quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Jurassic park? Vast niet.
Asap +1quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:21 schreef Asap het volgende:
Play it to the bone
Ja, ik vind het een mooie film. Niet geweldig, maar zeker niet slecht.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:07 schreef cwk het volgende:
Gattaca is idd goed. Nog nooit van gehoord. Was ie leuk?
Welke was dat? Dan wordt dat mijn hintquote:Heb trouwens de acteur die je zoekt toevallig zien spelen in een tergend slechte film die ik vanochtend zag wyccie.
Die heb ik niet gezien, alleen een stukje waarbij Charlize en dat andere meisje zo *fliepflapfloep* over een gevaarlijk grasveldje heen vliegen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:10 schreef cwk het volgende:
Aeon Flux.
Die is inderdaad goed!quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:54 schreef wyccie het volgende:
Gattacca?
Ik weet wel wie je bedoelt, maar ik heb helaas geen tijd meer....quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien, alleen een stukje waarbij Charlize en dat andere meisje zo *fliepflapfloep* over een gevaarlijk grasveldje heen vliegen.
Ik geef er nog een hint bij (voor degene die aanwezig zijn en het niet hebben opgezocht): Trainspotting.
Dan zeg ik het maar, maar dan moet iemand anders de vraag stellenquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:22 schreef wyccie het volgende:
Zo kom ik toch nooit meer van die vraag af....![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:13 schreef ranja het volgende:
Kids
Dogville
Manderlay
Demonlover
American Psycho
Ik vroeg maar 5quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:07 schreef Sokolsky het volgende:
Broken Flowers
Before Sunrise
Before Sunset
Europa Europa
Trzy Kolory: Bialy
Trois Couleurs: Rouge
Waking Life
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |