Maar dat had ik ook kunnen doen. 'k Heb gewoon pech.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:51 schreef cwk het volgende:
Heh, sorry. Had t ff moeten melden in Slowchat.
quote:Macy's department store refused permission for its name to be used in this remake. In its original theatrical release, 20th Century Fox offered a full refund to any viewer who didn't enjoy the film. Approximately 1500 tickets were returned to the studio.
Ah, dat was de verwarring.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:35 schreef wyccie het volgende:
Inderdaad, Mara Wilson. Lief kind.
Haar moeder in Mathilda is Rhea Perlman
Ik bedacht me dat dat wel wat gemakklijk zou wordenquote:Op maandag 17 juli 2006 00:39 schreef wyccie het volgende:
Alleen namen ook goed?
quote:Op maandag 17 juli 2006 00:52 schreef wyccie het volgende:
Una Giornata particolare of zo? (Of ben ik in de war met dat operaprogramma?)
Wie zijnquote:: Are you challenging me?
: Name your stakes.
: If I win, you become my slave.
: Your SLAVE?
: You wish! You'll do shitwork, scan, crack copyrights...
: And if I win?
: Make it my first-born!
: Make it our first-date!
: I don't DO dates. But I don't lose either, so you're on!
quote:The high school scenes were filmed at Stuyvesant High School in Manhattan, one of a few elite, exclusive high schools for students gifted in math, science and computers. Real school seniors were extras in many scenes. In the real school, the pool is on the first floor. The computer they break into is a fictional mainframe computer called a "Gibson" - a homage to cyberpunk author William Gibson.
Dan weet je ook wel wiequote:Op maandag 17 juli 2006 20:42 schreef One_conundrum het volgende:
Hackers
Later is zij ook nog met een Amerikaanse acteur getrouwd en gescheiden.quote:and
were married shortly after the making of the film, and then were divorced four years later.
Kon je niet wat leukers bedenken?quote:
Er staat geen AJ hè, er staat AH.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:03 schreef cwk het volgende:
JN en KT en AJ zijn wel extreem makkelijk. CHHP heb ik erbij gedaan omdat t zo lekker klinkt. Ze zit ook in the shield. Anyway, ik wil ook wel een andere doen.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:17 schreef Doff het volgende:
Kathleen Turner?
Doffelientje +1quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:27 schreef Doff het volgende:
Prizzies Honor?
Had deze film in mijn hoofd.quote:
omg dat snorretjequote:
Allebei juist. Alleen geen True Romance.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:37 schreef cwk het volgende:
Christopher Walken?
James Gandolfini?
..true romance?
Niet zo flauw doen. Antwoorden die hap!quote:
Kate Winslet is wel goed.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:40 schreef cwk het volgende:
Enigma?
Antwoord jij nou maar, EM had al lang kunnen antwoorden.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:47 schreef cwk het volgende:
Oh die van torturo. Nou antwoorden e_m hop.
Hoe verrassend.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:49 schreef cwk het volgende:
Romance & cigarettes. met dank aan E_m
LOL! Street Fighter is toch een spel op de SNES manquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:03 schreef victorinox het volgende:
Street Fighter...
Maar dat heeft toch niks met de SNES te maken?
Die is toch begonnen als arcade-spel?quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:04 schreef Haruhi het volgende:
[..]
LOL! Street Fighter is toch een spel op de SNES man
JelleS +1quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:03 schreef JelleS het volgende:
Ze speelde Cammy in de film Street Fighter. 'Een verfilming' van een videospel(len) op de SNES.
Ja das wel waar. Maar doet niets af aan de vraag. Ze heeft nog steeds wat met de SNES te maken danquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:06 schreef victorinox het volgende:
[..]
Die is toch begonnen als arcade-spel?
Net zoals zo'n beetje elk spel uit die tijd, dus zeggen dat Street Fighter niks met SNES te maken heeft is hetzelfde als zeggen dan Peter Jackson niks met LOTR te maken heeft.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:06 schreef victorinox het volgende:
[..]
Die is toch begonnen als arcade-spel?
Wat heeft Peter Jackson te maken met boeken?quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:07 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Net zoals zo'n beetje elk spel uit die tijd, dus zeggen dat Street Fighter niks met SNES te maken heeft is hetzelfde als zeggen dan Peter Jackson niks met LOTR te maken heeft.
De vraag: Welke film?quote:I'm lookin' at your face and I just wanna smash it. I just wanna fuckin' smash it with a sledgehammer and squeeze it. You're so pretty.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Jurassic park? Vast niet.
Asap +1quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:21 schreef Asap het volgende:
Play it to the bone
Ja, ik vind het een mooie film. Niet geweldig, maar zeker niet slecht.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:07 schreef cwk het volgende:
Gattaca is idd goed. Nog nooit van gehoord. Was ie leuk?
Welke was dat? Dan wordt dat mijn hintquote:Heb trouwens de acteur die je zoekt toevallig zien spelen in een tergend slechte film die ik vanochtend zag wyccie.
Die heb ik niet gezien, alleen een stukje waarbij Charlize en dat andere meisje zo *fliepflapfloep* over een gevaarlijk grasveldje heen vliegen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:10 schreef cwk het volgende:
Aeon Flux.
Die is inderdaad goed!quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:54 schreef wyccie het volgende:
Gattacca?
Ik weet wel wie je bedoelt, maar ik heb helaas geen tijd meer....quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien, alleen een stukje waarbij Charlize en dat andere meisje zo *fliepflapfloep* over een gevaarlijk grasveldje heen vliegen.
Ik geef er nog een hint bij (voor degene die aanwezig zijn en het niet hebben opgezocht): Trainspotting.
Dan zeg ik het maar, maar dan moet iemand anders de vraag stellenquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:22 schreef wyccie het volgende:
Zo kom ik toch nooit meer van die vraag af....![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:13 schreef ranja het volgende:
Kids
Dogville
Manderlay
Demonlover
American Psycho
Ik vroeg maar 5quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:07 schreef Sokolsky het volgende:
Broken Flowers
Before Sunrise
Before Sunset
Europa Europa
Trzy Kolory: Bialy
Trois Couleurs: Rouge
Waking Life
Hij scoort er iig geen chicks meequote:Op woensdag 19 juli 2006 23:19 schreef cwk het volgende:
Schake schake. Win je der nog es wat geld mee zo nu en dan?
Ik vind ijsjes eten leuk. Daar mag ik ook best wel voor betaald wordenquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:22 schreef cwk het volgende:
Aha, nou geld verdienen met iets wat je leuk vind klink ideaal in mijn oren.
Ik ben dus niet de enige die die twee door elkaar haaltquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:24 schreef Sokolsky het volgende:
Nee, dat was Marisa Tomei.
Oh ja, sorvino was die van the replacement killers.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:24 schreef Sokolsky het volgende:
Nee, dat was Marisa Tomei.
Voor een berenpak is het nu wat heet
iddquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:24 schreef wyccie het volgende:
Ik ben dus niet de enige die die twee door elkaar haalt![]()
Dat klopt. Maar geen oscar.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:25 schreef cwk het volgende:
Oh ja, sorvino was die van the replacement killers.
HAHA nee, niet dat ik een hoge pet op heb van de oscars maar dat zou helemaal een schande zijn geweest .quote:
Je zit nu dus in Enschede? Is het toernooi dan in Duitsland? Of bedoel je het Midden-Oosten of het Verre Oosten?quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:26 schreef Sokolsky het volgende:
Best handig, zo'n Haruhi. Je kijkt even in z'n AT wat dat voor een user is, en dan vind je dit:
Crisis in Hengelo!
Dus daarom vloog de PC even uit een paar uur geleden.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:32 schreef Sokolsky het volgende:
Tsjechië.
Ze speelde een 'dame'. Maar niet een bekende.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:35 schreef cwk het volgende:
Speelde Mira Sorvino niet een of andere bekende dame waar ze die oscar voor kreeg?
Ja hoor. Morgen 6:30 hier melden.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Mag ik in je koffer? Ik wil graag wat van Praag zien.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:43 schreef Sokolsky het volgende:
Ja hoor. Morgen 6:30 hier melden.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:43 schreef cwk het volgende:
wyccie duikt in de koffer met sok
quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:56 schreef Doff het volgende:
Everything U Always Wanted to Know About Sex oid?
Bingo!quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:57 schreef cwk het volgende:
Mighty Aphrodithe(sp?) dan?
Iets dat alleen mij kan overkomen.quote:
iddquote:Op donderdag 20 juli 2006 07:50 schreef victorinox het volgende:
Herkent echt niemand Charlton Heston.
Soylent Green
Nope, nope...quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:48 schreef cwk het volgende:
[..]
idd![]()
Helemaal goed natuurlijk![]()
victorinox +1
Moet trouwens denken aan terminatormaar dat was geen boek. Is het wel zon typische anti-utopische film? ( a la SG?)
Nope...quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:04 schreef cwk het volgende:
Immortel?
Dat is goed.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:05 schreef cwk het volgende:
Ghost in the shell?
Carmen Elektra in een Bond, als die wetenschapper, weet niet meer welke.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:34 schreef cwk het volgende:
Nop.
Met je allereerst antwoord zat je bij het 1e plaatje wel goed qua genre.
Het 4e plaatje verwijst naar een rol in een zeer succesvolle filmreeks van de afgelopen 40 jaar.
Je zit goedquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:08 schreef Doff het volgende:
[..]
Carmen Elektra in een Bond, als die wetenschapper, weet niet meer welke.
Nee Wild Things. Is dat. Cruel Intentions is met Buffy en Selma Blair.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:09 schreef Doff het volgende:
Bewitched vast ook wel.
En Haruhi, jij bedoelt Cruel Intentions.
Die ja. Damn. Wild Things is veel leuker ook nogquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:35 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Nee Wild Things. Is dat. Cruel Intentions is met Buffy en Selma Blair.
Dat was The World is Not Enough, dacht ik.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:01 schreef cwk het volgende:
Yeah Wild Things is goed. James bond moet ik nog wel ff specifieke titel
Ik wacht nog eventjes met hintsquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:31 schreef wyccie het volgende:
Ik kom niet aan 9, dat weet ik nu al.
Death in Venice - Luschino Visconti
8.5 - Fellini
Suspiria - Dario Argento
Wow...dat is wel heel erg weinig
Die horen bij elkaar, maar ik wete niete cht of je hem vol Italiaans mag noemen, volgens mij niet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:35 schreef wyccie het volgende:
Ja die horrorregisseur:
Romero, maar weet neit zeker welke van hem is.
Ik gok Dawn of the dead - George A. Romero.
Nee, minder bekend duo.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:55 schreef wyccie het volgende:
Coen of Wachowski? ZIjn die Italiaans?
MM is Marilyn Monroe?
Een film over een bijzonder dagquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:03 schreef wyccie het volgende:
Ik ben heel slecht met initialen.
En ik zie je plaatje niet.
Glimlachen!quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:09 schreef wyccie het volgende:
Death in Venice - Luschino Visconti
8.5 - Fellini
Suspiria - Dario Argento
La vita e bella - Roberto Benigni
Mario Bava - I Vampiri
Lucio Fulci - The Beyond
En ik doelde nog op Una Giornata Particolare van Scola, de Taviani broers, en 't plaatje was uit Le Stanza Del Figlio van Nanni Morreti.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:05 schreef ranja het volgende:
La vita a bella?
laatst wat gelezen over en film Wit, die is ook italiaans geloof ik
en uit m'n eigen collectie:
Mario Bava - I Vampiri Stiekem niet helemaal goed, maar ik reken 'm goed.
Lucio Fulci - The Beyond (weet de italiaanse titel niet) E tu vivrai nel terrore - L'aldilà; Opgezocht natuurlijk
Hm, volgens de dvd hoes van I Vampiri is het de eerste echte italiaanse horrorfilmquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:11 schreef Doff het volgende:
Mario Bava - I Vampiri Stiekem niet helemaal goed, maar ik reken 'm goed.
Lucio Fulci - The Beyond (weet de italiaanse titel niet) E tu vivrai nel terrore - L'aldilà; Opgezocht natuurlijk
Die regisseur wist ik wel! Maar kon er geen film bij bedenkenquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:11 schreef Doff het volgende:
En ik doelde nog op Una Giornata Particolare van Scola
Ja, die wist ik ook, maar wist de regisseur niet.quote:'t plaatje was uit Le Stanza Del Figlio van Nanni Morreti.
Was dat niet Sean Connery (Amerikaanse versie natuurlijk)?quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die regisseur wist ik wel! Maar kon er geen film bij bedenken![]()
[..]
Ja, die wist ik ook, maar wist de regisseur niet.
Wie is de verteller in March of the penguins in de Amerikaanse versie en wie in de Nederlandse versie?
Ian McKellen of Christopher Lee dan?quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:27 schreef wyccie het volgende:
Nee, niet SC.
JelleS +1quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:45 schreef JelleS het volgende:
Morgan Freeman en Urbanus
Doe is niet zo vervelendquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:59 schreef Doff het volgende:
Promise, staat er onder.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:00 schreef JelleS het volgende:
Doe is niet zo vervelend
Niet alles zo serieus nemen he. Ik bedoelde het niet naar ofzo.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:04 schreef wyccie het volgende:
Zo dichtbij zal hij heus niet hebben gekeken, je zag wel redelijk goed dat daar nog een tekstje stond. Hij kon toch niet weten dat je al bezig was met Photoshoppen. Had je misschien eerder moeten doen.
En ik vind het wel goed dat hij het zei. Hij had natuurlijk gewoon niks kunnen zeggen en het puntje kunnen innen.
Maak je een geintje? Weet je met wat voorn koeieletteres die titel er onder gekalkt stond. Overigens zou ik eerste painten en erna posten.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:02 schreef JelleS het volgende:
Helemaal dicht op je beeldscherm naar de titel gaan zoeken terwijl ik em nog eruit aan et fotoshoppen ben is vervelend. Doe wel ff een nieuwe vraag.
Infernal Affairs 2 doet die niet mee, en Tube ook niet. Dat zijn er dus al 2.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:10 schreef Doff het volgende:
Enne 3 x Infernal Affairs en Tube?
Oh, sorryquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:12 schreef JelleS het volgende:
Ja natuurlijk maak ik een geintje. Ik zag het zelf pas nadat ik poste dat het erin het klein nog onderstond. Idiote Chinezen ook altijd.
Goed werk gabbers.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:13 schreef Doff het volgende:
Dus Denise Richards
Starship troopers
The World is Not Enough
Wild Things
Undercover Brother
Is dat ff fijn inkoppen.
Was er niet iets met die vrouw die ergens middenin aan bod komt?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:15 schreef cwk het volgende:
Dacht ik ook ja, maar waar komt terminal illness daar in voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |