abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39884314
quote:
Op zondag 16 juli 2006 19:39 schreef JelleS het volgende:
Ik heb dat debuut van Razorlight ooit gewonnen bij Kindamuzik

Matig bandje, en dit album zal ook wel weer matig worden. Maar om in de sfeer te blijven, ga ik maar even Entertainment! van Gang Of Four luisteren. Dat is pas muziek.
Geweldige plaat is daten live stond het vorig jaar ook als een huis.En Razorlight zit in de heavy rotation op Radio One dus ik kan de radio niet aanzetten of In the morning komt weer voorbijzetten. Bah.
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_39884440
Overigens vind ik Tracyanne Campbell wel een goed accent hebben, maar het is niet echt een indiebabe. Lijkt Neko Case toch winnares te blijven.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_39886160
tvp
  zondag 16 juli 2006 @ 22:19:06 #29
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_39887860
De vorige razorlight was vele malen energieker en leuker dan deze plaat, maar dat is mijn mening. Jullie mogen me misschien niet geloven, maar ik was er echt bij op lowlands, waar zeker een halfvolle tent stond. Dus deze recensie is daarom al een beetje flauw voor mij. Dat optreden was leuk, maar absoluut niet zo legendarisch zoals hierboven staat beschreven. Nogmaals, dat is mijn mening
pi_39898996
Ha. Ik had een Oor gekocht voor in het vliegtuig, en ik vond daar geen enkel goed interview in staan, stuk voor stuk oninteressante en vaak slechte interviews. De cd recensies daarentegen heb ik met veel plezier gelezen en gelukkig doen ze er daar veel van. Er was ook een nieuwe Wah Wah uit geloof ik, ben benieuwd want de vorige vond ik best aardig namelijk.
Aldus.
  maandag 17 juli 2006 @ 10:28:10 #31
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_39899170
Was dat die OOR waar ineens een recensie instond van het vorig jaar verschenen album van Serena-Maneesh?
  maandag 17 juli 2006 @ 10:39:29 #32
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_39899475
En het is natuurlijk makkelijk om OOR de schuld te geven van wederom een veel te late recensie, maar dat heeft ook ongetwijfeld te maken met de veel te late Nederlandse release. Waarom, in deze tijd van Internet en online stores en internationale buzz voor bands en artiesten, kan het uberhaupt nog gebeuren dat een Nederlandse release soms meer dan een jaar op zich laat wachten? Waarom is die markt zo traag met reageren?
Of het nu om The Shins, Menomena, The Arcade Fire, The Wrens (4 jaar te laat!), Broken Social Scene, Clap Your Hands Say Yeah!, Serena-Maneesh of The Decemberists gaat, bands met albums die ik allemaal al redelijk lang in huis had voor nog lagere prijzen dan ze in de Nederlandse schappen komen te liggen, kunnen ze daar tegenwoordig niet wat sneller op inhaken?

Op deze manier heb ik echt geen redenen meer om nog ooit een daadwerkelijke CD/platenzaak binnen te wandelen, omdat ik CDs nu niet alleen goedkoper, maar ook veel sneller via het Internet kan bestellen tegenwoordig. En zelfs voor aanbiedingen ben ik onderhand meer gecharmeerd van ebay dan van de uitverkoopbakken van Concerto - je loopt in elk geval met minder troep de deur uit.

[ Bericht 1% gewijzigd door Grobbel op 17-07-2006 10:51:05 ]
  maandag 17 juli 2006 @ 10:51:55 #33
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  maandag 17 juli 2006 @ 10:59:35 #34
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_39900040
quote:
Op maandag 17 juli 2006 10:51 schreef pfaf het volgende:
Zie ik zojuist toch even jullie troetelkindje Lily Allen op TMF.
Kijken hoeveel quasi-fans nu ineens afhaken.
pi_39900456
quote:
Op maandag 17 juli 2006 10:59 schreef Grobbel het volgende:

[..]

ach is dat jullie troetelkindje? Ze staat op 1 in Engeland...
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_39900730
Ik hoorde Lily gister ook al op 3fm. Is er nog iemand naar The Wrens in de Melkweg geweest? Ik kon helaas niet ... En stonden ze ook niet op Metropolis? En hoe was dat?
Aldus.
  maandag 17 juli 2006 @ 12:28:21 #37
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_39902718
quote:
Op maandag 17 juli 2006 10:59 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Ik heb net mijn vriendschap met haar opgezegd op Myspace!
  maandag 17 juli 2006 @ 13:00:17 #38
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_39903739
Ik moet je toch gelijk geven MM. Het duurde even, maar da album van Joan is toch wel verdomd goed. Vooral de intro van Christobel.
  maandag 17 juli 2006 @ 13:04:42 #39
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_39903886
quote:
Op maandag 17 juli 2006 10:39 schreef Grobbel het volgende:
En het is natuurlijk makkelijk om OOR de schuld te geven van wederom een veel te late recensie, maar dat heeft ook ongetwijfeld te maken met de veel te late Nederlandse release. Waarom, in deze tijd van Internet en online stores en internationale buzz voor bands en artiesten, kan het uberhaupt nog gebeuren dat een Nederlandse release soms meer dan een jaar op zich laat wachten? Waarom is die markt zo traag met reageren?
Of het nu om The Shins, Menomena, The Arcade Fire, The Wrens (4 jaar te laat!), Broken Social Scene, Clap Your Hands Say Yeah!, Serena-Maneesh of The Decemberists gaat, bands met albums die ik allemaal al redelijk lang in huis had voor nog lagere prijzen dan ze in de Nederlandse schappen komen te liggen, kunnen ze daar tegenwoordig niet wat sneller op inhaken?
Misschien komt het doordat de verkeerde muziekwinkels de markt hier beheersen?
pi_39904323
Van welke CD is de TT eigenlijk afgeleid?
  maandag 17 juli 2006 @ 13:20:21 #41
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_39904421
quote:
Op maandag 17 juli 2006 13:17 schreef -Dries- het volgende:
Van welke CD is de TT eigenlijk afgeleid?
Camera Obscura - Underarchievers please try harder !
pi_39905113
quote:
Op maandag 17 juli 2006 11:19 schreef Z het volgende:
Is er nog iemand naar The Wrens in de Melkweg geweest?
Ja. Ik vond het heerlijk.
AS
  maandag 17 juli 2006 @ 14:24:08 #43
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_39906596
quote:
Op maandag 17 juli 2006 11:19 schreef Z het volgende:
En stonden ze ook niet op Metropolis? En hoe was dat?
Verschrikkelijk slecht. En nee, ik had geen last van een zonnesteek.

Als Stones Throw-liefhebber vast al die plaat van Aloe "de indie-R.Kelly" Blacc gehoord? Het kwartje viel bij mij niet direct, maar wat een goeie plaat zeg!
1,000,000 demons can't be wrong...
pi_39907090
quote:
Op maandag 17 juli 2006 13:20 schreef bigshadow het volgende:

[..]

Camera Obscura - Underarchievers please try harder !

Dacht dat Lets get out... hun debuut was
  maandag 17 juli 2006 @ 16:03:06 #45
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_39909753
Videolijstjes, het is duidelijk komkommertijd

Lees hier verder.
pi_39909893
quote:
Op maandag 17 juli 2006 13:00 schreef JelleS het volgende:
Ik moet je toch gelijk geven MM. Het duurde even, maar da album van Joan is toch wel verdomd goed. Vooral de intro van Christobel.
Fijn om te lezen Jelle!!

MUZ user-reviews deel 3 voor fans van Shearwater trouwens. Of van zij die dat willen worden.
www.thuisuiteten.nl
pi_39909951
quote:
Op maandag 17 juli 2006 10:39 schreef Grobbel het volgende:

Op deze manier heb ik echt geen redenen meer om nog ooit een daadwerkelijke CD/platenzaak binnen te wandelen, omdat ik CDs nu niet alleen goedkoper, maar ook veel sneller via het Internet kan bestellen tegenwoordig. En zelfs voor aanbiedingen ben ik onderhand meer gecharmeerd van ebay dan van de uitverkoopbakken van Concerto - je loopt in elk geval met minder troep de deur uit.
Soms is het wel opmerkelijk met die recensies ja. Ook Ed Harcourt, er zijn inmiddels twee edities van OOR verschenen nadat ik die plaat kocht. Okee, release was begin juni, maar dan had hij best in de OOR van juli mogen staan, de vorige dus. En niet pas in de laatste.

Was die Serena-Maneesh review er trouwens niet één uit Replay??

Wat betreft CD-winkels, ik moet zeggen dat Velvet altijd redelijk snel is hier hoor.
www.thuisuiteten.nl
pi_39915055
net terug van Dour... Art Brut is echt lachen live... wat een droge kerel die zanger, hij ziet er ook totaal niet uit als een zanger van een band, meer zo'n gast die op de BBC grappige sketches maakt bij grappige BBC show nummer zoveel of zo....

en Annie was gecancelled

fijn ook dat de Trail of dead zo'n beetje als laatste was, heb je na het festival nog zo'n 2 dagen ruis in je oren...
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_39915679
quote:
Op maandag 17 juli 2006 14:24 schreef DaisyDuke het volgende:

[..]

Verschrikkelijk slecht. En nee, ik had geen last van een zonnesteek.

Als Stones Throw-liefhebber vast al die plaat van Aloe "de indie-R.Kelly" Blacc gehoord? Het kwartje viel bij mij niet direct, maar wat een goeie plaat zeg!
The Wrens of Metropolis?

Aloe "de indie-R.Kelly" Blacc zal ik eens opsnorren en ik post hier wel een keer de Stonesthrow Top10, alhoewel dat wel wat lastig wordt, wellicht wordt het een top5.
Aldus.
pi_39916401
Ik luister wel eens Guided by Voices en Neutral Milk Hotel.
PJ Harvey - This mess we're in (feat. Thom Yorke)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')