Leiden is Lijdenquote:Op maandag 17 juli 2006 21:30 schreef Apropos het volgende:
[..]
De geschenkenwinkel is gewoon in z'n geboortestad.
Doet me denken aan een ander Amsterdams huis.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:43 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Leiden is Lijden
Z'n huis in Amsterdam is wel tof trouwens, zat ie een beetje op z'n kruk te loeren naar buiten, kijken of er klanten kwamen
't is toch niet te geloven hè?quote:Op maandag 17 juli 2006 21:31 schreef Autodidact het volgende:
Thanking Jesus in Court Lands Man in Jail
Pak ze, die gristenen!!!
quote:'Gristenhond' doet aangifte wegens belediging
TILBURG - Rogier Havelaar, voorzitter van de jongerenorganisatie PerspectieF van de ChristenUnie, heeft in Tilburg aangifte gedaan van belediging. Aanleiding hiervoor zijn uitspraken op de website geenstijl.nl als 'Sterf gristenhond sterf'. Havelaar vindt het onacceptabel dat mensen dergelijke uitlatingen doen, in plaats van een redelijke discussie te voeren, zei hij woensdag.
De uitlating op GeenStijl.nl was een reactie op een column van Havelaar over webcamsex, die vorige week verscheen in Centraal Weekblad. Havelaar verzocht minister Donner van Justitie internetpedofilie aan te pakken en een onderzoek in te stellen naar het aantal jongeren dat zich bezighoudt met webcamsex.
„Op GeenStijl.nl werden uitlatingen gedaan als 'sterf gristenhond sterf', 'Stelletje gore fundamentalisten' en 'straks beginnen ze nog met aanslagen'. Dit vind ik onacceptabel, daarom heb ik aangifte gedaan. Niet zozeer omdat ik me bedreigd voel,” aldus Havelaar.
Havelaar maakt zich zorgen over de manier waarop er met elkaar wordt omgegaan op internet. „GeenStijl is een voorbeeld van een website waar leden ongenuanceerd en anoniem de meest grove uitlatingen doen. Dit is geen manier van discussiëren in een gezonde samenleving.”
De redactie van GeenStijl heeft op verzoek de reactie 'Sterf, gristenhond, sterf' van de website gehaald. Andere beledigende uitlatingen heeft GeenStijl volgens Havelaar laten staan.
Hij zal z'n vaste route wel gehad hebben inderdaad, voor hem was het wandelingetje van 5 minutenquote:Op maandag 17 juli 2006 21:48 schreef Apropos het volgende:
[..]
Doet me denken aan een ander Amsterdams huis.
Jaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 17 juli 2006 22:41 schreef Tijger_m het volgende:
Gezien de reacties in sommige topics hebben alle (mentale) kleuters op FOK schoolvrij of zo?
Weet je wat ik zie als ik gedronken heb (Nou nou?)quote:Op maandag 17 juli 2006 23:00 schreef Autodidact het volgende:
[afbeelding]
Een paar duizend van deze jongens in je bed. Welterusten.
Ja hoor, beetje druk en beetje last van het weer. Heb al mijn ramen afgesloten met stof aan de buitenkant om de hitte buiten te houden.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:54 schreef du_ke het volgende:
[..]Alles goed?
Trek nog even een biertje open.
Wat dan? Ik kan niet zoveel anders ontdekken..quote:Op maandag 17 juli 2006 23:02 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:wat een kut site, ze vergeten allemaal dingen in die tekst
Heb ik weer een leuke rel gemist??quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:Zo nachtbrakers.
Ik heb me weer goed geergerd (zo zonder trema) aan alle discussie op Fok! Kom wel
weer buiten de SC wanneer ik weer moet werken.
Nee hoor ik zit er nog midden inquote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heb ik weer een leuke rel gemist??
Vanwaar deze oprisping? Ik ga alleen douchen als jij mn rug komt doenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:13 schreef sigme het volgende:
Napalm! Neem een kop koffie man, of een koude douche.
quote:Red-hot lava cascades down the slopes of Mayon volcano, about 340 kilometers (212 miles) southeast of Manila, Philippines in its continuing 'mild and quiet' eruption late evening Monday July 17, 2006. The Philippine Institute of Volcanology and Seismology, PHIVOLCS, said the silent, steady flow of lava and debris on the 2,474-meter (8,118-foot) mountain has reached 800 meters (2,624 feet) down the summit but accompanying tremors have eased down to more than 100 overnight but still not ruling out an explosive eruption.
Jij bent geen man.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:05 schreef Napalm het volgende:
[..]
Vanwaar deze oprisping? Ik ga alleen douchen als jij mn rug komt doen
En koffie is smerig.=
![]()
Ditquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Jij bent geen man.
Koffie is Goddelijk.
Twee posts vol typefouten.quote:
Het doet me deugd te zien dat het feit dat je me niet mag je niet afleidt.quote:Ik ga alleen douchen als jij mn rug komt doen
Goeie straffe espresso?quote:En koffie is smerig.=
![]()
Wat mij er aan doet denken het koffiezetapperaat weer aan aan te slingeren. Al is het misschien een beetje warm.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Jij bent geen man.
Koffie is Goddelijk.
Ik heb er een gevonden. Die was gruwelijk, meer fout dan goed. Tijdens het typen toch eens op het scherm kijken ipv op mn vingers..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:18 schreef sigme het volgende:
Twee posts vol typefouten.
Dat is de enige manier. Anders zou er onder de douche wel wat anders gebeuren dan mijn rug wassen...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:18 schreef sigme het volgende:
Het doet me deugd te zien dat het feit dat je me niet mag je niet afleid.
Ik heb een senseo voor de visite, telt dat ook? Gek genoeg vind ik koffie wel lekker ruiken, het smaakt alleen naar bagger.quote:
Senseo. Nee, dat telt nietquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:26 schreef Napalm het volgende:
Ik heb een senseo voor de visite, telt dat ook? Gek genoeg vind ik koffie wel lekker ruiken, het smaakt alleen naar bagger.
Ik, op kantoor de hitte trotserend, groet u.quote:peeps, ik ga de hitte trotseren op mijn weg naar het strand. Laterr.![]()
Hou je de stand bij? En wat als ik de grens bereik?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:32 schreef sigme het volgende:
Senseo. Nee, dat telt niet. Hooguit voor de hoeveelheid strafpunten.
Deportatie door Verdonk.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:36 schreef Napalm het volgende:
[..]
Hou je de stand bij? En wat als ik de grens bereik?
Eens.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Jij bent geen man.
Koffie is Goddelijk.
thee is inderdaad voor homo's en zieke mensen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hebben naar verluidt ook lekkere thee, dit voor de gays onder ons die thee drinken![]()
Ok maar die mogen het gewoonquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
En meisjes. Vergeet de meisjes niet!
Nee.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:36 schreef Napalm het volgende:
[..]
Hou je de stand bij? En wat als ik de grens bereik?
Je hebt erg last van de hitte of niet?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee. Dan discussieer ik weinig meer met je. De grens wordt alleen bereikt (ongeteld) door te argumenteren als een viool onder water. Daarvan steek ik niets op, dus gewoonlijk laat ik dat onweersproken passeren.
Senseo's leveren dan ook geen strafpunten op die langer beklijven dan één post.
Nee hoor. Het is vrij coherent, zij het dat het niet aan jou gericht is en de samenhang jou mogelijk ontgaat.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:17 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je hebt erg last van de hitte of niet?
Je spreekt wartaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |