Jij bent geen man.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:05 schreef Napalm het volgende:
[..]
Vanwaar deze oprisping? Ik ga alleen douchen als jij mn rug komt doen
En koffie is smerig.=
![]()
Ditquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Jij bent geen man.
Koffie is Goddelijk.
Twee posts vol typefouten.quote:
Het doet me deugd te zien dat het feit dat je me niet mag je niet afleidt.quote:Ik ga alleen douchen als jij mn rug komt doen
Goeie straffe espresso?quote:En koffie is smerig.=
![]()
Wat mij er aan doet denken het koffiezetapperaat weer aan aan te slingeren. Al is het misschien een beetje warm.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Jij bent geen man.
Koffie is Goddelijk.
Ik heb er een gevonden. Die was gruwelijk, meer fout dan goed. Tijdens het typen toch eens op het scherm kijken ipv op mn vingers..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:18 schreef sigme het volgende:
Twee posts vol typefouten.
Dat is de enige manier. Anders zou er onder de douche wel wat anders gebeuren dan mijn rug wassen...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:18 schreef sigme het volgende:
Het doet me deugd te zien dat het feit dat je me niet mag je niet afleid.
Ik heb een senseo voor de visite, telt dat ook? Gek genoeg vind ik koffie wel lekker ruiken, het smaakt alleen naar bagger.quote:
Senseo. Nee, dat telt nietquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:26 schreef Napalm het volgende:
Ik heb een senseo voor de visite, telt dat ook? Gek genoeg vind ik koffie wel lekker ruiken, het smaakt alleen naar bagger.
Ik, op kantoor de hitte trotserend, groet u.quote:peeps, ik ga de hitte trotseren op mijn weg naar het strand. Laterr.![]()
Hou je de stand bij? En wat als ik de grens bereik?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:32 schreef sigme het volgende:
Senseo. Nee, dat telt niet. Hooguit voor de hoeveelheid strafpunten.
Deportatie door Verdonk.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:36 schreef Napalm het volgende:
[..]
Hou je de stand bij? En wat als ik de grens bereik?
Eens.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Jij bent geen man.
Koffie is Goddelijk.
thee is inderdaad voor homo's en zieke mensen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hebben naar verluidt ook lekkere thee, dit voor de gays onder ons die thee drinken![]()
Ok maar die mogen het gewoonquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
En meisjes. Vergeet de meisjes niet!
Nee.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:36 schreef Napalm het volgende:
[..]
Hou je de stand bij? En wat als ik de grens bereik?
Je hebt erg last van de hitte of niet?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee. Dan discussieer ik weinig meer met je. De grens wordt alleen bereikt (ongeteld) door te argumenteren als een viool onder water. Daarvan steek ik niets op, dus gewoonlijk laat ik dat onweersproken passeren.
Senseo's leveren dan ook geen strafpunten op die langer beklijven dan één post.
Nee hoor. Het is vrij coherent, zij het dat het niet aan jou gericht is en de samenhang jou mogelijk ontgaat.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:17 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je hebt erg last van de hitte of niet?
Je spreekt wartaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |