dat land uit je avatarquote:Op maandag 17 juli 2006 00:16 schreef rutger05 het volgende:
[..]
De tranen schieten je in de ogen, maar wie is hier schuldig aan?
Ja, maar ze hebben er een mooi verhaal omheen verzonnen, dat schijnt het minder erg te maken.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Israël tja, hun zijn na 1945 toch gewoon in het land van de Palestijnen gaan zitten, die mochten toen oprotten ?
The Angry Arab News Service...quote:Op maandag 17 juli 2006 00:12 schreef NorthernStar het volgende:
Foto's uit Libanon
Een blogger uit het MO (weet niet precies waar) met foto's uit Libanon en Beirut.
Als je geen 'schokkende' beelden wilt zien moet je de site niet bezoeken.
Volgens mij was met Louis Davids de laatste jood uit Rotterdam vertrokken.quote:
De holocaust ?quote:Op maandag 17 juli 2006 00:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, maar ze hebben er een mooi verhaal omheen verzonnen, dat schijnt het minder erg te maken.²
Die slaat ook nergens op. Typisch gevalletje van "ook al hebben ze het niet gedaan, de Joden hebben het altijd gedaan"quote:
Israel is er verantwoordelijk ervoorquote:Op maandag 17 juli 2006 00:18 schreef Jalu het volgende:
Wil iemand ervoor zorgen dat dit soort foto's klikbaar worden ipv. inline getoond te worden?
De ideologie van Hitler, verantwoordelijk voor de bombartementen op Rotterdam, was tegen Joden gericht.quote:
quote:Op maandag 17 juli 2006 00:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Israel is er verantwoordelijk ervoor
deze soort foto´s moeten aan iedereen gelaten zien worden
juist aan Pro-Israel
ik ben blij dat je er weer bent! ik heb te weinig gelachen in je afwezigheid.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De ideologie van Hitler, verantwoordelijk voor de bombartementen op Rotterdam, was tegen Joden gericht.²
Dat kan je niet afdoen als verhaal, dat zou zeer disrespectfull zijn tegen de paar miljoen joden die slachtoffer zijn geworden van deze ziekelijke genocide, en daarbij komt ook nog het feit dat de Holocaust (ook wel bekend als de 'moeder der genocides') wel degelijk heeft plaatsgevonden.quote:
dat is zeer af te keuren en dat weet je donders goed ookquote:Op maandag 17 juli 2006 00:22 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Moet ik nu foto's van bomaanslagen in Israel gaan posten??
Nee, dat is de Hezbollah die het welzijn van de burgers niets kan schelen en alleen maar uit is op de totale vernietiging van de staat Israel.quote:
Ach ja, 't is even een afwisseling van een account.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ben blij dat je er weer bent! ik heb te weinig gelachen in je afwezigheid.
Vergelijk de dodencijfers even aub?quote:Op maandag 17 juli 2006 00:23 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Nee, dat is de Hezbollah die het welzijn van de burgers niets kan schelen en alleen maar uit is op de totale vernietiging van de staat Israel.
inderdaad. onwerkelijk gewoon. als uit een filmquote:Op maandag 17 juli 2006 00:22 schreef Hallulama het volgende:
Wow, mensen, deze foto is echt TE bizar:
[afbeelding]
Ik krijg er gewoon een raar gevoel van.
(okay, kan ook door de muziek komen die ik op heb staan)
Als je niets weet van de geschiedenis ga dan ergens anders lopen rellenquote:Op maandag 17 juli 2006 00:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Israël tja, hun zijn na 1945 toch gewoon in het land van de Palestijnen gaan zitten, die mochten toen oprotten ?
Dan had Hitler toch beter Amsterdam kunnen bombarderen.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De ideologie van Hitler, verantwoordelijk voor de bombartementen op Rotterdam, was tegen Joden gericht.²
Degene die de bommen laat vallen is direct verantwoordelijk lijkt me. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden toch? Dat geldt net zo goed voor Israel als voor Hezbollah of welke andere groep, regering of staat dan ook.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:16 schreef rutger05 het volgende:
[..]
De tranen schieten je in de ogen, maar wie is hier schuldig aan?
quote:Op maandag 17 juli 2006 00:24 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Dan had Hitler toch beter Amsterdam kunnen bombarderen.
Vanwege de hogere Jodentrefans.
Hoe kom je daar nou bij, ik heb slechts één account.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Ach ja, 't is even een afwisseling van een account.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |