keukenrol en glassex, en daar doe je gewoon alles meequote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:33 schreef Moonah het volgende:
[..]
Maar dat swish en swipe is me nog niet helemaal duidelijk.
Dat vraag ik mij nou ook af.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:13 schreef Cyan het volgende:
Trouwens: Zou degene achter Flylady ook zo'n schoon en opgeruimd huis hebben? Of zou degene de hele dag zo druk bezig zijn met mailtjes rondsturen dat het hele huis bedolven is onder het stof, oud papier, volle asbakken, lege verpakking, afwas enz.
Ik had de vochtige doekjes al ontdekt (jaja, die zijn er al jaaaaren, maar ík heb ze recentelijk pas ontdekt...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:46 schreef Leah het volgende:
[..]
Keukenrol en glassex, en daar doe je gewoon alles mee. Fornuis, tegeltjes, wc, wasbakken en je sink uiteraard
.
Moet wel zeggen dat dat pas werkt als je alles een keer grondig schoon hebt gemaakt (dmv de missions) en dan is het een kwestie van swish en swipen, totdat het weer met een mission aan de beurt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |