quote:Op maandag 17 juli 2006 15:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
F5!11!11!!!!!1!!111!!!oneone!!!!111!!1één!!!111!!!1!!111!!einszweipolizei!!!111!!D;:DD:D!!1 !!!
quote:Op maandag 17 juli 2006 15:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik moets lachen, zullen we nu afspreken op een homoparking?
vaseline of glijmiddel?quote:Op maandag 17 juli 2006 15:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een puikend vervolg in onze korte edoch heftige relatie
Ik dacht dat je Herman bedoeldequote:Op maandag 17 juli 2006 15:19 schreef ijsmeis het volgende:
Misschien heeft ze wel een heel lelijk hoofd.
quote:Op maandag 17 juli 2006 15:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Herman bedoelde![]()
Richting rijles
Ach, jouw foto's vielen ook in de smaak bij velen, dus ze maakt een kans.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:19 schreef ijsmeis het volgende:
Misschien heeft ze wel een heel lelijk hoofd.
Bij hem mag je de misschien wel weglatenquote:Op maandag 17 juli 2006 15:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Herman bedoelde![]()
Richting rijles
quote:Op maandag 17 juli 2006 15:24 schreef Jump het volgende:
hermandeperman, multiposten in zn proeftijd, maand dit keer
Alleen als je Arcee of dolle_hond heet. Maar die hebbe daar een programmatje voor geschrevenquote:Op maandag 17 juli 2006 15:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Komop, multiposten. Daar krijg je geen ban voor.
Dan ben je wel heel zieligquote:Op maandag 17 juli 2006 15:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lauwe blikjes bavaria krijg je op het station.
Mag ik één ijskoud biertje
-Krijg een lauwe bavaria
Sorry, hij is niet koud
-Ja zet ze er net in
Ik vroeg om een ijskoud biertje, niet om een warme, ik wil deze niet
-Ik heb geen anderen
Dan wil ik mijn geld terug
-Meneer daar beginnen we niet aan
IK WIL GODVERDOMME ME GELD TERUG, DIT IS BEFLIKKERIJ
.- vette discussie, ik kan dan echt giftig worden
Politie erbij
IK gelijk ijzig kalm, en leg keurig aan de politie de zaak uit, agent tegen dame achter loket, als u deze meneer gewoon zijn geld had terug gegeven had u geen problemen gemaakt.
Mens achter loket reageerd als een pitbull op agent, baas van de restauratie komt erbij die was gebeld.
Man van de restauratie bied excuus aan en geeft me het geld terug.
Principes!quote:
Klopt, ik zou zo niet weten wie't is :xquote:Op maandag 17 juli 2006 16:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je kent duidelijk de rest van z'n repertoire niet
Houden zo, je ergert je doodquote:Op maandag 17 juli 2006 16:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Klopt, ik zou zo niet weten wie't is :x
"Mevrouw, wij doen aan afronden!"quote:Op maandag 17 juli 2006 16:11 schreef hermandeperman het volgende:
Bij de supermarkt je bonnetje checken, en dan de rij ophouden voor 3 cent
VVD-leden, ongetwijfeldquote:Op maandag 17 juli 2006 16:11 schreef hermandeperman het volgende:
Bij de supermarkt je bonnetje checken, en dan de rij ophouden voor 3 cent
Leip word ik van die grafmongolen, ze stinken per definitie en zien er ERG onverzorgd uit. Hebben de hele dag geen tyfus te doen en gaan precies op het drukste moment naar de supermarktquote:Op maandag 17 juli 2006 16:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
"Mevrouw, wij doen aan afronden!"
"ow"
Kijk eens naar je sigquote:Op maandag 17 juli 2006 16:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe hoog je IQ is, maar slim overkomen doe je niet bepaald
Ik weet dondersgoed dat daar een quote van Lex staat ja. Maar wat heeft dat met bonnetjes controleren in de supermarkt te maken dan?quote:
quote:Op maandag 17 juli 2006 16:19 schreef BoJo het volgende:
ik als VVD stemmer kijk nooit naar bonnetjes![]()
Laat maar.. de pun ontgaat je blijkbaar nog steeds.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik weet dondersgoed dat daar een quote van Lex staat ja. Maar wat heeft dat met bonnetjes controleren in de supermarkt te maken dan?
De fun of het puntquote:Op maandag 17 juli 2006 16:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Laat maar.. de pun ontgaat je blijkbaar nog steeds.
Engels. Je verveelt je blijkbaar wel heel ergquote:
Dan is er fout afgerondquote:Op maandag 17 juli 2006 16:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
"Mevrouw, wij doen aan afronden!"
"ow"
Gatverdamme.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:18 schreef hermandeperman het volgende:
En ik vind Zalm een puikende vent.
Nee hoor, ik ben gewoon niet zo thuis in de 1337-h4xx0r-pwnage.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Engels. Je verveelt je blijkbaar wel heel erg
quote:Op maandag 17 juli 2006 16:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Boeiend. Ik rond ook nog wel eens fout af.
Je logica ontgaat me, maar dat is geloof ik wederzijds.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben gewoon niet zo thuis in de 1337-h4xx0r-pwnage.
Ik snap je ook niet hoor.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:29 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je logica ontgaat me, maar dat is geloof ik wederzijds.
Om je toch een beetje op IQ-niveau te helpen...
hint: welke mensen vinden rekenfouten op bonnetjes.
Zijn we ook weer van het oeverloze geleuter hier af
Jij bent blond, dus dat telt nietquote:
Mja, de logica van "WELKE DEBIEL KIJKT ÜBERHAUPT OP HET BONNETJE" ontgaat jou een beetje geloof ikquote:Op maandag 17 juli 2006 16:29 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je logica ontgaat me, maar dat is geloof ik wederzijds.
Om je toch een beetje op IQ-niveau te helpen...
hint: welke mensen vinden rekenfouten op bonnetjes.
Zijn we ook weer van het oeverloze geleuter hier af
quote:Op maandag 17 juli 2006 16:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neen. Maar ik wilde de eerste keer graag met jou delen
hokjesdenken, enzo.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, de logica van "WELKE DEBIEL KIJKT ÜBERHAUPT OP HET BONNETJE" ontgaat jou een beetje geloof ik
Maja, boeiend
euh, dat wist/weet ik wel?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik neem het dit keer maar op voor Herman
Paladijn weet immers niet eens hoe hij een modem moet resetten![]()
Dus je gaat straks iedereen in het vliegtuig een handje en een zoentje geven?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:58 schreef Hugster het volgende:
ik ben in zo'n bui
Ik kan niet anders vandaag
[afbeelding]
ow ja, het was nóg erger inderdaad.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
euh, dat wist/weet ik wel?
Ik wist alleen niet te achterhalen dat mijn modem in standby stand stond en blijkbaar lukte dat de helldeskster aan de hand van mijn omschrijvingen ook al niet
We krijgen wel erg wilde verhalen op deze manier
PTA koppelsquote:
quote:Op maandag 17 juli 2006 16:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ow ja, het was nóg erger inderdaad.
Vast mijn fobo samengesteld in een periode waar je niet zo actief wasquote:Op maandag 17 juli 2006 17:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Favo FOK!ker:
SjoeweHerman
ijsmeis
Bo
Alexxxx
Fugie
Ook_Gek
Lipje
Bazzos
Mukie
Dat vind ik dan zoooo jammer hè
nu hoeft het niet meerquote:Op maandag 17 juli 2006 17:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
Vast mijn fobo samengesteld in een periode waar je niet zo actief was![]()
![]()
* Hugster aanpast![]()
![]()
[afbeelding]
Editquote:Op maandag 17 juli 2006 17:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb het al gedaan, ben je oprecht vergeten, je bent wel een favo fokker van mij hoor
[afbeelding]
quote:Favo FOK!ker:
ijsmeis![]()
Ik zie dat jij aan gamedesign doe, wat voor games zoal?quote:Op maandag 17 juli 2006 17:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]haphap
Ik ga maar eens van het mooie weer genieten, tot vanavond
Dat is nou liefquote:Op maandag 17 juli 2006 17:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb het al gedaan, ben je oprecht vergeten, je bent wel een favo fokker van mij hoor
[afbeelding]
Vermoedelijk gecrashed bij het zien van een oude Lada Nivaquote:Op maandag 17 juli 2006 17:07 schreef lipje het volgende:
is Alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx al terug van rijlesssss?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |