Geweldige plaat is daten live stond het vorig jaar ook als een huis.En Razorlight zit in de heavy rotation op Radio One dus ik kan de radio niet aanzetten of In the morning komt weer voorbijzetten. Bah.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:39 schreef JelleS het volgende:
Ik heb dat debuut van Razorlight ooit gewonnen bij Kindamuzik
Matig bandje, en dit album zal ook wel weer matig worden. Maar om in de sfeer te blijven, ga ik maar even Entertainment! van Gang Of Four luisteren. Dat is pas muziek.
Kijken hoeveel quasi-fans nu ineens afhaken.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:51 schreef pfaf het volgende:
Zie ik zojuist toch even jullie troetelkindje Lily Allen op TMF.
ach is dat jullie troetelkindje?quote:Op maandag 17 juli 2006 10:59 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Kijken hoeveel quasi-fans nu ineens afhaken.
Ik heb net mijn vriendschap met haar opgezegd op Myspace!quote:Op maandag 17 juli 2006 10:59 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Kijken hoeveel quasi-fans nu ineens afhaken.
Misschien komt het doordat de verkeerde muziekwinkels de markt hier beheersen?quote:Op maandag 17 juli 2006 10:39 schreef Grobbel het volgende:
En het is natuurlijk makkelijk om OOR de schuld te geven van wederom een veel te late recensie, maar dat heeft ook ongetwijfeld te maken met de veel te late Nederlandse release. Waarom, in deze tijd van Internet en online stores en internationale buzz voor bands en artiesten, kan het uberhaupt nog gebeuren dat een Nederlandse release soms meer dan een jaar op zich laat wachten? Waarom is die markt zo traag met reageren?
Of het nu om The Shins, Menomena, The Arcade Fire, The Wrens (4 jaar te laat!), Broken Social Scene, Clap Your Hands Say Yeah!, Serena-Maneesh of The Decemberists gaat, bands met albums die ik allemaal al redelijk lang in huis had voor nog lagere prijzen dan ze in de Nederlandse schappen komen te liggen, kunnen ze daar tegenwoordig niet wat sneller op inhaken?
Camera Obscura - Underarchievers please try harder !quote:Op maandag 17 juli 2006 13:17 schreef -Dries- het volgende:
Van welke CD is de TT eigenlijk afgeleid?
Ja. Ik vond het heerlijk.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:19 schreef Z het volgende:
Is er nog iemand naar The Wrens in de Melkweg geweest?
Verschrikkelijk slecht. En nee, ik had geen last van een zonnesteek.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:19 schreef Z het volgende:
En stonden ze ook niet op Metropolis? En hoe was dat?
quote:Op maandag 17 juli 2006 13:20 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Camera Obscura - Underarchievers please try harder !
Fijn om te lezen Jelle!!quote:Op maandag 17 juli 2006 13:00 schreef JelleS het volgende:
Ik moet je toch gelijk geven MM. Het duurde even, maar da album van Joan is toch wel verdomd goed. Vooral de intro van Christobel.
Soms is het wel opmerkelijk met die recensies ja. Ook Ed Harcourt, er zijn inmiddels twee edities van OOR verschenen nadat ik die plaat kocht. Okee, release was begin juni, maar dan had hij best in de OOR van juli mogen staan, de vorige dus. En niet pas in de laatste.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:39 schreef Grobbel het volgende:
En het is natuurlijk makkelijk om OOR de schuld te geven van wederom een veel te late recensie, maar dat heeft ook ongetwijfeld te maken met de veel te late Nederlandse release. Waarom, in deze tijd van Internet en online stores en internationale buzz voor bands en artiesten, kan het uberhaupt nog gebeuren dat een Nederlandse release soms meer dan een jaar op zich laat wachten? Waarom is die markt zo traag met reageren?
Of het nu om The Shins, Menomena, The Arcade Fire, The Wrens (4 jaar te laat!), Broken Social Scene, Clap Your Hands Say Yeah!, Serena-Maneesh of The Decemberists gaat, bands met albums die ik allemaal al redelijk lang in huis had voor nog lagere prijzen dan ze in de Nederlandse schappen komen te liggen, kunnen ze daar tegenwoordig niet wat sneller op inhaken?
Op deze manier heb ik echt geen redenen meer om nog ooit een daadwerkelijke CD/platenzaak binnen te wandelen, omdat ik CDs nu niet alleen goedkoper, maar ook veel sneller via het Internet kan bestellen tegenwoordig. En zelfs voor aanbiedingen ben ik onderhand meer gecharmeerd van ebay dan van de uitverkoopbakken van Concerto - je loopt in elk geval met minder troep de deur uit.
The Wrens of Metropolis?quote:Op maandag 17 juli 2006 14:24 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Verschrikkelijk slecht. En nee, ik had geen last van een zonnesteek.
Als Stones Throw-liefhebber vast al die plaat van Aloe "de indie-R.Kelly" Blacc gehoord? Het kwartje viel bij mij niet direct, maar wat een goeie plaat zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |