Maar dat had ik ook kunnen doen. 'k Heb gewoon pech.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:51 schreef cwk het volgende:
Heh, sorry. Had t ff moeten melden in Slowchat.
quote:Macy's department store refused permission for its name to be used in this remake. In its original theatrical release, 20th Century Fox offered a full refund to any viewer who didn't enjoy the film. Approximately 1500 tickets were returned to the studio.
Ah, dat was de verwarring.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:35 schreef wyccie het volgende:
Inderdaad, Mara Wilson. Lief kind.
Haar moeder in Mathilda is Rhea Perlman
Ik bedacht me dat dat wel wat gemakklijk zou wordenquote:Op maandag 17 juli 2006 00:39 schreef wyccie het volgende:
Alleen namen ook goed?
quote:Op maandag 17 juli 2006 00:52 schreef wyccie het volgende:
Una Giornata particolare of zo? (Of ben ik in de war met dat operaprogramma?)
Wie zijnquote:: Are you challenging me?
: Name your stakes.
: If I win, you become my slave.
: Your SLAVE?
: You wish! You'll do shitwork, scan, crack copyrights...
: And if I win?
: Make it my first-born!
: Make it our first-date!
: I don't DO dates. But I don't lose either, so you're on!
quote:The high school scenes were filmed at Stuyvesant High School in Manhattan, one of a few elite, exclusive high schools for students gifted in math, science and computers. Real school seniors were extras in many scenes. In the real school, the pool is on the first floor. The computer they break into is a fictional mainframe computer called a "Gibson" - a homage to cyberpunk author William Gibson.
Dan weet je ook wel wiequote:Op maandag 17 juli 2006 20:42 schreef One_conundrum het volgende:
Hackers
Later is zij ook nog met een Amerikaanse acteur getrouwd en gescheiden.quote:and
were married shortly after the making of the film, and then were divorced four years later.
Kon je niet wat leukers bedenken?quote:
Er staat geen AJ hè, er staat AH.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:03 schreef cwk het volgende:
JN en KT en AJ zijn wel extreem makkelijk. CHHP heb ik erbij gedaan omdat t zo lekker klinkt. Ze zit ook in the shield. Anyway, ik wil ook wel een andere doen.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:17 schreef Doff het volgende:
Kathleen Turner?
Doffelientje +1quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:27 schreef Doff het volgende:
Prizzies Honor?
Had deze film in mijn hoofd.quote:
omg dat snorretjequote:
Allebei juist. Alleen geen True Romance.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:37 schreef cwk het volgende:
Christopher Walken?
James Gandolfini?
..true romance?
Niet zo flauw doen. Antwoorden die hap!quote:
Kate Winslet is wel goed.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:40 schreef cwk het volgende:
Enigma?
Antwoord jij nou maar, EM had al lang kunnen antwoorden.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:47 schreef cwk het volgende:
Oh die van torturo. Nou antwoorden e_m hop.
Hoe verrassend.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:49 schreef cwk het volgende:
Romance & cigarettes. met dank aan E_m
LOL! Street Fighter is toch een spel op de SNES manquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:03 schreef victorinox het volgende:
Street Fighter...
Maar dat heeft toch niks met de SNES te maken?
Die is toch begonnen als arcade-spel?quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:04 schreef Haruhi het volgende:
[..]
LOL! Street Fighter is toch een spel op de SNES man
JelleS +1quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:03 schreef JelleS het volgende:
Ze speelde Cammy in de film Street Fighter. 'Een verfilming' van een videospel(len) op de SNES.
Ja das wel waar. Maar doet niets af aan de vraag. Ze heeft nog steeds wat met de SNES te maken danquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:06 schreef victorinox het volgende:
[..]
Die is toch begonnen als arcade-spel?
Net zoals zo'n beetje elk spel uit die tijd, dus zeggen dat Street Fighter niks met SNES te maken heeft is hetzelfde als zeggen dan Peter Jackson niks met LOTR te maken heeft.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:06 schreef victorinox het volgende:
[..]
Die is toch begonnen als arcade-spel?
Wat heeft Peter Jackson te maken met boeken?quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:07 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Net zoals zo'n beetje elk spel uit die tijd, dus zeggen dat Street Fighter niks met SNES te maken heeft is hetzelfde als zeggen dan Peter Jackson niks met LOTR te maken heeft.
De vraag: Welke film?quote:I'm lookin' at your face and I just wanna smash it. I just wanna fuckin' smash it with a sledgehammer and squeeze it. You're so pretty.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Jurassic park? Vast niet.
Asap +1quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:21 schreef Asap het volgende:
Play it to the bone
Ja, ik vind het een mooie film. Niet geweldig, maar zeker niet slecht.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:07 schreef cwk het volgende:
Gattaca is idd goed. Nog nooit van gehoord. Was ie leuk?
Welke was dat? Dan wordt dat mijn hintquote:Heb trouwens de acteur die je zoekt toevallig zien spelen in een tergend slechte film die ik vanochtend zag wyccie.
Die heb ik niet gezien, alleen een stukje waarbij Charlize en dat andere meisje zo *fliepflapfloep* over een gevaarlijk grasveldje heen vliegen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:10 schreef cwk het volgende:
Aeon Flux.
Die is inderdaad goed!quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:54 schreef wyccie het volgende:
Gattacca?
Ik weet wel wie je bedoelt, maar ik heb helaas geen tijd meer....quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien, alleen een stukje waarbij Charlize en dat andere meisje zo *fliepflapfloep* over een gevaarlijk grasveldje heen vliegen.
Ik geef er nog een hint bij (voor degene die aanwezig zijn en het niet hebben opgezocht): Trainspotting.
Dan zeg ik het maar, maar dan moet iemand anders de vraag stellenquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:22 schreef wyccie het volgende:
Zo kom ik toch nooit meer van die vraag af....![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:13 schreef ranja het volgende:
Kids
Dogville
Manderlay
Demonlover
American Psycho
Ik vroeg maar 5quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:07 schreef Sokolsky het volgende:
Broken Flowers
Before Sunrise
Before Sunset
Europa Europa
Trzy Kolory: Bialy
Trois Couleurs: Rouge
Waking Life
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |