abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 16 juli 2006 @ 20:52:21 #276
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_39885437
quote:
Op zondag 16 juli 2006 19:52 schreef Monidique het volgende:
Er is ook een suggestie dat Israël op deze manier opzettelijk zoveel onrust creëert om Amerika minder diplomatieke kans te geven in het Midden-Oosten.
[..]

[ bron ]
Dat is eigenlijk hetzelfde als de analyse waar ik het mee eens ben, alleen gaat die nog een stapje verder.
quote:
Israel is constraining American foreign policy in amazing and troubling ways by its actions.

Keeping America from cutting new deals in the region -- which many in the national security establishment thinks are vital -- may actually be what is going on, and the smarter-than-average analysts are beginning to see that.
Helemaal mee eens. Behalve dat het niet alleen wil voorkomen dat Amerika 'new deals cut' maar juist het tegenovergestelde wil bereiken, namelijk conflict tussen de VS en de regio.
pi_39885474
quote:
The British also used the same approach in Saudi Arabia when Muslims were destroying trains by planting bombs under the tracks. In this case the British swabbed the tracks with lard

What is the solution? In my opinion, the solution is the physical removal of all so-called Palestinians back to their original Muslim land of Jordan. Transporting these unwanted and troublesome populations could be done successfully in the same way as the Germans were evacuated from Czechoslovakia and the Turks from Bulgaria and similar transfers of population that has taken place in recent times. God promises to do this very thing in Ezekiel 35, Isaiah 11:14, and Obadiah 18. Let’s read these short scriptures.

(...)

Yes, all these Muslim nations and places will be defeated for what they have done to the Israelites.
[ bron ]

Sermon given by Wayne Bedwell, .
pi_39885477
quote:
Dat is toch niet live?
zijn beelden van 13-07
We bleed, we fight, we lead... never follow, never hesitate.
  zondag 16 juli 2006 @ 20:56:22 #279
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_39885529
quote:
Op zondag 16 juli 2006 18:29 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Weet niet wie deze heeft dichtgetrapt, heb wel een vaag vermoeden
- offtopic -
ik niet heb ff een paar uurtjes plat gelegen (ik heb zelfs gedroomt ).
pi_39885540
quote:
Op zondag 16 juli 2006 20:51 schreef Napster het volgende:
ohnee, Meki heeft het nog steeds over die kinderen
en waarom omdat ik het leven van kinderen belangrijk vind
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_39885653
quote:
Op zondag 16 juli 2006 20:20 schreef Boomstam het volgende:

[..]

70.000 militairen en 350 tanks is aardig wat, vind ik dan
Tegen de maximaal 500.000 militairen en 15.000 panterswagens van Israel zal het niet veel voorstellen. Zeker niet tegen dit speeltje: http://en.wikipedia.org/wiki/Merkava
pi_39885668
quote:
Op zondag 16 juli 2006 20:56 schreef Meki het volgende:

[..]

en waarom omdat ik het leven van kinderen belangrijk vind
Iemand die een raket op een 5 jaar oude kleuter en zijjn oma schiet, praat je daarmee of schiet hem en zijn vrienden dood?
pi_39885682
quote:
Op zondag 16 juli 2006 20:53 schreef Monidique het volgende:

[..]

[ bron ]

Sermon given by Wayne Bedwell, .
Dus? Er zijn vele andere bronnen die een dergelijk verhaal hebben staan hoor. Wat is je bedoeling met deze post?
pi_39885686
quote:
Op zondag 16 juli 2006 20:37 schreef Meki het volgende:

[..]

In 1981 heeft Israël een militair besluit aangenomen dat inhoudt dat iemand veroordeeld kan worden enkel en alleen op basis van de getuigenis van een ander. Daarom is een belangrijk doel van het arresteren van kinderen om namen en informatie over anderen te verzamelen, zodat die opgepakt kunnen worden...

BLAH BLAH BLAH (dikke lap tekst)

... Kortom, Joden zijn monsters, die verkrachten, moorden, liegen. Ze zijn een gevaar voor de mensheid en zei ik al dat ze moordden? Ze moeten eens een voorbeeld nemen aan die vredelievende Arabische landen waar iedereen wel zou willen wonen.

BLAH BLAH BLAH
  † In Memoriam † zondag 16 juli 2006 @ 21:02:42 #285
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_39885696
quote:
Op zondag 16 juli 2006 19:52 schreef Monidique het volgende:
Er is ook een suggestie dat Israël op deze manier opzettelijk zoveel onrust creëert om Amerika minder diplomatieke kans te geven in het Midden-Oosten.
[..]

[ bron ]
En dit is wat Putin begin deze maand zei.
quote:

"Attempts are being made to split the world on the basis of religion or ethnicity, to drive a wedge primarily between the Christian and Islamic communities"

"In effect, the world is being forced into a conflict of civilisations, and it is necessary to fully understand as to what catastrophic consequences this confrontation could lead,"

bron
Dezelfde Putin die nu verklaarde niet mee te werken aan een "heilige alliantie" in antwoord op het verzoek de Arabische wereld schuldig te verklaren aan de huidige gevechten. Dit is iemand die zijn woorden zorgvuldig kiest.
pi_39885715
quote:
Op zondag 16 juli 2006 21:02 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Dus? Er zijn vele andere bronnen die een dergelijk verhaal hebben staan hoor. Wat is je bedoeling met deze post?
De bedoeling is duidelijk te maken dat wat een fundamentalistische predikant zegt niet per se waar is. Het kan waar zijn, maar kom dan met geloofwaardige bronnen.
pi_39885720
quote:
Op zondag 16 juli 2006 21:01 schreef Ulx het volgende:

[..]

Iemand die een raket op een 5 jaar oude kleuter en zijjn oma schiet, praat je daarmee of schiet hem en zijn vrienden dood?
het zijn kinderen
dus voor hun ben ik ook bezig
pi_39885745
De Heilige Alliantie, was die niet tussen Duitsland, Oostenrijk-Hongarije en Rusland?
pi_39885753
quote:
Op zondag 16 juli 2006 21:02 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]
Onzin he - het is zo erg dat je het niet wilt geloven

je moet de Palestijnen weghalen en Israeliers erop zetten mischien geloof je het dan wel
  zondag 16 juli 2006 @ 21:05:25 #290
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_39885771
quote:
Op zondag 16 juli 2006 21:02 schreef NorthernStar het volgende:

Dezelfde Putin die nu verklaarde niet mee te werken aan een "heilige alliantie" in antwoord op het verzoek de Arabische wereld schuldig te verklaren aan de huidige gevechten. Dit is iemand die zijn woorden zorgvuldig kiest.
Wat dat betreft een redelijk toffer peer (op dat gebied), maar goed, het ligt waarschijnlijk allemaal in lijn met zijn eigen agenda, is het niet?
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  zondag 16 juli 2006 @ 21:06:18 #291
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_39885795
quote:
Op zondag 16 juli 2006 21:01 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Tegen de maximaal 500.000 militairen en 15.000 panterswagens van Israel zal het niet veel voorstellen. Zeker niet tegen dit speeltje: http://en.wikipedia.org/wiki/Merkava
maar....het ging niet om israel maar tegen de hezbollah
pi_39885807
quote:
Op zondag 16 juli 2006 21:05 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Wat dat betreft een redelijk toffer peer (op dat gebied)
Op het gebied van andermans oorlogen vast en zeker een redelijk toffe peer. Op het gebied van zijn eigen oorlog in de Kaukasus misschien wat minder.
  zondag 16 juli 2006 @ 21:07:17 #293
121310 venomsnake
El Saltador
pi_39885822
beiroet wordt op dit moment gebombadeert, live te zien op al-jazeera

edit,
Mijn hemel, dat zijn beste bommen die ze gebruiken..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 16 juli 2006 @ 21:07:59 #294
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_39885846
Mjah, het is voor mij ook niet duidelijk wat nu de aanleiding is geweest.
Feit blijft wel dat het gaat over een gevangenen ruil, primaire eis Hezbollah/Hamas.
Maar dan kom je terug op de vraag hoe die gevangenen daar terecht zijn gekomen en op welke gronden en het is niet ondenkbaar dat daar kinderen vast zitten zonder vorm van een proces. Maar goed zo kun je elke tijdlijn blijven verschuiven tot aan Moses of de staat Israel toe.
Ik blijf wel achter het standpunt dat Libanon zwaar heeft onderschat welke krachten er speelden binnen hun samenleving. Via een democratisch proces heeft Syrie het land op moeten geven. En nu wordt juist binnen bepaalde groeperingen gestuurd om weer onder de invloedssfeer van Syrie te komen. Met of zonder deze oorlog in Israel is er ook nog wat anders aan de hand. De krachten-ontwikkeling zou straks ook een aanzet kunnen zijn voor een nieuwe burgeroorlog (want verwacht niet dat alle inwoners achter de acties van Hezbollah staan, sterker nog die willen met alle geweld weg daar)
pi_39885861
quote:
Op zondag 16 juli 2006 21:07 schreef venomsnake het volgende:
beiroet wordt op dit moment gebombadeert, live te zien op al-jazeera
Heeft Al Jazeera geen stream ergens?
pi_39885872
quote:
Op zondag 16 juli 2006 20:51 schreef Napster het volgende:
ohnee, Meki heeft het nog steeds over die kinderen
Ja, ik ga ook maar weer verder met film kijken, het is al pagina's lang hetzelfde als ik zo terug lees.
  † In Memoriam † zondag 16 juli 2006 @ 21:09:42 #297
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_39885884
quote:
Op zondag 16 juli 2006 21:04 schreef Monidique het volgende:
De Heilige Alliantie, was die niet tussen Duitsland, Oostenrijk-Hongarije en Rusland?
Zou best kunnen.
Hij gebruikte eerder ook al het woord "kruistochten" waar Rusland niet aan zou meewerken.
  zondag 16 juli 2006 @ 21:09:57 #298
121310 venomsnake
El Saltador
pi_39885888
quote:
Op zondag 16 juli 2006 21:08 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Heeft Al Jazeera geen stream ergens?
geen idee.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_39885901
Er zijn nu tientallen doden geteld binnen een paar uur
pi_39885916
quote:
Op zondag 16 juli 2006 21:07 schreef Drugshond het volgende:
Mjah, het is voor mij ook niet duidelijk wat nu de aanleiding is geweest.
Feit blijft wel dat het gaat over een gevangenen ruil, primaire eis Hezbollah/Hamas.
Hezbollah-leider Nasrallah heeft het afgelopen jaar al gedreigd Israëlische militairen te zullen ontvoeren om ze te ruilen tegen Libanese strijders. Hé, hij houdt zijn woord...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')